Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intârziere branșare RDS
Last Updated: Feb 20 2017 13:46, Started by
Angry77
, Dec 27 2016 22:38
·
0
#19
Posted 28 December 2016 - 13:33
Poti astepta intre 3 si 6 luni, acesta este termenul de instalare din contract.
|
#20
Posted 28 December 2016 - 13:41
Angry77, on 27 decembrie 2016 - 22:46, said:
Mi-au spus atunci că maxim 2 săptămâni...şi a trebuit să reziliem contractul precedent...e fff rău de sărbători fără tv,cu o persoană în vârstă la pat şi copiii în vacanță. de ce a trebuit reziliat contractul anterior? motive serioase? trebuia reziliat dupa instalare... scurtai 10 beri de craciun si mai ramaneai 1-2 luni cu vechiul contract ma rog, nu ai fi primul, romanul mai intai taie si apoi masoara |
#21
Posted 28 December 2016 - 14:05
Păi pt că "deșteptul" ăla de la Digi Point așa ne-a spus,că nu putem face contract laDigi dacă suntem la alt operator....cred că după sărbători mă duc și-l iau de gât...
Edited by Angry77, 28 December 2016 - 14:06. |
#22
Posted 28 December 2016 - 16:01
Angry77, on 28 decembrie 2016 - 14:05, said:
Păi pt că "deşteptul" ăla de la Digi Point aşa ne-a spus,că nu putem face contract laDigi dacă suntem la alt operator....cred că după sărbători mă duc şi-l iau de gât... aeon, on 28 decembrie 2016 - 13:41, said: de ce a trebuit reziliat contractul anterior? motive serioase? trebuia reziliat dupa instalare... scurtai 10 beri de craciun si mai ramaneai 1-2 luni cu vechiul contract ma rog, nu ai fi primul, romanul mai intai taie si apoi masoara |
#23
Posted 05 February 2017 - 18:48
Am facut o solicitare de instalare FixTel, in noiembrie 2016...
...in ianuarie 2017 am descoperit ca nu au mai avut solicitarea, motiv pentru care am semnat o noua solicitare in 13 ian. Nici pana azi, nu au venit sa instaleze(probabil multe dintre modificari le faceau in centrala, pe undeva). Mentionez ca am servicii pe fibra de la RCS-RDS: TV si Internet. Le-am trimis un mesaj, in digicare ca renunt la solicitare, simt ca nu au nevoie de bani in plus, mi-oi lua un fixmobil de la ceva operator. La alti operatori trag de tine sa le devii client. Edited by Ares14, 05 February 2017 - 18:49. |
#24
Posted 17 February 2017 - 09:52
La upc un prieten a făcut abonamentul dimineața pe la 9:30 și deja la 13:00 erau băieții la el sa ii instaleze
|
#25
Posted 17 February 2017 - 10:17
Pai da, la aia se mai aboneaza doar masochistii cand au alternativa mai buna.
|
#26
Posted 17 February 2017 - 11:20
Şi o lună de aşteptare pentru instalarea serviciilor cum se poate numi? Digi este alternativă mai bună la ce? Eu aştept de o lună un card CI+ fără de care nu pot vizualiza programe pentru care plătesc abonament. Asta numeşti tu alternativă mai bună la UPC?
Singurul lor avantaj îl constituie preţul pe pachet de servicii. Căîn rest sunt varză. |
#28
Posted 19 February 2017 - 08:09
Atunci spune-mi cum pot vedea digifilm fără cardul CI+. Am făcut comanda în 10 ianuarie și are Nr: 2705761 iar reclamatia ca dureaza prea mult are numărul 2440385273.
|
|
#29
Posted 19 February 2017 - 20:10
Simplu, pana nu intri in posesia echipamentului digital (indiferent ca este CAM CI+ sau STB HD) nu este taxat pentru partea digitala.
Tu esti facturat si taxat doar pentru pachetul Analogic. |
#30
Posted 19 February 2017 - 22:13
catalinman, ai vreo calitate oficioasă în firma asta? Ca să știu ce scriu într-o eventuală notificare de reziliere a serviciilor. Și ca să vezi că știu ce vorbesc, contul digi spune că plătesc abănament digital cu digifilm inclus.
[ https://s14.postimg.org/3tbt7l5hd/digi.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#32
Posted 19 February 2017 - 22:33
Știu, dar când le mai arăți cu degetul câte unul din ograda lor care, prin ceea ce spune, te-a ajutat să te hotărăști, le mai dai de lucru la cei ce analizează îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
|
#33
Posted 20 February 2017 - 09:34
@Gabi_B_HD - Detii deja 1 SmartCam de la finele lunii Ianuarie 2017 din cate observ si esti facturat pentru pachet Digital.
Comanda este pentru al doilea echipament digital. |
|
#34
Posted 20 February 2017 - 09:53
DIGI_Helper, poate vrei să spui ianuarie 2016, dar nici aşa nu se schimbă datele problemei. Atât timp cât pot utiliza mai multe televizoare ar trebui să pot vedea întreaga grilă de programe pe toate acele televizoare. Până în ianuarie, cel de-al doilea televizor (pentru ambele s-a realizat instalarea de către echipa tehnică digi) nu suporta SmartCam. În ianuarie 2017 am achiziţionat un nou tv şi mi se pare normal să pot solicita furnizorului de servicii să-mi asigure echipamentul necesar vizionării întregii grile de programe pentru care plătesc, indiferent la care televizor mă uit.
Şi dacă tot te-ai obosit să verifici contul, puteai să şi răspunzi la sesizare. |
#35
Posted 20 February 2017 - 10:24
*2016 asa este.
Atat sesizarea cat si comanda pentru SmartCam sunt in atentia noastra. De indata ce vom suplimenta stocul la sediul desemnat va vom notifica prin mai si sms. |
#36
Posted 20 February 2017 - 10:30
Digi Helper, dacă esti dragut imi explici si mie de ce astept din septembrie instalarea serviciilor RCS?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users