Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ajutor in gasire job IT Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
spartacucu

spartacucu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 13.12.2016
Buna seara. Am 25 de ani si sunt asistent medical. M-am scarbit de meseria aleasa din diverse motive si imi doresc mult sa lucrez in it, chiar si pentru o corporatie. Sunt sigur ca voi avea un salariu mai bun decat am acum.

Va rog daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti daca ma incadrez intr-un domeniu anume si ce fel de cautari sa folosesc pe ejobs de ex. pentru ca multi cer programare sau minim facultate 'tehnica'.

Va voi enumera pe scurt cu ce ma pricep.

Pasiunea mea a fost si ramane computerul. Ma descurc si la partea tehnica diagnostic/asamblare  si la soft: instalare/ utilizare orice sistem de operare. Am si cateva cunostiinte in diverse distributii linux la partea de terminal. Am cunostiinte de baza in networking. Nu am abilitati web/java/sql etc desi stiu sa ridic un site si cu ce se mananca un host.
Ma pricep la butonare rapida si stiu foarte bine engleza, gasesc rapid solutii la aproape orice informatie cu google.