Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Audi a3 8v vs Bmw seria 1 f20

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013
Buna ziua, dupa cum spune si numele topicului sunt pus intr-un impas in alegerea viitoarei masini. Chiar daca vreau sa imi iau niste informatii (adica e si un topic despre sfat achizitie) nu vreau sa fac asta din el.
Deschid acest topic pentru a pune in balanta diferentele dintre aceste doua masini incepand de la aspect si pana la motorizari.
Sunt o persoana impartiala, imi plac ambele masini, ambele sunt superbe din punctul meu de vedere si depinde foarte mult ce doresti de la o masina. DAR, chiar si asa in teorie una dintre ele ar trebui sa fie "mai buna", sau este "mai buna". Ce inteleg prin asta? Mai multe calitati decat celalalt model. Chiar daca, pentru un iubitor al marcii nu o sa conteze acest lucru.

As putea face o lista din punctul meu de vedere cu privire la calitati/defecte, dar as prefera sa vina din partea voastra si sa dezbatem pe seama lor.
Avand in vedere ca o sa-mi si aleg unul din aceste modele o sa fiu cat se poate de subiectiv. Dar acolo unde gresesc va rog sa-mi atrageti atentia.
Multumesc.

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006
Fa aceea lista din punctul tau de vedere si vei vedea care are mai multe minusuri.In caz de egalitate,dai cu banul.
Pun pariu cu tine ca nu vei clarifica absolut nimic dupa comentariile de pe aceasta tema.Vei fi exact acolo de unde ai pornit.Pentru ca asa se intampla pe 99% din temele auto de pe forum.
Si sa numeri cate comentarii se vor axa strict pe cele doua modele si cate pe restul.Invariabil,va aparea si Logan-ul.

#3
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Da, da, da... Neapărat să iei în calcul și Logan! Orice alegere trebuie să se raporteze la Logan.

#4
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013

 adisz, on 05 ianuarie 2017 - 09:24, said:

Fa aceea lista din punctul tau de vedere si vei vedea care are mai multe minusuri.In caz de egalitate,dai cu banul.
Pun pariu cu tine ca nu vei clarifica absolut nimic dupa comentariile de pe aceasta tema.Vei fi exact acolo de unde ai pornit.Pentru ca asa se intampla pe 99% din temele auto de pe forum.
Si sa numeri cate comentarii se vor axa strict pe cele doua modele si cate pe restul.Invariabil,va aparea si Logan-ul.
Imi place abordarea ta. Si pot spune ca in mare parte ai dreptate. Dar sa zicem ca sunt o persoana necunoscatoare, fara posibilitatea de a fi intract in contact cu aceste modele pana in momentul de fata. Nu ma pot pronunta din prisma unei persoane care le-a si condus pentru a spune "asta imi place, asta nu-mi place" la cum se conduce, la cum te simti in masina si asa mai departe. Chiar daca, si aici depinde foarte mult de la persoana la persoana.
Ma gandeam totusi ca vor fi persoane in aceeasi situatie ca si mine si vor vrea sa se informeze gratis inainte de a da un ban. Pentru ca asa e romanul. Vrea masina de 40.000e dar care sa nu consume mult.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
A3 e un Golf mai cizelat, seria 1 e altceva, mult superior.

#6
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013

 Friskey, on 05 ianuarie 2017 - 11:56, said:

A3 e un Golf mai cizelat, seria 1 e altceva, mult superior.
Pana acum era valabila treaba asta, dar acum, modelele noi, cele dupa 2013, din punctul meu de vedere, al unui necunoscator, par superioare mult golfului. Ma insel?

#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Tu faceai comparatie intre A3 si seria 1 si ti-am zis ca bmw-ul e superior Audiului. Asta e valabil pentru orice generatie.

#8
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013

 Friskey, on 05 ianuarie 2017 - 12:29, said:

Tu faceai comparatie intre A3 si seria 1 si ti-am zis ca bmw-ul e superior Audiului. Asta e valabil pentru orice generatie.
Din ce punct de vedere e superior? Lucruri concrete, nu fan boys-uri. In ceea ce privesc strict aceste doua modele, unul din motivele pentru care as merge pe Audi ar fi calitatea materialelor de pe 8V in schimb as alege BMW pentru sportivitatea de care da dovada. Fiecare are atuurile ei in comparatie cu cealalta, deasta intreb ce intelegi prin "bmw superior audi-ului".

#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011
A3 este un Golf intr-adevar iar modelele noi sunt asa de goale pe interior. In consola mijlocie doar setari pentru clima/aer conditionat, sus pozitionat ecranul lcd si jos standard joystickul pentru control. Mi se pare asa de simpla inca nu ma atrage absolut deloc.

Seria 1 chiar daca este cea mai mica versiune BMW, mi se pare mult mai frumoasa ca design exterior cat si interior. Motorul de 120d are un consum senzational si masina chiar are forta. In spate la picioare (in cazul modelului cu 5 usi) vei avea asemanator de mult loc ca si intr-un a3 (in 5 usi). Iar portbagajul este la fel.

#10
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013
Imi place bordul incarcat de pe BMW in schimb si simplitatea si calitatea Audi nu e de lasat la o parte. Ca si electronica, chiar daca audi nu are atatea butoane tot pe acolo e. Daca luam in calcul sistemul de navigatie NBT cu controller touch pus pe seria 1, intradevar imi place mai mult. Cel normal ma lasa putin rece in ceea ce priveste design-ul.

#11
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Aici e doar lupta intre valorile VW si BMW.

A3 are majoritatea pieselor de pe Golf, deci exploatare mai ieftina, mai spre volks
BMW se vrea mai elitist, piese mai scumpe, manopera mai scumpa.
A3 are motoare de la 1 litru , BMW nu discuta sub 1.5
Per total eu vad alternativa BMW mai scumpa atat la achizitie cat si la intretinere, dar si ceva mai sportiva decat A3. Dar ce poate fi sportiv la seria1, fata de M3 e o gluma.
Deci diferenta de bani plateste "brandul", intre un Golf familist de foarte buna calitate care e A3 si o "sportiva" care e cea mai de jos din gama BMW unde costa sigla BMW. Nu uita ca seria1 este un fel de MiniCooper dar ala macar are o identitate vizuala proprie.

Alegerea tine numai de scopul pentru care vrei masina, pe care nu l-ai spus. Masina mica de oras pentru o familie instarita sau masina de tanar cu fitze sportive care nu isi permite un BMW adevarat.

#12
mihai_costea

mihai_costea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 31.12.2013

 Oxigen1234, on 05 ianuarie 2017 - 14:48, said:

Aici e doar lupta intre valorile VW si BMW.

A3 are majoritatea pieselor de pe Golf, deci exploatare mai ieftina, mai spre volks
BMW se vrea mai elitist, piese mai scumpe, manopera mai scumpa.
A3 are motoare de la 1 litru , BMW nu discuta sub 1.5
Per total eu vad alternativa BMW mai scumpa atat la achizitie cat si la intretinere, dar si ceva mai sportiva decat A3. Dar ce poate fi sportiv la seria1, fata de M3 e o gluma.
Deci diferenta de bani plateste "brandul", intre un Golf familist de foarte buna calitate care e A3 si o "sportiva" care e cea mai de jos din gama BMW unde costa sigla BMW. Nu uita ca seria1 este un fel de MiniCooper dar ala macar are o identitate vizuala proprie.

Alegerea tine numai de scopul pentru care vrei masina, pe care nu l-ai spus. Masina mica de oras pentru o familie instarita sau masina de tanar cu fitze sportive care nu isi permite un BMW adevarat.
Ca tot veni vorba de asta. Imi permit altceva dar consider ca nu am de dat mai multi bani pe o masina. Cu toate astea, la posibilitatile din romania, daca stam sa analizam nu e o suma prea mica. Consider ca mai bine investesc mai mult in firma decat in masina. Dar cu toate acestea vreau sa-mi fac si un moft. Asa ca cel mai bine ma pot descrie prin: tanar cu fite sportive care nu vrea sa schimbe masina in urmatorii 2-3 ani si care se gandeste si la posibilitatea unei familii si a cel putin unui copil.
Avand in vedere ca nu o sa fie stock, intentionez sa-i aduc mic modificari dupa achizitie, scopul adevarat al masinii va fi: masina mica de oras cand sunt cu prietena care se va transforma usor intr-o bestie cand sunt singur sau pe circuit.
Daca ar fi sa-mi iau ceva dupa placerea inimii, mi-as fi luat Audi TT.

Ca tot vine vorba de mine, despre motorizari nu am zis nimic pentru ca sunt destul de variate si ai de unde alege la ambele masini motorizarea pe care ti-o doresti, cu toate ca 1.2 de la audi sau 116d de la bmw mi se par mult prea mici pentru ceea ce ofera.

Edited by mihai_costea, 05 January 2017 - 15:23.


#13
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
HA HA cu 2 copii in 2 scaune si cu 2 carucioare in A3 sau Serie1 !!!
Aparitia unui copil iti va schimba radical viata si schimbarea masinii cu ceva incapator va fi ultima problema.
Ia-ti un Audi TT SH de 2-3 ani si traieste cat mai poti.
Dupa aia o sa intelegi cat de util e un Multivan.

Edited by Oxigen1234, 05 January 2017 - 15:28.


#14
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

 mihai_costea, on 05 ianuarie 2017 - 15:17, said:

Dar cu toate acestea vreau sa-mi fac si un moft. Asa ca cel mai bine ma pot descrie prin: tanar cu fite sportive care nu vrea sa schimbe masina in urmatorii 2-3 ani si care se gandeste si la posibilitatea unei familii si a cel putin unui copil.
Avand in vedere ca nu o sa fie stock, intentionez sa-i aduc mic modificari dupa achizitie, scopul adevarat al masinii va fi: masina mica de oras cand sunt cu prietena care se va transforma usor intr-o bestie cand sunt singur sau pe circuit.

Considerand ca nu e un trol (slabe sanse), considerand preturile de noi si luand in considerare citatul de mai sus:

Niciuna. Sunt prea mici pentru masini de familie si prea compromise dpdv al calitatii ca sa justifice pretul premium.

Singurul candidat care bifeaza ce zici tu pe acolo e un Seat Leon Cupra ST cu suspensii adaptive. Are spatiu suficient pt copil si nevasta, e relativ confortabila dar cand apesi butonul de "distractie"...

#15
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 mihai_costea, on 05 ianuarie 2017 - 12:55, said:

Din ce punct de vedere e superior? Lucruri concrete, nu fan boys-uri.
Nu stii ce inseamna superior?
Sasiu superior, tinuta de drum superioara, materialele interioare superioare, dotari superioare, etc.
A3 nu e premium, seria 1 da.
Daca ai de gand sa faci cel putin 2 copii ia-ti gandul de la masini asa mici.

#16
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Intre astea doua am avut eu de ales, si am ales BMW-ul.

Interiorul de la A3 nu era pe gustul meu - prea minimalist. Iar ca pret, doar motorizarile de 1.2, 1.4 si diesel 1.6 erau accesibile, in rest se cam sarea cu pretul.

Nu as putea sa fac comparatie la costurile de intretinere, pentru ca A3 nu am intretinut pana acum, iar la a mea mai am pachet de service pana in 2018. Ce am schimbat pe banii mei au fost placute frana fata (800 RON) si am semnat un deviz CASCO pentru geamurile de la oglinzi, cand au fost furate (946 RON ambele bucati).

In rest, ce mai stiu din memorie de cand asteptam in dealership... Un schimb de ulei te duce cam 450 RON, verificare de iarna (antigel etc.) sau de vara (freon etc.) este cam 100-200 RON, set de stergatoare fata 260 RON, si asa mai departe.

Toate astea sunt preturi de reprezentanta, deci piese OEM.

Ca feeling, eu sunt foarte multumit de masina. Cutia 8+1 este senzationala, consumul e foarte mic pentru marimea si puterea motorului (mediu absolut afisat acum pe bord este 7.2, cu condus 80% in oras;  minimul scos de mine este 3.8% cu cutia setata pe ECO, Bucuresti - Galati si retur).

E putin mai dificil acum pe zapada cu tractiunea spate, dar daca ai cauciucuri bune, mergi. Nu ca vara, nu ca aia cu tractiune fata, dar mergi.

Tinuta de drum este foarte buna. Am mers de sarbatori prin tara cu niste prieteni, 2 masini, a mea si un C-klass W204 pre-facelift, eu in fata. M-au sunat la un moment dat cei din masina din spate ca de ce merg ca un nebun, iar astia de la mine din masina ridicau din umeri, ca la noi in masina nu se simteau nici viteza, nici curbele, nici nimic, mergeam super confortabil.

Masina sta solid pe sosea pana pe la 170 km/h. Peste 170 incepe sa tremure putin. Se simte clasa mica... Am condus si clase mai mari, de exemplu E60, si la 200-210 km/h mergea ca un tanc, nu simteai nimic, deci este o diferenta.

Referitor la 1-2 copii... Eu am unul, nu doi, si ma descurc cu F21, deci coupe. Dar recunosc ca e dur cu portbagajul - se umple instant cand te duci sa lasi copilul la bunica/soacra pentru cateva zile. Ai carucior, premergator (sau tricicleta, mai incolo), gentuta cu haine, gentuta cu biberoane, plasa cu mancare, fructe, cateva jucarii... De incaput, incap, dar la limita.

Nu te lua dupa ce au scris unii mai sus referitor la sportivitate... Se aduc in discutie M3-uri, Cupra ST, cand oamenii habar n-au ce inseamna sa conduci masini de genul ala day-to-day. Iti garantez ca te alerg prin oras si pe curbe cu 120d-ul de vomiti, nu-ti trebuie masina day-to-day de 300 de cai.

Edited by tchoara, 06 January 2017 - 10:06.


#17
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006
mihai_costea
Iti mai dau o sugestie:incearca sa conduci ambele modele si apoi il alegi pe cel in care te simti TU cel mai bine.Nu eu sau altul care-si expune propriile pareri.Pana la urma la asta se rezuma totul,la parerea proprie.
Si eu sunt de parere ca BMW este peste Audi in cazul de fata.Si poate in toate cazurile.Pentru mine,iar strugurii nu-mi sunt deloc acri Krogy,AUDI incepe de la A6.Ce-i sub,este de duzina,dar mult mai cizelat.

#18
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca masina nu e doar distractie si lifestyle, uita de propulsie daca vrei sa ai masina gate de drum (aproape) oricand. Asta mai ales ca te gandesti ca la un mom dat vei plimba si un copil cu ea iar plimbatul unui copil nu e intotdeauna de placere. De multe ori apar si urgente in cele mai nepotrivite momente.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate