Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Port.ro s-a închis la data de 11 ianuarie 2017. R.I.P.. Compania continuă afacerea pe furnizarea de conținut.
Last Updated: Apr 07 2019 20:23, Started by
KLM2009
, Jan 05 2017 15:40
·
0
#1
Posted 05 January 2017 - 15:40
Site-ul Port.ro se închide. Compania continuă afacerea pe furnizarea de conținut img_8966_tb730.jpg 120.91K 60 downloads “Dragi utilizatori, dorim să vă anunțăm că începând cu Ianuarie 2017, site-ul www.port.ro nu va mai fi activ și se va închide! Vă mulțumim pentru că ne-ați fost alături în toată această perioadă și vă dorim un an 2017 cât mai bun!” Anunțul se afișează în deschiderea port.ro, unul din cele mai vechi site-uri de pe piața românească. De săptămâna viitoare, site-ul de recomandări se închide, după 20 de ani pe piața din România. Compania care deține port.ro - Port Data – a decis să renunțe la toate site-urile de pe piețele unde au birouri, mai puțin cel din Ungaria. România, Serbia, Croația și Cehia își închid, de asemenea, site-urile de recomandări. Se închid port.ro, port.rs, port.sk, port.cz, port.hr. Motivul: site-urile nu sunt rentabile din punct de vedere economic. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, renunțarea la site a însemnat și o restructurare a angajaților. Cea mai mare parte dintre ei au fost păstrați pentru activitatea de furnizare de date. Domeniul Port.ro este activ în România din 1996. Urmează să fie închis săptămâna viitoare. În ultima lună, potrivit trafic.ro, site-ul a avut peste două milioane de afișări, de la 385.000 de vizitatori unici. Audiența site-ului a scăzut constant în ultimii ani. În decembrie 2011, port.ro avea peste 12 milioane de afișări, de la peste 1,1 milioane de unici. Decembrie 2011: 12 milioane de afișări, 1,1 milioane unici Decembrie 2012: 9,6 milioane afișări, 820.000 unici Decembrie 2013: 7,1 milioane afișări, 690.000 unici Decembrie 2014: 1,6 milioane afișări, 547.000 unici Decembrie 2015: 2 milioane afișări, 385.000 unici Contactat de Paginademedia.ro, Florin Chițu, managing director al operațiunilor din România, a confirmat faptul că business-ul de media (adică site-ul port.ro) se închide și că firma rămâne activă pe operațiunile de date și de Electronic Programming Guide. Port rămâne furnizor de conținut Site-ul Port.ro se închide, însă compania rămâne furnizor de conținut pe zona de programe TV și cinema, adică business-ul de Date și EPG – Electronic Programming Guide, unde marile companii de cablu sunt clienți. Ce înseamnă EPG? Port furnizează pogramul TV și descrierea emisiunilor/filmelor pentru operatorii de cablu: pe serviciile digitale, descrierea programelor TV este afișată pe ecran. Marii operatori de cablu sunt clienți: RCS (în România și în Ungaria), Liberty Global - UPC (pe piețele din regiune), Telekom. Compania oferă informații despre program TV complet și programe cinema și pentru alte business-uri, site-uri sau publicații (LG și Samsung au aplicații pentru Smart TV pentru care folosesc datele Port Network). De altfel, business-ul principal al companiei este cel de furnizare de date. Pe această linie, Port Network acoperă România, Cehia, Ungaria, Slovacia, România, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Croația, Slovenia, Bosnia, Bulgaria, Albania, Estonia, Letonia și Lituania. Sursa: http://www.paginadem...rea-de-continut Edited by Kalman2007, 05 January 2017 - 15:48. |
#3
Posted 05 January 2017 - 15:50
Aaa ! regret ca se inchide site-ul port.ro !
Acolo vedeam programele TV. |
#4
Posted 05 January 2017 - 15:50
liviu_np, on 05 ianuarie 2017 - 15:49, said:
Io n-am auzit de siteul asta pana acum . Nu cred ca este o paguba prea mare pentru cei care il urmareau. Mai mult ca sigur ca sunt si altele similare Site-ul furniza fluxuri în EPG. Când navigai de pe un post pe altul vedeai că e o mică descriere despre acea emisiune. Eh, ei erau cei ce dădeau acest flux. |
#5
Posted 05 January 2017 - 15:51
Ma intreb unde vom mai vedea descrierile, programele TV !
|
#8
Posted 05 January 2017 - 16:03
L-am folosit mult timp pentru programele TV, am renuntat la el acum vreo doi ani, cand au zapacit totul pe acolo.
|
#9
Posted 05 January 2017 - 16:05
Pe hartă București e trecut Bucarest http://port-network.com/where-we-work/
|
#10
Posted 05 January 2017 - 16:13
Oricum erau slabe descrierile alea și la multe programe chiar lipseau cu desăvârșire...
|
|
#11
Posted 05 January 2017 - 16:13
initial, stirea aparuse chiar pe site-ul port.ro, inainte de anul nou !
era un banner in care aparea aceasta instiintare, dar nu cred ca l-au tinut o zi, personal n-am urmarit sa vad cat au tinut acea informare. Edited by Fly_85, 05 January 2017 - 16:13. |
#12
Posted 05 January 2017 - 16:27
#13
Posted 05 January 2017 - 16:27
Exista cinemagia si altele asemenea. Am renuntat la port de ceva vreme cand devenise inutilizabil.
|
#14
Posted 05 January 2017 - 16:31
eu nu inteleg logica - ei vor furniza acelasi continut si de acum inainte, doar ca nu il mai urca pe site. cat efort o fi fost acolo?
|
#15
Posted 05 January 2017 - 16:58
O veste proastă!De pe acel site imi luam majoritatea informatiilor cu privire la programul TV!
|
|
#16
Posted 05 January 2017 - 17:10
#17
Posted 05 January 2017 - 17:16
Piata romaneasca de advertising a fost intotdeauna muribunda, dar de . cca 2 ani a stagnat. Cheltuielile au crescut, mai ales pe partea de anjagati.
Voi de ce credeti ca e atat clickbait si spam pe piata de internet romaneasca? E nevoie sa plimbi fazanul prin 3 site-uri ca sa vezi o poza blurata cu un san dezgolit. Face afisari, ce sunt vandute la CPM de 5-10 eurocenti. Pretul de lista e desigur... 5-10 EUR! 2 000 000 afisari insemna cu noroc in mod real cca 500-1000 eur venituri din reclame. Quote Decembrie 2011: 12 milioane de afișări, 1,1 milioane unici Decembrie 2012: 9,6 milioane afișări, 820.000 unici Decembrie 2013: 7,1 milioane afișări, 690.000 unici Decembrie 2014: 1,6 milioane afișări, 547.000 unici Decembrie 2015: 2 milioane afișări, 385.000 unici Ceva s-a intamplat in 2014, iar banuiala mea este ca Google Panda. |
#18
Posted 05 January 2017 - 17:21
Dar nu prin 2013-2014 începuseră cu implementarea noului design?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users