Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Telekom si DPD doua multinatioanale de Mizerie
Last Updated: Dec 15 2016 00:35, Started by
lindab
, Dec 12 2016 16:53
·
0
#1
Posted 12 December 2016 - 16:53
TELEKOM ESTE UN SERVICIU DE MIZERIE.
Am facut un contract la ei( prin dealerul AMEGO ) pentru un abonament pe firma la care am luat si un aparat pentru care am si platit o diferenta de bani. Aparatul se transmite de catre Telekom in urmatoarea saptamana cu DPD-ul, doar la sediul social al firmei. Dupa ce sa returnat aparatul ( a fost singura data cand am vorbit cu cineva de la DPD), dealer-ul trimite un mail cu noua adresa. Astea sunt regulilele. Nu se poate trimite la o alta adresa desi mai am 4 abonamente la ei pe aceeasi firma, pe care le platesc. Dupa 5 saptamani, inca astept telefonul !!!! O mizerie de serviciu. Degeaba sun si fac reclamatii la Telekom. Mi se spune ca o sa verifice.... Aparatul se plimba de la depozitul Telekom lor la DPD si inapoi. De fiecare data pe AWB apare: Retur - Adresa incorecta a destinatarului. Cel mai probabil agentul de zona nu are chef de munca. Nu ma sunat absolut nimeni. Vina este de-asemenea a DPD-ului, o alta mizerie de firma. In perioada Black Friday desi am contract cu ei, nu doar ca nu raspundeau la telefon/mail, ba chiar am primit confirmarea pe mail ca se vor prelua plicurile, si tot nu au venit. Dealer-ul.... dupa nu stiu cate amenintari, schiteaza ceva gesturi ca s-ar implica. Ma uit la telefon ca am doua simiuri in el. Telekom si Vodafone. In Bucuresti nu pot spune ca raman fara semnal, dar in multe locuri in care la VDF am 3-4 liniute semnal la Telekom am una rareori niciuna. 4G-ul, cam la fel. Telekom nu sta foarte bine. Un nivel acceptabil as putea spune. Intr-adevar ca si abonament cu ceea ce include este, foarte ieftin fata de VDF sau Orange. Reusesti sa induri 2-3 saptamani, dar deja sunt de-a dreptul nesimtiti. Va rog un sfat. Ce trebuie sa fac? ANPC chair daca este intre doua firme? Va multumesc, |
#2
Posted 12 December 2016 - 17:04
Anpc nu are treaba cu firmele. Doar "pa persoana fizica".
|
#3
Posted 12 December 2016 - 17:18
#4
Posted 12 December 2016 - 17:34
Daca ai contract cu ei... termenii ce trebuie respectati de catre voi ii gasesti acolo.
Nu sunt respectati: faci notificare avocateasca pentru inceput. |
#5
Posted 12 December 2016 - 17:46
Reprezinți firmă și nu ai cunoștințe despre limba română? Îmi pare rău de clienți.
Nu ai semnal Telekom în București? Merg prin mizeria asta de oraș și înafară de metrou, nu am găsit locuri fără semnal. Cine știe ce „dual-SIM” ai de ai și 3-4 liniuțe și la Vodafone. După ce Telekom predă la curier, nu ai de ce să mai suni la Telekom. Dacă eu îți dau banii prin bancă și bancă nu reușește, cu ce sunt eu de vină? Eu nu știu cum vă faceți firme când mergeți în lume fără nicio logică. |
#6
Posted 14 December 2016 - 23:47
Prietene Ky.... ai dificultati de intelegere a limbii romane cand scriu: In Bucuresti nu pot spune ca raman fara semnal,...
Si iti multumesc pentru raspunul pertinent. Referitor la contract, este formatul lor. Nu sunt clauze pentru cazul de fata. Inca astept nenorocitul ala de aparat. Raspunsul DPD: Ce pot sa va comunic este ca agentii, conform procedurii nu sunt obligati sa contacteze clientul. Din punct de vedere operational suntem cu mult peste capacitatea normala iar acest lucru duce la livrari intarziate. Cu stima, Mihaela Ursache Commercial Consultant *************************************************************************************************** Dynamic Parcel Distribution S.A. Str. Maica Domnului, Nr. 9, Sector 2, Bucuresti, Romania Tel: +40737.028.655 | +4031.824.90.45 E-mail: [email protected] | www.dpd.ro | facebook.com/DPDRomania *************************************************************************************************** logo DPD *************************************************************************************************** Think about the environment ! Do not print this mail unless necessary. Edited by lindab, 14 December 2016 - 23:50. |
#8
Posted 15 December 2016 - 00:35
Acum „urli” pe forumul lor?
Am găsit o postare foarte asemănătoare cu a asta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users