inlocuire telefon blackberry
Last Updated: Dec 15 2016 18:50, Started by
aris86
, Dec 12 2016 11:12
·
0
#1
Posted 12 December 2016 - 11:12
Salutare! Am fost la service orange care si mi-au dat PV de returnare sau inlocuire a unui dispozitiv blackberry q20. Am fost la shop universitate si mi-au zis ca nu mai au in stoc in magazin si ca imi dau banii si imi anuleaza perioada contractuala. Eu nu as vrea banii, doar sa-mi dea un alt dispozitiv in loc fara prelungirea actualei perioade contractuale. Credeti ca ar fi sanse sa obtin o astfel de solutie? Multumesc anticipat!
Edited by aris86, 12 December 2016 - 11:17. |
#2
Posted 12 December 2016 - 11:39
Pai si cand ti-ar fi expirat perioada contractuala ce ai fi facut de nu poti sa faci acum acelasi lucru?
|
#3
Posted 12 December 2016 - 11:46
As fi trecut la un abonament mai mic ca valoare si as fi avut telefon in continuare. Pana la urma, o sa incerc sa returnez telefon si sa incerc norocul la retentie, o sa primesc pe telefon vreo 500 ron si 642 puncte thank you.
|
#4
Posted 12 December 2016 - 13:20
Inlocuirea pe PV-ul din service se poate face doar cu acelasi model. Daca nu il mai au, or sa iti dea banii inapoi. E procedura standard si nu depinde de cei cu care ai vorbit.
|
#5
Posted 12 December 2016 - 13:35
Nu este adevarat. Am trecut prin ac. situatie cu un nokia 520; cum nu au putut sa imi ofere un alt telefon am fost pus in situatia de a alege sa imi returneze banii sau sa achizitionez un alt telefon platind o diferenta de bani. Am ales varianta a II-a si nici nu am prelungit contractul.
|
#6
Posted 12 December 2016 - 14:26
L-am gasit in orange shop baneasa, l-am rezervat si o sa ma duc maine dupa amiaza sa-l schimb cu PV de service.
|
#7
Posted 13 December 2016 - 13:38
budacu, on 12 decembrie 2016 - 13:35, said:
Nu este adevarat. Am trecut prin ac. situatie cu un nokia 520; cum nu au putut sa imi ofere un alt telefon am fost pus in situatia de a alege sa imi returneze banii sau sa achizitionez un alt telefon platind o diferenta de bani. Am ales varianta a II-a si nici nu am prelungit contractul. Si cu ce e diferit fata de ce am spus eu? Evident ca esti liber sa faci ce vrei cu banii aia pe care ti-i returneaza, inclusiv sa cumperi alt telefon. @aris86: ma bucur ca ai rezolvat problema Edited by AlexEn, 13 December 2016 - 13:38. |
#8
Posted 13 December 2016 - 20:19
Nu am rezolvat, cică sunt rezervate pentru alt client. Am făcut sesizări în Shop, magazin online și serviciul clienți orange. Dispoziția de inlocuire a fost datata cu data intrării în service (eroarea mea) și nu știu perioada de valabilitate (15-30 zile). Urmează sa fac o sesizare la ANPC, deoarece exista telefon pe stoc în magazinul online, dar nimeni nu știe cum sa-l livreze. Rușine orange!
|
#9
Posted 15 December 2016 - 18:50
Azi am rezolvat cu telefonul. A fost inlocuit in Orange Shop Baneasa, multumesc public inca o data dnei Marina. O zi armonioasa!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users