Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lenovo P2
Last Updated: Mar 27 2024 17:58, Started by
gry2000
, Dec 24 2016 14:02
·
5
#307
Posted 12 December 2017 - 09:32
Încercați foliile smartprotection. Best ever. Să înțeleg că nu se aude bine în convorbiri din ce se scrie pe aici?
|
#308
Posted 12 December 2017 - 10:17
Eu nu mă pot pronunța încă. Am pus folie normală de P1, deocamdată e ok până vin chestiile comandate pe Ali.
|
#309
Posted 12 December 2017 - 13:39
Deenman, on 12 decembrie 2017 - 09:21, said:
Pentru ca iti consuma bateria mult mai repede cu 7. Dupa lungi cautari am luat din china husa neagra de silicon (bumper) si folie subtire de plastic care se aseaza perfect la toate colturile. Nu am observat diferente la consum... Pt mine e doar o legendă 🤗 |
#310
Posted 13 December 2017 - 17:07
Se poate comuta din meniu între cele două sim uri? Adică dacă vreau 4G pe cealaltă cartelă se poate nu?
|
#311
Posted 13 December 2017 - 21:28
La P1 se putea 100% treaba acesta. Nu vad de ce la P2 ar fi altfel.
La mine se cunoaște bateria nouă, văd că ajung acasă iarăși cu peste 65%, ceea ce nu poate decât să mă bucure. |
#312
Posted 15 December 2017 - 08:59
Proaspăt posesor venit de la mate 9 și honor 9 pt baterie îndelungată. Sperăm că mă duce o zi întreagă - îl folosesc și cu sim de serviciu. Spor!
|
#313
Posted 16 December 2017 - 18:41
Axel2015, on 24 decembrie 2016 - 15:03, said:
Aici gresesti. Samsung tot mai salveaza niste aparente, ca a scos un telefon petarda in viata lui e cu totul altceva, poate sa fie doar sabotaj. Samsung isi produce telefoanele in fabricile proprii macar si investeste si in altele: electrocasnice, electronice etc. |
#314
Posted 21 December 2017 - 08:49
axxa84, on 15 decembrie 2017 - 08:59, said:
Proaspăt posesor venit de la mate 9 și honor 9 pt baterie îndelungată. Sperăm că mă duce o zi întreagă - îl folosesc și cu sim de serviciu. Spor! Chiar daca esti dependent de el, nu cred ca toata activitatea ta dintr-o zi normala este sa te joci cu telefonul... Un utilizator normal foloseste telefonul in medie 1-3 ore/zi incluzand apeluri, voce, date mobile, navigare GPS, mail, browsing, sms si alte aplicatii. In acest fel de utilizare incarci la 5-6 zile bateria, nicidecum zilnic. O veste proasta pentru care nu mai recomand nimanui LENOVO, este ca producatorul nu asigura piese de schimb in perioada de medie ultilizare si anume 2 ani de la data vanzarii. So, un brand bun cu calitati exceptionale se duce de rapa din cauza lipsei de service si suport aftersale. |
#315
Posted 21 December 2017 - 08:52
Am folosit waze bucuresti baia mare in total 8 ore si am ajuns la destinatie fara sa l incarc cu 20% baterie.
|
#316
Posted 21 December 2017 - 13:53
gry2000, on 21 decembrie 2017 - 08:49, said: Chiar daca esti dependent de el, nu cred ca toata activitatea ta dintr-o zi normala este sa te joci cu telefonul... Un utilizator normal foloseste telefonul in medie 1-3 ore/zi incluzand apeluri, voce, date mobile, navigare GPS, mail, browsing, sms si alte aplicatii. In acest fel de utilizare incarci la 5-6 zile bateria, nicidecum zilnic. O veste proasta pentru care nu mai recomand nimanui LENOVO, este ca producatorul nu asigura piese de schimb in perioada de medie ultilizare si anume 2 ani de la data vanzarii. So, un brand bun cu calitati exceptionale se duce de rapa din cauza lipsei de service si suport aftersale. În altă ordine de idei, venind de pe mate 9, s8+ și honor 9 la care am avut folii smartprotection full, observ la Lenovo că nu simt nevoia unei folii pe ecran. În aceleași condiții despre utilizare, la s8+ după o săptămână deja aveam zgârieturi fine. Ai ci nu e cazul. Se adeverește încă o dată că gorilla glass 3 e mai bună decât următoarele. |
|
#317
Posted 24 December 2017 - 11:02
Va spuneam prin Octombrie ca am trimis telefonul la garantie din cauza unei mici probleme, 2 benzi pe touch de 5 mm deasupra si sub butonul de power care nu mai raspundeau la atingere.Lenovo rulez my friends!!!!Dupa ce m-a uimit minunatul service Depanero prin faptul ca n-a comentat nimic de telefon ( e tot netu plin de plangeri la adresa lor ca scot aiurea telefoanele din garantie si inventeaza motive sa nu-ti repare produsul defect) a venit....lovitura finala.Lenovo a dat negatie de reparatie pentru telefon si am primit adresa catre Altex (MediaGalaxy) sa-mi dea banii inapoi sau alt telefon.Spre uimirea celor din MediaGalaxy am ales tot un P2 (gasit cu greu, ca nu mai erau decat vreo 2 sigilate prin tara pe negru si jegosii de la MediaGalaxy din Arad n-au vrut sa-l trimita pe cel de-acolo).Cu ocazia asta am gasit si prima problema a telefonului : sunet extrem de distorsionat cand filmezi cu el.asa de distorsionat ca nu se intelege mare lucru,zici ca s-a jucat o maimuta beata cu un egalizator.ma gandesc serios sa-i fac update la 7.Ceva pareri pertinente de la cei care au facut upgrade sau au update la zi ?plusuri si minusuri la Android 7 sau ultimele update-uri?
|
#318
Posted 24 December 2017 - 11:40
axxa 84: E greu sa atingi performanta de a trimite 50 de mail-uri zilnic din telefon, darmite 100-150, din motive tehnice legate de tastatura. Daca ai una mobila, da, dar chiar si asa te chinui singur in loc sa utilizezi un simplu...laptop. Touchscreen-ul este impecabil pana ti se crapa. Si eu l-am folosit fara folie iar acum il utilizez putin crapat caci Lenovo nu asigura nici touch si nici LCD cu totul ca piese de schimb, nicaieri in lume din ce am constatat pe forumul lor !
reptilinius: Depanero nu are ce sa faca daca Lenovo nu le asigura piese de schimb. Tocmai din acest motiv am scris mai sus ca nu mai recomand nimanui Lenovo. Este inadmisibil sa nu poti inlocui un simplu touchscreen crapat (sau LCD cu totul, caci ei nu se complica se dezlipeasca touch-ul de LCD) la cateva luni dupa ce ai cumparat telefonul, desigur contra cost, nu gratis. Toti cei care au astfel de probleme nerezolvate le recomand sa faca reclamatii la ANPC. Cat despre OS, va spun ca P2 a fost facut pentru 6.x.x. Daca faceti update la 7, adio performante si calitati. De cumparat nou nici nu poate fi vorba atata timp cat nu exista suport, service si piese de schimb. Edited by gry2000, 24 December 2017 - 11:41. |
#319
Posted 24 December 2017 - 12:29
gry2000, on 24 decembrie 2017 - 11:40, said: reptilinius: Depanero nu are ce sa faca daca Lenovo nu le asigura piese de schimb. Tocmai din acest motiv am scris mai sus ca nu mai recomand nimanui Lenovo. Este inadmisibil sa nu poti inlocui un simplu touchscreen crapat (sau LCD cu totul, caci ei nu se complica se dezlipeasca touch-ul de LCD) la cateva luni dupa ce ai cumparat telefonul, desigur contra cost, nu gratis. Toti cei care au astfel de probleme nerezolvate le recomand sa faca reclamatii la ANPC. Cat despre OS, va spun ca P2 a fost facut pentru 6.x.x. Daca faceti update la 7, adio performante si calitati. De cumparat nou nici nu poate fi vorba atata timp cat nu exista suport, service si piese de schimb. Eu sunt mai optimist de felul meu....sunt deja la al doilea Lenovo (primul, S860 a avut o bila neagra legata de gps si cate-odata de semnalul la telefon dar si-a facut treaba mai mult decat decent per total) si sunt constient ca telefon perfect nu exista.Totusi, cantarind chestiile bune si rele prefer Lenovo unui....Samsung de exemplu (ultimul samsung J5 2017 primit cadou l-am folosit doar cat am avut Lenovo-ul trimis in service, apoi l-am dat sotiei, care e incantata de el si n-o deranjeaza ca ramane fara baterie dupa 36 de ore de tot). In legatura cu P2....astept pareri sa vad daca raman la 170117_ROW sau fac upgrade la 170404_ROW si sau ce-o mai fi dupa asta. |
#320
Posted 24 December 2017 - 12:45
Pe 7 sunt câteva bug-uri, dar poti trăi linistit cu ele. De exemplu, crapa Waze când îl închizi din bara de jos. Aplicatia Facebook are lag câteodată (se blochează pt fractiuni de secundă), de aceea eu folosesc Facebook din browser.
Nu stiu cum functiona cu 6, deoarece l-am primit direct updatat. Bateria mă tine 3 zile lejer, utilizat intensiv pe net. Am nenumărate aplicatii instalate pe el. Eu sunt multumit de telefon. As fi vrut să-l încerc si cu 6, dar nu am găsit metoda de downgrade. Edited by KENSINGTON, 24 December 2017 - 12:48. |
#321
Posted 24 December 2017 - 13:18
Și eu sunt pe 7 și confirm bug-urile de mai sus. A primi 100-150 mailuri nu înseamnă că și răspund la ele ci că sunt informat de activitatea firmei. Răspund poate la 30-40 dintre ele. Nu știu cum folosești un laptop în mașină conducând. În fine, eu sunt mulțumit de telefon chiar dacă camera e praf pe low light. Și la cât am dat eu pe el nou sigilat, 700 lei, dacă se sparge îl dau la gunoi. Pe mine mă ține două zile în weekend. În cursul săptămânii termin ziua la 50% și-l încarc pt că nu știu ce mă așteaptă în ziua următoare. Și dacă am urât ceva mereu, e momentul în care rămâi fără baterie în miezul zilei și stai cu cablurile după tine când am nevoie de mobilitate.
|
|
#322
Posted 24 December 2017 - 14:20
KENSINGTON, on 24 decembrie 2017 - 12:45, said:
Pe 7 sunt câteva bug-uri, dar poti trăi linistit cu ele. De exemplu, crapa Waze când îl închizi din bara de jos. Aplicatia Facebook are lag câteodată (se blochează pt fractiuni de secundă), de aceea eu folosesc Facebook din browser. Nu stiu cum functiona cu 6, deoarece l-am primit direct updatat. Bateria mă tine 3 zile lejer, utilizat intensiv pe net. Am nenumărate aplicatii instalate pe el. Eu sunt multumit de telefon. As fi vrut să-l încerc si cu 6, dar nu am găsit metoda de downgrade. ca sa fiu mai explicit (si aici ai specificat deja ca nu ma poti ajuta ca l-ai primit direct cu 7) ma intereseaza optimizarea bateriei, adica sa nu fac upgrade la 7 si sa scada durata de folosire a unui ciclu de incarcare si sa nu aiba bug-uri notabile. axxa84, on 24 decembrie 2017 - 13:18, said:
Și eu sunt pe 7 și confirm bug-urile de mai sus. A primi 100-150 mailuri nu înseamnă că și răspund la ele ci că sunt informat de activitatea firmei. Răspund poate la 30-40 dintre ele. Nu știu cum folosești un laptop în mașină conducând. În fine, eu sunt mulțumit de telefon chiar dacă camera e praf pe low light. Și la cât am dat eu pe el nou sigilat, 700 lei, dacă se sparge îl dau la gunoi. Pe mine mă ține două zile în weekend. În cursul săptămânii termin ziua la 50% și-l încarc pt că nu știu ce mă așteaptă în ziua următoare. Și dacă am urât ceva mereu, e momentul în care rămâi fără baterie în miezul zilei și stai cu cablurile după tine când am nevoie de mobilitate. nu spun ca nu e asa, dar cred ca se poate umbla un pic la durata intre ciclurile de incarcare cu un pic de optimizare software si a aplicatiilor de genul sa nu lasi decat aplicatii esentiale in background, nu toate prostiile, luminozitatea la ecran, setari de wi-fi si date mobile (am observat ca din cauza semnalului cel putin slabut acelasi telefon se comporta diferit la baterie pe 2 retele diferite...chiar diferenta de 20-25%. |
#323
Posted 24 December 2017 - 14:41
reptilinius, on 24 decembrie 2017 - 12:29, said:
Cred ca exagerezi un pic, pana la urma cred ca e in natura umana sa vada mai degraba partile negative. Eu sunt mai optimist de felul meu....sunt deja la al doilea Lenovo (primul, S860 a avut o bila neagra legata de gps si cate-odata de semnalul la telefon dar si-a facut treaba mai mult decat decent per total) si sunt constient ca telefon perfect nu exista.Totusi, cantarind chestiile bune si rele prefer Lenovo unui....Samsung de exemplu (ultimul samsung J5 2017 primit cadou l-am folosit doar cat am avut Lenovo-ul trimis in service, apoi l-am dat sotiei, care e incantata de el si n-o deranjeaza ca ramane fara baterie dupa 36 de ore de tot). In legatura cu P2....astept pareri sa vad daca raman la 170117_ROW sau fac upgrade la 170404_ROW si sau ce-o mai fi dupa asta. Nu exagerez deloc, am informat si pe altii despre REALITATE. Cand cumperi un produs, in Romania 2017, te astepti sa ai parte de suport tehnic, service rapid, asigurare piese de schimb, s.a.m.d. Unde este exagerarea aici ? Cand un brand mare ca Lenovo nu iti asigura un simplu LCD ca piesa de schimb ce poti spune, ca e de vina natura umana negativista, sau nesimitirea producatorului si bataia de joc la adresa fraierului de client care-i umple buzunarele ? |
#324
Posted 24 December 2017 - 14:59
reptilinius, on 24 decembrie 2017 - 14:20, said:
n-ar fi asta o problema, facebook-ul il folosesc din browser (mai degraba ca instrument decat site de socializare) iar cu waze-ul.......ma descurc cu statia cb pe exterior si in orase nu-i vad rostul, motiv pentru care nici n-am aplicatia instalata pe tel. ca sa fiu mai explicit (si aici ai specificat deja ca nu ma poti ajuta ca l-ai primit direct cu 7) ma intereseaza optimizarea bateriei, adica sa nu fac upgrade la 7 si sa scada durata de folosire a unui ciclu de incarcare si sa nu aiba bug-uri notabile. esti cred ca singurul pe care l-am auzit sa "termine" o baterie de 5100 in halu asta de rapid.... nu spun ca nu e asa, dar cred ca se poate umbla un pic la durata intre ciclurile de incarcare cu un pic de optimizare software si a aplicatiilor de genul sa nu lasi decat aplicatii esentiale in background, nu toate prostiile, luminozitatea la ecran, setari de wi-fi si date mobile (am observat ca din cauza semnalului cel putin slabut acelasi telefon se comporta diferit la baterie pe 2 retele diferite...chiar diferenta de 20-25%. Eu las totul activ. De aia n am stat cu celelalte telefoane. Prefer o zi plină decât menajat. P2 e singurul care-mi oferă cel puțin o zi de autonomie fără stres |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users