Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

Renault Master TwinCab

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
www.autotehnostil.ro
Ei monteaza cel mai ieftin cabina din asta (de origine Wejkama).
Iei masina de noua sau sh de unde vrei si o duci la ei pentru montaj, omologare, ... . Pun pe orice utilitara.
Sunt montatori de asa ceva si la Bucuresti sau Oradea insa sunt mai scumpi.

Edited by teRRa, 18 August 2018 - 18:45.


#20
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009
adevarul e ca eu am vb si in ro si am verificat si pe polonia iar una buna adica cu cam de toate pe ro e 30000 cu motorul de 145 cp iar pe pl la aceiasi bani e cu motorul 170cp (indisponibil pe RO cu tractiune fata si ar costa oricum +2000E) cu suspensie pneumatica (+2000E) cu scaun pneumatic (+700E) + cateva ce le-am uitat, dar oricum iesi cu un avantaj de vreo 5000E minim pe polonia,

#21
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
18.5 k euro net am dat pe ultimul Master luat cu urmatoarele dotari:
BQBUR4 BQBUR4
CA AER CONDITIONAT
CABAL1 CABLURI PRELUNGITE
CLESUP A TREIA CHEIE, DE REZERVA
COLOMB SCAUN SOFER CU REG PE H
HABCL1 PERETE DESPARTITOR CAPITN
LVAVEI LVAVEI
PROJAB PROIECTOARE CEATA
REGVIT REGULATOR DE VITEZA
RES100 CAPACITATE REZEVOR 105 L
RGPDB1 CAPAC PLANSA DE BORD
RGRAND OGLINZI RETRO BRAT LUNG
TABPDB TABPDB
Bine la mine e discountul mai mare asa ca pentru unul intrat prima oara in showroom unul cu aer, tempomat si rezervor mare va fi pe la 19.2-19.5k euro net. De aici pleci in configurare. O carosare cu cabina deasupra cu tot cu sirocol te duce pe la 5.5k euro si aici poti adauga inca chestii gen prelata reglabila, culisabila ori perne suplimentare care vor urca pretul. Bine, mie mi se par prostii fiindca doar ingreuneaza masina. Cand o iei deja trebuie sa stii exact ce faci cu ea si sa nu o faci nici prea joasa ca nu ai ce duce, nici prea inalta ca arzi motorina degeaba, nici prea scurta nici prea ingusta.

Oricum nu iesi mai bine cu achizitie din PL si stiu ce vorbesc pentru ca acolo am 80% din business. Iesi cu 10-15% mai scump insa ai o calitate mai buna la carosare si cabina.

#22
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009
Am si eu 2 inca luate de la reno Romania, eu am iesit mai ieftin pe polonia cu ea, si mai mult decat pretul ma interesat motorul de 170 cp disponibil doar la ei,
Ce sa mai zic de r-link, lane asist numa bun pe autostrazi la drumuri de cate 36 de ore de condus si altele disponibile doar la ei, am mai pus cheie hands free si cam tot tacamu posibil, pe un cabina de tir, aerodinamica f buna la viteze si cea mai lunga prelata, n.am luat.o si maxim de lata ca mi.ar fi dat de furca pe multe drumuri, iar prelata e net superioara aranjata prinsa cu tot felu de dubluri, si am iesit final cu acelasi pret ca la noi dar cu motorul mai bun si multe dotari complet inexistente la noi

Uite la 25.800 fara tva, la noi pe Romania daca pui toate de pe asta si motorul doar de 145, deja ajungi catre 29.000 cu toate reducerile
Eu de la asta am plecat am fost la ei si am mai pus ce s.a mai putut, chiar si frigider
https://www.otomoto....-ID6Bixum.html#

#23
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Ideea e ca la noi din start ai intre 9 si 12% discount fata de pretul de lista. Apoi in functie de ce client esti primesti in plus. Eu la momentul asta sunt la 25% daca iau de pe stoc sau 22-23% la comanda.
Minus major la noi eate intr-adevar lipsa variantei de 170 cp. Am doua cu punte dubla si tractiune spate si comparativ cu FWD-urile de 145 sunt rachete in special incarcate, pe drumuri grele(urcua, serpentine). Simti cam aceiasi diferenta ca si intre bi-turbo si motorizarea de baza.

Edited by teRRa, 21 March 2019 - 20:00.


#24
ktlcxc

ktlcxc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.05.2019
Caut si eu un renaul master / ce an ce imi recomandati ???

#25
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009

 teRRa, on 21 martie 2019 - 20:00, said:

Ideea e ca la noi din start ai intre 9 si 12% discount fata de pretul de lista. Apoi in functie de ce client esti primesti in plus. Eu la momentul asta sunt la 25% daca iau de pe stoc sau 22-23% la comanda.
Minus major la noi eate intr-adevar lipsa variantei de 170 cp. Am doua cu punte dubla si tractiune spate si comparativ cu FWD-urile de 145 sunt rachete in special incarcate, pe drumuri grele(urcua, serpentine). Simti cam aceiasi diferenta ca si intre bi-turbo si motorizarea de baza.

eu am facut socoteala cu discount de 23%, si am iesit cu 4000E mai ieftin pe polonia, + ca am iesit cu volum mai mare, la prelata, + prelata de calitate superioara fata de ce am vazut pe RO, e foarte groasa si se imbina cumva dublu, + inaltime ajustabila si iluminat in spatiu din prelata, asta in aceeasi bani si am adaugat multe indisponibile pe RO, frigider, motorul 170 cp, r-link, adica navigatia cu Android Auto, merge waze pe masina, are conexiune la internet masina, pot modifica si sunetul motorului cand vreau sa am un pic de senzatii "sport", camera cu lane asist, vede foarte bine drumul si daca nu e liniat, rezervorul de apa si trusa de scule care cred ca erau disponibile si pe RO impreuna cu perne de aer incalzire de cabina webasto, nici nu mai stiu da are destule

legat de motoru cu 2 turbine de 170cp pe langa ca trage foarte bine de la 1100 rpm, distractia incepe de la 3000, unde simti o crestere semnificativa de putere si trage pana aproape de 4000, pe a-3a o duc in depasiri pana in 100 km/h, pana acolo depasesc ca si cu masina mica chiar daca e asa inalta si lata, dar problema e la viteza te franeaza vantu de numa, eu ma plangeam ca abia prind 145-150 si altu cu Fiat mai mic imi zice ca abia prinde 110 km/h, deci asta e problema cu prelata, pe urcari si demaraje am facut comparatie cu un iveco de 180 cp automat, aveam 800kg incarcatura peste el dar il luam la orice demaraje

legat de inmatriculare trebuie un drum la bucuresti pentru omologat cabina, si costa vreo 2000 lei, polonezi iti dau (la fel ca romanii un certificat valabil doar pe constructia de marfa, cu prelata, cabinele de dormit trebuie omologate la bucuresti, in polonia de exemplu nu trebuie omologare CE pentru cabina, deaia nu e nici una cu cabina omologata si trebuie dati niste bani la bucuresti

uite testu cu sunetu
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/idV8ibyP6SA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files


Edited by HondaD, 21 April 2020 - 17:36.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate