Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sedan versus Mazda 3 2017
Last Updated: Feb 11 2017 14:18, Started by
claudiu_73
, Jan 08 2017 08:27
·
0
#37
Posted 13 January 2017 - 18:54
farausername, on 13 ianuarie 2017 - 18:06, said:
La Mazda poti scoate un 6-8-10% discount, daca mai astepti si rabla atunci iese un pret bun. Cum zicea cineva mai sus, civicul este la end of life, pe cand Mazda este la facelift, din noiembrie....plus ca are culoarea aia simpatica! Ce rabla? |
#38
Posted 13 January 2017 - 18:59
Preturile sunt deja negociate, la Mazda a redus de la 17900 la 16600, iar la Honda nu cred ca mai am ce negocia la pretul asta. Iau in considerare si Seat. Am fost, am vazut, nu stiu de ce prefer sa evit VAG (am impresia ca plătesc mai mult decat ofera, platesc pentru imagine) si motoarele cu turbina mai ales acelea afectate de downsize. Recunosc poate sunt mai conservator.
@LauCalin, Am bagat bani in el. Este de 9 ani la mine. Motorul si consumul este super, dar lasa de dorit la altele gen directie, device urile ce le are, etc. Nu mai vreau masina din Franta, indiferent de brand. |
#39
Posted 13 January 2017 - 19:06
@oaspete vrei sa spui ca anul asta nu va fi rabla?
On: mergi pe aspirate, fara perfuzii, mai ales failvagin! |
#40
Posted 13 January 2017 - 19:22
Dupa cate stiu, rabla era finantata din timbrul de mediu.
|
#41
Posted 13 January 2017 - 21:19
#42
Posted 14 January 2017 - 00:52
Masinile se cumpara pe cit posibil cind intra modeul nou ca le gasesti mai ieftine.
|
#43
Posted 14 January 2017 - 12:40
Sau din contra, cumperi modelul nou că are problemele reparate și primești un preț mai bun la revânzare
|
#44
Posted 14 January 2017 - 22:54
Daca ar fi asa n-ar mai exista masini cu probleme. Din contra modelele noi au o multime de recalluri pina rezolva toate sughiturile. In plus la modelele vechi deschzi un forum si vezi imediat ce motor are probleme etc.
In plus masinile nu se revind decit cind nu mai costa aproape nimic. Revinzarea masinilor, mai ales la salariile din Romania, e calea sigura spre ruina. |
#45
Posted 14 January 2017 - 23:20
Ma refeream la facelift. Se spune ca ar corecta din 'bolile copilariei'.
|
#46
Posted 15 January 2017 - 08:15
danvlas, on 13 ianuarie 2017 - 18:08, said: Inseamna ca nu ti-ai lua nici Ford, Opel, Fiat, Toyota, Renault sau Hyundai. Toti produc in Turcia modelele destinate pietei Europene. Civicul de care vorbim a fost proiectat pentru piata americana, care are alte particularitati fata de cea europeana. Noul Civic, la fel. De asemenea, noul Civic pentru Europa se va fabrica tot in Turcia. Nici eu nu mi-as lua Mac produs in China, dar, ce sa vezi, doar acolo se fabrica Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest. |
|
#47
Posted 15 January 2017 - 09:08
devlin2427, on 15 ianuarie 2017 - 08:15, said:
Dacă tu crezi ca Turcia e la nivelul Chinei eu îți doresc mult succes. Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest. Hatch-ul a fost gandit cu caracter sportiv (suspensie mai dura, sunet de motor mai pregnant in interior) si vine cu mai multe dotari, gen navigatie, sisteme de asistenta etc. Sedanul vine insa cu suspensie independenta pe spate si cu o insonorizare mai buna, ceea ce il face mai potrivit cu o masina de familie. Fiabilitatea nu cred ca diferă, Honda tinand mult la acest aspect indiferent unde are unitatile de producție. |
#48
Posted 15 January 2017 - 09:47
O sa fac o comparatie intre Astra G produsa in Polonia (2004) si Civicul produs in Turcia (2014), pana la "varsta" de 27.000 km.
Astra (12.700 Euro): schimbat un far pentru ca se aburea. A intrat in "limp mode" la vreo 14.000 pe motiv de niste diode arse. Un greieras la caroserie pe care n-am reusit sa-l gasesc nici in ziua de azi. Telecomanda de la cheie s-a bulit in primul an, mi-au schimbat-o. Maruntisuri, e adevarat, dar au fost. Civic (13.800 Euro): nimic. E ca in prima zi. Ambele masini le-am luat de noi, fara drive test, pe baza a 3 criterii: 1- sa aiba minimul dotarilor care ma intereseaza, 2 - pretul, 3 - sa nu o confund in parcare. Daca Astra nu mai indeplineste criteriul 3, Civicul nu cred ca va avea soarta asta vreodata Inutil sa spun ca Civicul are o suma de dotari la care as fi putut renunta fara regrete si tot ar fi o masina excelenta pentru mine. Astra am asteptat-o 3 luni, Civicul l-am luat pe loc. Asa ca pot spune ca faza cu fabricatia din Turcia e o prejudecata. |
#49
Posted 15 January 2017 - 11:03
Compari o mașină de peste 13 ani cu una de 2 ani? Oh key.
Te rog sa ne ții la curent și peste vreo 10 ani. |
#51
Posted 15 January 2017 - 11:53
In urma test drive ului făcut ieri am decis ca sa rămân la Honda. Diferența de preț intre Mazda și Honda la dotări similare nu justifică. Mi-a plăcut mai mult la condus Honda, (confort șofer și pasager spate, răspuns la comenzi, ținută de drum). Consider că pentru ce este acum pe piață,oferta preț/calitate este imbatabilă pentru nevoile și gusturile mele. Acum încep stresul cu accesoriile, senzori parcare, camera mers înapoi, tăvița portbagaj etc. Un plus în ceea ce privește promptitudinea, profesionalismul și modul a relaționa și rezolva solicitările pentru cei de la reprezentanță.
Acum sunt interesat de folii geamuri, capotă și huse scaune deoarece nu le pot lua de la reprezentanță. Urmează să revin cu impresii comparative de la test drive ul facut cu ambele mașini. Mulțumesc pentru sfaturi și opinii și chiar sunt binevenite în continuare. |
|
#52
Posted 15 January 2017 - 12:02
devlin2427, on 15 ianuarie 2017 - 08:15, said:
Eu știu ca hatch-ul și breakul la Civic se fac în UK. Turcia pare sa fie destinația preferată pentru sedanuri gândite in special pentru piața est Europeană. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca nu se fac niște compromisuri față de modelele făcute în vest. In rest, toti producatorii apeleaza la aceeasi reteta. Prin 2000-2001 la Deta se faceau volane de catre firma Eibel pentru Merc, BMW si VW. Astazi se fac cablaje la Caransebes si Dr. Turnu Severin pentru VAG. Ce te face sa crezi ca e importanta linia de asamblare? Poate ca turcii de la CTC sunt mai exigenti decat omologii lor din UK, doar ca sa dea bine in ochii sefilor. claudiu_73, on 15 ianuarie 2017 - 11:53, said:
In urma test drive ului făcut ieri am decis ca sa rămân la Honda. Diferența de preț intre Mazda și Honda la dotări similare nu justifică. Mi-a plăcut mai mult la condus Honda, (confort șofer și pasager spate, răspuns la comenzi, ținută de drum). Consider că pentru ce este acum pe piață,oferta preț/calitate este imbatabilă pentru nevoile și gusturile mele. Acum încep stresul cu accesoriile, senzori parcare, camera mers înapoi, tăvița portbagaj etc. Un plus în ceea ce privește promptitudinea, profesionalismul și modul a relaționa și rezolva solicitările pentru cei de la reprezentanță. Acum sunt interesat de folii geamuri, capotă și huse scaune deoarece nu le pot lua de la reprezentanță. Urmează să revin cu impresii comparative de la test drive ul facut cu ambele mașini. Mulțumesc pentru sfaturi și opinii și chiar sunt binevenite în continuare. O singura obiectie as avea, sau eu nu as da bani pe asa ceva. Camera pentru marsarier. Senzorii de parcare sunt suficienti. Gandeste-te ca poate la un momentat, obisnuindu-te cu optiunea asta(camera), te urci in alta masina, care nu are camera pentru marsarier. Te vei descurca? Daca raspunsul e da, atunci de ce ai avea nevoie de ea acum? Doar ca da bine? Hmm... |
#53
Posted 15 January 2017 - 12:05
danvlas, on 15 ianuarie 2017 - 11:38, said:
Compar masinile la aceeasi varsta: 27000 km. Comparatia ta e total irelevanta pentru discutia de fata si nu schimba cu nimic faptul ca Mazda 3 e mai masina mai ok. Ratiunile pentru care anumiti producatori isi muta productia in Turcia sunt extrem de discutabile dar se poate specula pe marginea faptului ca Turcia e tara extra-comunitara si sunt anumite "avantaje". |
#54
Posted 15 January 2017 - 12:50
Ai insinuat ca productia din Turcia ar lasa de dorit in ceea ce priveste calitatea. Ti-am argumentat ca nu e asa, printr-o comparatie intre doua masini pe care le am in realitate, una produsa in UE, cealalta in Turcia. In aceiasi km, prima a avut X probleme, cealalta zero.
Tu spui ca Mazda e "mai masina mai ok", cu nici un argument. E adevarat ca am auzit numai de bine de Mazda, dar la fel si despre Honda. Nu-mi permit sa critic Mazda sau vreo alta marca pe care n-am condus-o, dar cred ca initiatorul a luat cea mai inteleapta decizie. @Claudiu, Honda are si versiunea ES, care are tot ce chiar merita sa aiba o masina, cu exceptia tapiteriei, care nu e de piele. Diferenta de pret era de cca 1000-1500 euro, dar eu zic ca merita. Iar motorul ala e... inefabil |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users