Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accident din vina neglijentei companiei de apa din oras
#37
Posted 11 December 2016 - 02:28
In cele doua fotografii postate se poate observa exact zona cu gheata de pe carosabil,cat si faptul ca asfaltul ,inainte de aceasta portiune ,era complet uscat.
Eu am pornit exact din locul de unde se vede Opelul Corsa pe strada(prima masina care se vede mergand pe strada).Nu cred ca puteam sa ajung la 150 de km/h(cum presupun unii participanti la discutie),pe o distanta atat de mica.... Nu cred ca se poate pune in discutie nici ca m-as fi putut astepta sa gasesc gheata fix acolo... 15451071_1252602801462955_63476522_n.jpg 217.13K 64 downloads 15424421_1252602998129602_143399743_n.jpg 264.18K 64 downloads Edited by Bogonici, 11 December 2016 - 02:29. |
#38
Posted 11 December 2016 - 02:36
underb, on 11 decembrie 2016 - 00:35, said:
In America probabil te-ai fi imbogatit de pe urma incidentului. Nici macar. Mai ales ca in America ingheata apa la 32°, TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 01:28, said:
Ma nu stiu, da sincer multi inteligenti in Romania asta ! Cum ma sa nu fie din vina companiei de apa ? Daca-ti lovea copilul ce faceai? Mergeai la compania de apa?, Cand te urci la volan trebuie sa se inteleaga ca poti conduce o masina. N-o poti face, nu te urci, ce e asa de greu? TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 01:36, said:
Ma si cum dracu' te asiguri tu ca nu e o balta inghetat pe drum ? Folosesti organele din dotare. Se numesc OCHI. Cand vezi ca e gheata actionezi in consecinta. Prin urmare, asigurarea ta ii va plati aluia masina. Tu iti vei face singur masina (sau CASCO). Daca nu ai CASCO, dai compania in judecata. Nu iti face prea mari sperante. De regula apa ingheta independent de compania de apa |
#39
Posted 11 December 2016 - 02:40
Tsunnnami, on 11 decembrie 2016 - 02:36, said:
Daca-ti lovea copilul ce faceai? Mergeai la compania de apa?, Tsunnnami, on 11 decembrie 2016 - 02:36, said:
Cand te urci la volan trebuie sa se inteleaga ca poti conduce o masina. N-o poti face, nu te urci, ce e asa de greu? Folosesti organele din dotare. Se numesc OCHI. Cand vezi ca e gheata actionezi in consecinta. Prin urmare, asigurarea ta ii va plati aluia masina. Tu iti vei face singur masina (sau CASCO). Daca nu ai CASCO, dai compania in judecata. Nu iti face prea mari sperante. De regula apa ingheta independent de compania de apa Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 02:45. |
#40
Posted 11 December 2016 - 02:45
TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 02:40, said:
Da, normal ! Pentru ca acea apa/gheata este acolo din pricina unor oameni, nu pentru ca a plouat. Si daca niste lucratori de la drumuri fac un sant, nu-l semnalizeaza cu indicatoare, este seara, vii cu masina si cazi in el ? Pai si atunci nu tot asa poti rationa ca ai ochi ? De ce n-ai vazut santul ? Deci cata vreme un pericol este acolo din pricina unor oameni, este vina lor, nu a soferului. Cina a vazut balta inghetata, bravo lui, iar pentru cine nu a vazut-o, este responsabila compania de apa. Ei au obligatia de a pune macar un biet indicator. Daca pericolul era semnalizat corespunzator cu ajutorul indicatoarelor, atunci da, ar fi fost vina soferului. Stii ce e aia sa adaptezi viteza la CONDITIILOE de drum? Nu trebuie sa conduca toata lumea, ci numai cei capabili. Daca unii sunt capabili sa vada gheata, TREBUIE ca toti cei care conduc sa fie capabili sa o vada. |
#41
Posted 11 December 2016 - 02:49
Tsunnnami, on 11 decembrie 2016 - 02:45, said:
Stii ce e aia sa adaptezi viteza la CONDITIILOE de drum? Nu trebuie sa conduca toata lumea, ci numai cei capabili. Daca unii sunt capabili sa vada gheata, TREBUIE ca toti cei care conduc sa fie capabili sa o vada. Iti repet din nou, daca te intalnesti seara cu un sant facut pe drum de o companie, iar santul nu este indicat (conform legii) a cui este vina ? A ta pentru ca nu ai adaptat stilul de condus la conditiile drumului ? Legea este animata de catre bunul simt, ceea ce inseamna ca este de bun simt sa ceri soferului sa adapteze stilul de condus la conditiile meteo (la ceva ce este foarte evident), si este de porc sa-i reprosezi soferului de ce nu a vazut santul nesemnalizat. Nu este acelasi lucru, iar pericolele generate de neglijenta umana nu sunt incluse la categoria "conditiilor de drum" in acelasi mod in care sunt incluse pericolele produse de natura. Conform legii, cata vreme niste oameni se fac responsabili de prezenta unui pericol pe carosabil, ai pe cine da in judecata. Tii minte cazul acela cu fata ce a ramas fara mana dreapta din pricina unui parapet rupt de pe o autostrada ? De ce a castigat in instanta despagubiri de 1 milion de euro de la administratorul drumului ? Pai soferul nu a avut ochi sa se adapteze la conditiile drumului ? Daca unii au vazut parapetul rupt, nu trebuia si soferul acelei masini sa-l vada la fel ? De asta argumentul tau nu este valid, deoarece neaga orice responsabilitate a partii umane implicata in producerea acelui pericol. Pe cand daca ai spune: vina companiei de apa este de 90% iar vina soferului de 10%, ai fi mai cinstit, insa a da vina in totalitate pe sofer, inseamna a nega orice responsabilitate a companiei de apa, ceea ce este absurd. Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 03:02. |
#42
Posted 11 December 2016 - 03:04
#43
Posted 11 December 2016 - 03:08
baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:04, said:
Din ce vad in poze gheata este chiar fooooarte vizibila. Daca nu ai vazut-o, eu zic sa predai permisul. Esti un pericol public. No offence! Iar compania de apa (sfanta de ea) nu este un pericol public pentru ca nu a semnalizat-o, asa-i ? Iar mie nu mi se pare deloc foarte vizibila, mergi cu ~30 km/h si vezi cum asfaltul uscat deodata are o portiune mai inegrita, asta nu-ti spune automat ca acolo e gheata. Si chiar daca este gheata iar tu o observi, ce faci ? Te opresti si te dai jos ? Nu, conduci peste ea cu 20-30 km/h acolo. Faptul ca el a trecut peste gheata nu era neaparat o problema ci aceasta a aparut in clipa in care a trebuit sa franeze. Si cu 10 km/h daca esti pe gheata din asta ca de patinoar si pui frana te duci in continuare. Adica ce-i reprosezi tu omului ? Ca nu s-a oprit si nu s-a dat jos din masina ? Arata-mi tu mie o strada din asta pe care tu sa mergi in viteza 1 cu 5 km/h, imi poti arata ? Omul era in trapta a doua si mergea normal, incet, si a trebuit sa puna frana si s-a dus ca pe saniuta. Adica tu pricepi treaba asta ca in viteza a doua nu poti merge cu 5 km/h, si ca ai cel putin un 20-30 ? Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 03:18. |
#44
Posted 11 December 2016 - 03:10
In cazul asta deja e irelevant.
Cert e ca gheata e vizibila. Cand vezi asa ceva, adaptezi viteza la conditiile de drum. Cand vezi unul ca traverseaza strada si nu e pe trecere, ce faci? Nu incetinesti, ca doar nu e pe trecere deci il poti calca fara probleme, nu? Lol! Edited by baliosss, 11 December 2016 - 03:11. |
#45
Posted 11 December 2016 - 03:13
S-au incins spirutele . Baaa , nimeni nu e scutit , omul nu e robot mai greseste .
Pana la urma o capcana din asta de gheata poate aparea si dintr-o balta de apa de pe prelata unui camion spulberata de o rafala de vant . Nu esti atent platesti , asta e . Edited by unucelalalt, 11 December 2016 - 03:16. |
#46
Posted 11 December 2016 - 03:18
TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 03:08, said:
Iar mie nu mi se pare deloc foarte vizibila, mergi cu ~30 km/h si vezi cum asfaltul uscat deodata are o portiune mai inegrita, asta nu-ti spune automat ca acolo e gheata. Si chiar daca este gheata iar tu o observi, ce faci ? Te opresti si te dai jos ? Nu, conduci peste ea cu 20-30 km/h acolo. Faptul ca el a trecut peste gheata nu era neaparat o problema ci aceasta a aparut in clipa in care a trebuit sa franeze. Si cu 10 km/h daca esti pe gheata din asta ca de patinoar si pui frana te duci in continuare. Adica ce-i reprosezi tu omului ? Ca nu s-a oprit si nu s-a dat jos din masina ? Arata-mi tu mie o strada din asta pe care tu sa mergi in viteza 1 cu 5 km/h, imi poti arata ? Omul era in trapta a doua si mergea normal, incet, si a trebuit sa puna frana si s-a dus ca pe saniuta. Adica tu pricepi treaba asta ca in viteza a doua nu poti merge cu 5 km/h, si ca ai cel putin un 20-30 ? Pe mine la scoala de soferi m-au invatat ceva despre conducere prudenta, pe tine nu? Bine, eu am citit si cartea nu am facut doar teste pana am memorat raspunsurile ca papagalul. Ideea e sa franezi inainte sa ajungi pe gheata. Intelegi? Sa franezi pe gheata e cea mai proasta idee. Gheata a fost acolo inainte sa ajunga el cu masina, nu a aparut instant. Ba chiar era foarte vizibila. Plus de asta initatorul a specificat ca a calcat frana cand se afla la 5-10 m de masina din fata (sunt aproape sigur ca au fost 5). De ce nu a calcat-o mai devreme daca a vazut ca ala vrea sa parcheze? Care e ideea pentru care trebuie sa ajungi in "curul" cuiva inainte sa franezi? unucelalalt, on 11 decembrie 2016 - 03:13, said:
Pana la urma o capcana din asta de gheata poate aparea si dintr-o balta de apa de pe prelata unui camion spulberata de o rafala de vant . Nu esti atent platesti , asta e . Edited by baliosss, 11 December 2016 - 03:34. |
|
#47
Posted 11 December 2016 - 03:28
Mai omule bun, nu mergi pe o straduta din asta in viteza intai, ci mergi in a doua, ceea ce inseamna ca ai macar un 20-30 km/h. Daca vezi o balta inghetata, ce faci ? Treci peste ea eventual cu piciorul ridicat de pe acceleratie, dar tot treci peste ea cu un 20 de km/h, pentru ca esti in viteza a doua ! Si sa nu-mi spui ca tu nu faci asa ! Deci problema nu este ca a trecut el pe gheata ci problema a aparut pentru ca a trebuit sa franeze pe ea, pricepi treaba asta ? Si faptul ca au mai patit-o si altii exact acolo in aceasi zi, spune ceva.
Bun, ok, cand balta este produsa de un camion, de o circumstanta rezonabila, nu ai pe cine da vina, insa in cazul DE FATA balta este acolo din pricina companiei de apa ! Noi aici nu discutam despre un caz teoretic, ci despre ceva concret, si ca atare nu este cinstit sa pretinzi ca nu ar avea nicio vina compania de apa. Atunci cine ar trebui sa remedieze scurgerea daca compania de apa nu are nicio vina ? Cine, soferul ? baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:10, said:
Cand vezi unul ca traverseaza strada si nu e pe trecere, ce faci? Nu incetinesti, ca doar nu e pe trecere deci il poti calca fara probleme, nu? Lol! Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 03:29. |
#48
Posted 11 December 2016 - 03:31
TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 03:28, said:
problema a aparut pentru ca a trebuit sa franeze pe ea De ce? Asta e intrebarea. Si aici revenim la conducerea prudenta. Condusul nu tine doar de ce e permis sau interzis prin lege. Quote
Ba da, incetinesti daca l-ai vazut, insa daca nu l-ai vazut legea nu invinovateste soferul ! Tu nu stiai treaba asta ? Edited by baliosss, 11 December 2016 - 03:35. |
#49
Posted 11 December 2016 - 03:37
baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:31, said:
De ce? Asta e intrebarea. baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:31, said:
Pai tocmai! Ca gheata se vede. Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 03:46. |
#50
Posted 11 December 2016 - 03:42
TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 03:37, said:
Da, poate ca se vede, dar daca o vezi, ce faci ? Opresti si te dai jos din masina ? Nu ! Ridici piciorul de per acceleratie, eventual calci putin si ambreiajul, si avand in vedere ca nu este in curba, treci peste portiunea inghetata tinand volanul drept. Ce, tu nu faci asa ? Adica ce ai fi vrut tu sa faca mai mult de atat ? Omul a spus clar ca nu are ce sa-si reproseze deoarece mergea incet. De ce ai calca ambreiajul in loc sa lasi frana de motor sa actioneze? M-ai convins! |
#51
Posted 11 December 2016 - 03:51
Acum ca a pus si poza, devine si mai clar ca ori mergea tare, ori nu are reflexe sub nici o forma sau verifica facebook-ul. Sunt curios cum se va descurca cand vine iarna cu adevarat. Daca tragea dreapta putin de volan, prindea asfalt ok sa franeze. Sau n-a mai schimbat cauciucurile de prin 2005. Si nu sunt rautacios in comentariu, doar obiectiv, situatie vazuta prin ochii unui sofer. Si bine ca macar s-a ales doar cu pagube materiale si e sanatos, a invatat o lectie si cum zice nenea Johnnie...keep walking
|
|
#52
Posted 11 December 2016 - 03:52
baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:42, said:
Nope! De ce ai calca ambreiajul in loc sa lasi frana de motor sa actioneze? M-ai convins! Stiu eu, poate ca sa nu se inchida motorul ? Pai ia gandeste putin, esti in treapta a doua, asta inseamna ca mergi cu macar un 20 km/h, iar frana de motor nu iti scade viteaza dincolo de aceasta valoare, decat doar daca pui treapta intai. Frana de motor se face in clipa in care treci dintr-o treapta superioara in una inferioara, ori el se cam afla deja la limita de jos a treptei sale. Deci ce frana de motor ? Ridici piciorul de pe acceleratie, viteza scade, si apesi putin ambreiajul pentru a nu se inchide motorul (mai ales daca e pe benzina). Ori el probabil ca a apasat frana si asta a fost tot, nu a avut el timp de manevre mai complicate cu schimbatorul, etc. Karogs, on 11 decembrie 2016 - 03:51, said:
Acum ca a pus si poza, devine si mai clar ca ori mergea tare, ori nu are reflexe sub nici o forma sau verifica facebook-ul. Sunt curios cum se va descurca cand vine iarna cu adevarat. Daca tragea dreapta putin de volan, prindea asfalt ok sa franeze. Sau n-a mai schimbat cauciucurile de prin 2005. Si nu sunt rautacios in comentariu, doar obiectiv, situatie vazuta prin ochii unui sofer. Si bine ca macar s-a ales doar cu pagube materiale si e sanatos, a invatat o lectie si cum zice nenea Johnnie...keep walking Se vede ce experienta ai tu la volan daca nu realizezi ce inseamna 30-35 la ora. La viteza asta daca pui frana pe gheata oglinda te duci ca pe sanie. 30-35 este totusi viteza, pana si 20 este viteza in circumstale de a te afla pe gheata oglinda. Ce nu inteleg eu este ce a facut ABS-ul. Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 03:57. |
#53
Posted 11 December 2016 - 03:56
TheEverlastingShadow, on 11 decembrie 2016 - 03:52, said:
Stiu eu, poate ca sa nu se inchida motorul ? Pai ia gandeste putin, esti in treapta a doua, asta inseamna ca mergi cu macar un 20 km/h, iar frana de motor nu iti scade viteaza dincolo de aceasta valoare, decat doar daca pui treapta intai. Frana de motor se face in clipa in care treci dintr-o treapta superioara in una inferioara, ori el se cam afla deja la limita de jos a treptei sale. Deci ce frana de motor ? Ridici piciorul de pe acceleratie, viteza scade, si apesi putin ambreiajul pentru a nu se inchide motorul (mai ales daca e pe benzina). Ori el probabil ca a apasat frana si asta a fost tot, nu a avut el timp de manevre mai complicate cu schimbatorul, etc. PS: Motorul se opreste, nu se inchide. Quote
Se vede ce experienta ai tu la volan daca nu realizezi ce inseamna 30-35 la ora. La viteza asta daca pui frana pe gheata oglinda te duci ca pe sanie. 30-35 este totusi viteza, pana si 20 este viteza in circumstale astea de a te afla pe gheata oglinda. Edited by baliosss, 11 December 2016 - 04:02. |
#54
Posted 11 December 2016 - 03:59
baliosss, on 11 decembrie 2016 - 03:56, said: Na, ok, atunci spune cum ai proceda tu ! Ce ai fi facut tu diferit ? Daca tu-l vezi pe cel din fata ta ca incetineste (vezi cum se aprind stopurile), ce faci ? Treci pe treapta intai sau incetinesti putin in trapta a doua ? Nu pricepi bai desteptule ca omul a atins frana si s-a dus inainte ? Tu crezi ca intr-o situatie din asta mai ai timp sa faci frane de motor, sa schimbi viteze, sa dai in marsarier, s.a.m.d. ? Ala era la 15m in fata sa si a oprit, el a intrat pe gheata si a dat sa opreasca si el insa s-a dus inainte pe gheata. Tu realizezi ce sunt 15m la 20-30 km/h ? Vreo doua secunde, atat. Ce ai tu timp sa faci in doua secunde, ia spune bai Schumacher ? Mai ales cand vezi ca te duci inainte pe gheta si intervine si panica. Edited by TheEverlastingShadow, 11 December 2016 - 04:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users