Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#757
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Adevarul e ca daca conduci pentru prima data o masina cu zeci de butoane cu simboluri care mai de care mai abstracte este destul de speriat. Mai ales daca foloseste o tehnologie noua cu care nu ai mai interactionat. Din acest punct de vedere e mult mai usor de inteles si folosit ecranul cu meniuri mai ales ca toti avem cate un telefon cu touch. E mult mai naturala interactiunea. In schimb dezavantajul este ca spre deosebire de un buton care il gasesti tot timpul in acelasi loc si poti sa il cauti fara sa te mai uiti la el, ecranul te obliga sa fi atent la el. Eu zic ca totul e in echilibrul dintre functiile cele mai comune sa fie puse pe butoane distincte si restul in meniuri. La masina care o conduc de un an(electrica desigur) exista inca butoane care nu stiu ce fac decat dupa ce le apas si exista si unele care chiar nu stiu ce fac ca nu se intampla nimic...

#758
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009

 Torquemada-666, on 07 noiembrie 2017 - 09:23, said:

Pai nu are nimic din astea. Nu e deloc comod sa cauti in meniu. Mai ales, ca masina este cumparata si de persoane, care nu se descurca asa bine la varsta lor prin meniuri. Este o mare distragere a atentiei, care se va vedea pe parcurs.
Distragerea atentiei de catre meniurile pe ecran este un lucru foarte evident si au fost destule discutii si incercari de a rezolva problema. Ca sa dau un exemplu mai cunoscut, valabil si in UE: meniul de la modelele Ford, inca prea stufos. Rotita de comanda de langa schimbator a fost o rezolvare partiala a problemei, eliminand necesitatea atingerii ecranului cu mana, dar acolo unde este scroll secvential folosirea sistemului nu e mult usurata, poate din contra. Cel mai simplu mod de a observa distragerea atentiei este simpla urmarire a navigatiei intr-un oras necunoscut, distragerea de la condus este foarte importanta.
E. f important sa existe cateva butoane, cele de uz curent, la care sa ai acces fara sa iei mana de pe volan sau doar o miscare minimala care nu necesita mutarea privirii, alegerea pozitiei, etc.

Este comun ca tinerii sa se arunce imediat, incantati de orice lucru nou si care pare grozav la inceput. Cu timpul/varsta. se potolesc.

Edited by Rosebud09, 07 November 2017 - 17:00.


#759
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

 Torquemada-666, on 07 noiembrie 2017 - 07:58, said:

Daca Tesla avea butoane, nubte mai sacaia nimic. Orice ar fi avut era ok, iar daca nu avea te sacaia oricum. Epic. Sa atii ca modelele de la concurenta se vad in tot acest timp, si nu a fost o asa diferenta de mare.
Se vand in paralel, oricat de performanta e tesla.
Meh.. tesla e iPhone-ul masinilor electrice. Poti sa cumperi smartphone samsung, alcatel, nokia (microsoft), htc, sony, lg, allview etc, dar iPhone inca este considerat un punct de referinta.  
Era si culmea sa ramana tesla unicul producator de electrice.
Chestia este ca toti producatorii au venit cu OZN  uri la saloanele auto inca din 2008, dar nu au materializat nimic. Imi amintesc de BMW 7 Hydrogen.. ce gluma.

#760
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Rosebud09, on 07 noiembrie 2017 - 16:58, said:

E. f important sa existe cateva butoane, cele de uz curent, la care sa ai acces fara sa iei mana de pe volan sau doar o miscare minimala care nu necesita mutarea privirii, alegerea pozitiei, etc.

Exista cele doua "bile" multifunctionale pe volan. Posted Image

#761
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Cred ca va fi destul de anevoios si nesigur sa rotesti butoanele acelea asa cum vrei, tianand cont si de miscarile masinii. Nu stiu inca modul lor de folosire dar daca seamana cat de cat cu bilele de pe vremuri de la calculatoare, sorry, sa-si caute alt fraier.
Vom vedea. Iarasi vor fi entuiziasti, fascinati de jucarie la inceput, dar dupa o vreme s-ar putea sa fie altfel si anume atunci cand o firma concurenta va face un sistem cu adevarat destept, precis si sigur in functionare. A-ti muta privirea sa vezi ce ai facut cu bila, mi se pate o tampenie, dar stai sa asteptam, poate nu e chiar asa.

#762
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Un review cu Tesla 3 in care masina lasa de dorit. Nici nu au reusit sa faca un model, fara probleme de executie grave.

https://www.google.r...test-drive.html

"The analyst found a misalignment in the Model 3's glass roof, body panel gaps, rubber trim issues around windows and misaligned seams in the interior ceiling of the car, according to his note."

"Our inspection revealed widespread shortcomings in fit and finish ... Tesla representatives acknowledged some of the fit issues, but stated that they believed that Model 3 was much further ahead than where Model X and S had been at this point in production," he wrote."

#763
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
OMG...

Attached File  tesla-model-3-body-kit-unplugged-performance.jpg   212K   22 downloads

#764
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Ce-i drept, e belea culoarea asta!

#765
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009

 Torquemada-666, on 10 noiembrie 2017 - 21:35, said:

Un review cu Tesla 3 in care masina lasa de dorit. Nici nu au reusit sa faca un model, fara probleme de executie grave.

https://www.google.r...test-drive.html

"The analyst found a misalignment in the Model 3's glass roof, body panel gaps, rubber trim issues around windows and misaligned seams in the interior ceiling of the car, according to his note."

"Our inspection revealed widespread shortcomings in fit and finish ... Tesla representatives acknowledged some of the fit issues, but stated that they believed that Model 3 was much further ahead than where Model X and S had been at this point in production," he wrote."
Glass roof reprezinta o problema serioasa, exista mii de reclamatii deja pentru modelele care au asa ceva: geamul crapa, cauzele fiind de la modificarea dimensiunilor caroseriei ( variatii de temperatura, vibratii). Trebuie o structura f. rigida, stabila, fabricatie foarte bine pusa la punct.  Are mai multe dezavantaje decat avantaje ( mai rau decat au acum acele cretinatati / trape la masinile obisnuite).

#766
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Masinile electrice cu bateria in podea, prin natura lor sunt mai rigide.
Vezi amestecul de aliaje din caroserie:
[ https://c1cleantechnicacom-wpengine.netdna-ssl.com/files/2017/08/Tesla-Model-3-steel-aluminum-570x392.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
https://cleantechnic...uminum-details/

Iata cum arata concurenta: BMW F30:
http://www.bimmerpos...e-b646-f370.jpg
[ http://www.bimmerpost.com/storyimages/18781d0e-b646-f370.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.bimmerpost.com/storyimages/18781d0e-b646-f370.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Otel dur numai in stalpii B.
Pana acum nu am auzit pe nimeni ca i s-a indoit masina si s-a spart acoperisul de sticla, nici macar la masinile termice, care au sasiul mai slab.

Attached Files


Edited by inuendo0, 12 November 2017 - 22:13.


#767
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009

Quote

An exploding sunroof might sound like a freak occurrence, but a Consumer Reports investigation has found that it’s not. These incidents have happened in every month of the year in every part of the country, in vehicles from all over the world; they have occurred on interstates, on country roads, and even while parked in driveways.
Sunroofs have significantly expanded in size in recent years, and they’ve also grown in popularity. And the number of consumer complaints about them shattering without warning has soared.
While this doesn’t happen nearly as often as, say, a tire blowout on the highway, any explosion while driving can present a real safety hazard.
And although the issue is well known to the auto industry and government safety regulators, drivers generally assume that their sunroofs are safe.
Our investigation has found that, with a few exceptions, automakers are not acknowledging or resolving the issue. It’s also clear that the safety standards and regulatory oversight of sunroofs have not kept pace with those dramatic size and design changes and that more needs to be done to guarantee they are safe.
While experts we interviewed don’t necessarily agree on what is causing the explosions of glass, they align on this: The bigger the expanse of glass, the harder to ensure that it won’t shatter.
https://www.consumer...anger-overhead/

"6 Reasons to Avoid a Panoramic Sunroof"
http://www.motoringb...panoramic-roof/

O simpla cautare pe net va va da foarte multe articole.
Desigur ca sunt persoane care agreaza asa ceva si carora nu li s-a intamplat nimic.
Este motiv de a ignora faptul ca altora li se intampla?
Exista un risc la aceste panori, mai ales cele panoramice care nu se justifica prin absolut nimic semnificativ, nici un avantaj altul de aspectul masinii.
Sa nu le spui insa hipsterilor pentru care a avea o masina bengoasa pare principalul scop in viata.
Altii (ca mine) n-au prea avut incotro, masina se vinde numai cu asa ceva.

Posesorilor de Tesla 3 li se va oferi un paravan/perdea din panza, cu rama, care sa acopere plafonul. Producatorii si-au dat seama ca exista "cateva" dezavantaje de natura a reduce vanzarile sau satisfactia clentilor. Problema se pune acolo unde e soare puternic deasupra, dar ajuta putin si iarna ca masina sa nu se raceasca prea rapid.

Edited by Rosebud09, 13 November 2017 - 02:14.


#768
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Eu zic ca mai bine sa ne luam tancuri la cate accidente sunt. E drept ca are doar o mica ferestruica, dar evitam problemele de la sunroof-uri :) !

#769
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,035
  • Înscris: 10.04.2006
Iar te-au banat? :lol:

#770
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tesla 3 pentru teste si demonstratie este cu erori de fabricatie destul de multe. Desi acestea nu se observa usor de publicul larg, totusi ca masina de teste sa fie cu defecte, nu este prea bine.
Oare cum vor fi masinile pentru clienti, care nu sunt pentru demonstratie?

https://www.google.r...-story,amp.html

"Among the shortcomings, two pieces of the glass roof on one of the cars seemed misaligned, with a gap that might allow water to leak into the cabin; body panels didn’t fit together; rubber trim wasn’t snug; and seams in the ceiling were misaligned. Sacconaghi allowed that such shortcomings might not even be noticed by most prospective buyers, but he was struck by the idea that these were demo cars likely to be examined by experts."

Edited by Torquemada-666, 15 November 2017 - 16:27.


#771
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Esti constient ca analistul ala financiar reprezinta Bernstein, care are o pozitie in short TSLA, deci permite-mi sa iau spusele sale cu un pic de sare.

Despre review-urile revistelor auto de la lansare de ce nu amintesti? Uite ce spunea Motortrend:
"Magic, I’m telling you. Magic."
http://www.motortren...t-drive-review/

Edited by Dany_Darke, 21 November 2017 - 08:44.
nu fi impertinent


#772
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
In general mașinile de teste sunt primele exemplare ieșite din fabrica, tocmai pentru a fi testate și a li se face ajustări.

#773
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Total Cost of Ownership pt Model 3. De retinut ca pretul benzinei in SUA este mult mai mic decat in Europa, deci aici Model 3 ar avea un avantaj si mai mare.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XR_ub5eL9n0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#774
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,634
  • Înscris: 21.06.2016
Ar mai fi de adaugat ca deocmadata electricitatea poate fi char gratis sau foarte ieftina, multe companii oferind asta pentru angajati.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate