Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 

Mondeo meu e dauna totala.....

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Salut, long time no see,

Eu sunt inca la vapor, dar in noaptea de revelion, sotia venea acasa de la marea petrecere impreuna cu cel mic si, undeva in Constanta, un taximetrist nu a oprit la stop, dar s-a oprit cumva in dreapta fata a masinii mele. Toate airbagurile sarite, botul distrus, pasagerii intacti, doar sotia s-a julit la picioare din cauza airbagului de genunchi. Deci sunt fericit, Mondeo si-a facut treaba pana la ultima suflare, ai mei sunt teferi si sunt multumit cu asta chiar daca nu mai am vaporul meu.

Acum cu asigurarile, in primul rand vreau sa intreb, in special pe kos-funny daca nu ma insel, cat de legal este ca asiguratorul sa pastreze epava sau sa dea mai putini bani, si cat ar fi minimul de plata de asigurator daca vreau sa pastrez epava daca e legal. Am tot auzit practica asta dar nu stiu nimic legal.

Imi pare rau, dar conexiunea nu imi permite sa pun si poze, daca aveti rabdare pana in martie-aprilie pun si poze, oricum botul e distrus la masina dar cica nu e afectata directia si mai nimic important.

Intrebarea e doar de curiozitate, nu am probleme cu asiguratorul momentan, si in plus sunt fericit ca ai mei sunt ok, cei din masina cealalta am auzit ca au membre in ghips, nici nu purtau centura ce e drept.

#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Bine ca au scapat ai tai fara probleme.
De obicei asiguratorul da cam 80% din pretul pietei. Si ma refer la pretul pietei a unei masini echivalente ca an de fabricatie, fara a tine cont de numarul de km. Se tine cont de catalogul autodata unde rulajul mediu e cel din Germania, adica foarte mare, si daca tu ai km putini atunci ghinion, tie ti-o evalueaza la rulaj mare si devalorizare mare.
De obicei din acea valoare de aprox. 80% se mai scade cam 10-15% si iti lasa epava, deci in final o sa-ti dea cam 65% si epava.
De obicei o sa te caute rapid cineva sa-ti cumpere epava.

Edited by Kroghy, 06 January 2017 - 08:37.


#3
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Partea proasta ca o sa pierzi bani prin faptul ca devalorizarea masinii e calculata mult mai mult decat reprezenta real pentru tine. In niciun caz nu o sa ramai fericit dupa compensarea financiara.

Partea buna e ca vanzarile auto sunt jos de tot si poti prinde ceva nou la pret minunat.

#4
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Am uitat sa specific ca am casco. O sa o fac cu regres, si valoarea masinii evident ca e stabilita deja in contract, am inteles ca e si 10% franciza din valoarea de contract. Deci intrebarea ramane excluzand franciza, aia e alta afacere cu care ma descurc. Ma descurc cu orice, ideea e ca vreau sa fiu in cunostinta de cauza.

Valoarea de contract e putin sub 9100 euro, asta e pentru curiosi. Mondeo din 2009 titanium x si cateva optiuni.

#5
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
ai casco?
epava se evalueaza dpdv al pieselor componente care mai pot fi recuperate si ti se scade din despagubire (poate ajunge pana la 30%), sau ti se propune o suma pentru ea... nu e obligatoriu sa accepti!
cu japca, societatea de asigurare nu poate retine epava!
deci ai casco... atunci
http://www.agerpres....gurari-12-31-43

sunt scumpe airbagurile... ca altfel la 5-6k€, poate s-ar fi bagat sa ti-o repare!

Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 08:47.


#6
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 07.06.2014

View Posttest_driver, on 06 ianuarie 2017 - 08:27, said:

botul e distrus la masina dar cica nu e afectata directia si mai nimic important.

nu inteleg o chestie, nu e afectat nimic important, dar e distrusa si dauna totala. nu ti se pare ca se cam bate cap in cap?

#7
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Daca au sarit toate airbagurile, suma de reparatie este colosala. Depaseste cu mult suma asigurata. Este irelevant daca masina inca merge pe rotile ei.

#8
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
in accidentul avut de mine in 2010 cu o Insignia veche de 11 luni aibagurile au fost evaluate la 55.000 lei (in partea dreapta nu au sarit ) ! masina nu avea motorul atins si cu toate astea reprezentanta Opel a evaluat-o dauna totala. eu nu aveam casco, i-am executat silit pe cei de la carpatica dupa un proces de 1 an.

in urma cu un an un A4 2012 din familie facut praf a fost reparat cu vreo 5500 euro( toate airbagurile, portierele fata, capota, faruri, radiator, etc). evident piese de la dezmembrari .

Edited by csi1, 06 January 2017 - 09:02.


#9
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDany_Darke, on 06 ianuarie 2017 - 08:48, said:


nu inteleg o chestie, nu e afectat nimic important, dar e distrusa si dauna totala. nu ti se pare ca se cam bate cap in cap?
Nu se bate cap in cap.
Dauna totala nu inseamna ca masina e distrusa ci ca reparatia costa mai mult decat valoarea de piata a masinii.
Doar farurile (la titanuium probabil ca sunt xenon) si airbagurile pot costa mai mult decat masina daca e de inlocuit cu piese noi. Sau o masina lovita de grindina pe toate partile e prea scump de indreptat si vopsit.

#10
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004

Quote

nu inteleg o chestie, nu e afectat nimic important, dar e distrusa si dauna totala. nu ti se pare ca se cam bate cap in cap?
problema e ca asiguratorul e obligat sa ti-o aduca in starea in care era inainte de accident... si asta cu piese noi OEM!

#11
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 07.06.2014
am inteles, ms de lamurire ;)

#12
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 06.08.2008

View PostNero-d, on 06 ianuarie 2017 - 09:06, said:

problema e ca asiguratorul e obligat sa ti-o aduca in starea in care era inainte de accident... si asta cu piese noi OEM!

Numai ca nu o sa faca asta... cum zici tu.
Am avut aceeasi problema acum cativa ani cu un Logan.

In contractul de casco trebuie sa scrie care e rata de plata in functie de vechime: 1 an - 80% din pretul masinii, 2 ani - 50 %, etc ( am dat doar un exemplu )
Legal, trebuie sa iti resitutie conform contractului. La fel de legal, te vor tine pana in ultima zi cu plata si toate cele necesare ( insemnand vreo 60 de zile parca ) . Si vor trage de tine ca de ultimul om pentru ca, cu dovezile in fata, vor avea indoieli ca sotia ta a fost cu adevarat nevinovata...

Asa sunt astia de la asigurari. Le dai banu usor da nu il vezi de la ei prea curand.

#13
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
nu se aplica! Posted Image
eu am facut loganul nevesti-mi praf... a costat reparatia >7400€... am fost convins ca-mi da casco dauna totala (masina nici nu era achitata integral)... totusi s-au ambitionat si l-au reparat... (manariile lor)
cand ai casco, te doare la basco
cu toate ca astia de la casco pot sa mai mârâie... RCAul n-are ce sa comenteze!
accident cu raniti, a fost politia, are constatare, pa!

Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 10:00.


#14
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 15.07.2005
nu poti beneficia de RCA-ul (celui care te-a accidentat) si de casco deodata , nu-i asa?

#15
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Ar fi fost ideal, dar nu, nu se poate, daca era asa imi faceam zece casco si loveam masina in fiecare zi si ma lasam de navigat, dar.... nu traim in desene animate. Oricum misto intrebarea.

Ba nu, excentrica, nu misto

#16
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
poti sa-ti repari masina pe casco cu regres, si se descurca ei intre ei cu platile...

poti beneficia si de casco si de RCA daca ai si alte avarii la masina... survenite din vina ta!

Quote

Test_driver, dovada e de la Politie sau s-a incheiat amiabia?
inteleg ca s-a lasat cu oase indoite... (care trebuie si alea platite) mai greu cu amiabila...

Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 10:46.


#17
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Test_driver, dovada e de la Politie sau s-a incheiat amiabia? Daca e de la Politie, asiguratorul nu poate sa invoce tot felul de expertize ca sa mearga pe dauna comuna (de fapt ca sa taraganeze). La ce asigurator are taximetristul asigurarea?

Referitor la intrebarea ta: practica curenta e ca sa-ti ofere 70+75% din suma plus epava. Din pacate acum pretul se calculeaza din valoarea de piata... poate ajuta CASCO in aceasta situatie.

#18
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,846
  • Înscris: 25.01.2007
PAI AJUTA.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate