Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 

Honda Civic Sedan versus Mazda 3 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#73
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014

 aaron111, on 25 ianuarie 2017 - 21:38, said:

... insa nu ne face sa ne pierdem rabdarea! ��


Cu scuzele de rigoare. Datorita unor activități legate de serviciu, nu am postat pană acum.
Am parcurs deja în regim de București aprox 120 km și încă încerc să mă acomodez cu ea și să o descopăr. Ca plusuri pot remarca ținuta de drum, confortul, motorul și modul în care se conduce, sonorizarea.. etc.. pot spune ca toată mașina este un plus..
Ca minusuri pot remarca, tapițeria (nu știu cum se comportă la mizerie, dar oricum o să-i pin huse dedicate), locul descoperit în interiorul portbagajului la boxe (cred că Honda ar fi putut gândi mai bine spațiul din portbagaj, compartimentare și acoperire).
Despre consum nu pot spune ca este pozitiv sau negativ, ci mai degrabă normal, doua drumuri de la un cap la altul in București a consumat cam 9,7 in condiții de zi mai lejeră (luni 23.01 când era liber de la guvern)
Senzorii și camera își fac foarte bine treaba. de fapt cred ca senzorii devin o necesitate ținând cont de vizibilitatea ușor redusa prin luneta spate.
Culoarea nu mi-a fost f greu să o aleg deoarece era ultima LS rămasă, Alabaster Silver Metallic, dar pot spune ca tine foarte bine la mizeria de afara (noroi, mâzga, zăpada topita).
Urmează sa-mi iau covorașe de cauciuc, pentru iarna, urmând ca cele din mochete să le folosesc vara.

#74
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 claudiu_73, on 25 ianuarie 2017 - 22:32, said:

Cu scuzele de rigoare. Datorita unor activități legate de serviciu, nu am postat pană acum.
Am parcurs deja în regim de București aprox 120 km și încă încerc să mă acomodez cu ea și să o descopăr. Ca plusuri pot remarca ținuta de drum, confortul, motorul și modul în care se conduce, sonorizarea.. etc.. pot spune ca toată mașina este un plus..
Ca minusuri pot remarca, tapițeria (nu știu cum se comportă la mizerie, dar oricum o să-i pin huse dedicate), locul descoperit în interiorul portbagajului la boxe (cred că Honda ar fi putut gândi mai bine spațiul din portbagaj, compartimentare și acoperire).
Despre consum nu pot spune ca este pozitiv sau negativ, ci mai degrabă normal, doua drumuri de la un cap la altul in București a consumat cam 9,7 in condiții de zi mai lejeră (luni 23.01 când era liber de la guvern)
Senzorii și camera își fac foarte bine treaba. de fapt cred ca senzorii devin o necesitate ținând cont de vizibilitatea ușor redusa prin luneta spate.
Culoarea nu mi-a fost f greu să o aleg deoarece era ultima LS rămasă, Alabaster Silver Metallic, dar pot spune ca tine foarte bine la mizeria de afara (noroi, mâzga, zăpada topita).
Urmează sa-mi iau covorașe de cauciuc, pentru iarna, urmând ca cele din mochete să le folosesc vara.

Tie ti se pare numai normal 9,7 l iarna prin Bucuresti la o masina de 142 CP ? E chiar o masina economica. Si gândește-te ca motorul nu e încă rodat.

Edited by obreja_g, 25 January 2017 - 23:52.


#75
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014
nu stiu ce sa spun, dar eu vin de pe un Peugeot 307 1,6hdi f economic..

#76
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015
La ce te refereai cand ai spus la plusuri de sonorizare ?

#77
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 claudiu_73, on 25 ianuarie 2017 - 23:48, said:

nu stiu ce sa spun, dar eu vin de pe un Peugeot 307 1,6hdi f economic..

Daca ti-as spune ca 1.0 de pe Corsa consuma mai putin decat motorul tau in oras te-ai ofusca nu-i asa ?  
Atunci tu de ce vii cu comparatii de acest gen intre consumul dintre un motor de 90 CP pe motorina si unul de 142 CP pe benzina ?
9 l prin Bucuresti scoti si cu un motor 2.0 TDi iarna prin Bucuresti. Motoarele se compara daca sunt de aceeasi putere.

#78
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014

 obreja_g, on 26 ianuarie 2017 - 09:09, said:


Daca ti-as spune ca 1.0 de pe Corsa consuma mai putin decat motorul tau in oras te-ai ofusca nu-i asa ?  
Atunci tu de ce vii cu comparatii de acest gen intre consumul dintre un motor de 90 CP pe motorina si unul de 142 CP pe benzina ?
9 l prin Bucuresti scoti si cu un motor 2.0 TDi iarna prin Bucuresti. Motoarele se compara daca sunt de aceeasi putere.


Nu compar asa ceva. M-am referit doar ca sunt obișnuit cu consum mic, dar in momentul in care am decis trecerea de la 1,6 motorina 110cp la 1,8 benzina 140 cp mi-am asumat si un consum mai mare. Sincer nu mi se pare mult pentru un motor de puterea asta. Nu cred ca se pot compara motoarele de 1l de pe Corsa cu 1,8 pe Honda. Stiu ca nu se compara motoarele decât de aceeași categorie, eu am pus in discuție asta pentru ca este o chestie cu care trebuie sa ma obișnuiesc dupa 9 ani pe 1,6 Hdi.
Părerea mea este că nu poți avea și putere și consum mic in același timp.

 obreja_g, on 25 ianuarie 2017 - 23:54, said:

La ce te refereai cand ai spus la plusuri de sonorizare ?


Ma refer la sistemul audio. Are doar 4 boxe pe varianta de echipare LS dar se aude f clar si cu volum

#79
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Esti sigur ca-s doar 4? N-am verificat, dar am senzatia ca sunt 6. O sa ma uit cand ajung acasa, daca nu uit. Intr-adevar, se aude bine.
Totusi, antena e slabuta, mi se intampla des ca postul de radio sa se piarda.
Consumul e mai mult decat decent. Astra G de 100 CP imi ia 11 litri, in timp ce Civicul ia 8.5-9 litri la suta in oras.
Bine, e diferenta de 11 ani intre ele...

#80
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 claudiu_73, on 26 ianuarie 2017 - 14:16, said:



Nu compar asa ceva. M-am referit doar ca sunt obișnuit cu consum mic, dar in momentul in care am decis trecerea de la 1,6 motorina 110cp la 1,8 benzina 140 cp mi-am asumat si un consum mai mare. Sincer nu mi se pare mult pentru un motor de puterea asta. Nu cred ca se pot compara motoarele de 1l de pe Corsa cu 1,8 pe Honda. Stiu ca nu se compara motoarele decât de aceeași categorie, eu am pus in discuție asta pentru ca este o chestie cu care trebuie sa ma obișnuiesc dupa 9 ani pe 1,6 Hdi.
Părerea mea este că nu poți avea și putere și consum mic in același timp.


Scuze, aveam impresia ca 1,6 HDi a avut numai varianta de 90 CP. Ceea ce am vrut sa zic este ca am vazut consumuri de 8,6 prin oras la un 2.0 TDCi, deci la puteri comparabile, ai un consum de diesel.



Ma refer la sistemul audio. Are doar 4 boxe pe varianta de echipare LS dar se aude f clar si cu volum

La Peugeot sistemul audio este destul de slabut. Aveam un coleg care are un Peugeot 307 pe benzina si mereu cand urca in fosts mea masina imi zicea ca sistemul audio se aude f. bine. Din pacate la noua masina care este tot Ford, se aude mai slabut. E drept ca mi-am luat un nivel de echipare mai slab, pe celalalt fiind un sistem audio Sony care se aude f. bine.
E bine ca Honda nu a facut rabat la sistemul audio nici la nivelul de echipare inferior.




#81
alucky67

alucky67

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 16.05.2016

 danvlas, on 26 ianuarie 2017 - 14:22, said:

Esti sigur ca-s doar 4? N-am verificat, dar am senzatia ca sunt 6. O sa ma uit cand ajung acasa, daca nu uit. Intr-adevar, se aude bine.
Totusi, antena e slabuta, mi se intampla des ca postul de radio sa se piarda.
Consumul e mai mult decat decent. Astra G de 100 CP imi ia 11 litri, in timp ce Civicul ia 8.5-9 litri la suta in oras.
Bine, e diferenta de 11 ani intre ele...
Am si eu Honda,acelasi model,achizitionat anul trecut. Intr-adevar pe echipare LS sunt 4 boxe. Echiparea superioara, ES,are 6 boxe

 danvlas, on 26 ianuarie 2017 - 14:22, said:

Esti sigur ca-s doar 4? N-am verificat, dar am senzatia ca sunt 6. O sa ma uit cand ajung acasa, daca nu uit. Intr-adevar, se aude bine.
Totusi, antena e slabuta, mi se intampla des ca postul de radio sa se piarda.
Consumul e mai mult decat decent. Astra G de 100 CP imi ia 11 litri, in timp ce Civicul ia 8.5-9 litri la suta in oras.
Bine, e diferenta de 11 ani intre ele...


#82
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014
Din nefericire un mic incident in trafic. A intrat cineva in mine in intersecție. Pagube pana acum la prima vedere si constatarea asiguratorului (merg luni la Asko), sunt: bara fata, aripa îndoita, far funcțional dar cu prinderea rupta, bara interioara. Lovitura stânga sub far. Merg pe CASCO cu regresie pe RCA pt ca nu sunt eu vinovatul. Dar să vorbesc de mașină. Are aprox 400 km in București. consum mediu per toată distanta cam 10,5 consum cu mult timp de funcționare si pe loc. așteptare, învățare funcționare meniu, etc. In diferite distante măsurate am obținut consumuri intre 9,5 si 10,5. Asta a fost despre consum. Mie mi se pare foarte ok ținând cont de traficul din București, puterea motorului, temperatura de afara...etc.
Mașina este o placere sa o conduci (acum încep sa-i înțeleg pe posesorii de Honda de ce rămân loiali mărcii). Pot spune că este o mașina ce dezvolta pasiune. Foarte manevrabila, foarte ergonomica dpdv al bordului, foarte confortabila. Nu simți oboseala in ea. Motorul este încântător si la 4000rpm începe sa se transforme într-o bestie si sa sune superb. Are o putere liniară pot spune, simțind putere chiar când este subturat. Încep sa cred ca este o mașina de calitate pentru pasionați si cunoscători.
Ca o prima părere deși pare o mașina cuminte la exterior, are un monstru sub capota ce se trezește la 4000rpm. Pot spune că a meritat timpul de căutare, documentare prin showroom uri, dar si nopțile pierdute citind multe pagini de forumuri aici si pe cel al mărcii.

#83
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Asta da ghinion la masina noua....Sper sa iasa reparatia bine si sa nu ramana "sechele" la comportamentul masinii...

#84
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 claudiu_73, on 28 ianuarie 2017 - 16:41, said:

Din nefericire un mic incident in trafic. A intrat cineva in mine in intersecție. Pagube pana acum la prima vedere si constatarea asiguratorului (merg luni la Asko), sunt: bara fata, aripa îndoita, far funcțional dar cu prinderea rupta, bara interioara. Lovitura stânga sub far. Merg pe CASCO cu regresie pe RCA pt ca nu sunt eu vinovatul. Dar să vorbesc de mașină. Are aprox 400 km in București. consum mediu per toată distanta cam 10,5 consum cu mult timp de funcționare si pe loc. așteptare, învățare funcționare meniu, etc. In diferite distante măsurate am obținut consumuri intre 9,5 si 10,5. Asta a fost despre consum. Mie mi se pare foarte ok ținând cont de traficul din București, puterea motorului, temperatura de afara...etc.
Mașina este o placere sa o conduci (acum încep sa-i înțeleg pe posesorii de Honda de ce rămân loiali mărcii). Pot spune că este o mașina ce dezvolta pasiune. Foarte manevrabila, foarte ergonomica dpdv al bordului, foarte confortabila. Nu simți oboseala in ea. Motorul este încântător si la 4000rpm începe sa se transforme într-o bestie si sa sune superb. Are o putere liniară pot spune, simțind putere chiar când este subturat. Încep sa cred ca este o mașina de calitate pentru pasionați si cunoscători.
Ca o prima părere deși pare o mașina cuminte la exterior, are un monstru sub capota ce se trezește la 4000rpm. Pot spune că a meritat timpul de căutare, documentare prin showroom uri, dar si nopțile pierdute citind multe pagini de forumuri aici si pe cel al mărcii.

Imi pare rau sa aud de acest accident. Din ce-mi dau totusi seama, se poate reface totul fara sa se cunoasca. Mai ales ca am auzit lucruri bune despre service-urile Honda, spre deosebire de alte marci. Sper sa-mi confirmi si tu acest lucru.
Intradevar Honda este o masina pentru cunoscatori. Nu este o simpla 'aspirata' de 142 CP. Motorul cu distributie variabila ii asigura o elasticitate remarcabila. Cineva se mira ca la masina mea care este turbo imi cere a sasea de la 60 km la ora. Am auzit ca la aceasta poti sa-i dai si de la 45 km pe ora si motorul nu protesteaza.
Bine, nu are rost sa mergi astfel, nici la a mea nu ma iau dupa indicatiile CB-ului, dar totusi asta spune multe despre elasticitatea motorului.
Am inteles totusi ca desi trec si ei pe turbo, nu-l vor scoate din productie si vor echipa cu el intrarea in gama la noua Honda Civic. Ar fi fost si pacat deoarece este o motorizare veche dar care inca se bate de la egal cu mai noile motorizari. Insa chiar si cu aceasta motorizare, noua Honda va fi mult mai scumpa.

Eu zic sa-ti deschizi un jurnal de bord.

Edited by obreja_g, 28 January 2017 - 20:45.


#85
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014

 edi10000, on 28 ianuarie 2017 - 17:25, said:

Asta da ghinion la masina noua....Sper sa iasa reparatia bine si sa nu ramana "sechele" la comportamentul masinii...

Comportamentul masinii nu este afectat. Acum are probleme estetice cu bara lovita si aripa indoita sub far. Sper ca după ,,tratamentul,, de la Asko să-și revină.

#86
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014

 obreja_g, on 28 ianuarie 2017 - 20:39, said:

Imi pare rau sa aud de acest accident. Din ce-mi dau totusi seama, se poate reface totul fara sa se cunoasca. Mai ales ca am auzit lucruri bune despre service-urile Honda, spre deosebire de alte marci. Sper sa-mi confirmi si tu acest lucru.
Intradevar Honda este o masina pentru cunoscatori. Nu este o simpla 'aspirata' de 142 CP. Motorul cu distributie variabila ii asigura o elasticitate remarcabila. Cineva se mira ca la masina mea care este turbo imi cere a sasea de la 60 km la ora. Am auzit ca la aceasta poti sa-i dai si de la 45 km pe ora si motorul nu protesteaza.
Bine, nu are rost sa mergi astfel, nici la a mea nu ma iau dupa indicatiile CB-ului, dar totusi asta spune multe despre elasticitatea motorului.
Am inteles totusi ca desi trec si ei pe turbo, nu-l vor scoate din productie si vor echipa cu el intrarea in gama la noua Honda Civic. Ar fi fost si pacat deoarece este o motorizare veche dar care inca se bate de la egal cu mai noile motorizari. Insa chiar si cu aceasta motorizare, noua Honda va fi mult mai scumpa.

Eu zic sa-ti deschizi un jurnal de bord.


Azi în drum spre Asko, am încercat treapta a 6 a în viteza de 37km/h si 900-1000 rpm pot spune ca nu a trepidat deloc si cand am accelerat, a accelerat puțin mai greu, dar a accelerat. Are un motor si cutie foarte elastica practic poti sa mergi de la viteza a 2 a la a 5 a de la 5 km/h la peste 150... indiferent de viteza folosita, bineînțeles ca nu este recomandat.

#87
Reynolds

Reynolds

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,998
  • Înscris: 01.03.2006

 claudiu_73, on 30 ianuarie 2017 - 20:57, said:

Azi în drum spre Asko, am încercat treapta a 6 a în viteza de 37km/h si 900-1000 rpm pot spune ca nu a trepidat deloc si cand am accelerat, a accelerat puțin mai greu, dar a accelerat. Are un motor si cutie foarte elastica practic poti sa mergi de la viteza a 2 a la a 5 a de la 5 km/h la peste 150... indiferent de viteza folosita, bineînțeles ca nu este recomandat.
Ai grija cu service-ul Asko.
Verifica bine masina cand te duci sa o ridici mai ales cum sunt vopsite elementele.

#88
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014
In sfârșit pot aduce noutăți. De miercuri am si numerele definitive iar de joi am ridicat mașina de la Asko. Sa fiu sincer nu am decât cuvinte de lauda pentru echipa de la Asko, si aici ma refer la partea de reparații, practic nu se cunoaște absolut nimic. I-am pus covorașele de cauciuc luate de aici:

http://maxytuning.ro....2-prezent.html.

Azi am dotat-o și cu o geantă de portbagaj Procar de Auchan cu 20RON... merita prețul..
Urmează husele, acum sunt in căutare.
Dar sa revin la mașina, si condus. Cred ca totul se rezumă la .... WAWWW. Nu ma așteptam sa imi placa asa mult. Totul intuitiv, totul f ușor si plăcut. Motor cutie de vis. consumul total, pana acum este de 11,2 in 400km in traficul de București, dar si cu ceva timp funcționând in gol, cat am încălzit habitaclul sau încercând sa învăț prin descoperire bordul, meniul. Mi se pare foarte ok pana acum. Încă nu am scos-o in afara orasului sa o vad la drum întins cum se comporta. Oricum pot spune ca este o adevărată placere sa conduci. Nu am crezut ca Honda poate deveni pasiune.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate