Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Asigurarea si spitalele din Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
gabyciobanu

gabyciobanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 08.11.2014
Tin si precizez inca de la inceput ca acel mi s-a parut cel mai bun topic pentru a posta acest lucru...
Sa incep cu inceputul. Sunt o simpla persoana din Romania :)) si nu sunt asigurat pentru sistemul de stat (nu sunt angajat sau elev sau orice altceva care imi poate da gratuitate in spitalele). Tot imbland prin doctori pentru o fisa medicala un domn doctor urolog mi-a spus faptul ca am varicocel si ca este indicat sa ma operez fiind printre cele mai simple operatii(acum nush daca chiar asa este). Si am decis ca vreau sa ma operez dar cum am spus nu sunt asigurat si din putinele mele cunostine despre acest domeniu stiu ca atata timp nu sunt asigurat nu am voie sa ma operez sau am voie si trebuie sa platesc(dupa logica mea). Un tovaras mi-a spus ca sa gasesc pe cineva cu un S.R.L. sau ceva de genul care ma poate angaja incat sa am asigurare. Voi ce ziceti despre problema mea? Cum ar trebui sa procedez ?

#2
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
De ce nu mergi la o clinica privata sa-ți facă un preț, apoi decizi dacă merita sa te asiguri....

#3
u-k

u-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,309
  • Înscris: 07.06.2016