Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Garantie distributie
Last Updated: Mar 20 2017 21:11, Started by
JohnnBB1983
, Dec 12 2016 15:41
·
0
#19
Posted 12 December 2016 - 18:25
Cureaua aia pare ca este prea intinsa. Verificati alinierea marcajelor intinzatorului.
|
#20
Posted 13 December 2016 - 16:22
Multumesc tuturor pentru sfaturi si opinii.
Sper sa trebuiasca sa schimb doar rola si cureaua. Firma respectiva nu mai da nici-un semn. Din pacate la OPC nu pot sa merg ca nu vor sa-mi dea (sau nu mai au) nici actele/bonul pe piesele ce s-au schimbat si nu pot dovedi nimic. Am doar cartea service. |
#21
Posted 13 December 2016 - 16:30
Urma de pe mijloc e din cauza rolei intinzatoare, ceva normal la INA.
Din poza pusa de tine nu reiese nici ca e ok ,nici ca sunt probleme. Iti trebuie o verificare amanuntita casa vezi daca e ceva gresit. La ANPC daca n-ai bon/factura ce sa faci...asa e cand se lucreaza la negru ...avantaje si dezavantaje. Mihai_3, on 12 decembrie 2016 - 16:19, said:
de aia nu las masina in service fara sa fiu langa ea.... orice se lucreaza la masina se lucreaza doar cu mine prezent !! dureaza mult ... si ce daca am timp ! nu am ? imi fac ! Daca n-avea incredere se cara cu masina cu tot. |
#22
Posted 13 December 2016 - 16:39
alexa32 tu esti mai cu oo
increderea se castiga....stii ce zic ? |
#23
Posted 13 December 2016 - 16:50
Da, urma de pe mijloc e din cauza rolei, adevarat...nu este nimic anormal pana aici. Problema e uzura neuniforma si prematura dupa 7000km (se vad urmele in poza) Oricum, maine dimineata merg la firma constatatoare sa vedem despre ce e vorba.
Nu a fost la negru, totul e scris in cartea service...problema a fost ca am avut incredere cand a venit vorba de garantie: ''Daca sunt probleme, vino la noi si rezolvam'' |
#24
Posted 13 December 2016 - 17:07
Mihai_3, on 13 decembrie 2016 - 16:39, said:
alexa32 tu esti mai cu oo Pana o "castiga" respectivul client isi frumos masina si se duce unde vrea el. Daca e prea priceput poate sa si-o faca singur. Lucrul cu clientul langa tine e extrem de stresant pentru mine si ceilalti oameni plus ca e periculos, imediat o da la intors in caz de accident. Mai risti si o amenda de la protectia muncii pentru nu stiu ce legi incalcate. Furaciuni facute de asa zisi clienti "neincrezatori" poate n-ai vazut...eu da... si nu o data ...mai ales masini lovite pe furis JohnnBB1983, on 13 decembrie 2016 - 16:50, said: Nu a fost la negru, totul e scris in cartea service...problema a fost ca am avut incredere cand a venit vorba de garantie: ''Daca sunt probleme, vino la noi si rezolvam'' Asa da... du-te cu cartea de service la ANPC si sigur o sa-ti dea dreptate. Ce sa mai zic... |
#25
Posted 13 December 2016 - 17:12
Daca e vorba doar de un reglaj sau o curea, nu ma complic cu ANPC.
La o firma serioasa, nu trebe sa stai in spatele mecanicului |
#26
Posted 13 December 2016 - 19:05
Ai grija ca nu e vorba de orice curea, iti poate face praf motorul.
Bineinteles pe banii tai faci ce vrei. Eu nu m-as juca asa, as vrea sa vad pana la urma daca e alba sau neagra. |
#27
Posted 14 December 2016 - 10:01
alexa32: vezi tu de ce ursu' nu are coada....
biznisu' tau eu pe al meu ....pa si pusi tot mai multi gandesc ca mine trhead-ul asta este tot asa ceva. "banuiala initiatorului ca omul de la service nu si-a facut treaba" ce spui tu ca nu permiti omului sa stea langa masina sa este o chestie pe care ti-o permiti tu. pentru altii fiecare client conteaza, schimbul distributiei costa mult nu din cauza pieselor implicate ci din cauza riscului si complexitatii operatie implicate pe scurt manopera. Sper sa nu iti trec pragul la vreun service. |
#28
Posted 14 December 2016 - 11:29
Eu zic ca e bine dacă stă clientul lângă elevator când se lucrează la mașină. Așa se înlătură orice urmă de îndoială asupra lucrurilor făcute.
|
|
#29
Posted 14 December 2016 - 17:26
Cei de la service, mi-au recomandat sa schimb inca o data distributia (fara pompa de apa)....cica asa e cel mai sigur.
|
#30
Posted 14 December 2016 - 19:52
Mihai_3, on 14 decembrie 2016 - 10:01, said:
alexa32: vezi tu de ce ursu' nu are coada.... biznisu' tau eu pe al meu ....pa si pusi tot mai multi gandesc ca mine trhead-ul asta este tot asa ceva. "banuiala initiatorului ca omul de la service nu si-a facut treaba" ce spui tu ca nu permiti omului sa stea langa masina sa este o chestie pe care ti-o permiti tu. pentru altii fiecare client conteaza, schimbul distributiei costa mult nu din cauza pieselor implicate ci din cauza riscului si complexitatii operatie implicate pe scurt manopera. Sper sa nu iti trec pragul la vreun service. Eu cred ca tot mai multi nu gandesc ca tine Am avut cazuri in care clientul nu credea ca s-a schimbat ceva... filtrul de aer de exemplu...am bagat masina inapoi, i-am demontat inca o data...a vazut si a mai platit odata manopera Clientul are sala de asteptare, camere de luat vederi...ce vrea el Ramane inregistrarea mult timp. Are factura si garantie reala. Este invitat la constatare, intra daca doreste, poze la masina...vede si el ce zgarieturi are deja la masina...multi le vad dupa si cred ca au aparut in service N-are incredere...asta e, e plin orasul de service-uri...cu 50 lei ora de manopera si autorizare RAR doar pentru schimb ulei Logan...face si o economie. Te duci intr-o casa...firma ...ce vrei tu...respecti regulile casei...daca legile facem ceva pe ele ...ca doar suntem romani nu...ce naiba... On: Inteleg banuiala omului mai ales ca i-au confirmat-o si altii. Greseala mare e ca a acceptat sa faca treaba asta la negru, fara factura. Trebuie demontata caracasa distributiei si vazut mai exact. Poza aia nu spune nimic, trebuie verificat in detaliu, intindere curea, pozitia rolelor si a intinzatorului, cum calca pe role, reperele care mai apar pe curele. |
#31
Posted 14 December 2016 - 20:29
alexa32, on 14 decembrie 2016 - 19:52, said:
[/i] Eu cred ca tot mai multi nu gandesc ca tine Am avut cazuri in care clientul nu credea ca s-a schimbat ceva... filtrul de aer de exemplu...am bagat masina inapoi, i-am demontat inca o data...a vazut si a mai platit odata manopera Clientul are sala de asteptare, camere de luat vederi...ce vrea el Ramane inregistrarea mult timp. Are factura si garantie reala. Este invitat la constatare, intra daca doreste, poze la masina...vede si el ce zgarieturi are deja la masina...multi le vad dupa si cred ca au aparut in service N-are incredere...asta e, e plin orasul de service-uri...cu 50 lei ora de manopera si autorizare RAR doar pentru schimb ulei Logan...face si o economie. Te duci intr-o casa...firma ...ce vrei tu...respecti regulile casei...daca legile facem ceva pe ele ...ca doar suntem romani nu...ce naiba... On: Inteleg banuiala omului mai ales ca i-au confirmat-o si altii. Greseala mare e ca a acceptat sa faca treaba asta la negru, fara factura. Trebuie demontata caracasa distributiei si vazut mai exact. Poza aia nu spune nimic, trebuie verificat in detaliu, intindere curea, pozitia rolelor si a intinzatorului, cum calca pe role, reperele care mai apar pe curele. Multumesc pentru sfaturi, Problema cu service-urile, este ca nimeni nu vrea sa se bage la verificat...ca e prea mult de lucru si ca n-are cum sa depisteze problema (doar constatarea ar costa 500 lei)...cu cine am mai vorbit, au zis sa schimb toata distributia (1300 lei). Am niste retineri, recunosc...parca n-as arunca cu atatia bani acuma, dar cred ca n-o sa am de ales. O fi bai daca schimb doar cureaua de distributie si rola intinzator? Cureaua oricum as fi schimbat-o. Edited by JohnnBB1983, 14 December 2016 - 20:31. |
#32
Posted 15 December 2016 - 05:23
Eu zic sa mergi la un service mai bun.Normal pe o curea cu 100.000 km facuti si tot se vede scrisul, in nici un caz nu are uzura neuniforma.Poate fi alta problema, nu faptul ca nu s-a schimbat distributia, si risti sa mai schimbi odata si sa reapara problema.
|
#33
Posted 15 December 2016 - 08:55
ericmario, on 12 decembrie 2016 - 17:13, said:
Vad ca la curea nu te-ai zgarcit, ai pus Contitech, de ce ai facut-o la role? INA? Eu am pus kit complet SKF, dar fiecare face cum doreste. campary, on 12 decembrie 2016 - 18:25, said:
Cureaua aia pare ca este prea intinsa. Verificati alinierea marcajelor intinzatorului. Cureaua mea de pe A4 schimbata la 185.000 arata mai bine ca asta. Scrisul se vedea perfect (cu cateva exceptii unde unele litere erau partial sterse). Garantia pe manopera este de 3 luni. Daca a depasit aceasta perioada service-ul se spala pe maini, chiar si cu factura. Poti sa mergi si la mama ANPC-ului ca nu vei rezolva nimic. |
|
#34
Posted 15 December 2016 - 09:00
JohnnBB1983, on 13 decembrie 2016 - 16:22, said:
Multumesc tuturor pentru sfaturi si opinii. Sper sa trebuiasca sa schimb doar rola si cureaua. Firma respectiva nu mai da nici-un semn. Din pacate la OPC nu pot sa merg ca nu vor sa-mi dea (sau nu mai au) nici actele/bonul pe piesele ce s-au schimbat si nu pot dovedi nimic. Am doar cartea service. Treaba e si mai simpla. Reclama la ANAF ca nu ti-au dat bon/factura. Anunta-i in prealabil ca o sa reclami, sa stie ca vine controlul Astia cam asa merita. Edited by PoeOvidiu, 15 December 2016 - 09:00. |
#35
Posted 15 December 2016 - 09:25
@alexa32 faliment grabnic!
@op 1. cureaua aia pare ca tremura, prin urmare intinderea nu e cea corecta; faptul ca nu sta bine pe fulie, poate fi si asta o problema. 2. stersul semnelor de pe curea nu inseamna nimic. 3. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4EXYP1CmL9Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#36
Posted 15 December 2016 - 14:56
@JohnSmith, clientul NU ARE CE CAUTA LANGA MASINA. Daca vine cineva in inspectie de la RAR si vede clientul langa masina i se retrage autorizatia de functionare service-ului respectiv.
Service-ul POATE amenaja o incapere de unde sa se poata vizualiza masina, sau POATE dota atelierul cu camere de supraveghere si in sala de asteptare sa se vizualizeze pe un ecran imaginea capturata de camerele respective, dar toate sunt optionale si la discretia service-ului. Un lucru este foarte clar, clientul LEGAL nu are ce cauta in atelier langa masina si punct. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users