Electricitate 445 Incarcare Releu
Last Updated: Apr 13 2017 21:44, Started by
Eleni22
, Dec 31 2016 00:38
·
0
#1
Posted 31 December 2016 - 00:38
Va salut.
1. Va rog sa-mi spuneti cum se leaga bornele la releul de incarcare tipul: "Releu incarcare mecanic 12V (1411.00) UTB U650" Multumesc. |
#2
Posted 31 December 2016 - 06:49
Ai doi papuci unul cu surub M4 care se leaga la infasurarea de excitatie a alternatorului notat cu DF si unul notat cu + se leaga la plusul bateriei.
Carcasa releului tre sa vina in contact cu sasiul utilajului sau ce ai tu acolo sau minusul bateriei. |
#4
Posted 31 December 2016 - 08:57
Va multumesc frumos. Asa banuiam si eu si asa am facut de la inceput, dar m-am indoit deoarece am observat ca una din rezistentele releului se incalzeste tare pana la rosu la pornirea motorului ceea ce m-a speriat. Mai precizez ca acest releu era nou si firele de la releu si inspre alternator sunt legate corect.
Revin mai taziu cu valorile curentului pe care nu i-am masurat inca din lipsa instrument maura. Eventual de ati patit la fel sau vb in cunoastere sant doar ochi si urechi. Mai precizez ca toata instalatia a fost arsa motiv pentru care am dat-o jos si am refacut-o si merge pan la partea asta de incarcare unde am dubi. In prezent am izolat releul de sasiu printr-o placa de lemn si asa merge acum si asta deoarece am vazut la alt tractor 445 ca releul de incarcare este izolat electric fata de sasiul tractorului prin mansoane de cauciuc. Totusi parca mai era un cablu acolo legat la masa releului de incarcare da la momentul cela nu mi-am batut capul unde merge fiind coapta instalatia si arsa, ca nimic nu mergea si am dat-o jos si i-am pierdut urma acelui cablu. |
#5
Posted 31 December 2016 - 09:24
buna ziua!
va trebuie obligatoriu masa pe releu, asa cum a zis un coleg mai sus. de altfel eu stiu ca releul are inscrptionat pe el semnul de masa. |
#6
Posted 31 December 2016 - 09:37
Se prinde cu mansoane de cauciuc pentru atenuarea vibratiilor care ar da alte valori ale tensiunilor de incarcare . Sa nu uitam ce e vorba de un dispozitiv mecanic si nu electronic , cele mecanice sunt sensibile la vibratii .
Edited by pacopaco1967, 31 December 2016 - 09:38. |
#7
Posted 31 December 2016 - 10:46
Pana acum nu am vazut nici un releu mecanic fixat cu cauciuc pt atenuarea vibratiilor,la nici un tractor romanesc
Releul se monteaza pe peretele despartitor(intre motor si rezervorul combustibil,avand grija sa faca f bine contact la masa. Cum s-a precizat deja,plusul(+) se trece prin contact.Daca este pus pe direct ,releul va consuma bateria. |
#8
Posted 31 December 2016 - 11:33
Domnu George la fel si la mine prins pe perete despartitor si la U650 ii pe placa lui de pe motor care am curatato bine pentru a face masa bine.
|
#9
Posted 31 December 2016 - 12:13
Fara aparat de masura nu ai ce bibili la releu. Trebuie reglata tensiunea de incarcare, 14,4v. Firul de masa e obligatoriu, daca ai pus releul pe un suport izolat. Daca rezistenta se incalzeste excesiv, sa nu ai un scurt undeva, in rotorul alternatorului, suportul periilor, sau ai legat firul de la releu la perii, aiurea. In releu mai ai o rezistenta, cateva spire de nichelina, aia se arde rapid daca ai facut prostii si nu mai poti regla releul.
|
#10
Posted 31 December 2016 - 12:47
|
#11
Posted 31 December 2016 - 22:44
Este un regulator mecanic.Destul de imprecis si greu de reglat
Parerea mea este ca ar trebui sa renunti la el. Sunt o gramada de alte variante electronice ce merg acolo. Si nu sunt scumpe. |
#13
Posted 13 April 2017 - 19:41
Am revenit.
Multumesc tuturor de sfaturi m-au ajutat mult. Cea ce am gresit era inversarea releului de incarcare . Acum incarca. Va aduc la cunostinta o alta situatie la un alternator de rezerva care incarca prea mult. La relantiv am masurat 16 V turat 34-36V. Curentul de incarcare 12,3 V. Am luat cu mine puntea de diode si am cumparat altele si urmeaza sa le schimb. De verificat diodele nu le-am verificat din lipsa timp. Daca le schimb si am aceelasi rezultat la borna de iesire, unde ar putea sa fie cauza. Ma mai gandesc ca era o schema pe google care limita curentul de excitatie al alternatorului astfel se putea controla voltajul de iesire la 14.4 V. Va rog sa-mi dati si un link inspre un astfel de circuit dar bun pe care sa-l fac. |
#14
Posted 13 April 2017 - 21:44
Una dintre ele... http://tehniq.uv.ro/...ens/regtens.htm
Baftă! Edited by pcostica, 13 April 2017 - 21:44. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users