Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#1567
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Normal, ba e prea automatizata fabrica, ba oamenii lucreaza personal si sunt rupti de munca  in schimburi. Si ca sa nu faca galagie, li s-a interzis si sindicatul, asa ca in lumea "tovarasilor", cum spunea colegul @vrajitoruldinoz mai sus.

View Postro_explorer, on 18 aprilie 2018 - 17:02, said:

Stii sa zici cuvantul "INVESTITII" ? Daca da, ai intelege ca 800 nu e pierdere ci e investitie. Ca Tesla nu da foc la bani, ii investeste, mereu si mereu si mereu, pana cand productia se va stabiliza ca sa faca fata cererii ... din acel moment investitiile se vor diminua (mult) si profitul va creste (mult de asemenea).


Culmea, Musk spune ca e pierdere, dar tu spui investitii. Pai da-i telefon sa-i spui lui ca nu stie ce vorbeste si stii tu mai bine adevarul si ce se intampla de fapt.. Posted Image

Edited by Torquemada-666, 19 April 2018 - 14:29.


#1568
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Deci articolul de pe CNBC este.... pfffff.... Posted Image Ma mir ca un tip cu cunostintele lui a facut munca pe genunchi in halul ala... Sa vedem ce iese cu electrocasnicele lui.

Daca se pune de un class action impotriva Tesla, nu ii vad bine. Acolo justitia nu e ca in UE.

#1569
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Alta problema de care este acuzata Tesla. Mai mulți experți afirmă că Tesla nu poate dezvolta în prezent tehnologia autonomă pentru care clienții pot plăti deja 3.000 de dolari, întrucât refuză să folosească sistemul Lidar în favoarea radarelor și a camerelor video. Pe principul platesti, dar nu primesti.

http://www.automarke...cere-84075.html

"lienții Tesla au posibilitatea de a comanda două sisteme cu funcții autonome atunci când achiziționează o mașină. Autopilot costă 5.000 de dolari, în timp ce opțiunea Full Self-Driving Capability este oferită pentru 3.000 de dolari și presupune instalarea a patru camere video și a 12 senzori.
Tesla susține că echipamentul hardware este suficient pentru a permite un condus complet autonom atunci când legislația va permite acest lucru, însă experții afirmă că tehnologia pe care o instalează constructorul american nu este potrivită pentru dezvoltarea sistemelor autonome.
"Este o problemă mult mai dificilă decât realizează oamenii", afirmă Sam Abuelsamid, fost inginer auto și analist al companiei Navigant Research.
Astfel, camerele video o rezoluție bună, dar nu estimează precis distanțele, în timp ce radarul calculează distanțele cu precizie, însă are o rezoluție foarte scăzută.
Din aceste motive, constructorii auto care dezvoltă tehnologii autonome mizează în special pe sisteme Lidar, întrucât acestea oferă măsurători precise pentru distanțe la o rezoluție bună. În plus, spre deosebire de camerele video, Lidar funcționează la fel de bine și pe timp de noapte.
Musk a refuzat însă să dezvolte o tehnologie bazată pe Lidar afirmând că poate dezvolta sisteme autonome doar pe baza camerelor video și a radarelor. Pe termen scurt și mediu, Tesla nu va avea probleme, întrucât apariția primelor mașini complet autonome este destul de îndepărtată."

Edited by Torquemada-666, 19 April 2018 - 17:40.


#1570
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Sandy Munro, un tehnic cu greutate in industria auto, a pus mana pe 2 Model 3 inca de la inceputul productiei, iar la inceput era un critic foarte acid al mașinii si al companiei in general. In primul sau review a vorbit numai despre panouri nealiniate si interior sub standard, ajungand sa compare Model 3 cu finisajele unei Kia din anii 90.

In al doilea review, testand masina, se declara impresionat de dinamica acesteia.

Acum, după 2 luni de teste, demontari si analize riguroase isi pastreaza parerile despre finisaje dar despre partea tehnica si in special cea specifica masinilor electrice (arhitectura skateboard, baterie, electronica) mentioneaza direct si fara menajamente ca Model3 nu este doar o evolutie ci mai degrabă o revolutie:

"Oricine nu se uită la elementele electronice de pe Tesla (Modelul 3) nu este în toate mintile. Sunt în primejdie. Asta nu este un costum Mickey Mouse pe care îl poți neglija. Oricine este în industria de automobile care ignoră această mașină o face spre propria pierzanie.
Este mare lucru. Nu este doar un avans. Acesta este revolutionar si toti ceilalti stau frecandu-si degetele".

Deasemenea, a mentionat ca electronica de pe Model 3 este comparabila cu controlerele de zbor de pe un avion de vanatoare.
Despre bateria de pe Model 3 spune urmatoarele:

"Am trecut si prin asta, iar diferențele intre celule au fost de 0.2 miliamperi. Sfânte, nimeni nu poate echilibra bateriile atat de aproape. Nimeni. Nimeni nu a făcut vreodată asta."

Urmeaza sa faca un review al motorului. Sunt curios cat de impresionat va fi si de acesta. Este chiar amuzant sa vezi o persona la vârsta lui, cu atata experienta in industria auto, cum exclama si este impresionat ca un copil de unele aspecte tehnice ale masinii.
Asta este in aceeasi linie cu raportul acelei firme germane care a analizat in detaliu Model 3 pentru constructorii premium germani.

Dar bineinteles ca vor veni "cunoscatorii" sa ne explice ei ce inseamna o masina adevarata si cat de importante sunt finisajele.
O explicație ar putea fi si faptul ca masinile pe care le-a testat sunt de la inceputul productiei cand într-adevar aveau unele probleme. In ultimul timp, urmarind forumurile si review-urile se poate observa ca practic au rezolvat defectele initiale. Ma mir totusi ca nu a facut aceste precizari si el. Probabil incearca sa fie cat se poate de partinitor cu marii jucatori de pe piata, care pana la urma ii platesc munca.

https://www.teslarat...impression=true

Pun si linkul clipului, are 1h30min dar pentru cei interesati de partea tehnica este foarte interesant. Eu am invatat multe lucruri noi din el.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CpCrkO1x-Qo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si inca o dată rog criticii de serviciu si trolii  gratis sau platiti sa citeasca macar articolul daca nu vor sa vada si video respectiv si sa isi tina pentru ei parerile lor preconcepute. Aici incercam sa avem o discutie tehnica elevata.

Edited by inuendo0, 20 April 2018 - 20:00.


#1571
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Omul e dezamagit. Eu m-am uitat. Vorbeste despre probleme multiple la masina. De la asamblare pana la greutate si automatizare. Si apoi se apara spunand ca "eu imi doresc ca Tesla sa reuseasca". Posted Image Afirmatia asta cred ca e cea mai buna concluzie neintentionata a omului. Posted Image

V-as sugera sa va uitati la 1:01:30. Omul spune ca nu-si explica atitudinea multor fanboys.

PS: merci pentru review. Mi se confirma din nou ceea ce am citit si mi-am dat si eu seama. Oamenii au facut o masina pe repede-inainte, cu oameni care n-au mai facut asa ceva, sau cel putin asa se pare, din modul in care e proiectata si finisata masina.

Edited by Dany_Darke, 21 April 2018 - 05:25.


#1572
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sigur sigur e dezamăgit? Eu vad ca e împărțit în 2. Partea electrica e geniala, suspensiile sunt super, se conduce extrem de bine, dar partea mecanica este prost desenată, cu redundanțe care nu au rost doar fac caroseria foarte grea (cea mai grea de fapt). La partea cu problemele de nefinisare a zis omul clar ca problemele apar de la prea mulți roboti și oameni care montează mașina ne-experimentati și nu foarte bine antrenați (pus panourile antifonare pe o parte corect, pe cealaltă poziționat invers)

#1573
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@write&run

Da, cum am zis, au demontat 2 masini de la inceputul productiei la care se stie ca intotdeauna pot apărea probleme. Si poate chiar s-au grabit sa o lanseze in productie. De aia eu am asteptat cateva zile pana mi-am plasat precomanda, pentru a evita problemele initiale.

Si până la urma, sincer vorbind, nu stiu ce e mai important, finisaje si montaje perfecte sau o masina cu tehnologie avansata, sigura, sexy si cu o dinamica extraordinară? Hai fii sincer si tu.
Stii ce zicea de omul care a proiectat suspensiile? Ca ar putea fi un prinț al Formulei 1.
Si ceea ce zic eu o zice si Munro la minutul 18:39, "the important stuff" sau despre tehnologia intr-adevar revolutionara la minutul 36:15.
Alte aspecte importante la 14:50, 28:25 si 1:09:21 unde atenționează concurenta Tesla  ca daxa ignoră ceea ce Tesla face sunt pierduti.
Oricum, tu rămâi cu convingerile tale ca panourile nu sunt aliniate, ca Tesla va falimenta si ca fanii vor cheltui mulți bani pe Model 3.

Edited by inuendo0, 21 April 2018 - 08:49.


#1574
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
@innuendo: putem vorbi pe bune, sau putem sa vorbim cu de-alea cu "nu te duce capu'". Eu as prefera sa vorbesc serios si daca spun ceva, sa nu o iei ca "o strategie" sa demonstrez de fapt altceva.

Am spus de N ori ca nu am ceva cu tehnologia asta doar asa, ca ma plictisesc, ci pt ca nu e viabila. De ce nu e viabila am explicat pe topicul cu "Electricele nu sunt inca solutia".

Legat de interviu, tipul a avut de bine de spus 2 chestii mari si late. Una e bateria, care e facuta din celule de la Panasonic pe care ei le-au legat si optimizat destept si a 2-a e circuitul ala de integrate, la care batranu' nu se pricepe, spune numai ca se mira ce "populata" e placa. E impresionat de ea tocmai pentru ca nu are idee CE e pe ea. :) Placa aia e facuta de Nvidia. Cine a proiectat-o, nu stiu, si oricum, deja e prea multa informatie pentru mine, in sensul ca nu ma intereseaza sa stiu asa "in depth" chestii despre masinile lui Musk.

Poate o sa fii surprins, dar si eu sper sa reuseasca, asa cum spunea si tipu din interviu. Sper sa reuseasca si sa nu si-o ia in bot. Nu e nicio bucurie cand o mare investitie si o mare companie se duce pe raul Sambata. Sunt oameni multi care lucreaza acolo si ar fi mare pacat sa se duca totul dracului. Am mai spus asta. Nu e bine pentru nimeni, nici pt economie, nici pentru tara respectiva, pentru oameni, pentru increderea generala in capitalism si economia de piata (care si asa sunt hulite la greu in ultima vreme de tot soiul de inconstienti). Deci da, sper sa reuseasca, si daca oamenii sunt dispusi sa dea 40.000, 50.000 de eur pe o masina cu o tableta implantata in bord, cu tehnologie indoielnica si care are autonomie de 200 - 400 de km in functie de vremea de afara, sunt banii lor, sunt liberi sa si-i cheltuiasca cum vor. Si tu la fel, poti sa-ti faci colectie de ele, daca asa mult te  incanta. Pe mine unul nu m-au convins.

Mai aper sa reuseasca pentru ca au fost scosi din rahat din banii oamenilor, au primit sute de milioane, miliarde din banii statului si ai altor state, deci din banii oamenilor. Nu sunt inconstient sa sper ca banii aia sa fie arsi aiurea. Normal ca mai face omu' poante, dar nu le vreau raul, nici lor nici altcuiva, for that matter. :)

Si nu, in continuare NU cred ca va exista o revolutie electrica a transportului. Daca vor ramane cu aceleasi baterii, vor ramane niste produse de nisa pentru pasionati. Oameni care isi permit 2 sau 3 masini (care oameni in US sunt f multi) si isi cumpara una "de fâță". Si mai spun aici ca sper sa vina acea baterie care sa se incarce rapid si sa fie ieftina si mai usoara. Repet a mia oara, nu am nimic cu ideea de masina electrica.

#1575
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cum dracu ai ajuns tu la concluzia ca bătrânu nu se pricepe la placa aia cu electronice când el cu gura lui a zis ca se pricepe, ca el are experiența cu plăcile astea și aia de pe Model 3 e la nivel de F35, avion militar?

Apropo de tehnologia îndoielnică? Pai tocmai aia e highlight-ul Model 3,tehnologia. Partea de îmbinări și optimizare design caroserie e praf, nu tehnologia.

Range variabil? Pai ce, tu ai range fix la mașină? Dacă merg în oraș am vreo 350 cred, afara ajung și la 700 dacă merg legal. Iarna mai creste 1l de la mersul prin zăpadă / zloata. Vara când pornește AC iar mai pui 1l. Când merg prin ploaie torențială iar se duce dracu consumul ca apa de pe sosea opune o rezistență mormidabilă, iar viteza de deplasare scade. Bine, și eu cred ca electrice vor deveni mult mai atractive când vom avea 500 range afara din localitate în condițiile cele mai rele, și sa se poată reîncărcare în juma de oră, în asa fel încât 95% din potențiali posesori sa nu aibă ce comenta.

Edited by MembruAnonim, 21 April 2018 - 09:25.


#1576
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,635
  • Înscris: 21.06.2016
Masina "lui Musk" are o nisa foarte clara si foarte larga... cum dracu nu va cobnvinge pe voi cind majoritatea oamenilor ar putea trai foarte bine cu masina asta nu inteleg. De ce, ca nu merge de 2-3 ori pe an pe diagonala tarii? Sint atitea variante...

#1577
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Pai e simplu cum am ajuns, din mai multe motive.
1. Daca se pricepea, nu vorbea despre cat e de populata, chestie la care am ras :)
2. El din ce vad se pricepe la partea mecanica foarte bine, la partea de dinamica, de suspensii, caroserie, finisaje. Nu poti sa te pricepi la toate.
3. Nu se stie nici macar la baterii, au ei acolo pe cineva care se pricepe si si ala s-a scarpinat in cap cand au scos bateria din masina.
4. O fi la nivel de F35, in sensul ca probabil e la fel de "populata". Nu vreau sa fiu malitios, da na... omu' chiar n-are nicio treaba :) Si nu e nicio problema, nu ai cum sa le stii pe toate.

In general, se uita toti 4 la placa aia ca boul la poarta noua. Dar e ok, repet, nimeni nu le poate sti pe toate.

#1578
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Dar tu le stii. E ok

#1579
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Omul deține compania. Normal ca nu știe tot, dar are echipă cu oameni pricepuți care ii dau raportul. Din  ce zice ala care se pricepe la electronica reiese ca e peste oricine din industria auto, la nivel de fighter militar de vârf. Ala cu bateriile la fel zicea ca sunt cele mai tari baterii existente. Zicea ca dacă și îmbinările ar fi fost la nivelul mașinilor clasice, inclusiv Toyota s-ar fi căcat îmbrăcați

#1580
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
OK, sunt dispus sa cred ca e "peste" orice din ind auto. Dar as avea o intrebare: au desfacut si un Mertzan S nou? Sa vada si placa de la Mertzan. Ca mie mi-a soptit o viorea ca si alea se conduc singure daca asa vrea muschii lor, numai ca legislatia constipatilor din UE nu le da voie sa activeze acele module la full throttle. :)

#1581
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dacă într-adevăr ascultai interviul, cum ai zis, descopereai ca ala a spus ca a desfăcut sute, dacă nu o mie de mașini pana acum. Câteodată cumpărate de ei, câteodată trimise de fabricanți, câteodată de concurență. Ca n-o fi desfăcut absolut fiecare model existent, sigur. Dar bănuiesc ca firma are destulă experienta ca atunci când spune ca e peste orice altceva din industrie, ca e revoluționară, nu evoluționară atunci șansele mari sunt ca asa sa fie.

Tot el a spus ca el vinde credibilitate, consultanță, pe asta se bazează firma lui, asa încât nu poate sa scoată bullshit pe gura că dacă e prins apoi, pierde business-ul

Edited by MembruAnonim, 21 April 2018 - 11:19.


#1582
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Pai daca e sa despicam firul in 16, da, a desfacut el sute de masini, poate o mie, am vazut si stiu cand a zis, dar a desfacut ULTIMELE MODELE cu modul de conducere autonoma? Ca nu ma incanta ca a desfacut Renault 21 din anii 80. Intelegi unde bat? :)

#1583
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ei hai, ca dacă a desfăcut Model 3 apărut în 2017, n-o fi fost singura mașina din 2017 pe care a desfăcut-o, înțelegi unde bat?

#1584
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,475
  • Înscris: 15.06.2007


View Postinuendo0, on 20 aprilie 2018 - 19:59, said:


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CpCrkO1x-Qo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si inca o dată rog criticii de serviciu si trolii  gratis sau platiti ...

Trollii gratis.. hahaha, ce tare, m-ai facut sa râd.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate