Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Honda Civic Sedan versus Mazda 3 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,912
  • Înscris: 31.03.2003

View Postfarausername, on 13 ianuarie 2017 - 18:06, said:

La Mazda poti scoate un 6-8-10% discount, daca mai astepti si rabla atunci iese un pret bun. Cum zicea cineva mai sus, civicul este la end of life, pe cand Mazda este la facelift, din noiembrie....plus ca are culoarea aia simpatica!

Ce rabla?

#38
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014
Preturile sunt deja negociate, la Mazda a redus de la 17900 la 16600, iar la Honda nu cred ca mai am ce negocia la pretul asta. Iau in considerare si Seat. Am fost, am vazut, nu stiu de ce prefer sa evit VAG (am impresia ca plătesc mai mult decat ofera, platesc pentru imagine) si motoarele cu turbina mai ales acelea afectate de downsize. Recunosc poate sunt mai conservator.

@LauCalin, Am bagat bani in el. Este de 9 ani la mine. Motorul si consumul este super, dar lasa de dorit la altele gen directie, device urile ce le are, etc. Nu mai vreau masina din Franta, indiferent de brand.

#39
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
@oaspete vrei sa spui ca anul asta nu va fi rabla?
On: mergi pe aspirate, fara perfuzii, mai ales failvagin!

#40
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,912
  • Înscris: 31.03.2003
Dupa cate stiu, rabla era finantata din timbrul de mediu.

#41
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postoaspetele, on 13 ianuarie 2017 - 19:22, said:

Dupa cate stiu, rabla era finantata din timbrul de mediu.
Mai face Dragnea vreo scamatorie, n-o sa lase boboru' fara rabla Posted Image !

#42
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,663
  • Înscris: 21.06.2016
Masinile se cumpara pe cit posibil cind intra modeul nou ca le gasesti mai ieftine.

#43
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,042
  • Înscris: 10.04.2006
Sau din contra, cumperi modelul nou că are problemele reparate și primești un preț mai bun la revânzare

#44
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,663
  • Înscris: 21.06.2016
Daca ar fi asa n-ar mai exista masini cu probleme. Din contra modelele noi au o multime de recalluri pina rezolva toate sughiturile. In plus la modelele vechi deschzi un forum si vezi imediat ce motor are probleme etc.
In plus masinile nu se revind decit cind nu mai costa aproape nimic. Revinzarea masinilor, mai ales la salariile din Romania, e calea sigura spre ruina.

#45
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,042
  • Înscris: 10.04.2006
Ma refeream la facelift. Se spune ca ar corecta din 'bolile copilariei'.

#46
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postdanvlas, on 13 ianuarie 2017 - 18:08, said:

Inseamna ca nu ti-ai lua nici Ford, Opel, Fiat, Toyota, Renault sau Hyundai. Toti produc in Turcia modelele destinate pietei Europene.
Civicul de care vorbim a fost proiectat pentru piata americana, care are alte particularitati fata de cea europeana. Noul Civic, la fel. De asemenea, noul Civic pentru Europa se va fabrica tot in Turcia.

Nici eu nu mi-as lua Mac produs in China, dar, ce sa vezi, doar acolo se fabrica ;)
Dacă tu crezi ca Turcia e la nivelul Chinei eu îți doresc mult succes.

Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest.

#47
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postdevlin2427, on 15 ianuarie 2017 - 08:15, said:

Dacă tu crezi ca Turcia e la nivelul Chinei eu îți doresc mult succes.

Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest.

Hatch-ul a fost gandit cu caracter sportiv (suspensie mai dura, sunet de motor mai pregnant in interior)  si vine cu mai multe dotari, gen navigatie, sisteme de asistenta etc. Sedanul vine insa cu suspensie independenta pe spate si cu o insonorizare mai buna, ceea ce il face mai potrivit cu o masina de familie.
Fiabilitatea nu cred ca diferă, Honda tinand mult la acest aspect indiferent unde are unitatile de producție.

#48
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
O sa fac o comparatie intre Astra G produsa in Polonia (2004) si Civicul produs in Turcia (2014),  pana la "varsta" de 27.000 km.
Astra (12.700 Euro): schimbat un far pentru ca se aburea. A intrat in "limp mode" la vreo 14.000 pe motiv de niste diode arse. Un greieras la caroserie pe care n-am reusit sa-l gasesc nici in ziua de azi. Telecomanda de la cheie s-a bulit in primul an, mi-au schimbat-o.  Maruntisuri, e adevarat, dar au fost.
Civic (13.800 Euro): nimic. E ca in prima zi.

Ambele masini le-am luat de noi, fara drive test, pe baza a 3 criterii: 1- sa aiba minimul dotarilor care ma intereseaza, 2 - pretul, 3 - sa nu  o confund in parcare. Daca Astra nu mai indeplineste criteriul 3,  Civicul nu cred ca va avea soarta asta vreodata :)
Inutil sa spun ca Civicul are o suma de dotari la care as fi putut renunta fara regrete si tot ar fi o masina excelenta pentru mine.
Astra am asteptat-o 3 luni, Civicul l-am luat pe loc.

Asa ca pot spune ca faza cu fabricatia din Turcia e o prejudecata.

#49
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Compari o mașină de peste 13 ani cu una de 2 ani? Oh key.
Te rog sa ne ții la curent și peste vreo 10 ani.

#50
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Compar masinile la aceeasi varsta: 27000 km.


#51
claudiu_73

claudiu_73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.06.2014
In urma test drive ului făcut ieri am decis ca sa rămân la Honda. Diferența de preț intre Mazda și Honda la dotări similare nu justifică. Mi-a plăcut mai mult la condus Honda, (confort șofer și pasager spate, răspuns la comenzi, ținută de drum). Consider că pentru ce este acum pe piață,oferta preț/calitate este imbatabilă pentru nevoile și gusturile mele. Acum încep stresul cu accesoriile, senzori parcare, camera mers înapoi, tăvița portbagaj etc. Un plus în ceea ce privește promptitudinea, profesionalismul și modul a relaționa și rezolva solicitările pentru cei de la reprezentanță.
Acum sunt interesat de folii geamuri, capotă și huse scaune deoarece nu le pot lua de la reprezentanță.
    Urmează să revin cu impresii comparative de la test drive ul facut cu ambele mașini. Mulțumesc pentru sfaturi și opinii și chiar sunt binevenite în continuare.

#52
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postdevlin2427, on 15 ianuarie 2017 - 08:15, said:

Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest.
Singurul compromis facut e la costul mainii de lucru.
In rest, toti producatorii apeleaza la aceeasi reteta.
Prin 2000-2001 la Deta se faceau volane de catre firma Eibel pentru Merc, BMW si VW.
Astazi se fac cablaje la Caransebes si Dr. Turnu Severin pentru VAG.
Ce te face sa crezi ca e importanta linia de asamblare?
Poate ca turcii de la CTC sunt mai exigenti decat omologii lor din UK, doar ca sa dea bine in ochii sefilor.

View Postclaudiu_73, on 15 ianuarie 2017 - 11:53, said:

In urma test drive ului făcut ieri am decis ca sa rămân la Honda. Diferența de preț intre Mazda și Honda la dotări similare nu justifică. Mi-a plăcut mai mult la condus Honda, (confort șofer și pasager spate, răspuns la comenzi, ținută de drum). Consider că pentru ce este acum pe piață,oferta preț/calitate este imbatabilă pentru nevoile și gusturile mele. Acum încep stresul cu accesoriile, senzori parcare, camera mers înapoi, tăvița portbagaj etc. Un plus în ceea ce privește promptitudinea, profesionalismul și modul a relaționa și rezolva solicitările pentru cei de la reprezentanță.
Acum sunt interesat de folii geamuri, capotă și huse scaune deoarece nu le pot lua de la reprezentanță.
Urmează să revin cu impresii comparative de la test drive ul facut cu ambele mașini. Mulțumesc pentru sfaturi și opinii și chiar sunt binevenite în continuare.
Felicitari pentru alegere si sa te bucuri de ea!

O singura obiectie as avea, sau eu nu as da bani pe asa ceva.
Camera pentru marsarier.
Senzorii de parcare sunt suficienti.
Gandeste-te ca poate la un momentat, obisnuindu-te cu optiunea asta(camera), te urci in alta masina, care nu are camera pentru marsarier.
Te vei descurca? Daca raspunsul e da, atunci de ce ai avea nevoie de ea acum? Doar ca da bine?
Hmm...

#53
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postdanvlas, on 15 ianuarie 2017 - 11:38, said:

Compar masinile la aceeasi varsta: 27000 km.

Comparatia ta e total irelevanta pentru discutia de fata si nu schimba cu nimic faptul ca Mazda 3 e mai masina mai ok. Ratiunile pentru care anumiti producatori isi muta productia in Turcia sunt extrem de discutabile dar se poate specula pe marginea faptului ca Turcia e tara extra-comunitara si sunt anumite "avantaje".

#54
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ai insinuat ca productia din Turcia ar lasa de dorit in ceea ce priveste calitatea. Ti-am argumentat ca nu e asa, printr-o comparatie intre doua masini pe care le am in realitate, una produsa in UE, cealalta in Turcia. In aceiasi km, prima a avut X probleme, cealalta zero.

Tu spui ca Mazda e "mai masina mai ok", cu nici un argument.
E adevarat ca am auzit numai de bine de Mazda, dar la fel si despre Honda. Nu-mi permit sa critic Mazda sau vreo alta marca pe care n-am condus-o, dar cred ca initiatorul a luat cea mai inteleapta decizie.

@Claudiu, Honda are si versiunea ES, care are tot ce chiar merita sa aiba o masina, cu exceptia tapiteriei, care nu e de piele. Diferenta de pret era de cca 1000-1500 euro, dar eu zic ca merita.
Iar motorul ala e... inefabil :D

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate