Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident din vina neglijentei companiei de apa din oras
Last Updated: Dec 16 2016 17:19, Started by
Bogonici
, Dec 11 2016 00:00
·
0
#1
Posted 11 December 2016 - 00:00
Buna ziua.M-am hotarat sa va adresez o intrebare in legatura cu un eveniment nefericit la care am fost participant.
In urma cu 2 zile,cand temperaturile in orasul meu erau putin sub 0 grade Celsius,am comis un accident de circulatie,in urma caruia am produs o avarie altui participant la trafic,cat si o avarie destul de serioasa propriului automobil. Voi detalia acum conditiile in care s-a produs accidentul.Imediat dupa ce am iesit din parcarea blocului meu,in mai putin de 150 de m,un alt participant la trafic s-a oprit in fata mea pentru a incerca sa efectueze manevrele de parcare.In acel moment(eu nu aveam viteza mai mare de 35 de km/h),am franat.Fix in acea zona,se formase un strat de gheata pe carosabil,care a facut imposibila franarea pentru mine.Drept urmare l-am lovit pe participantul la trafic din fata mea(fata de care pastram o distanta de 15-20 de m).Pur si simplu nu am putut sa fac prea multe ca sa evit impactul,singurul lucru care a micsorat oarecum daunele fiind faptul ca am reusit sa virez si sa nu il lovesc in plin pe cel din fata mea. Mentionez ca strada era uscata in rest.(am fotografii care dovedesc acest lucru).Dupa ce am constatat daunele,in urma discutiei cu locatarii din zona,am aflat ca stratul de gheata de pe carosabil a aparut din vina spargerii unei conducte ce ii apartine companiei de apa din oras,si care este lasata nereparata din vara anului curent,desi s-au depus numeroase solicitari de reparatie a acesteia.Mentionez ca eu am fost al treilea "norocos" care a facut accident fix in acel loc in acea dimineata,iar cat timp am stat acolo (20/30 de minute),inca 2 masini(atat am vazut eu) au derapat pe acea portiune. Pagubele celuilalt participant la trafic se ridica la aproximativ 300€,insa pagubele mele,trec de 700€... Intrebarea mea este:pot face ceva pentru a imi recupera paguba si daca da,cum ar trebui sa procedez? |
#2
Posted 11 December 2016 - 00:03
#3
Posted 11 December 2016 - 00:12
Cum ai reușit să mergi cu 35 km/ora, să ai 20 metri intre tine și el, gheață parțial, apoi uscat, totuși să il lovesti ?!
Crezi ca are cineva ciunga in păr, pe forumul asta ? Nu faci mișto de noi, încerci să faci de legile fizicii. Mai pune 25 de km. în plus, la ce ai spus prima dată. Edited by crisstonne, 11 December 2016 - 00:16. |
#4
Posted 11 December 2016 - 00:18
Drumul era uscat.Mereu testez carosabilul inainte sa plec.Tocmai ce iesisem din parcare.Am masina cu tractiune spate,si desi am cauciucuri noi de iarna, a alunecat.Cat timp am fost acolo,au alunecat 2 masini cu tractiune fata si la viteze foarte mici.Aici nu cred ca se pune problema de neatentie la volan..Nu cred ca a fost vina mea fiindca fix in zona aia a fost gheata pe drum.Nu am fost eu cel care a inundat drumul in noaptea precedenta.
Gheata era pe o portiune de 20-30 de m,fix in zona in care a incercat respectivul sa parcheze.Inainte de acea zona,asflatul era uscat.Masina a alunecat pe gheata.Eu am franat cu aproximativ 5-10 m de masina din fata(in momentul in care el a inceput sa incetineasca),desi initial am avut o distanta mai mare intre masini.Sunt obisnuit cu masina,si la acea viteza,oprirea ar fi trebuit sa fie simpla.Ghinionul a fost ca rotile "au prins" gheata fix atunci ,si franele au fost inutile in acea situatie. Eu trebuia sa virez la dreapta in 20 metrii de la locul producerii accidentului,deci clar nu aveam viteza mai mare de 35 km/h.Si cand franezi pe gheata,masina ti se transforma in "sanie" si nu mai ai cum sa o controlezi.Cand franezi pe gheata,masina isi mareste viteza(daca ti se blocheaza rotile). Masina celui pe care l-am lovit nu are nimic mai mult decat niste zgarieturi(nici o piesa indoita/sparta).Masina mea a iesit mai sifonata in schimb. Edited by Bogonici, 11 December 2016 - 00:26. |
#5
Posted 11 December 2016 - 00:33
Asta e cand te increzi prea mult in cauciucurile de iarna, desi studiile spun ca distanta de franare pe gheatza sticla scade cu cel mult 10%. Chiar si in aceste conditii... cam mult te-ai dat cu sania ca sa-l lovesti pe ala. Sa patinezi 5m la o frana, pe gheatza sticla inteleg dar 10 m e mult deja...si ai mai produs si daune... Cu cine o sa te judeci acum?
|
#6
Posted 11 December 2016 - 00:34
#7
Posted 11 December 2016 - 00:35
Neatentia ta. Asa se taxeaza acest tip de accident. In alta ordine de idei, pneurile de iarna sunt bune la zapada. Pt gheata ai nevoie de tinte ( lucru interzis pe soselele de la noi ).
Daca te tine buzunarul, da in judecata administratorul drumului ( primaria ) si poate ai sanse. |
#8
Posted 11 December 2016 - 00:35
In America probabil te-ai fi imbogatit de pe urma incidentului.
In Romania inca trebuie sa ne asumam resposabilitatea pt greselile pe care le facem. Daca dadeai noaptea peste cineva pt ca era un bec de pe stalp ars ar fi fost vina primariei pt ca nu a asigurat iluminatul public corespunzator. |
#9
Posted 11 December 2016 - 00:40
Am pus aceasta intrebare fiindca acest lucru(actiunea in instanta) mi-a fost sugerat de catre martorii la accident(inclusiv de persoana pe care am lovit-o),cat si in urma discutiei cu o persoana in domeniu,care a mai intalnit astfel de cazuri.(cazuri in care primaria a fost trasa la raspundere)
|
#10
Posted 11 December 2016 - 00:40
Io zic sa-l dai in judecata pe boul ala care a parcat ca a a indraznit s-o faca pe o portiune de drum cu gheata ..
P.S. Daca erai sofer , bagai in R si accelerai zdravan , nu faceai accident , cum nu esti sofer prea experimentat sfatul meu e sa umbli iarna , pe jos ca face mai bine la buzunar ! |
|
#11
Posted 11 December 2016 - 00:41
Slabe sanse sa-i scoti vinovati pe aia intr-un proces , iti pune si tie legea in carca destule ca ai fost vinovat pt unele altele . In IS a murit o femeie nevinovata intr-o curba unde a curs apa si a inghetat pe cativa metri de la niste tembeli din curtea unei firme . Nu stiu cum s-a finalizat .
Eu te cred perfect ca nu aveai viteza , nici nu e nevoie de mult ca sa faci pagube . |
#12
Posted 11 December 2016 - 00:43
rosix, on 11 decembrie 2016 - 00:33, said:
Asta e cand te increzi prea mult in cauciucurile de iarna, desi studiile spun ca distanta de franare pe gheatza sticla scade cu cel mult 10%. Chiar si in aceste conditii... cam mult te-ai dat cu sania ca sa-l lovesti pe ala. Sa patinezi 5m la o frana, pe gheatza sticla inteleg dar 10 m e mult deja...si ai mai produs si daune... Cu cine o sa te judeci acum? Poti sa imi desenezi ce explici acolo cu studiile si sania, ca eu nu prea inteleg.... O fi ora vinovata? |
#13
Posted 11 December 2016 - 00:45
cobi1, on 11 decembrie 2016 - 00:40, said:
Io zic sa-l dai in judecata pe boul ala care a parcat ca a a indraznit s-o faca pe o portiune de drum cu gheata .. P.S. Daca erai sofer , bagai in R si accelerai zdravan , nu faceai accident , cum nu esti sofer prea experimentat sfatul meu e sa umbli iarna , pe jos ca face mai bine la buzunar ! cobi1, on 11 decembrie 2016 - 00:40, said: bagai in R si accelerai zdravan , nu faceai accident Hai na , suntem la desene animate ? |
#14
Posted 11 December 2016 - 00:52
#16
Posted 11 December 2016 - 00:54
Stai asa. Adica ai o problema serioasa cu o conducta sparta la mai putin de 150m de blocul tau, problema care e din vara, nu de ieri (deci o stiai, treci des pe-acolo), dar ii dai talpa in zona respectiva? S-a format cumva gheata exact cu 10 secunde inainte sa ajungi acolo?
Exact asta o sa-ti spuna avocatul lor daca-i actionezi in instanta. Te gandesti ce avarii serioase produceai unui copil daca se nimerea in fata minunatiei tale cu tractiune spate si chef de fuga? Edited by claz, 11 December 2016 - 00:55. |
#17
Posted 11 December 2016 - 00:56
gozmyn, on 11 decembrie 2016 - 00:43, said:
Poti sa imi desenezi ce explici acolo cu studiile si sania, ca eu nu prea inteleg.... O fi ora vinovata? Cam cat crezi tu ca se duce intins pe gheatza o masina, la 35kmh, pe o strada intre blocuri, cand calci frana? Si cu cauciucuri de iarna...Si a mai facut si POC Nu prea inteleg dinamica accidentului.. 5m alunecare libera e mult si pe polei... 10m, la viteza aia, e deja foarte mult. Edited by rosix, 11 December 2016 - 00:59. |
#18
Posted 11 December 2016 - 00:57
Bogonici, on 11 decembrie 2016 - 00:00, said:
eu nu aveam viteza mai mare de 35 de km/h fata de care pastram o distanta de 15-20 de m Bogonici, on 11 decembrie 2016 - 00:18, said:
Eu am franat cu aproximativ 5-10 m de masina din fata Edited by baliosss, 11 December 2016 - 01:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users