Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
fisier excel
Last Updated: Dec 17 2016 11:10, Started by
gomez99
, Dec 16 2016 18:57
·
0
#1
Posted 16 December 2016 - 18:57
buna seara
am nevoie de un fisier excel (nu i-as zice program) probabil facut cu macro, care sa transfere date scrise orizontal pe rinduri in sheet1 pe sheet2 pe verticala, in asa fel incit rearanjarea fiecarui rind sa insemne la imprimare (numai la imprimare) o pagina noua. Altfel spus ar insemna fragmentarea unui tabel in tabele mai mici aranjate altfel. Formatul este intotdeuna acelasi, capul de tabel ramine mereu acelasi, numarul de coloane si rinduri e mereu acelasi. Cestiunea trebuie sa functioneze de la Excel2003 in sus. am atasat 2 capturi ca sa vedeti cum ar arata pagina 1 si 2 (q1 si q2) ma poate ajuta cineva, va rog? Attached FilesEdited by gomez99, 16 December 2016 - 19:01. |
#2
Posted 16 December 2016 - 20:18
Daca structura de tabel din prima pagina se mentine intotdeauna, adica 3 randuri, 4 coloane cu valori, sau alta structura, dar fixa se introduce in sheet-ul 2, marcand 4 casute pe verticala (corespunzator a 4 valori pe orizontala din Sheet1)
=TRANSPOSE(Sheet1!A3:D3) tastand CTRL-SHIFT-ENTER apoi se introduce un page break si se repeta procesul pentru paginile 2 si 3, tot cu page break intre ele. Si iti rezulta 3 pagini distincte de imprimare, indiferent de ce valori introduci in tabelul din Sheet1 Edited by rosix, 16 December 2016 - 20:19. |
#3
Posted 16 December 2016 - 20:44
pe sheet1 numarul de rinduri variaza in functie de lucrare, nr de coloane e acelasi, numai ca e putin mai complex decit am prezentat eu povestea, in sensul ca unele coloane din sheet1 nu trec in sheet2 (intotdeauna aceleasi)
|
#4
Posted 16 December 2016 - 20:49
gomez99, on 16 decembrie 2016 - 20:44, said:
pe sheet1 numarul de rinduri variaza in functie de lucrare, nr de coloane e acelasi, numai ca e putin mai complex decit am prezentat eu povestea, in sensul ca unele coloane din sheet1 nu trec in sheet2 (intotdeauna aceleasi) Fiecare rând din sheet1 e o lucrare? vrei să printezi fiecare lucrare pe o pagină separată? aşa se înţelege din primul post. |
#5
Posted 16 December 2016 - 21:13
fiecare rind din sheet1 e o lucrare. vreau sa printez fiecare lucrare pe o pagina separata, dar varianta de print sa fie vizualizata pe un singur sheet (sheet2)
concret e vorba de un proiect de sprijin social. in primul tabel sint valorile principale care se iau in discutie. fiecare rind de valori corespunde unui dosar. cei ce lucreaza cu dosarul ar trebui sa il rasfoiasca mereu ca sa le discute, ceea ce ia timp si poate deveni enervant cind e vorba de multe dosare si stai cu ele in brate in fata omului. sheet2 ar fi un fel de eticheta care se prinde pe coperta dosarului, cu datele care nu sint confidentiale, pot fi la vedere si sint abordate primele. |
#6
Posted 16 December 2016 - 21:20
Desi ideea e interesanta, nu-i vad utilitatea - poate ca eu inca n-am inteles ce vrei.
Ok, ai sheet 1 si sheet 2. care e legatura intre ele? cum lucreaza? |
#7
Posted 16 December 2016 - 21:34
gomez99, on 16 decembrie 2016 - 20:44, said:
pe sheet1 numarul de rinduri variaza in functie de lucrare, nr de coloane e acelasi, numai ca e putin mai complex decit am prezentat eu povestea, in sensul ca unele coloane din sheet1 nu trec in sheet2 (intotdeauna aceleasi) Trebuie sa definesti mai intai, pentru tine, foarte clar ce vrei sa faci. Poti in Excel sa preiei niste randuri, sa le transformi in coloane si sa le printezi pe pagini separate, dupa cum ti-am aratat, dar sa selectezi doar anumite coloane, dupa care sa le unesti intr-un sir continuu si sa le printezi, intr-un mod automatizat... nu stiu cum s-ar putea face, doar in Excel. Iti trebuie o aplicatie dedicata. Edited by rosix, 16 December 2016 - 21:35. |
#8
Posted 16 December 2016 - 21:59
nu se pot "lipi" mai multe cimpuri definite ca print area?
|
#9
Posted 16 December 2016 - 22:08
Eu n-am înţeles ce vrei. Rulează asta şi mai explici după aia.
For i = 1 To ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count ActiveSheet.Rows(i).Columns(1).Insert shift:=xlToRight, copyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove ActiveSheet.Rows(i).Columns(1) = "Dosar " & i Next ActiveWorkbook.Sheets.Add For i = 1 To Sheets(2).UsedRange.Cells.Count Sheets(1).Range("A" & i) = Sheets(2).UsedRange.Cells(i) If i > 1 And Left(Sheets(2).UsedRange.Cells(i), Len("Dosar")) = "Dosar" Then Sheets(1).HPageBreaks.Add Before:=Sheets(1).Rows(i) End If Next Sheets(2).Columns(1).Delete Edited by afh, 16 December 2016 - 22:09. |
#10
Posted 16 December 2016 - 22:26
|
#11
Posted 16 December 2016 - 22:32
#12
Posted 16 December 2016 - 23:08
#13
Posted 17 December 2016 - 10:40
m-am lamurit, in excel nu merge sa automatizez treaba pina la capat asa cum credeam. pot simplifica oarecum lucrurile, dar tot trebuie "post procesare"
multumesc celor ce si-au luat din timpul lor si mi-au dat sugestii se poate inchide |
#14
Posted 17 December 2016 - 11:10
gomez99, on 17 decembrie 2016 - 10:40, said:
m-am lamurit, in excel nu merge sa automatizez treaba pina la capat asa cum credeam. pot simplifica oarecum lucrurile, dar tot trebuie "post procesare" multumesc celor ce si-au luat din timpul lor si mi-au dat sugestii se poate inchide Se poate.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users