Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alegere rucsac 20 litri

Pareri legate de tunel solar - su...

Recomandare birou copii de 6 si d...

Ieșire din indiviziune teren...
 Imprimanta A4 si A3 cu scanner

Morți stupide (Italia)

Vom ajunge la deflatie?

Partaj succesoral
 IFN-urile mi-au distrus scorul FI...

Sfat achiziție laptop

Maneaua la concertele Coldplay

Ce este cu aceasta inflație ...
 Duster 2011 carplay

Portare inapoi la Telekom

Telecabina Piatra-Neamț - Ma...

Am lovit o masina
 

HTC 11 Ocean - discutii generale

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
278 replies to this topic

#217
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Indiferent unde traim, avand in vedere ca vorbim despre HTC nu prea cred ca o sa-ti dea un telefon nou pentru atat, dar poti incerca, evident. Tine-ne la curent.

Oricum, eu as incerca si cu aceeasi versiune de Google Camera pe ambele telefoane, asa poti fi 100% sigur daca problema e soft sau hard.

#218
Al3xxxinho

Al3xxxinho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 14.03.2007
Am repetat astazi testul, las aici 2 poze.

https://drive.google...QudsuSzjAYLRMzW

Cine e interesat poate da zoom pe partea cu falsificarea acestor bilere de deasupra la cincizeci LEI.

Multumesc !

Asta e doar un exemplu, pozele sunt facute in aceeasi camera fix din aceeasi pozitie cu aceleasi setari pe ambele telefoane.

#219
Al3xxxinho

Al3xxxinho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 14.03.2007
Am pus si poza cu tenta rosiatica la luminozitate mica, comparatia e facuta cu un xiaomi redmi note 4x, un telefon ieftin pe langa flagship ul de la HTC.

Attached Files


Edited by Al3xxxinho, 16 February 2018 - 19:03.


#220
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Sigur nu ai activat night mode? Cam asa arata si la mine cand e pe modul de noapte.

Daca nu, arata chiar nesanatos display-ul, daca te duci cu el la garantie ar fi si nesimtiti sa nu ti-l schimbe, se vede de la o posta ca nu e ce trebuie.

Pozele cu banii arata acceptabil pe ambele, sincer, aici chiar nu mi se pare asa mare problema. Oricum, a doua poza, cea cu numele "lau" se vede ca e o idee mai bine focalizata si mai "sharp", dar nu-i diferenta enorma.

#221
Al3xxxinho

Al3xxxinho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 14.03.2007
Display-ul era pe vivid cu slider-ul la mijloc fara night mode activat ( nu folosesc asa ceva ). Asta se intampla doar cand e luminozitatea mica, ceea ce enervant pt ca majotitatea, printre care si eu, isi folosesc telefonul seara in pat.

Poza cu banul e un caz fericit, te asigur ca se poate si mai rau.

Ca idee, de cele mai multe ori, facand poze la acelasi subiect, cu ambele telefoane, la mine totul se vede putin mai nefocalizat, sau mai soft sa zicem, cu mult mai mult noise, pe cand la celalat htc se vede mai focalizat / mai sharp si cu zgomot mai putin desi in unele poze urca iso mai mult decat cel pe care il detin eu.

Le-am trimis astazi un mail celor de la HTC, sper sa fie baieti buni si sa mi dea altul.

#222
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Aveti si voi probleme cu bateria dupa update-ul la Oreo?

La mine se simte o scadere dramatica a autonomiei, nu stiu ce naiba are.

Pe Nougat plecam dimineata si cu 60% baterie, si tot ajungeam seara acasa cu vreo 10%.

Acum, o incarcare de 100% abia ma tine pana la ora 19.

WTF?!

#223
sashamiha

sashamiha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 15.02.2005
Pe mine ma tine minim 24 de ore. Si după update. Vorbesc 2-3 ore in timpul saptamanii , wifi, date, BT activ, autosync activ... Ca aplicatii, whatsup/mai/FB le folosesc undeva la 1,5-2 ore/zi
Daca il incarc dimineata, inainte de a pleca la birou, ma intorc seara pe la ora 19 cu vreo 35-40 baterie ramasa. Daca nu il pun seara la incarcat, pana dimineata mai pierde max 10%.

#224
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Pe mine ma tine cam ca pe Nougat, poate chiar o idee mai bine in stand by.

@tchoara vezi sa n-ai ceva aplicatie rebela care face prostii.

#225
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Incepe sa ma scoata din sarite telefonul asta... Security patch de Noiembrie in Martie pe un telefon de 500 de euro si nici 1 an vechime? Nu mi se pare admisibil. Ziceam ca Samsung "suge" la update-uri, dar aia macar dau security patch-uri din cand in cand, astia scot versiunile mari de Android si cate un patch la 6 luni.

Adica mno, nu ca m-ar deranja neaparat ca are patch de Noimebrie, dar e asa o chichita. :))

#226
bogdan776

bogdan776

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 05.03.2015
@AstroNut98 tot vorbeai de Samsung, este martie si abia au inceput push-ul la Oreo pe ele (in curand si in Romania).
Intre timp tu (eu, noi...) pe U11 ne bucuram de ceva timp de Oreo si va sosi chiar primul bugfix pentru el. Nu zic de HTC 10 care si el se bucura de ceva timp de Oreo.
Da, este enervanta lipsa patch-urilor regulate de securitate insa personal prefer asa. Asa a fost politica HTC.

E o chestie de gust pana la urma, pui in balanta si alegi. Daca doresti update-uri regulate de sistem si patch-uri de securitate mergi pe Pixel.

#227
hayabusa

hayabusa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 07.12.2004
Eu am Oreo din toamna si patch-ul pe februarie de ceva vreme (sony xz premium)

#228
kufu

kufu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 31.10.2007
Salutare!
Am si eu un U11, 128Gb dual sim si am reusit sa aflu ca nu e chiar deloc rezistent la socuri. A cazut in acelasi timp cu un Note 4, de la aceeasi inaltime si in acelasi colt... Rezultatul: Note 4 putin zgariat in colt, U11 e cu bucati lipsa din touchscreen Posted Image .

Stiind ca Regenersis sunt service autorizat HTC, dupa un schimb de mail-uri in care mi-au estimat reparatia la 600 RON (acceptabil in opinia mea), am plecat spre ei pregatit sa imi fac telefonul ca nou. Surpriza a venit cand au verificat IMEI-ul, spunandu-mi ca nu au cum sa ma ajute, deoarece telefonul nu este produs pentru piata din Europa! Telefonul a fost achizitionat de la CEL.ro (Corsair Online SRL) iar politica HTC (foarte ciudata) este ca nu se pot repara decat telefoanele vandute oficial in Romania. Bineinteles ca pasul urmator a fost sa trimit telefonul la service-ul indicat de CEL, in speta Service Return. Desi le-am scris clar in fisa de service problema si ca doresc inlocuirea display-ului si a ramei, dupa cateva zile primesc raspuns ca au constatat display-ul spart si ca nu face obiectul garantiei (!) iar costurile estimative sunt undeva la 1400 RON!!! Evident ca nu am acceptat aceasta oferta imbatabila!

Asadar, dupa mai multe mail-uri cu HTC, mi s-a acceptat sa pot trimite telefonul in Polonia unde este un centru de reparatii dar voi suporta toate costurile (doar transport 60 EUR) si durata de reparatie poate depasi 3 luni!!! Inacceptabil sa stau atat timp fara telefon.

In concluzie, desi sunt fan HTC de pe vremea cand veneau cu Windows CE (inca mai am pe acasa un TyTN II), sunt foarte dezamagit de aceasta politica a lor! Nu se gasesc nicaieri informatii despre canalele oficiale de vanzare si nici pe cutia telefonului nu este vreun indiciu vis-a-vis de regiunea pentru care a fost produs respectivul echipament.

Am gasit pe internet piesele de care am nevoie (display si rama) undeva la 120 USD cu tot cu transport.

Cunoasteti vreun service care poate inlocui piesele cu profesionalism astfel incat sa imi fac telefonul cat mai aproape de "nou"?

#229
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,327
  • Înscris: 28.04.2006
Imi pare rau pentru intamplatrea asta si intr-adevar, la HTC U 11 nu mai este lipit pe cutie acel sicker cu tarile asa cum era la HTC 10. Prin urmare singura solutie este verificarea IMEI-ului in momentul ridicarii produsului.
Totusi, pe baza informatiilor gasite aici pe forum m-am ferit sa cumpar din alta parte decat de la operatori de telefonie chiar daca asta m-a costat la fiecare din cele 3 telefoane achizitionate din 2011 pana acum aproximativ 300 RON in plus fata de emag, CEL, etc.
In alta ordine de idei, cred ca exista un motiv intemeiat(volum de unitati achiitionate de catre operatori) pentru care preturile de reparatie ale celor venite pe cale oficiala sunt mai mici decat la cele venite pe alte canale.

#230
cristixxxlog

cristixxxlog

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,381
  • Înscris: 09.11.2008
Adauga aici hotia de la Cel.ro. Nu mai cumparati de la ei nimic, este hotie pe fata.
De asemenea, mai nimic din ce vand ei nu e venit pe canal oficial.



#231
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,327
  • Înscris: 28.04.2006
In ceea ce priveste terminalele HTC, din ce citesc pe aici, nici eMag nu sta mai bine de aceea pentru un telefon asa scump eu zic ca merita banii dati in plus la achizitia pe canal oficial.

#232
rovi

rovi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,490
  • Înscris: 11.02.2007
Sper sa nu fie cazul și la PCGarage. De la ei am achiziționat U11-ele soției :)

#233
bogdan776

bogdan776

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 05.03.2015
Imi pare sincer rau de cele intamplate...
De aceea repet de fiecare data pe acest thread sa NU cumparati produse HTC de pe canale gri. NU aveti suport oficial. Si nu e vorba doar de HTC, estevalabil la mare parte din producatori. Totdeauna insa pretul mic primeaza si e normal oarecum ca un produs venit pe canal gri sa fie mai ieftin. Este normal sa ne informam noi (si simplu sa o facem), magazinele nu o vor face vreodata.

Quote

In concluzie, desi sunt fan HTC de pe vremea cand veneau cu Windows CE (inca mai am pe acasa un TyTN II), sunt foarte dezamagit de aceasta politica a lor! Nu se gasesc nicaieri informatii despre canalele oficiale de vanzare si nici pe cutia telefonului nu este vreun indiciu vis-a-vis de regiunea pentru care a fost produs respectivul echipament.

Gasesti informatii chiar pe site-ul lor unde este oarecum si normal sa fie. Poti intreba telefonic, pe e-mail sau pe chat online si ti se raspunde rapid.Chiar poti cumpara telefoane chiar de pe site-ul lor si daca te inscrii in HTC club ai si reduceri (substantiale) de pret. Eu asa am verificat ultimele achizitii HTC, direct cu ei pe chat. Aceeasi politica o are de exemplu si Samsung: nu se repara nimic venit de pe piata gri.

Fara sa te superi sau sa te simti atacat in vreun fel dar sa cumperi de la CEL.ro tinand cont de ce exista despre ei pe internet si chiar pe acest forum e ca si cum ai cauta-o cu lumanarea. Practic ai cautat cel mai mic pret si ... l-ai primit oarecum. Retine ca ce ai patit tu am patit personal acum multi ani, tot la fel, ignorand ca telefonul provine de pe canal gri. Iti dai seama ca NU voi ma repeta asta vreodata.

O seara buna!

#234
kufu

kufu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 31.10.2007
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Am patit-o. Asta este, se intampla. Este vina mea ca nu am fost atent si l-am spart.
Insa, nu ma consider vinovat pentru politica HTC. Am cautat magazinele partenere pe site-ul HTC, sunt inscris in Club de foarte mult timp iar telefoane la abonament nu am mai cumparat de... multi ani. Nu imi doresc sa am aplicatii inutile bagate fortat de operator, sa fiu nevoit sa il deblochez daca il folosesc in alta retea, etc. Singurii care vindeau telefoanele fara sa umble la soft erau Cosmote dar nu stiu daca mai e la fel. Cum spuneam, nu am mai achizitionat de multi ani telefoane de la operatori.
Revenind, l-am luat de la CEL pentru ca erau cel mai aproape de mine. La pretul de 3199 RON, HTC U11 se regasea la mai multi retaileri, inclusiv evoMAG, F64 sau PC Garage. La CEL era in stoc magazin si eram in zona. Pe site-ul HTC varianta de 128 Gb nu era in stoc. Vazand acea informatie, am considerat ca varianta de 128GB se vinde oficial in Romania. Din nou greseala mea ca l-am luat de la CEL. A disparut din optiunile mele tot ce are legatura cu ei si am avut grija sa imi atentionez prietenii/rudele/apropiatii.

PS: Stiati ca daca faceti comanda online dar ridicati singuri produsul nu mai aveti drept de retur?

Cat despre reparatie, am incercat si la service Orange, care au pe site informatii referitoare la reparatiile pentru U11. Raspunsul lor a fost si mai simplu: pentru ca nu este luat de la Orange, nu il pot accepta in reparatie. Regula noua la ei.
Singura optiune mi-a ramas sa comand piesele pe witrigs.com (cica ar fi originale). Astept coletul si apoi voi cauta un service cat mai profi pentru inlocuirea pieselor.

O zi buna!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate