Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rams Residence
Last Updated: May 12 2021 12:03, Started by
asddd1000
, Dec 24 2016 21:26
·
0
#74
Posted 30 July 2017 - 05:13
Ohooooo, ei sunt mici copii ... Ai sa ai tot timpul sa intalnesti si alte fenomene. Esti inca tanar
|
#76
Posted 30 July 2017 - 13:13
Va salut, am si eu o intrebare, poate cunoaste cineva. Avand in vedere noua legislatie care ii obliga pe dezvotatori sa asigure un loc de parcare pentru apartamentele pana in 100 de mp si 2 locuri pentru apartamentele peste 100 mp, se va putea face receptia acestor imobile avand in vedere ca aceste prevederi nu vor putea fi respectate de dezvoltatori (100 de locuri de parcare la 300 de apartamente la moment)? Va multumesc!
Edited by Reno_Vatio, 30 July 2017 - 13:14. |
#77
Posted 30 July 2017 - 14:03
Buna ziua,
In ceea ce priveste faptul ca potentialii clienti nu primesc draftul antecontractului de vanzare cumparare spre al citi, cred ca utilizatorul cu numele floterminator va poate lamuri cel mai bine, este necesar un singur e-mail si draftul este transmis imediat. In ceea ce priveste postarea cu locurile de parcare, desi nu avem aceasta obligatie avand in vedere faptul ca acest proiect a fost autorizat in anul 2008, mult inaintea schimbarilor legislative despre care vorbiti, societatea noastra, RAMS BUSINESS PARK pune la dispozitie, pe terenuri aflate in proprietatea sa exclusiva, un numar de 385 de locuri parcare, inclusiv cele 132 aflate la subsolul cladirii. In cazul in care aveti orice alte nelamuriri, asa cum am aratat si in postari anterioare, va stau la dispozitie la numarul de telefon 0742394248 sau la adresa de e-mail [email protected] Fac doar mentiunea ca nu raspund persoanelor care probeaza, prin mesajele lor, un coeficient de inteligenta foarte scazut, nu suntem interesati in astfel de clienti. O zi buna, Bogdan Nastase |
#78
Posted 30 July 2017 - 16:21
Va multumesc pentru raspuns! Autorizatie banuiesc ca aveti, pentru ca altfel nu se construia, intrebarea mea era legata de receptie la terminarea lucrarilor. Fara locuri de parcare ISC-ul nu ar accepta receptia, fara receptie nu se intabuleaza, fara intabulare nu se pot incheia contractele CV. Intreb pentru ca vreau sa iau un apartament aici cu cash iar orice problema care ar determina intarzierea formalitatilor de cumparare si ar duce spre termene necunoscute, ma intereseaza. Cunosc un ansamblu care are probleme de acest gen. Nu v-am intrebat pe dumnevoastra dle. Nastase, insa am intrebat la Demos si mi s-a raspuns sec si succint "sa nu imi fac griji privind receptia", cu alte cuvinte sa ii cred pe cuvant. Deaceea am intrebat aici poate s-a mai lovit cineva de aceasta dilema. Unde sunt cele 385 de locuri de parcare dle. Nastase?
|
#79
Posted 30 July 2017 - 18:39
Buna ziua,
Locurile de parcare aferente acestui imobil sunt situate la subsolul cladirii, deasupra plansei de demisol si in spatele blocului de locuinte, pe imobil teren aflat in proprietatea exclusiva a RAMS BUSINESS PARK. Din punctul meu de vedere, atata timp cat aveti atatea semne de intrebare cu privire la acest proiect, cel mai bine ar fi sa asteptati finalizarea lucrarilor si intabularea apartamentelor in Cartea Funciara urmand ca apoi, daca mai sunteti interesat si mai sunt apartamente de vanzare, sa puteti achizitiona la respectivul moment. Ma indoiesc insa ca vor mai fi apartamente de vanzare la respectivul moment sau ca pretul va mai fi unul convenabil, dar, in felul acesta, ati avea siguranta maxima. O zi buna, Bogdan Nastase |
#80
Posted 31 July 2017 - 08:17
Ok, hai sa intram mai in subiect un pic.
Explicati-ne si noua va rugam de ce Revizia Liftului este 21,19 Lei in fiecare luna , iar suma este identica fiecarui apartament ? Legea spune clar ca: Cheltuielile pentru intretinerea si reparatiile ascensorului (valoarea facturii emisa de societatea care intretine sau repara ascensorul) se face de catre toti proprietarii proportional cu cota-parte indiviza de proprietate din proprietatea comuna a fiecarui proprietar (functie de suprafata utila a apartamentului). Stiti mai bine ca mine ca apartamentele din imobil au suprafete diferite. Nu sunt deloc toate identice. Pe langa acest lucru, rezulta ca revizia lifturilor (doua la numar) este 18 milioane lei vechi lunar. Ce anume se repara la ele de aceasta suma ? Attached Files |
#81
Posted 31 July 2017 - 09:19
Buna ziua,
Nu ma ocup personal de modul in care se stabilesc cotele de intretinere, unul din colegii mei o face,dar decizia de a imparti in mod egalacest cost pe apartamente a fost luata de mine pentru a evita pierderea de timp lunara cu calcilatia respectivului cost, cu intretinerea celor 2 lifturi, pe fiecare apartament. Din punctul de vedere al societatii noastre, partea de administrare a Tronsonului 3 din RAMS RESIDENCE constituie o pierdere lunara constanta, inca din prima luna, putand sa va garantez ca avem cele mai mici costuri de intretinere (pentru locatari) comparativ cu orice nou ansamblu de locuinte din Bucuresti. De aceea, as fi mai mult decat bucuros daca locatarii din Tronsonul 3 se vor organiza intr-o asociatie si vor prelua toata aceasta munca a administrarii tronsonului. Recunosc ca sunt tare curios care vor fi costurile lunare de intretinere per apartament la respectivul moment. Pot sa va asigur ca pentru urmatoarele doua tronsoane nu vom mai presta aceste servicii de administrare, caz in care, daca pana la acel moment clientii nemultumiti de costurile de intretinere de la Tronsonul 3 nu vor prelua initiativa si vor forma propria asociatie de locatari, vor avea posibilitatea de a compara respectivele costuri. Tind sa cred ca le veti considera ca fiind foarte avantajoase cele de la Tronsonul 3, dar nu as vrea sa anticipez. O zi buna, Bogdan Nastase |
#82
Posted 31 July 2017 - 09:49
Nasty1975, on 31 iulie 2017 - 09:19, said:
Buna ziua, Nu ma ocup personal de modul in care se stabilesc cotele de intretinere, unul din colegii mei o face,dar decizia de a imparti in mod egalacest cost pe apartamente a fost luata de mine pentru a evita pierderea de timp lunara cu calcilatia respectivului cost, cu intretinerea celor 2 lifturi, pe fiecare apartament. Nu stiu daca realizati (dar bauiesc ca realizati) ca deciziile arbitrare luate in vederea evitarii pierderii de timp la calcularea intretinerii sunt ilegale. In lege nu se stipuleaza cum este mai simplu sau nu , ci cum este legal sa se actioneze. |
|
#83
Posted 31 July 2017 - 10:28
Buna ziua,
Aveti caile legale de a contesta acest mod de calculatie. Repet, din calculele noastre, nu acoperim costurile de intretinere a celor doua lifturi. Ca sa va faceti o idee, fiecare din cele doua lifturi au un aparat care regleaza tensiunea curentului electric, aparat care, pana la acest moment, s-a stricat cam o data pe an din cauza scaderilor de tensiune ale furnizorului de electricitate. Dupa cei doi ani de garantie oferiti de producator, costul de inlocuire a respetivului aparat, de 1.800 EUR per lift, a fost suportat de societatea noastra si va garantez ca din cei 21 de lei platiti de fiecare locatar lunar pentru intretinerea liftului, nu au acoperit si acest cost. Ceea ce pot sa va asigur este ca, la prima notificare pe care o vom primi privind modul de calculatie a costurilor de intretinere, vom notifica toti locatarii din Tronsonul 3 de faptul ca nu mai dorim sa furnizam acest serviciu de administrare incepand cu luna imediat urmatoare. Ceea ce inseamna ca, in cazul in care sunteti nemultumit de costul intretinere al apartamentului dumneavoastra aveti dreptul si posibilitatea de a ne notifica acest lucru in mod legal, prin transmiterea unei Notificari la sediul social al societatii noastre: SC RAMS BUSINESS PARK SRL, Bucuresti, Soseaua Dudesti-Pantelimon, nr.42, sector 3 De asemenea, in cazul in care doriti, va punem la dispozitie adresele de contact a celorlalti 84 de proprietari din Tronsonul 3, astfel incat sa puteti lua legatura cu acestia si sa stabiliti modalitatile in care se poate constitui o asociatie de locatari care sa preia intreaga administrate a Tronsonului 3, astfel incat incat toate costurile de intretinere sa fie calculate, incasate si achitate catre furnizorii de utilitati, asa cum va doriti dumneavoastra. O zi buna, Bogdan Nastase |
#84
Posted 31 July 2017 - 12:15
Se pare si cei care au cumparat sunt nemultumiti.De ce oare nu ma mira???Acesta este adevarata fata a lor.Jigniri si cat mai multe tepe.Se pare ca va iesi un mega scandal ca le vor sari oamenii in cap.Asta si merita.Daca totul e facut la norma ce pretentie sa ai???
Edited by cipri_2005, 31 July 2017 - 12:21. |
#85
Posted 17 August 2017 - 15:20
Va salut,
In sfarsit am reusit sa ajung zilele astea si la ansamblul de la RAMS pentru o vizionare. Ca si avantaje: 1. Zona este OK pentru aceasta categorie de pret; 2. Toate mijloacele de transport in comun in apropiere; 3. Structura de rezistenta pare solida in comparatie cu celelalte blocuri noi vizionate, dar aici nu ma pricep foarte bine, poate fi stalpul gros si betonul prost si invers; 4. Parcul Pantelimon, care dupa mine este cel mai mare avantaj. Ca si dezavantaje: 1. Instalatiile sunt din PPR, coloanele de canalizare sunt rigidizate prin suporti fixi, iar incalzirea in pardoseala este de o calitate sub medie (furnizor IVAR), teava pentru incalzire in pardoseala risca sa nu reziste in timp mai ales ca instalatia nu este prevazuta cu sistem de reglaj termic. Daca utilizatorul creste temperatura din centrala peste 45 C, scade durata de viata a tevii, pot crapa finisajele si se poate imbolnavi utilizatorul daca temperatura la suprafata pardoselii creste peste 29 C la suprafata (aceasta fiind temperatura maxim recomandata). 2. Instalatia electrica cu doze ieftine, gen care iese priza din doza cand tragi mai tare din ea. Deja instalatiile modulare au ajuns la pret accesibil, sunt elegante si nu iti dau batai de cap. Nu stiu de ce nu adopta aceasta solutie. 3. Terasa mare de 10 mp, care este inafara blocului si totusi se considera suprafata utila si se introduce in pret. La ansambluri gen Vivenda aceasta suprafata nu se ia in calcul. Balconul se ia in calcul cand este introdus in imobil, nu cand este scos inafara. Daca scoatem aceasta terasa pretul este la nivel de ansamblu Vivenda care nu se compara cu nimic in acest sector. 4. Finisajele sunt la nivel de Popesti, parchet si faianta la 26 lei/mp, iar faianta in bai se pune pana la inaltimea de 2 m, daca vrei pana sus, platesti. Prin bai trec niste grinzi foarte inestetice iar usile sunt de o calitate foarte slaba. Asa ceva doar in Popesti si mai nou si prin Titan am vazut. Daca e sa ma gandesc la dezavantajele de mai sus, cred ca se zgarcesc tare de tot pentru cresterea profitului. Achizitia in acest imobil reprezinta o afacere buna doar daca se ia un apartament de 2 camere la 55000 Euro (aproximativ 800 Euro/mp) si iti pornesti tu o reparatie peste cativa ani in care mai investesti 10000 Euro ca sa scoti un apartament frumos. |
#86
Posted 30 August 2017 - 20:08
Buna ziua.Am auzit ca se strang semnaturi pentru instanta ca nu si-au terminat la timp promisiunile.Aveti idee unde se strang aceste semnaturi pentru despagubiri??
|
#87
Posted 30 August 2017 - 20:52
cipri 2005,ai cumparat vreun apartament acolo?se pare ca cei de pe forum doar comenteaza,nu a mai cumparat nimeni.
|
|
#88
Posted 30 August 2017 - 21:18
#89
Posted 31 August 2017 - 12:58
Am cumparat eu pt blocul ce va fi gata la anul...nu stiu despre ce intarzieri vorbiti...blocul din mijloc este aproape gata ( se lucreaza la finisari si probabil apoi se va umbla dupa acte) iar tronsonul 3, ultimul, are termen la anul in martie.
|
#90
Posted 04 September 2017 - 19:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users