Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie distributie
Last Updated: Mar 20 2017 21:11, Started by
JohnnBB1983
, Dec 12 2016 15:41
·
0
#37
Posted 15 December 2016 - 17:28
Ai uitat sa precizezi ca service-ul trebuie sa inmaneze clientului piesele uzate demontate de pe masina si inlocuite, de asemenea e obligat sa emita factura sau bon fiscal, dupa caz ceea ce se pare ca nu a facut. Deasemenea trebuie sa acorde in scris o garantie de minim 90 de zile pe manopera si pe piese sa acorde garantia data de producatorul pieselor.
Atunci de ce la masina mea service-ul imi acorda doar 60.000 km garantie la distributie desi nu le spun eu ce piese sa comande? Exceptie face reprezentanta Peugeot care imi acorda 180.000. Dupa parerea mea service-urile sunt cele mai mari tepare, asta prin faptul ca nu isi suporta costurile greselilor lor. Cand iti schimba ambreiajul dar e defect ventilatorul de climatizare eu ma simt indreptatit sa refuz plata, ei sustin ca au schimbat piesa si nu elibereaza masina, eu sustin ca nu am dus masina sa schimbe ambreiajul, am dus-o ca fluiera ceva si au schimbat piesa buna in urma unei diagnoze facute de ei defectul reclamat de client ramanand in continuare. Asa ca ajungem o mare parte din noi sa evitam service-ul, sau sa mergem la ei cu diagnoza facuta de noi si sa ii zicem la Dorel cu ifose de mecanic ce sa schimbe. Cand duci masina la ei sa iti faca o geometrie la directie si te suna dupa o ora ca trebuie schimbata jumate directia in conditiile in care masina a trecut fara probleme ITP, fiind blocata pentru reverificare de RAR si a trecut iar cu reprezentantul RAR, si toate astea cu o ora inainte sa o duc pentru reglajul directiei. Eu nu mai am incredere in service. Daca ma lasa sa stau sa vad ce schimba e ok, daca nu, asta e. O repar eu. Si o fac de ani buni deja. Edited by PoeOvidiu, 15 December 2016 - 17:40. |
#38
Posted 16 December 2016 - 08:18
Eu de mult merg la service cu diagnosticul pus de mine si cu preturile la piese stiute pe de rost. Traiasca forumurile si Google.
|
#39
Posted 16 December 2016 - 09:31
DarkAngelBv: fi amabil si poasteaza si legea unde exista ceea ce spui....
|
#40
Posted 16 December 2016 - 11:21
PoeOvidiu, on 15 decembrie 2016 - 17:28, said:
Ai uitat sa precizezi ca service-ul trebuie sa inmaneze clientului piesele uzate demontate de pe masina si inlocuite, de asemenea e obligat sa emita factura sau bon fiscal, dupa caz ceea ce se pare ca nu a facut. Deasemenea trebuie sa acorde in scris o garantie de minim 90 de zile pe manopera si pe piese sa acorde garantia data de producatorul pieselor. Atunci de ce la masina mea service-ul imi acorda doar 60.000 km garantie la distributie desi nu le spun eu ce piese sa comande? Exceptie face reprezentanta Peugeot care imi acorda 180.000. Dupa parerea mea service-urile sunt cele mai mari tepare, asta prin faptul ca nu isi suporta costurile greselilor lor. Cand iti schimba ambreiajul dar e defect ventilatorul de climatizare eu ma simt indreptatit sa refuz plata, ei sustin ca au schimbat piesa si nu elibereaza masina, eu sustin ca nu am dus masina sa schimbe ambreiajul, am dus-o ca fluiera ceva si au schimbat piesa buna in urma unei diagnoze facute de ei defectul reclamat de client ramanand in continuare. Asa ca ajungem o mare parte din noi sa evitam service-ul, sau sa mergem la ei cu diagnoza facuta de noi si sa ii zicem la Dorel cu ifose de mecanic ce sa schimbe. Cand duci masina la ei sa iti faca o geometrie la directie si te suna dupa o ora ca trebuie schimbata jumate directia in conditiile in care masina a trecut fara probleme ITP, fiind blocata pentru reverificare de RAR si a trecut iar cu reprezentantul RAR, si toate astea cu o ora inainte sa o duc pentru reglajul directiei. Eu nu mai am incredere in service. Daca ma lasa sa stau sa vad ce schimba e ok, daca nu, asta e. O repar eu. Si o fac de ani buni deja. Apropo de ce spui tu, acu 2 ani, aveam alta masina...o duc la un ''mecanic'' recomandat de un prieten foarte bun, sa-i schimb flansele. O las acolo 2 zile...cand merg dupa ea, surpriza...masina lovita in aripa sus (lovitura de ciocan cam de 15cm inaltime si 5cm latime, toata vopseaua sarise pe o raza de cativa cm...se vedea ca e lovitura proaspata...incercand domnu mecanic sa desfaca ceva pe acolo)...volanul si scaunul sofer murdare de noroi, urme pe bord...intr-un cuvand, JALE! Cand ma confrunt cu el...''pai asa ai adus-o, ea era deja lovita si murdara, etc etc...pana la urma s-a rezolvat cu un scandal monstru, nu intru in detalii. Mai exista si varianta cand ''mecanicul'' pune diagnostic gresit, si tu tot cumperi pe piese pana dai de problema. Am patit-o cu o bucsa...si mecanicul m-a pus sa schimb caseta de directie Binenteles ca am plecat de acolo in urmatoarea secunda. Firma la care am fost sa vada ce e cu cureaua, mi-au spus clar si raspicat...ne uitam, costa 500 lei....mai bine schimbati toata distributia 1300 lei. Pai normal ca e in interesul lor sa schimbe tot.... Si inca ceva...nu le place cand aduci tu piesele...pentru ca ei castiga si din piese. De exemplu, mi-au cerut 690 lei pe distributie, si eu am gasit cu 195 lei..set Conti. (rola intinzatoare, curea si antigel G12) |
#41
Posted 24 February 2017 - 23:32
eu vreau sa vizualizez direct din apropierea masinii, nu vreau sa ma uit la camere fiindca nu pot fi regizor/cameraman sa mut si sa focalizez camera cum as vrea eu.
si eu am auzit tot de ina la role ca-s bune. la antigel se putea si g13. |
#42
Posted 19 March 2017 - 21:50
DarkAngelBv, on 15 decembrie 2016 - 14:56, said:
@JohnSmith, clientul NU ARE CE CAUTA LANGA MASINA. Daca vine cineva in inspectie de la RAR si vede clientul langa masina i se retrage autorizatia de functionare service-ului respectiv. Service-ul POATE amenaja o incapere de unde sa se poata vizualiza masina, sau POATE dota atelierul cu camere de supraveghere si in sala de asteptare sa se vizualizeze pe un ecran imaginea capturata de camerele respective, dar toate sunt optionale si la discretia service-ului. Un lucru este foarte clar, clientul LEGAL nu are ce cauta in atelier langa masina si punct. Iar verbal mi s-a spus sa nu-l tin de vorba pe mecanic. |
#43
Posted 20 March 2017 - 21:11
DarkAngelBv: ai vazut postarea mea de mai sus....?
te rog fi amabil si sustine afimatia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users