BMW seria 3 E46
Last Updated: Mar 21 2019 19:23, Started by
paul_pablo
, Jan 07 2017 10:21
·
0
#73
Posted 09 January 2017 - 10:17
#74
Posted 09 January 2017 - 10:37
Nu pot să spun ce înseamnă premium dar probabil un A8 o fi mai mult decât premium. Depinde de fiecare ce așteaptă de la o mașină. E46 e cam deficitar la capitolul spațiu interior și portbagaj. De aia nu sunt foarte sigur că asta e ce am nevoie. Mai e și întreținerea și consumul cu care încă nu m-am lămurit
|
#75
Posted 09 January 2017 - 10:47
Uita-te pe autokarma la preturi pentru piese si faci comparatie cu alte modele. Cat despre consum, ți-am zis, 320d 150cp automata lua la mers linistit si pana in 110 la ora cam 5,5-6℅, la 130-140 cam 6,5-7℅
|
#76
Posted 09 January 2017 - 10:51
@debusy: Da-mi voie sa mentionez eu pentru tine ca ala e consumul afisat pe CB. Consum care e putin diferit fata de ala de la pompa, vorbim de o masina de o tona si jumatate, automata cu convertizor de cuplu.
|
#77
Posted 09 January 2017 - 11:50
Floo: dă-mi voie sa iti spun ceva: trebuia sa ma intrebi daca acel consum este cel din bord sau cel facut la pompa! Ca si raspuns, iti spun sigur ca acel consum e facut la pompa metoda plin plin. Ce, ti se pare putin pt un diesel de 2.0?
|
#78
Posted 09 January 2017 - 12:24
Am avut varful de gama,nu iti recomand sa iei prefacelift.Insa e bine sa te uiti si la alte modele,marci mai noi daca poti.
|
#79
Posted 09 January 2017 - 12:24
e46 320d automat are un consum cu ~1l-1.5l la 100km mai mare decat cu cutia manuala. este automata model ceva mai vechi.
in rest cateva sfaturi: - fugi de motoarele valvetronic. 1.8 si 2.0 fl adica. nu lua asa ceva. sunt f stricacioase si complexe si greu de reparat (putini stiu cu ce se mananca). daca vrei benzinar 4 cilindri mai repede iei modelul nonfacelift cu motor de 1.9 dar aici deja masinile sunt mult prea vechi. - 2.0d 150cp este cea mai buna alegere (si crede-ma ca nu sunt fan diesel). daca mergi putin si nu te deranjeaza rca si impozitul mai mare poti lua cu incredere si 2.2-2.5 benzina. - verifica cu mare atentie tot ce inseamna articulatie fata/spate, caseta de directie tot tot tot...la drumurile de la noi si daca ai jante mari 17+ si daca pui piese f bune (o bascula lemorder = 450 lei bucata) tot se duc in maxim 2 ani. - cauta o masina ceva mai speciala. adica cu mai multe dotari, nu una trista, cheala. ca nu e nicio smecherie daca nu ai un interior sport, volan cu comenzi, trapa, xenon, pachet m...bine nu toate astea cumulat, dar macar 2-3 dotari d-astea mai speciale. - trebuie sa fii impacat cu vechimea masinii, faptul ca nu e chiar cea mai fiabila masina si nici intretinerea nu este f ieftina (dar nici exagerat de scumpa). problema e ca nefiind ff fiabila, mai e si veche pica cam des nu neaparat ca sunt scumpe piesele. de asemenea trebuie sa te inveti cand cumperi o piesa sa iei producatorii de top. producatorii ieftini = rahat, piesele desi le iei noi daca iei producator ieftin sunt de ff proasta calitate. de asemenea trebuie sa te mai impaci ca uneori o sa mai faci drumuri si pe la dezmembrari ))) inca un sfat: taxa la 2.0diesel sau benzinarele 6 cilindri a fost mereu mare. mare parte din masinile de astazi la vanzare (e46 vbesc) au pretul tinut ridicat si din cauza taxei. mai asteapta pana la 1 februarie preturile la e46 vor scadea serios odata cu scoaterea taxei una peste alta e46 e o masina care sta binisor la capitolul calitate. ei bine calitatea se plateste. asadar nu poti lua e46 si sa ai pretentia sa ai costuri de intretinere similare cu un focus2 sau astra h care le iei cu 5 ani mai noi (plus ca sunt si cu o clasa mai jos). deci, trebuie sa fii constient si sa iti asumi ca vei plati ceva mai mult pe intretinere (depinde totusi si de noroc, poti lua si o masina din 2009 si sa iti ceara mai multi bani decat una din 2003 - dar mai rar asa ceva)... apropo sa te uiti atent si de rugina. da, e46 ruginesc...nu rau dar marea majoritate au deja puncte de rugina pe ele Edited by bossake, 09 January 2017 - 12:53. |
#80
Posted 09 January 2017 - 12:53
Mulțumesc frumos de sfaturi. Dacă benzinarele de 1,8 și 2,0 valvetronic sunt păcătoase atunci nu are rost să mă bag la așa ceva. Diesel nu vreau de nici o culoare. Probabil că sunt motoare bune dar numai când aud de injectoare, pompa sau turbo și la costurile implicate în reparații ma ia groaza. În cazul asta cel mai indicat e sa ma reorientez
Mulțumesc tuturor pentru păreri și sfaturi! Sper că nu am supărat pe nimeni. |
#81
Posted 09 January 2017 - 13:25
mai cauta pe google " probleme valvetronic e46" sau simeringuri supape valvetronic sau distributie n42 sa te documentezi un pic despre motoarele alea.
|
#82
Posted 09 January 2017 - 16:36
Aveam și eu pata pusa pe 318Ti dar mi-a trecut destul de repede după ce am discutat cu un fost proprietar. Dacă motorul începe sa facă probleme arunci banii aiurea.
|
|
#83
Posted 09 January 2017 - 16:40
#84
Posted 09 January 2017 - 17:45
ericmario, on 09 ianuarie 2017 - 16:40, said:
Noroc ca alea benzinare nu au injectoare. Traiasca carburatorul! ce carburator boss ? ia bicicleta,CA CArburatoru se mai deregleaza si consuma mult. ce pompa are benzinara boss? tu nu stii ca la benzina nu exista pompe ? la benzina rezervorul e in plafonul masinii si curge din cauza gravitatiei in motor Edited by Hondarul_21, 09 January 2017 - 17:46. |
#85
Posted 09 January 2017 - 18:14
Nu chiar. Au o pompa în rezervor care împinge combustibilul în sus. Au și injector sau injectoare după caz, adică injecție monopunct sau multipunct dar nu crapă și nici nu se compara cu alea de diesel. La injecție monopunct exista un "carburator" iar la cea multipunct se realizează în fiecare cilindru în parte
Edited by paul_pablo, 09 January 2017 - 18:17. |
#86
Posted 16 June 2017 - 22:42
Is tare curios ce masina ti ai luat? ca si eu in aceeasi ipostaza is.Imi tare place e46 de prin 2002 si mb c200 tot de prin 2002.
|
#87
Posted 21 March 2019 - 19:23
...v ati oprit la Iunie 2017 ??? de atunci nu a mai miscat nimeni nimic ? v ati lecuit de E46 sau de ce nu mai scrie nimeni nimic pe aici ? Intreb deoarece caut si eu un E46 318i,320i,sau mai marisor ,dar maxim 323i .Am gasit momentan un 316i misto cu kilometrii putini ,are vreo 2 -3 puncte de rugina dar nu ma bag inca la el,voi astepta sa apara in zona un 318i sau mai mare .Cit am locuit in Romania am avut prin ´94 un rechin care sa prezentat bine,dar acum am zis sa incerc un E46 in bani putini,nu prea as avea ce pierde,imi place mult modelul,am observat ca pe forumurile straine multi recomanda un motor 6 in linie,ar fi mai OK decit cel de pe 318i ...cu un partial vehicle wrap as putea masca eventualele mari zgarieturi+ eventualele mici reparatii de rugina daca va fi cazul,pe la aripi / o masina cu probleme de rugina nu voi cumpara in nici un caz sau cu scurgeri de ulei pe dedesubt ...
Edited by SRWP28, 21 March 2019 - 19:28. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users