Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mondeo meu e dauna totala.....
Last Updated: Jan 06 2017 15:10, Started by
test_driver
, Jan 06 2017 08:27
·
0
#1
Posted 06 January 2017 - 08:27
Salut, long time no see,
Eu sunt inca la vapor, dar in noaptea de revelion, sotia venea acasa de la marea petrecere impreuna cu cel mic si, undeva in Constanta, un taximetrist nu a oprit la stop, dar s-a oprit cumva in dreapta fata a masinii mele. Toate airbagurile sarite, botul distrus, pasagerii intacti, doar sotia s-a julit la picioare din cauza airbagului de genunchi. Deci sunt fericit, Mondeo si-a facut treaba pana la ultima suflare, ai mei sunt teferi si sunt multumit cu asta chiar daca nu mai am vaporul meu. Acum cu asigurarile, in primul rand vreau sa intreb, in special pe kos-funny daca nu ma insel, cat de legal este ca asiguratorul sa pastreze epava sau sa dea mai putini bani, si cat ar fi minimul de plata de asigurator daca vreau sa pastrez epava daca e legal. Am tot auzit practica asta dar nu stiu nimic legal. Imi pare rau, dar conexiunea nu imi permite sa pun si poze, daca aveti rabdare pana in martie-aprilie pun si poze, oricum botul e distrus la masina dar cica nu e afectata directia si mai nimic important. Intrebarea e doar de curiozitate, nu am probleme cu asiguratorul momentan, si in plus sunt fericit ca ai mei sunt ok, cei din masina cealalta am auzit ca au membre in ghips, nici nu purtau centura ce e drept. |
#2
Posted 06 January 2017 - 08:34
Bine ca au scapat ai tai fara probleme.
De obicei asiguratorul da cam 80% din pretul pietei. Si ma refer la pretul pietei a unei masini echivalente ca an de fabricatie, fara a tine cont de numarul de km. Se tine cont de catalogul autodata unde rulajul mediu e cel din Germania, adica foarte mare, si daca tu ai km putini atunci ghinion, tie ti-o evalueaza la rulaj mare si devalorizare mare. De obicei din acea valoare de aprox. 80% se mai scade cam 10-15% si iti lasa epava, deci in final o sa-ti dea cam 65% si epava. De obicei o sa te caute rapid cineva sa-ti cumpere epava. Edited by Kroghy, 06 January 2017 - 08:37. |
#3
Posted 06 January 2017 - 08:35
Partea proasta ca o sa pierzi bani prin faptul ca devalorizarea masinii e calculata mult mai mult decat reprezenta real pentru tine. In niciun caz nu o sa ramai fericit dupa compensarea financiara.
Partea buna e ca vanzarile auto sunt jos de tot si poti prinde ceva nou la pret minunat. |
#4
Posted 06 January 2017 - 08:40
Am uitat sa specific ca am casco. O sa o fac cu regres, si valoarea masinii evident ca e stabilita deja in contract, am inteles ca e si 10% franciza din valoarea de contract. Deci intrebarea ramane excluzand franciza, aia e alta afacere cu care ma descurc. Ma descurc cu orice, ideea e ca vreau sa fiu in cunostinta de cauza.
Valoarea de contract e putin sub 9100 euro, asta e pentru curiosi. Mondeo din 2009 titanium x si cateva optiuni. |
#5
Posted 06 January 2017 - 08:41
ai casco?
epava se evalueaza dpdv al pieselor componente care mai pot fi recuperate si ti se scade din despagubire (poate ajunge pana la 30%), sau ti se propune o suma pentru ea... nu e obligatoriu sa accepti! cu japca, societatea de asigurare nu poate retine epava! deci ai casco... atunci http://www.agerpres....gurari-12-31-43 sunt scumpe airbagurile... ca altfel la 5-6k€, poate s-ar fi bagat sa ti-o repare! Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 08:47. |
#6
Posted 06 January 2017 - 08:48
#7
Posted 06 January 2017 - 08:50
Daca au sarit toate airbagurile, suma de reparatie este colosala. Depaseste cu mult suma asigurata. Este irelevant daca masina inca merge pe rotile ei.
|
#8
Posted 06 January 2017 - 08:59
in accidentul avut de mine in 2010 cu o Insignia veche de 11 luni aibagurile au fost evaluate la 55.000 lei (in partea dreapta nu au sarit ) ! masina nu avea motorul atins si cu toate astea reprezentanta Opel a evaluat-o dauna totala. eu nu aveam casco, i-am executat silit pe cei de la carpatica dupa un proces de 1 an.
in urma cu un an un A4 2012 din familie facut praf a fost reparat cu vreo 5500 euro( toate airbagurile, portierele fata, capota, faruri, radiator, etc). evident piese de la dezmembrari . Edited by csi1, 06 January 2017 - 09:02. |
#9
Posted 06 January 2017 - 09:04
Dany_Darke, on 06 ianuarie 2017 - 08:48, said: nu inteleg o chestie, nu e afectat nimic important, dar e distrusa si dauna totala. nu ti se pare ca se cam bate cap in cap? Dauna totala nu inseamna ca masina e distrusa ci ca reparatia costa mai mult decat valoarea de piata a masinii. Doar farurile (la titanuium probabil ca sunt xenon) si airbagurile pot costa mai mult decat masina daca e de inlocuit cu piese noi. Sau o masina lovita de grindina pe toate partile e prea scump de indreptat si vopsit. |
#10
Posted 06 January 2017 - 09:06
Quote nu inteleg o chestie, nu e afectat nimic important, dar e distrusa si dauna totala. nu ti se pare ca se cam bate cap in cap? |
|
#12
Posted 06 January 2017 - 09:39
Nero-d, on 06 ianuarie 2017 - 09:06, said:
problema e ca asiguratorul e obligat sa ti-o aduca in starea in care era inainte de accident... si asta cu piese noi OEM! Numai ca nu o sa faca asta... cum zici tu. Am avut aceeasi problema acum cativa ani cu un Logan. In contractul de casco trebuie sa scrie care e rata de plata in functie de vechime: 1 an - 80% din pretul masinii, 2 ani - 50 %, etc ( am dat doar un exemplu ) Legal, trebuie sa iti resitutie conform contractului. La fel de legal, te vor tine pana in ultima zi cu plata si toate cele necesare ( insemnand vreo 60 de zile parca ) . Si vor trage de tine ca de ultimul om pentru ca, cu dovezile in fata, vor avea indoieli ca sotia ta a fost cu adevarat nevinovata... Asa sunt astia de la asigurari. Le dai banu usor da nu il vezi de la ei prea curand. |
#13
Posted 06 January 2017 - 09:48
nu se aplica!
eu am facut loganul nevesti-mi praf... a costat reparatia >7400€... am fost convins ca-mi da casco dauna totala (masina nici nu era achitata integral)... totusi s-au ambitionat si l-au reparat... (manariile lor) cand ai casco, te doare la basco cu toate ca astia de la casco pot sa mai mârâie... RCAul n-are ce sa comenteze! accident cu raniti, a fost politia, are constatare, pa! Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 10:00. |
#14
Posted 06 January 2017 - 10:11
nu poti beneficia de RCA-ul (celui care te-a accidentat) si de casco deodata , nu-i asa?
|
#15
Posted 06 January 2017 - 10:16
Ar fi fost ideal, dar nu, nu se poate, daca era asa imi faceam zece casco si loveam masina in fiecare zi si ma lasam de navigat, dar.... nu traim in desene animate. Oricum misto intrebarea.
Ba nu, excentrica, nu misto |
|
#16
Posted 06 January 2017 - 10:17
poti sa-ti repari masina pe casco cu regres, si se descurca ei intre ei cu platile...
poti beneficia si de casco si de RCA daca ai si alte avarii la masina... survenite din vina ta! Quote Test_driver, dovada e de la Politie sau s-a incheiat amiabia? Edited by Nero-d, 06 January 2017 - 10:46. |
#17
Posted 06 January 2017 - 10:39
Test_driver, dovada e de la Politie sau s-a incheiat amiabia? Daca e de la Politie, asiguratorul nu poate sa invoce tot felul de expertize ca sa mearga pe dauna comuna (de fapt ca sa taraganeze). La ce asigurator are taximetristul asigurarea?
Referitor la intrebarea ta: practica curenta e ca sa-ti ofere 70+75% din suma plus epava. Din pacate acum pretul se calculeaza din valoarea de piata... poate ajuta CASCO in aceasta situatie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users