Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
OFERTA F64: canon 55-250mm = 1 LEU !
Last Updated: Jan 06 2017 11:09, Started by
Lex404
, Jan 05 2017 16:32
·
0
#39
Posted 05 January 2017 - 17:50
De ce nu, ce aveau de pierdut? Cate va mii euro, dar castigau reclama de zeci de mii de euro....
|
#40
Posted 05 January 2017 - 17:56
Cand zic "Se mai intampla Noroc cu voi ca ne intelegeti si ne sunteti alaturi" atunci nu mai ai ce spera... asta e doar o metoda ieftina prin care sa atenueze ceea ce s-a intamplat.
|
#41
Posted 05 January 2017 - 17:57
cred ca doar emag a onorat comenzi cand au fost "greseli" de genu
|
#43
Posted 05 January 2017 - 18:00
Oricum, nota 10 pentru felul cum trateaza situatia... Vad ca suna pe fiecare ca sa isi ceara scuze si sa spuna ca nu pot onora comanda. Altii doar stergeau comenzile sau trimiteau un mail de notificare ca s-a anulat comanda.
Acum am vazut pretul normal la ce am facut comanda... 3000lei trebuia sa platesc Edited by tigerheart, 05 January 2017 - 18:15. |
#44
Posted 05 January 2017 - 18:11
Am fost sunat si eu acum,au spus ca se anuleaza comanda.
|
#45
Posted 05 January 2017 - 18:23
Era la mintea cocosului ca nu se vor onora.
Termenii si conditiile le permit acest lucru.Ba mai mult, le permit sa nu onoreze comenzi nici la pretul normal din varii motive. De asta scrie clar ca preturile si imaginile de pe site au doar caracter informativ. Pana nu se emite o factura proforma au dreptul sa anuleze orice si din orice motiv.Iar ca sa se emita o proforma trebuie sa treaca comanda prin mainile unui operator care trebuie sa verifice stocurile si pretul si-si da imediat seama ca ceva nu e in regula(ca altfel plateste din buzunar gafele). Daca aveau ceva de castigat pe viitor din asta fii sigur ca inchideau ochii si onorau comenzile.De banii care ii pierdeau cu gafele astea isi fac o reclama undeva care le aduce mult mai multi bani decat o simpla stire care trece neobservata. |
#46
Posted 05 January 2017 - 18:26
geo123, on 05 ianuarie 2017 - 18:23, said:
Pana nu se emite o factura proforma au dreptul sa anuleze orice si din orice motiv.Iar ca sa se emita o proforma trebuie sa treaca comanda prin mainile unui operator |
|
#47
Posted 05 January 2017 - 18:31
Din pacate nici factura proforma nu are valoare contabila, asa ca pot anula fara probleme comanda.
|
#49
Posted 05 January 2017 - 19:45
A platit cineva cu card-ul produsele "reduse"?
Pai e cea mai buna reclama, scapam 10 bucati la 1leu dar nu stim cand si ce. Edited by arg, 05 January 2017 - 19:43. |
#50
Posted 05 January 2017 - 20:52
#51
Posted 05 January 2017 - 22:30
Lex404, on 05 ianuarie 2017 - 20:52, said:
Aici e smecheria: nu au nevoie de reclama. E magazin de nisa. Au clientela asigurata. Oricine maseaza echipament foto stie de ei hai in 3-4ani or sa vanda si tefal.... au fost de nisa acum se extind: http://www.f64.ro/televizoare.html http://www.f64.ro/ta...elevizoare.html Edited by arg, 05 January 2017 - 22:32. |
|
#52
Posted 05 January 2017 - 22:32
Pe acelasi SRL, poate. Dar pe alt brand.
Greu vand Tablete/ Telefoane/ TV. f64 e strict foto/ video |
#53
Posted 05 January 2017 - 23:42
Au numele au portalul ... de ce nu?
Emag-ul nu vinde pampersi, biberoane si macare pentru caini, si inca la preturi bune....(uneori) Edited by arg, 05 January 2017 - 23:45. |
#54
Posted 06 January 2017 - 11:03
eiffel, on 05 ianuarie 2017 - 17:59, said:
Pai la emag nu a fost greseala. A fost reclama. Ma intreb de ce reclama mai avea nevoie emag cand domina piata copios si atunci ca si acum... Am prins si eu un TV plasma panasonic cu 240 ron |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users