Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telefoane Orange pentru înlocuire pe perioada de service
Last Updated: Mar 20 2017 18:14, Started by
benis
, Dec 19 2016 19:29
·
0
#1
Posted 19 December 2016 - 19:29
Orange promite telefoane pe perioada service-ului însă eu am primit, având un Huawei p9 un telefon varză Lumia. În actul adiționat se specifica că pierderea acestuia se tarifează cu 200€ pentru un telefon ce nu valora 200 de lei. Wifi canci pe el, așa că am renunțat la a-l folosi. Există diferențe între shopurile Orange? Sau peste tot aceleași ciufte se dau?
|
#3
Posted 19 December 2016 - 19:44
Pai si daca primesti o coaja supraevaluata de 20ori fata de valoarea ei de piata de care trebuie sa ai grija, nu mai bine ramai fara telefon ?
|
#4
Posted 19 December 2016 - 19:47
Eu am trimis in service acu vreo 2 ani un HTC One m7 si mi-au propus ca backup un Alcatel din ala clasic, non-smartphone Evident ca l-am refuzat..
|
#5
Posted 19 December 2016 - 19:49
Dar ce au, nu merg apelurile pe telefoanele simple sau e obligatoriu sa ai smartphone ?
|
#6
Posted 19 December 2016 - 20:04
Pai cam au pentru ca, la mine, contractul era pe PJ si se obligau sa ofere la schimb "in limita disponibilului" un telefon similar! Daca tu crezi ca un telefon la care nici macar mailul nu poti sa il citesti este un telefon de replacement...
|
#7
Posted 19 December 2016 - 20:08
Asa imi pare cel mai corect. Sa-ti dea la schimb ( daca iti da) un telefon non-smartphone, cu taste.
benis, on 19 decembrie 2016 - 19:29, said:
Orange promite telefoane pe perioada service-ului însă eu am primit, având un Huawei p9 un telefon varză Lumia. În actul adiționat se specifica că pierderea acestuia se tarifează cu 200€ pentru un telefon ce nu valora 200 de lei. Wifi canci pe el, așa că am renunțat la a-l folosi. Există diferențe între shopurile Orange? Sau peste tot aceleași ciufte se dau? asta trebuia sa ti-l dea. |
#8
Posted 19 December 2016 - 20:10
Cine da pe prostia aia 49euro ? ))))))))))))
Daca era 15euro il cumparam eu de curiozitate. |
#9
Posted 19 December 2016 - 20:16
#11
Posted 19 December 2016 - 20:24
si ecran de 0.96" , iar bateria de 320mah.
Eu am butonat acum 1 luna un nokia 108 cu ecran de 1.8" si ma tot miram cum am folosit astfel de telefon si ma si jucam pe el... |
#12
Posted 19 December 2016 - 21:49
Klaudio, on 19 decembrie 2016 - 20:04, said:
Pai cam au pentru ca, la mine, contractul era pe PJ si se obligau sa ofere la schimb "in limita disponibilului" un telefon similar! Daca tu crezi ca un telefon la care nici macar mailul nu poti sa il citesti este un telefon de replacement... |
#13
Posted 19 December 2016 - 22:34
Nu era vorba de acelasi model, nici macar nu aveam pretentia, dar macar unul cat de cat apropiat, cred ca era absolut rezonabil. De chestia cu "limita stocului" se prevaleaza si ei, normal.
|
#14
Posted 19 December 2016 - 23:24
Nu vreau sa iau apararea Orange-ului ca nu am nici un interes. Eu stiu ca ei ofera servicii de telecomunicatie. Nu sunt producatori de telefoane/smartphon-uri.
Au avut macar bunul simt sa-ti ofere ceva pe perioada service-ului. Am dus si eu un telefon pe PJ (care ulterior a fost schimbat cu unul nou) dar nu am primit nimic la schimb. Nici nu ma asteptam sa primesc ceva cu toate ca firma(nu e a mea...doar lucrez la ei) are mai mult de 500 de abonamente si telefonul imi este absolut indispensabil. |
#15
Posted 19 December 2016 - 23:47
Aici nu e vorba de bun simt ci de un contract unde e prevazuta strict treaba asta! Atata timp cat, printre obligatiile pe care eu mi le asum in baza aceluiasi contract e si plata facturii lunare, asa ar trebui si ei sa-si asume inlocuirea unui telefon defect cu unul similar pe perioada cat acesta e in service! Diferenta e ca, la mine nu scrie ca fac plata facturii "in limita disponibilului din buzunar/cont".
Edited by Klaudio, 19 December 2016 - 23:48. |
|
#16
Posted 19 December 2016 - 23:50
danyel61, on 19 decembrie 2016 - 19:39, said:
Zi mersi, eu n-am primit nimic. Contractul prevede ca tre sa primesti? Atunci de ce sa accepti ca nu ai primit nimic? Nu are logica atitudinea ta, si totusi cate likeuri ai primit... cu o atitudine un pic mai proactiva se mai schimba si pe la noi lucrurile |
#17
Posted 20 December 2016 - 00:58
Depinde de shop probabil. Un prieten a dus in service un iPhone 5s cumparat din Orange fara sa aiba contract si a primit provizoriu un iPhone 5.
|
#18
Posted 20 December 2016 - 14:05
TruculMagic, on 19 decembrie 2016 - 19:44, said:
Pai si daca primesti o coaja supraevaluata de 20ori fata de valoarea ei de piata de care trebuie sa ai grija, nu mai bine ramai fara telefon ? Ba da, însă eu am nevoie de smartphone. Pănă la urmă, îmi iau naibii 2 telefoane, unul pentru folisință zilnică și unul de rezervă, asta e.. modoran, on 19 decembrie 2016 - 19:49, said:
Dar ce au, nu merg apelurile pe telefoanele simple sau e obligatoriu sa ai smartphone ? Nope, eu folosesc exclusiv voip. mephistotel, on 19 decembrie 2016 - 23:24, said: Au avut macar bunul simt sa-ti ofere ceva pe perioada service-ului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users