Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Discovery a fost introdus în rețeaua R.C.S., vineri, 30.12.2016.
#271
Posted 11 February 2017 - 22:31
Discovery Communications și Eurosport marchează intrarea în ultimul an rămas până la startul Jocurilor Olimpice PyeongChang 2018 prin lansarea strategiei editoriale multi-screen ce va fi implementată în perioada pre-olimpică dar și pe parcursul Jocurilor Olimpice de Iarnă, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit.
Pe toate ecranele și prin toate serviciile, Eurosport se angajează să ofere o „experiență completă a Jocurilor Olimpice”, transmițând fiecare moment, din fiecare unghi, conectând pe oricine. Discovery va oferi Jocurile Olimpice unui public mai numeros transmițând pe mai multe ecrane ca niciodată, beneficiind de experiența Eurosport în transmisiuni sportive tot timpul anului. Transmisiunile vor ajunge la fani prin intermediul canalelor pay-TV Eurosport și a platformelor digitale în 50 de teritorii. În plus, canalele libere la retransmisie, precum cele din Suedia (printre care Kanal5), Norvegia (printre care TV Norge) și Germania (Eurosport 1 și DMAX) vor fi în exclusivitate „Gazdele Jocurilor Olimpice”, iar fiecare moment din competiție va furnizat de Eurosport. sursa ... http://sportprofit.r...yeonghang-2018/ |
#272
Posted 03 March 2017 - 12:10
Discovery Communications și Eurosport anunță în premieră oportunitatea creării unor parteneriate pentru Jocurile Olimpice cu operatorii mobili, care pot deveni „Official Mobile Broadcasters” Deţinătorul exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări din Europa promite să aducă Jocurile unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând. Eurosport Player marchează un debut în forţă pentru 2017 – noi parteneriate cu operatori mobili, o creștere record a numărului de abonați şi o nouă echipă de management care va asigura dezvoltarea platformei. [ https://1.bp.blogspot.com/-eND7Rldq-NM/WLhQa6g6AqI/AAAAAAAACww/5X22c1B7ZNIiTXHWF17FscamGmGwUXmbQCLcB/s1600/Logo%2BDiscovery%2BCommunications_Home%2Bof%2Bthe%2BOlympics.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Discovery Communications a anunţat ieri la Barcelona, în cadrul Mobile World Congress, crearea unor noi oportunităţi exclusive de parteneriat pentru Jocurile Olimpice, disponibile pentru operatorii mobili care vor dori să transmită fiecare moment al competiției, dobândind astfel statutul de „Official Mobile Broadcaster” al Jocurilor Olimpice.În calitate de deţinător exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018 - 2024, Discovery Communications şi Eurosport își vor folosi propriile canale libere la retransmisie, canale TV cu plată, platforme digitale şi servicii oferite direct consumatorilor, precum şi parteneriatele ample cu alți mari distribuitori de pe teritoriul Europei pentru a aduce Jocurile Olimpice unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând. Statutul de „Official Mobile Broadcaster” va oferi operatorilor de telefonie mobilă oportunitatea unică de a-și asocia brandul cu Inelele Olimpice şi de a furniza abonaților acces la toate competițiile din cadrul Jocurilor Olimpice. Serviciul va fi adaptat pentru fiecare partener în parte, pentru a oferi o interacțiune cât mai mare cu abonații, printr-un canal dedicat care va transmite neîntrerupt cele mai bune momente ale Jocurilor Olimpice, atât în timp real, cât și prin intermediul celor mai recente știri. În plus, serviciul va oferi conținut la cerere în exclusivitate și posibilitatea de a-l valorifica prin intermediul rețelelor de socializare. Toate acestea vor fi disponibile înaintea, în timpul și după Jocurile Olimpice. [ https://3.bp.blogspot.com/-gE_zbGn2KlM/WLhQes4UKkI/AAAAAAAACw0/TW4V04qsg7E7CBaubG76bdIq0yn6FKxjgCLcB/s1600/Mesaj%2B1_JB%2BPerrette.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Jean-Briac Perrette, Președinte şi CEO, Discovery Networks International, a declarat: „De peste 30 de ani, Discovery colaborează cu cei mai buni parteneri pentru a oferi conţinut video premium fiecărui consumator, pe orice platformă. Sportul este deosebit de puternic în mediul mobil, aşa cum o demonstrează creşterea înregistrată de serviciul nostru de streaming online, Eurosport Player. Suntem încântaţi să încheiem noi parteneriate cu operatori mobili prin care să facem Jocurile Olimpice mai accesibile şi mai captivante pentru un public care preferă experiențele pe mobil”.Eurosport Player, platforma de streaming online care este disponibilă și în România, a înregistrat un nou record al numărului de abonaţi în luna ianuarie și continuă să aibă o creștere constantă. Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România, TDC în Danemarca şi Telenor în Norvegia, transmisiile sportive memorabile, oricând şi pe orice dispozitiv, devin tot mai accesibile unui număr de utilizatori în creștere. În acelaşi timp, Discovery continuă să investească în creșterea unei echipe de experți și în optimizarea platformei, astfel încât să ofere o experienţă îmbunătățită de utilizare a Eurosport Player şi de vizionare a Jocurilor Olimpice. În urmă cu câteva luni, compania a anunţat un parteneriat cu platforma globală de streaming BAMTech, precum şi numirea lui Ralph Rivera în funcția de Managing Director of Eurosport Digital şi a lui Alex Kaplan în poziția de EVP of Commercial for Eurosport Digital. Rivera vine de la BBC, unde a ocupat timp de şase ani funcţia de Head of Digital şi a coordonat lansarea şi operarea BBC iPlayer, asigurând în premieră transmisia digitală a Jocurilor Olimpice din Londra 2012. Kaplan s-a alăturat companiei de la NBA, unde a fost Senior Vice President of Global Media Distribution. Rivera a declarat: „Strategia Eurosport este să ofere din ce în ce mai multe transmisii sportive premium, adaptate publicului local şi cu caracter exclusiv, iar Eurosport Player aduce fanilor acces nelimitat pe orice ecran. De la fotbalul intern la cel internaţional, de la tenisul de Mare Şlem la renumitele circuite de ciclism, de la principalele evenimente sportive de iarnă până la Jocurile Olimpice de Iarnă, fanii pot alege o experienţă personalizată pentru fiecare meci în parte, de pe fiecare teren, de pe fiecare pistă, în orice moment al competiției”. sursa Edited by 3xteam, 03 March 2017 - 12:12. |
#273
Posted 03 March 2017 - 12:53
Mamăă ce foame de bani au ăștia .... ar scoate bani și din piatră seacă ! Chiar sunt mort după dorința de a mă holba la Eurosport Player pe telefoane & Co. ....
Edited by cipaul66, 03 March 2017 - 12:53. |
#274
Posted 03 March 2017 - 12:55
Dupa multe suturi in fund acum incearca sa recupereze din bani dar ei nu sunt constienti ca pentru acei bani trebuie sa si ofere ceva in schimb.
|
#275
Posted 03 March 2017 - 13:00
cipaul66, on 03 martie 2017 - 12:53, said:
Mamăă ce foame de bani au ăștia .... ar scoate bani și din piatră seacă ! Chiar sunt mort după dorința de a mă holba la Eurosport Player pe telefoane & Co. .... foame mare !, să vedem cu ce firmă mobilă în România o să facă .. parteneriatul ? eu ”văd” dat ca sigur .... Telekom-ul ! |
#276
Posted 03 March 2017 - 13:01
Dupa ce ca platesc operatorului care implicit le plateste lor, mai vor sa dau banii si pe Eurosport Player? Sa il ofere moka, asa cum se da si HBO GO cand platesc HBO-ul. Aceeasi parere o am si despre Voyo. Cu Antena Play e altceva, Antenele nu cer bani de la operatori, sunt in must-carry.
3xteam, on 03 martie 2017 - 13:00, said: foame mare !, să vedem cu ce firmă mobilă în România o să facă .. parteneriatul ? eu ”văd” dat ca sigur .... Telekom-ul ! "Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România" Nu ai citit tot ). |
#277
Posted 03 March 2017 - 13:02
#278
Posted 03 March 2017 - 13:04
ronuquet, on 03 martie 2017 - 13:01, said:
Dupa ce ca platesc operatorului care implicit le plateste lor, mai vor sa dau banii si pe Eurosport Player? Sa il ofere moka, asa cum se da si HBO GO cand platesc HBO-ul. Aceeasi parere o am si despre Voyo. Cu Antena Play e altceva, Antenele nu cer bani de la operatori, sunt in must-carry. "Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România" Nu ai citit tot ). adevărat, n-am citit, doar am dedus , și n-am găsit altul mai ”accesibil” ! |
#280
Posted 03 March 2017 - 15:13
gigsnet, on 03 martie 2017 - 13:02, said:
Nu stiu daca se mai baga Telekom la cheltuiala, cred ca isi fac bagajele usor usor. Discovery alearga dupa bani. Normal. Piata libera si nu e societate caritabila. Cauta profit cat mai mare. Nici eu nu agreez situatia dar o vad putin altfel adica un fel de cainii latra, ursul merge. Le jeux sont fait. (sper ca am scris corect) |
|
#281
Posted 05 March 2017 - 11:22
Oh, 2 documentare la rand pe Discovery, se pare ca nu sunt pierduti total.
|
#282
Posted 20 March 2017 - 17:24
De sărbătoare. Discovery își oprește emisia. Timp de o oră ! Și Discovery stinge lumina. Postul de televiziune se alătură mișcării Earth Hour (Ora Pământului), sărbătorită la nivel global în fiecare an în ultima sâmbătă din martie. Concret, pe 25 martie, postul își va întrerupe programul în intervalul 20.30 - 21.30. „Discovery Channel: Am stins lumina pentru a sărbători Ora Pământului”, va afișa pe postul în ora de pauză. În plus, înainte și după eveniment, vor fi difuzate două documentare care dezbat problema resurselor planetei Pământ și a impactului omului asupra biodiversității, anunță reprezentanții postului. Ada Roseti, Director de Programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est: „Pentru că se încadrează foarte bine în campania #ÎncepeCuCeva, pe care am pornit-o anul trecut, am ales să susținem inițiativa WWF încurajându-ne telespectatorii să stingă lumina și, deci, televizorul, de Ora Pământului. Ca să fie cât se poate de clar mesajul nostru, în ora respectivă, nu vom difuza niciun program pe Discovery Channel în România. Mai mult decât atât, ca să și explicăm contextul în care transmitem acest mesaj, înainte de Ora Pământului, am programat documentarul Seceta ucigașă, iar după Ora Pământului - Racing Extinction.” Despre cele două documentare de pe Discovery Channel, înainte și după Earth Hour: • Seceta ucigașă – difuzare pe Discovery Channel, între 18:30 – 20:30 Realizatorii de documentare premiaţi cu Oscar, Rob Epstein, Jeffrey Friedman, Barbara Kopple, Alan şi Susan Raymond, alături de regizorul premiat la Sundance Jesse Moss semnează acest program care dezvăluie o realitate sumbră: în curând, e posibil ca 40 de milioane de americani să rămână fără apă suficientă. Programul propune însă şi soluţii inovatoare pentru ca această resursă atât de preţioasă pentru generaţiile viitoare să fie conservată. Astfel, Seceta ucigașă aduce laolaltă cercetători cu experienţă, experţi în domeniul apelor, reprezentanţi ai Guvernului Federal al SUA, fermieri, dar şi oficiali aflaţi în prima linie a frontului în criza apei. • Racing Extinction – difuzare pe Discovery Channel, între 21.30 – 23.30 Regizorul Louie Psihoyos, alături de echipa care a realizat filmul premiat cu Oscar "The Cove” (Golful), adună un grup de artiști și activiști pentru protecția mediului într-o operațiune derulată sub acoperire, având ca obiectiv să prezinte lumea speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor. Mesajul afișat pe post la Ora Planetei: sursa Edited by 3xteam, 20 March 2017 - 17:26. |
#283
Posted 20 March 2017 - 17:46
Quote Ada Roseti, Director de Programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est: „Pentru că se încadrează foarte bine în campania #ÎncepeCuCeva, Incepeti cu Eurosport Romania HD! Fomistilor! |
#284
Posted 20 March 2017 - 17:55
Operatorii sunt prosti, daca erau destepti puneau conditia ca daca vor sa faca contract cu ei sa ii oblige sa dea Eurosport Romania HD.
|
#285
Posted 20 March 2017 - 18:04
|
#286
Posted 22 March 2017 - 20:15
Negocierile 'de forta' de obicei duc la esecuri.
Ar trebui gasita o Solutie ca si Competitiile contractate pt. RO. in regim Pan-European sa poata fi vizionate in continuare. Altfel, de JO. pana DU., de pe la Inceputul Dup-Amiezii pana Seara, s-ar mai vedea doar 2 Competitii, in numeroase Saptamani, ceea ce ar fi incorect pt. multi care sunt interesati de alte Sporturi. Atunci, ar trebui Introduse, in paralel, macar- EURO.SPORT International 1 SD, plus EURO.SPORT 2 International SD, pe langa Variantele Locale sau Regionale, ..incat fiecare! sa vada ceea ce doreste, cat mai in Timp Real, Nu in Reluari Nocturne adesea insuficient de lungi (uzual Reluarile spre Zori sunt mai lungi). Insa la Noi, Operatorii vor sa plateasca Cat mai putin, ba pe deasupra mai si Comprima nepriceput Canalele SD, cum se intampla chiar si pe D.V.B.-C. la cel mai mare Operator RO. taman si cu EURO.SPORT 1 SD RO., de aceea se vede mai slab decat cum vine de la Sursa! Edited by Lopatar, 22 March 2017 - 20:27. |
#287
Posted 22 March 2017 - 20:16
Lopatar, on 22 martie 2017 - 20:15, said:
Insa la Noi, Operatorii vor sa plateasca Cat mai putin, ba pe deasupra mai si Comprima total nepriceput Canalele SD, cum se intampla chiar si pe D.V.B.-C. la cel mai mare Operator RO. taman cu EURO.SPORT 1 SD RO., de aceea se vede mai slab decat cum vine de la Sursa! Adevarul trist. De specificat ca si clientul vrea sa plateasca cat mai putin. Edited by ronuquet, 22 March 2017 - 20:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users