Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Garantie distributie

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Cureaua aia pare ca este prea intinsa. Verificati alinierea marcajelor intinzatorului.

#20
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Multumesc tuturor pentru sfaturi si opinii.

Sper sa trebuiasca sa schimb doar rola si cureaua. Firma respectiva nu mai da nici-un semn.

Din pacate la OPC nu pot sa merg ca nu vor sa-mi dea (sau nu mai au) nici actele/bonul pe piesele ce s-au schimbat si nu pot dovedi nimic. Am doar cartea service.

#21
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Urma de pe mijloc e din cauza rolei intinzatoare, ceva normal la INA.
Din poza pusa de tine nu reiese nici ca e ok ,nici ca sunt probleme.
Iti trebuie o verificare amanuntita casa vezi daca e ceva gresit.

La ANPC daca n-ai bon/factura ce sa faci...asa e cand se lucreaza la negru  ;)...avantaje si dezavantaje.

 Mihai_3, on 12 decembrie 2016 - 16:19, said:

de aia nu las masina in service fara sa fiu langa ea....
orice se lucreaza la masina se lucreaza doar cu mine prezent !!


dureaza mult ... si ce daca am timp !
nu am ? imi fac !
  La mine in service nu statea niciun client.
Daca n-avea incredere se cara cu masina cu tot.

#22
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
alexa32 tu esti mai cu oo ;)
increderea se castiga....stii ce zic ?

#23
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Da, urma de pe mijloc e din cauza rolei, adevarat...nu este nimic anormal pana aici. Problema e uzura neuniforma si prematura dupa 7000km (se vad urmele in poza) Oricum, maine dimineata merg la firma constatatoare sa vedem despre ce e vorba.


Nu a fost la negru, totul e scris in cartea service...problema a fost ca am avut incredere cand a venit vorba de garantie: ''Daca sunt probleme, vino la noi si rezolvam''

#24
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 Mihai_3, on 13 decembrie 2016 - 16:39, said:

alexa32 tu esti mai cu oo Posted Image

Da :)
Pana o "castiga" respectivul client isi frumos masina si se duce unde vrea el.
Daca e prea priceput poate sa si-o faca singur.

Lucrul cu clientul langa tine e extrem de stresant pentru mine si ceilalti oameni plus ca e periculos, imediat o da la intors in caz de accident. Mai risti si o amenda de la protectia muncii pentru nu stiu ce legi incalcate.


Furaciuni facute de asa zisi clienti "neincrezatori" poate n-ai vazut...eu da... si nu o data ...mai ales masini lovite pe furis :ciocan:

 JohnnBB1983, on 13 decembrie 2016 - 16:50, said:


Nu a fost la negru, totul e scris in cartea service...problema a fost ca am avut incredere cand a venit vorba de garantie: ''Daca sunt probleme, vino la noi si rezolvam''


Asa da... du-te cu cartea de service la ANPC si sigur o sa-ti dea dreptate. ;)

Ce sa mai zic...

#25
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Daca e vorba doar de un reglaj sau o curea, nu ma complic cu ANPC.

La o firma serioasa, nu trebe sa stai in spatele mecanicului

#26
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Ai grija ca nu e vorba de orice curea, iti poate face praf motorul.
Bineinteles pe banii tai faci ce vrei.
Eu nu m-as juca asa, as vrea sa vad pana la urma daca e alba sau neagra.

#27
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
alexa32: vezi tu de ce ursu' nu are coada....
biznisu' tau eu pe al meu ....pa si pusi ;)

tot mai multi gandesc ca mine
trhead-ul asta este tot asa ceva.

"banuiala initiatorului ca omul de la service nu si-a facut treaba"
ce spui tu ca nu permiti omului sa stea langa masina sa este o chestie pe care ti-o permiti tu.

pentru altii fiecare client conteaza, schimbul distributiei costa mult nu din cauza pieselor implicate ci din cauza riscului si complexitatii operatie implicate
pe scurt manopera. Sper sa nu iti trec pragul la vreun service.

#28
alexandruovi

alexandruovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 566
  • Înscris: 14.09.2008
Eu zic ca e bine dacă stă clientul lângă elevator când se lucrează la mașină. Așa se înlătură orice urmă de îndoială asupra lucrurilor făcute.

#29
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Cei de la service, mi-au recomandat sa schimb inca o data distributia (fara pompa de apa)....cica asa e cel mai sigur.

#30
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 Mihai_3, on 14 decembrie 2016 - 10:01, said:

alexa32: vezi tu de ce ursu' nu are coada....
biznisu' tau eu pe al meu ....pa si pusi Posted Image

tot mai multi gandesc ca mine
trhead-ul asta este tot asa ceva.

"banuiala initiatorului ca omul de la service nu si-a facut treaba"
ce spui tu ca nu permiti omului sa stea langa masina sa este o chestie pe care ti-o permiti tu.

pentru altii fiecare client conteaza, schimbul distributiei costa mult nu din cauza pieselor implicate ci din cauza riscului si complexitatii operatie implicate
pe scurt manopera. Sper sa nu iti trec pragul la vreun service.


Eu cred ca tot mai multi nu gandesc ca tine :)
Am avut cazuri in care clientul nu credea ca s-a schimbat ceva... filtrul de aer de exemplu...am bagat masina inapoi, i-am demontat inca o data...a vazut  si a mai platit odata manopera :)
Clientul are sala de asteptare, camere de luat vederi...ce vrea el  Ramane inregistrarea mult timp.

Are factura si garantie reala.
Este invitat la constatare, intra daca doreste, poze la masina...vede si el ce zgarieturi are deja la masina...multi le vad dupa si cred ca au aparut in service ;)


N-are incredere...asta e, e plin orasul de service-uri...cu 50 lei ora de manopera si autorizare RAR doar pentru schimb ulei Logan...face si o economie.;)

Te duci intr-o casa...firma ...ce vrei tu...respecti regulile casei...daca legile facem ceva pe ele ...ca doar suntem romani nu...ce naiba...

On:  Inteleg banuiala omului mai ales ca i-au confirmat-o si altii.
       Greseala mare e ca a acceptat sa faca treaba asta la negru, fara factura.
       Trebuie demontata caracasa distributiei si vazut mai exact.
       Poza aia nu spune nimic, trebuie verificat in detaliu, intindere curea, pozitia rolelor si a intinzatorului, cum calca pe role, reperele care mai apar pe curele.

#31
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013

 alexa32, on 14 decembrie 2016 - 19:52, said:

[/i]

Eu cred ca tot mai multi nu gandesc ca tine Posted Image
Am avut cazuri in care clientul nu credea ca s-a schimbat ceva... filtrul de aer de exemplu...am bagat masina inapoi, i-am demontat inca o data...a vazut  si a mai platit odata manopera Posted Image
Clientul are sala de asteptare, camere de luat vederi...ce vrea el  Ramane inregistrarea mult timp.

Are factura si garantie reala.
Este invitat la constatare, intra daca doreste, poze la masina...vede si el ce zgarieturi are deja la masina...multi le vad dupa si cred ca au aparut in service Posted Image


N-are incredere...asta e, e plin orasul de service-uri...cu 50 lei ora de manopera si autorizare RAR doar pentru schimb ulei Logan...face si o economie.Posted Image

Te duci intr-o casa...firma ...ce vrei tu...respecti regulile casei...daca legile facem ceva pe ele ...ca doar suntem romani nu...ce naiba...

On:  Inteleg banuiala omului mai ales ca i-au confirmat-o si altii.
   Greseala mare e ca a acceptat sa faca treaba asta la negru, fara factura.
   Trebuie demontata caracasa distributiei si vazut mai exact.
   Poza aia nu spune nimic, trebuie verificat in detaliu, intindere curea, pozitia rolelor si a intinzatorului, cum calca pe role, reperele care mai apar pe curele.



Multumesc pentru sfaturi,
Problema cu service-urile, este ca nimeni nu vrea sa se bage la verificat...ca e prea mult de lucru si ca n-are cum sa depisteze problema (doar constatarea ar costa 500 lei)...cu cine am mai vorbit, au zis sa schimb toata distributia (1300 lei). Am niste retineri, recunosc...parca n-as arunca cu atatia bani acuma, dar cred ca n-o sa am de ales.
O fi bai daca schimb doar cureaua de distributie si rola intinzator? Cureaua oricum as fi schimbat-o.

Edited by JohnnBB1983, 14 December 2016 - 20:31.


#32
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,180
  • Înscris: 23.08.2014
Eu zic sa mergi la un service mai bun.Normal pe o curea cu 100.000 km facuti si tot se vede scrisul, in nici un caz nu are uzura neuniforma.Poate fi alta problema, nu faptul ca nu s-a schimbat distributia, si risti sa mai schimbi odata si sa reapara problema.

#33
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

 ericmario, on 12 decembrie 2016 - 17:13, said:

Vad ca la curea nu te-ai zgarcit, ai pus Contitech, de ce ai facut-o la role? INA?
Eu am pus kit complet SKF, dar fiecare face cum doreste.
Eu folosesc combinatia INNA cu Contitech de 9 ani deja la toti clientii si niciodata nu am avut probleme nici cu rolele nici cu curelele

 campary, on 12 decembrie 2016 - 18:25, said:

Cureaua aia pare ca este prea intinsa. Verificati alinierea marcajelor intinzatorului.
Asta este si parerea mea, a fost intinsa de niste "ciobeni".

Cureaua mea de pe A4 schimbata la 185.000 arata mai bine ca asta. Scrisul se vedea perfect (cu cateva exceptii unde unele litere erau partial sterse).
Garantia pe manopera este de 3 luni. Daca a depasit aceasta perioada service-ul se spala pe maini, chiar si cu factura. Poti sa mergi si la mama ANPC-ului ca nu vei rezolva nimic.

#34
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014

 JohnnBB1983, on 13 decembrie 2016 - 16:22, said:

Multumesc tuturor pentru sfaturi si opinii.

Sper sa trebuiasca sa schimb doar rola si cureaua. Firma respectiva nu mai da nici-un semn.

Din pacate la OPC nu pot sa merg ca nu vor sa-mi dea (sau nu mai au) nici actele/bonul pe piesele ce s-au schimbat si nu pot dovedi nimic. Am doar cartea service.

Treaba e si mai simpla. Reclama la ANAF ca nu ti-au dat bon/factura. Anunta-i in prealabil ca o sa reclami, sa stie ca vine controlul Posted Image
Astia cam asa merita.

Edited by PoeOvidiu, 15 December 2016 - 09:00.


#35
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
@alexa32 faliment grabnic!
@op
1. cureaua aia pare ca tremura, prin urmare intinderea nu e cea corecta; faptul ca nu sta bine pe fulie, poate fi si asta o problema.
2. stersul semnelor de pe curea nu inseamna nimic.
3. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4EXYP1CmL9Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#36
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
@JohnSmith, clientul NU ARE CE CAUTA LANGA MASINA. Daca vine cineva in inspectie de la RAR si vede clientul langa masina i se retrage autorizatia de functionare service-ului respectiv.
Service-ul POATE amenaja o incapere de unde sa se poata vizualiza masina, sau POATE dota atelierul cu camere de supraveghere si in sala de asteptare sa se vizualizeze pe un ecran imaginea capturata de camerele respective, dar toate sunt optionale si la discretia service-ului. Un lucru este foarte clar, clientul LEGAL nu are ce cauta in atelier langa masina si punct.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate