Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Sfaturi masina ~ 4000 euro ( benzina )

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

View PostMihai_3, on 05 ianuarie 2017 - 13:48, said:

sa nu uiti sa postezi ce benzinara ti-ai luat....
ma tot gandesc ce faci cu masina aia de ai mers
pana 5000km pe an.

nu pricep de ce te uiti la masini asa mari ....
in fine alegerea ta. 0000 de mai sus este o rabla
in opinia mea.

Masini asa mari? Mazda 3 hatchback este mare? Opel Astra H este mare? Ford focus 2 hatchback este mare?
Passatul de pe care am venit era mult mai mare decat cele de pe care-s cu ochii acum.



Nu fac pana in 5000 km pe an batuti in cuie. Este doar o estimare.

Cel mai bine spus este un minim de 5000, dar sigur nu depasesc 8500 km. Cam asa. Sunt doar niste valori aproximative.

P.S. In plus o sa fie pe post de a 2 masina.

Prima masina este de la munca, iar pe aceasta o folosesc doar in interes de serviciu, naveta.

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 14:07.


#38
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Opel Astra H 1.6 sau 1.8benzina. Lasa Megane-ul, ca te tragi de cap pe viitor. Piese scumpe, calitate proasta.
Daca passat-ul nu avea rugina nici nu stiu de ce l-ai vandut. La orice diesel care are cuplu mai mare se duce volanta si ambreiajul odata, masina e din 2000, ce te asteptai ? La fel si turbo, am prieten cu X5 2008 care a schimbat turbo dupa ce i-a iesit masina din garantie.
Iar trecerea de la 1.9tdi de 116cp la un aspirat de 1.6-1.8 o sa ti se para foarte neplacuta, nu o sa aibe viata deloc in ele motoarele alea, iar ca sa se miste bine va trebui sa schimbi pe la 4-4500rpm ceea ce nu e chiar ok pentru consum si posesorilor de diesel din cate am observat nici nu prea le tureaza, iar cand o sa mergi la drum lung la 120km/h o sa ai surpriza ca merge cam turat motorul :)).

#39
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

View PostTruculMagic, on 05 ianuarie 2017 - 14:07, said:

Opel Astra H 1.6 sau 1.8benzina. Lasa Megane-ul, ca te tragi de cap pe viitor. Piese scumpe, calitate proasta.
Daca passat-ul nu avea rugina nici nu stiu de ce l-ai vandut. La orice diesel care are cuplu mai mare se duce volanta si ambreiajul odata, masina e din 2000, ce te asteptai ? La fel si turbo, am prieten cu X5 2008 care a schimbat turbo dupa ce i-a iesit masina din garantie.
Iar trecerea de la 1.9tdi de 116cp la un aspirat de 1.6-1.8 o sa ti se para foarte neplacuta, nu o sa aibe viata deloc in ele motoarele alea, iar ca sa se miste bine va trebui sa schimbi pe la 4-4500rpm ceea ce nu e chiar ok pentru consum si posesorilor de diesel din cate am observat nici nu prea le tureaza, iar cand o sa mergi la drum lung la 120km/h o sa ai surpriza ca merge cam turat motorul Posted Image).


Ai dreptate in privinta Passatului cu volanta si ambreiajul, tocmai de aceea am specificat in acel mesaj ca erau chestii normale ce trebuiau inlocuite datorita varstei. Nici nu ma plang de masina, dar pe langa ele mai  erau alte mici neajunsuri care m-au facut sa vreau altceva.

In cele 2-3 luni de cand l-am vandut, am mai pus mana ocazional pe:

Skoda Fabia 1,4 benzina - probabil cea mai proasta motorizare cu care am mers. Efectiv intr-a 5 la 110 km ma rugam de ea sa mai urce acul vitezometrului.
Logan facelift  1,5 motorina cred ( era de la munca si nu stiu motorizarea exacta )
Passat b6 combi 4 motion 2l diesel
Passat b6 2l diesel
Megane 2, 1.6 benzina ( aici doar ca pasager, e adevarat, nu se simte la fel ca vechiul Passat, dar nici nu ma vait de el )

#40
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
http://www.wall-stre...artie-2017.html


Sunt sanse mari ca motoarele de 1.6-2.0 sa plateasca taxe si mai mari, doar in Romania e posibil. Ne forteaza sa trecem pe motorizari mici (implicit masini noi). Posted Image

View PostBobby Z., on 05 ianuarie 2017 - 14:19, said:



Ai dreptate in privinta Passatului cu volanta si ambreiajul, tocmai de aceea am specificat in acel mesaj ca erau chestii normale ce trebuiau inlocuite datorita varstei. Nici nu ma plang de masina, dar pe langa ele mai  erau alte mici neajunsuri care m-au facut sa vreau altceva.

In cele 2-3 luni de cand l-am vandut, am mai pus mana ocazional pe:

Skoda Fabia 1,4 benzina - probabil cea mai proasta motorizare cu care am mers. Efectiv intr-a 5 la 110 km ma rugam de ea sa mai urce acul vitezometrului.

Pai cam asa sta treaba cu orice aspirat de sub 100cp... si cuplu mic.

#41
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Decat sa iei impozit mai mare pentru cilindreea peste 2 litri , mai bine iei pentru cea sub 2 , economically speaking ;)
Partea frumoasa este cea cu impozit zero sub 1.6 !

#42
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
As face un efort si as lua asa ceva:

http://suchen.mobile...14&pageNumber=2

Au consumul cu 0.5% mai mic decat pe G5 (asa am vazut in unele cazuri) si sunt mai simple la suspensii.

View Postfarausername, on 05 ianuarie 2017 - 14:24, said:

Decat sa iei impozit mai mare pentru cilindreea peste 2 litri , mai bine iei pentru cea sub 2 , economically speaking Posted Image
Partea frumoasa este cea cu impozit zero sub 1.6 !

Pai acuma un 30-65lei pe an la un motor de 1.0-1.6 nu era cine stie ce, la fel si 200lei pentru un 2.0, dar daca il dubleaza de exemplu sau mai pun taxe si mai mari pe motorizarile diesel cum incep sa puna unele tari, tinand cont ca majoritatea au motorizari diesel de 1.8-2.0, e cam urata treaba.
Niciodata statul nu intra in pierdere sau face un bine, o sa se revanseze putin mai incolo pe taxe si impozite dupa ce incep romanii sa cumpere si mai multe masini tot anul 2017... la un calcul de 1 milion de masini cumparate x 200lei impozit pe an in medie = 200.000.000 milioane de lei dintr-o lovitura pe 2018. Posted Image

#43
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007
Nu vreau masina combi ( variant ) si nici motorizare mai mare de 2l . ideal 1.6 - 2l, benzina, evident.

La 1.9 TDI aveam impozit 108 lei pe an cred. La 2 litri benzina cam cat este, are cineva idee? La asigurare cum sta treaba?

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 14:49.


#44
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cine a zis de motor mai mare de 2.0 ?

La 1.9tdi aveai 198 lei impozit, nu 108lei, e imposibil acest lucru ! Impozitul se calculeaza dupa capacitatea cilindrica, nu dupa combustibilul utilizat (benzina sau diesel) deci orice cumperi (diesel sau benzina) acelasi impozit o sa il ai.
La 2.0 este 208lei impozitul pe an, cu 10 lei mai mult ca la 1.9.

Iar daca platesti pana in 31 martie, ai reducere de 10% parca. Dar tot la 108lei nu ajungi la 1.9.

#45
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

View PostTruculMagic, on 05 ianuarie 2017 - 14:51, said:

Cine a zis de motor mai mare de 2.0 ?

La 1.9tdi aveai 198 lei impozit, nu 108lei, e imposibil acest lucru ! Impozitul se calculeaza dupa capacitatea cilindrica, nu dupa combustibilul utilizat (benzina sau diesel) deci orice cumperi (diesel sau benzina) acelasi impozit o sa il ai.
La 2.0 este 208lei impozitul pe an, cu 10 lei mai mult ca la 1.9.

Iar daca platesti pana in 31 martie, ai reducere de 10% parca. Dar tot la 108lei nu ajungi la 1.9.

Nu te contrazic. Masina era pe numele fostului proprietar ( cineva din familie, am lasat-o asa ca sa evit taxa ). Avea 2 masini. Un Passat b6 2l motorina si Passatul meu b5 1.9 motorina. Cand i-a venit de plata, mi-a cerut 108. Habar nu am cat era suma exacta.

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 14:55.


#46
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Cureaua de distributie se schimba la cu totul alt rulaj la diesel (de obicei 60.000 km ) si benzina (cel putin dublu). Neaparat sa iei benzina la 5000 km/an. Motor simplu, reparatii ieftine.
Orice masina ai lua cauta cu caroseria galvanizata. La sarea de pe drumuri e esentiala.
Am avut un Megane luat de nou si dupa 8 ani cand l-am dat incepuse sa rugineasca rau de tot.
Golful din 2003 e inca absolut curat pe dedesubt.

Edited by Oxigen1234, 05 January 2017 - 14:59.


#47
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

View PostOxigen1234, on 05 ianuarie 2017 - 14:56, said:

Cureaua de distributie se schimba la cu totul alt rulaj la diesel (de obicei 60.000 km ) si benzina (cel putin dublu).
Orice masina ai lua cauta cu caroseria galvanizata. La sarea de pe drumuri e esentiala.
Am avut un Megane luat de nou si dupa 8 ani cand l-am dat incepuse sa rugineasca rau de tot.
Golful din 2003 e inca absolut curat pe dedesubt.

De diferenta intervalului de schimbare a curelei de distributie la diesel versus benzina o stiu, nu aici este problema. Eu intrebam care e faza cu distributia pe lant. Cineva mai sus spunea sa ma feresc de ea.

#48
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostOxigen1234, on 05 ianuarie 2017 - 14:56, said:

Cureaua de distributie se schimba la cu totul alt rulaj la diesel (de obicei 60.000 km ) si benzina (cel putin dublu). Neaparat sa iei benzina la 5000 km/an. Motor simplu, reparatii ieftine.
Orice masina ai lua cauta cu caroseria galvanizata. La sarea de pe drumuri e esentiala.
Am avut un Megane luat de nou si dupa 8 ani cand l-am dat incepuse sa rugineasca rau de tot.
Golful din 2003 e inca absolut curat pe dedesubt.


De unde ai dedus asta ? Sau esti ca mecanicii care zic, ca un benzinar poate merge dublu ca nu are asa mare cuplu si nu forteaza motorul ca un diesel :)). Vezi ca tot pe la 60.000 se schimba, inclusiv la megane. Zic de ale cu distributia pe curea.
Megane 1 ai avut ? Megane 2, Laguna 2, Peugeot, Citroen si deobicei masinile frantuzesti stau foarte bine la tabla, pana si loganul pe dedesubt e rezistent, doar toba ce rugineste, in rest nu ai probleme. (nu ma refer la aripi, usi, tabla...)

#49
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
Oxigen1234:Cureaua de distributie se schimba la cu totul alt rulaj la diesel (de obicei 60.000 km )

Cine a spus asta ? Tu sau mecanicii ? a?
nu va mai luati dupa oricine cu valorile astea,
spre exemplu eu am peste 90k (1.9TDI) cu masina si nu intentionez sa schimb distributia pana la anul in vara.

deci am acum 30k in plus...
cureaua aia poate sa tina lejer 120k
insa o voi schimba dupa 100k si ceva.

de ce sa o schimbi la 60k ?!?!? .....va luati dupa toti mecanicii care vor sa faca si ei un ban pe cheltuiala voastra.
aaaaaa iti place sa te dai la ea si mergi turat rau ..... atunci sigur schimba la 60k distributia fireste.
aia este altceva.

Edited by Mihai_3, 05 January 2017 - 15:30.


#50
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Marea problema e cu cei 4-5-6 ani dupa care cauciucul imbatraneste si crapa, nu conteaza daca la 5000 km/an in 6 ani faci 30.000 km tot trebuie sa o schimbi.
Si e mare diferenta de costuri intre un diesel si un benzinar. Nu la curea, la restul (role, intinzator) care au alta uzura de la vibratii.
Megane1 rugineste, dar si Megane2 vad multe inflorite, de Logan nu mai zic, Peugeot e galvanizat, Ford are modele galvanizate si sunt ok dar celelalte arata ca Matizul.
Daca se discuta de o masina din 2005 - si de noua avea 12 ani garantie anticoroziune - ineamna ca inca e in garantie si nu ar trebui sa aiba nici un punct de rugina in 2017.
Si daca tot iei o masina pentru 5000 km/an - iei una la care sa tina tabla si simpla de sa poti sa-ti schimbi singur uleiul si filtrele anual, minimizezi din costuri.

Edited by Oxigen1234, 05 January 2017 - 15:20.


#51
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

View PostAndyM, on 05 ianuarie 2017 - 10:15, said:

Daca tot stii nu mai bine scrii doua randuri sa intelegem si noi? Posted Image

Scriu de pe telefon in general si nu am timp,chef sa generalizez, care vrea sa inteleaga o poate face si asa !

#52
rareshhhh

rareshhhh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 05.07.2016
Uitati o masina frumoasa si la un pret acceptabil (Nu stiu care-i faza pe autovit cu "pret brut". La pretul ala se mai baga tva? )
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81

#53
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
https://kampeanauto.autovit.ro/ este dealer auto....
unde vezi brut inseamna ca se aplica taxe suplimentare fata de pretul afisat.
este o magarie ? DA !

#54
rareshhhh

rareshhhh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 05.07.2016

View PostMihai_3, on 05 ianuarie 2017 - 16:02, said:

https://kampeanauto.autovit.ro/ este dealer auto....
unde vezi brut inseamna ca se aplica taxe suplimentare fata de pretul afisat.
este o magarie ? DA !
La 3200E cat e masina ma gandesc ca ajungi pe la 4000 doar sa o cumperi...
Clar magarie!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate