Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Sfaturi masina ~ 4000 euro ( benzina )

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#19
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

 mariovrs, on 05 ianuarie 2017 - 10:26, said:

Pai a scris mai sus. TOATE distributiile pe lant sunt PROASTE si scumpe.  Pe curea la un benzinar tin 180.000 (am avut Skoda 1.8T si asa scria in carte, 180.000).. Silentioase si ieftin de schimbat.

Stai ca n-am inteles. Tu tii o distributie pe curea 180000 km fara sa o schimbi? Nu este cam muuuult? Poate 180000 era al 3 interval la care se schimba, in sensul ca te tine cam 60000 una, iar la 180000 erai deja la a 3.

Altfel nu-mi imaginez cum sa te tina 180000 distributia din fabrica nici daca faci rugaciuni langa ea.

#20
Nordstorm

Nordstorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 22.07.2010
In general, la masinile vechi, distributia pe lant era pe viata. In ultimii 10 ani, in schimb, au inceput sa se zgarceasca la dimensionare, materiale, lubrifiere, etc.
Si s-a ajuns unde s-a ajuns: sa fie mai dezirabila una pe curea, pentru ca statistic se rupe sau sare mai rar decat una pe lant.

#21
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011

 Mihai_3, on 05 ianuarie 2017 - 09:03, said:

5000 pe an ?????

eu am facut cu bicicleta 2550 km anul asta.
hmmm. Clar benzina iti trebuie.....
Eu am facut 3500 doar cu bicicleta...cu masina in jur de 15.000 anual.

 Bobby Z., on 05 ianuarie 2017 - 10:35, said:



Stai ca n-am inteles. Tu tii o distributie pe curea 180000 km fara sa o schimbi? Nu este cam muuuult? Poate 180000 era al 3 interval la care se schimba, in sensul ca te tine cam 60000 una, iar la 180000 erai deja la a 3.

Altfel nu-mi imaginez cum sa te tina 180000 distributia din fabrica nici daca faci rugaciuni langa ea.
Crezi ca exista doar VAG pe lumea asta?
Afla ca distributia la motoarele PSA se schimba la 240.000 km sau 10 ani.

Edited by missionnad, 05 January 2017 - 11:05.


#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 missionnad, on 05 ianuarie 2017 - 11:08, said:


Afla ca distributia la motoarele PSA se schimba la 240.000 km sau 10 ani.
Pe curea? Posted Image

#23
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011

 Bobby Z., on 05 ianuarie 2017 - 09:38, said:

Eu nu-s foarte chitit pe Megane 2, mai mult imi face cu ochiul o Mazda 3, cu motor de 1,6 sau 2, insa am inteles ca stau mai prost la trenul de rulare. Altcineva imi spunea ca Opelul mananca mult ulei. Este cineva aici cu masinile astea si are ceva impresii obiective?
Da,eu..Posesor de Mazda 3 de 8 ani jumate.
Cum adica "sta mai prost la trenul de rulare?" Detaliază....

 ericmario, on 05 ianuarie 2017 - 11:12, said:


Pe curea? Posted Image
Curelușă toată ziua.

#24
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

 missionnad, on 05 ianuarie 2017 - 11:16, said:

Da,eu..Posesor de Mazda 3 de 8 ani jumate.
Cum adica "sta mai prost la trenul de rulare?" Detaliază....


Tocmai de aceea am cerut sfaturi. Cand am intrebat in stanga si-n dreapta mi s-a spus sa fiu atent la tabla si trenul de rulare la mazda 3, In cazul lui amortizoarele ii faceau figuri si ceva  pe la capetele de planetara. Problema exacta nu o stiu.


P.S. Cum este cu distributia pe lant? Ti-a facut probleme? Ai schimbat-o pana cum? Ce costuri a implicat asta?

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 11:29.


#25
alamic05

alamic05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 31.12.2008
+ Mazda 3 (BK) Posted Image

#26
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011

 Bobby Z., on 05 ianuarie 2017 - 11:21, said:



Tocmai de aceea am cerut sfaturi. Cand am intrebat in stanga si-n dreapta mi s-a spus sa fiu atent la tabla si trenul de rulare la Mazda 3, In cazul lui amortizoarele ii faceau figuri si ceva  pe la capetele de planetara. Problema exacta nu o stiu.
Amice,lucru valabil cam la tot:nu te mai lua dupa gura lumii,intai cauta sa afli si cauzele care a dus la acele probleme,respectiv numarul de kilometri ai masinii,stilul de condus,drumurile pe unde a rulat acea masina..
Masina o am de noua,am 133.000 km sisi iti aduc la cunostinta ca nu am avut nici una din problemele de care ai auzit,trenul de rulare rezista bine,abia asta vara la 125.000 km am schimbat primele piese:un pivot si doua bucse pe dreapta fata,asta mai mult datorita gropilor care se ia cu partea dreapta,in rest totul e original.
Nici cu rugina nu am probleme,din cate stiu au fost la unele loturi din 2006,dar incepand cu 2008(nu stiu exact) masinile au fost tratate suplimentar anticoroziv.

#27
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
eu am Mazda 3 2005. Nici un  gram de rugina nu am pe ea. Cred ca depinde de noroc si intretinere.
Trenul de rulare e identic cu Focus 2, C-Max, Volvo c30, s40. Asta inseamna ca majoritatea pieselor sunt identice. Cine spune ca nu se gasesc piese sau ca se repara greu e intr-o mare eroare.  Motoarele pe benina sunt produse de Mazda, cele diesel sunt PSA.

Edited by dan1980_25, 05 January 2017 - 11:55.


#28
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Nu inteleg ce va panicati atat pentru nimicuri, la 5.000 de km pe an chestii precum lanturi, curele, fiabilitate, ulei consumat sunt griji absurde pe care numai niste oameni isterici le pot avea.
Daca masina nu va fi folosita des ci numai de 2-3 ori pe an (gen Paste, Craciun si o vacanta) atunci o sa iesi mult mai ieftin si fara griji cu o masina inchiriata.
Vezi ca Meganurile fabricate pana in 2006 (inclusiv pentru cateva luni) sunt euro 3 si o sa te rupa la taxa de mediu.

Edited by Friskey, 05 January 2017 - 12:20.


#29
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Friskey, on 05 ianuarie 2017 - 12:16, said:

Vezi ca Meganurile fabricate pana in 2006 (inclusiv pentru cateva luni) sunt euro 3 si o sa te rupa la taxa de mediu.
Se lauda Dragnea ca scoate taxa de mediu.
Cred ca cea mai mare greseala e sa platesti taxa acum.
Mai bine mai astepti vreo luna-doua.

#30
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

 Friskey, on 05 ianuarie 2017 - 12:16, said:

Nu inteleg ce va panicati atat pentru nimicuri, la 5.000 de km pe an chestii precum lanturi, curele, fiabilitate, ulei consumat sunt griji absurde pe care numai niste oameni isterici le pot avea.
Daca masina nu va fi folosita des ci numai de 2-3 ori pe an (gen Paste, Craciun si o vacanta) atunci o sa iesi mult mai ieftin si fara griji cu o masina inchiriata.
Vezi ca Meganurile fabricate pana in 2006 (inclusiv pentru cateva luni) sunt euro 3 si o sa te rupa la taxa de mediu.

Posibil sa ma insel, dar cred ca cele pentru Romania sunt euro 3, iar cele pentru Germania euro 4. Nu bag mana-n foc, dar pe brief cred ca era Euro 4 trecut ( anul 2004 - Megane 2 Hatchback )

Nu sunt sigur de afirmatia de mai sus, nu am verificat cu atentie, insa asa mi-a ramas in cap.

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 12:32.


#31
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Lol, spui Dragnea si tragi apa.
In ultimii 10 ani cred ca au "desfiintat-o" de cel putin 15 ori. Nu va mai imbatati cu apa rece, nu o sa scoata nici o taxa. Cel mai probabil o sa ii modifice forma si numele asa cum au facut-o de n ori pana acum.

 Bobby Z., on 05 ianuarie 2017 - 12:31, said:

Posibil sa ma insel, dar cred ca cele pentru Romania sunt euro 3, iar cele pentru Germania euro 4.
Da, dar o iei din Germania? Foarte putine la noi care au fost aduse din Germania.

#32
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
da, ai dreptate. cele din germania sunt euro4 si din 2004 (megane2 varianta de 113 sau 115 cp).

dupa ce vii de pe Passat sa ai grija sa nu ti se para inghesuita o mazda3, focus2, astra h. de asemenea si ca si calitate a constructiei o sa simti un mic downgrade. dar daca esti multumit de spatiu si calitate atunci o compacta vine in general cu intretinere mai scazuta decat la o masina de clasa medie (vectra, mondeo etc).

cauta o compacta 2005-2008 la ~4300 ar trebui sa gasesti una de la proprietar cu relativi putini km(adica sub 150.000) si destul de ingrijita.

aa si cu motorizarea sa ai grija, venind de pe 1.9 tdi daca iei benzinar 1.6 o sa ti se para mort si consumul imens.

#33
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

 bossake, on 05 ianuarie 2017 - 12:36, said:

da, ai dreptate. cele din germania sunt euro4 si din 2004 (megane2 varianta de 113 sau 115 cp).

dupa ce vii de pe Passat sa ai grija sa nu ti se para inghesuita o mazda3, focus2, astra h. de asemenea si ca si calitate a constructiei o sa simti un mic downgrade. dar daca esti multumit de spatiu si calitate atunci o compacta vine in general cu intretinere mai scazuta decat la o masina de clasa medie (vectra, mondeo etc).

cauta o compacta 2005-2008 la ~4300 ar trebui sa gasesti una de la proprietar cu relativi putini km(adica sub 150.000) si destul de ingrijita.

aa si cu motorizarea sa ai grija, venind de pe 1.9 tdi daca iei benzinar 1.6 o sa ti se para mort si consumul imens.

Distributia aste pe lant la motorul de 1.6 ai schimbat-o? Cam cat costa cu tot cu manopera la un service ok? Cineva mai sus spunea sa ma feresc de distributia pe lant, are dreptate?

Ai dreptate cu puterea, de aceea am specificat din primul post ca sunt dispus sa iau si motorul de 2 l, ba chiar pe pagina precedenta am postat un anunt cu o Mazda 3, motor 2l, spalatoare de faruri parca, xenon, computer de bord, interior ok, parea destul de ingrijita.

Consumul nu ma sperie foarte mult. Am mers cu limp mode destul pe Passatul acela si-mi crescuse consumul. Daca la motor de 2 l am consum de 12 in oras  si 8 afara nu ma sperie, sau valori apropiate.

Edited by Bobby Z., 05 January 2017 - 12:48.


#34
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Friskey, on 05 ianuarie 2017 - 12:35, said:

Lol, spui Dragnea si tragi apa.
True, true...

@initiator, pe asta n-ai cum s-o refuzi. https://www.olx.ro/o...html#362ee885bc

#35
Bobby Z.

Bobby Z.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 26.03.2007

 ericmario, on 05 ianuarie 2017 - 12:52, said:

True, true...

@initiator, pe asta n-ai cum s-o refuzi. https://www.olx.ro/o...html#362ee885bc

Nu este rea, dar cred ca platforma este destul de vechiuta si comutatorul de lumini asa decolorat ma face sa cred ca acel numar de kilometri este posibil sa fi suferit mici ajustari.

Oricum am cam 1 luna sau 1 luna si jumatate sa ma hotarasc la masina. Nu ma arunc la prima.

#36
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
sa nu uiti sa postezi ce benzinara ti-ai luat....
ma tot gandesc ce faci cu masina aia de ai mers
pana 5000km pe an.

nu pricep de ce te uiti la masini asa mari ....
in fine alegerea ta. 0000 de mai sus este o rabla
in opinia mea.

Edited by Mihai_3, 05 January 2017 - 13:48.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate