Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ajutor recuperare bani Dacia

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#55
Tetelu1980

Tetelu1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 01.08.2007
Buna dimineata.
Vad ca acum dupa ce avem hartiile nu mai sunt atatia amatori de troll-eala. Am avut doua pagini care s-au umplut imediat cu tot felul de comentarii pe langa subiect doar ca sa parem interesanti.
Astept cu interes pareri avizate.

#56
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 17.02.2016

View PostTetelu1980, on 19 decembrie 2016 - 16:34, said:

@StickyFingaz factură pe diferență este doar la dealer, cred, din moment ce nu s-a ridicat bunul, adică mașina, nu a fost înmânată și factură.

Ceva nu pusca aici. Amicul tau plateste avansul la dealer pe baza unei comenzi si a unei facturi de avans. Apoi plateste si diferenta, care se pare ca este pentru alta masina (galbena). Dealerul confirma ca masina este achitata integral, iar amicul tau spune ca nu are nici in acest moment factura pe diferenta, cu toate ca plata a facut-o in octombrie. Cum pana mea inchide contabilitatea amicului tau luna octombrie fara sa aiba factura fiscala pe baza careia a platit diferenta?

#57
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
Pai ce este asa neclar? ai pus trei acte iar fiecare se refera la alta masina.