varza la vodafone
Last Updated: Feb 21 2017 19:42, Started by
alx42
, Dec 10 2016 00:33
·
0
#19
Posted 10 December 2016 - 09:46
macar la reteaua la care's acum, nu mai trebuie sa verific info-costul...
|
#20
Posted 10 December 2016 - 09:54
#21
Posted 10 December 2016 - 10:11
Solutii tehnice !
Cine nu este multumit de bonusurile primite, este liber sa isi porteze numarul in alta retea. Cereti operatorului sa va dezactiveze Bonusurile de care nu aveti nevoie. Cereti operatorului sa dezactiveze afisarea bonusurilor din cadru sms verificare credit. Edited by Alex_2016, 10 December 2016 - 10:15. |
#22
Posted 10 December 2016 - 10:42
danutz1, on 10 decembrie 2016 - 09:09, said:
Instaleaza aplicatia MyVodafone. Acolo e mult mai usor de citit info costul. Decat sa instaleze clientul tot felul de aplicatii pe telefonul propriu , nu e mai simplu sa creati ceva mai simplu ? Doua randuri din care sa reiasa ce a consumat si cat mai are din credit . Atat .Astora de la Vodafone le place lor sa aiba impresia ca daca complica lucrurile simple o sa creada lumea ca sunt ei mai destepti . Trebuie simplu si la obiect ca sa inteleaga si nea Gheorghe din Vascautii din Deal cat mai are din ce a comandat . |
#23
Posted 10 December 2016 - 11:07
sags, on 10 decembrie 2016 - 08:54, said: Totusi, ca sa fim corecti, ‘varza’ e justificata si necesara: acele diverse resurse au date de expirare diferite, pe care le-au trecut explicit la fiecare. Ca una e sa ai 15GB din care poimaine nu mai ramai decat cu 100MB ca restul expira, si alta e cand o mare parte mai au o luna pana sa expire. |
#24
Posted 10 December 2016 - 15:55
Alex_2016, on 10 decembrie 2016 - 10:11, said:
Solutii tehnice ! Cine nu este multumit de bonusurile primite, este liber sa isi porteze numarul in alta retea. Cereti operatorului sa va dezactiveze Bonusurile de care nu aveti nevoie. Cereti operatorului sa dezactiveze afisarea bonusurilor din cadru sms verificare credit. Sau mai simplu, trecerea la abonament. Asta se si vrea. |
#25
Posted 10 December 2016 - 16:21
Pai solutia de fata prezentata chiar de initiator este cea mai buna. Adica mesajul concatenat.
Daca era despartit era nevoie de 5-6 mesaje, cel putin. |
#27
Posted 10 December 2016 - 19:36
daca am mai bine de doi ani la vodafone, ca si client , cu un net fix la 12 euro (asa era atunci acuma e la 15) beneficiez de o oferta ceva?
am fost sunat de catre o doamna incare zicea ca imi da un router nou si pot pastra abonamentul in continuare la 12 euro(100Gb) sau daca nu imi ofera ceva mai ieftin la 8 euro (50Gb) pai ala la 8 euro , este oferta la clienti noi . am cerut sa se inchida , si fac altul la orange , pe doi ani. |
#28
Posted 10 December 2016 - 23:39
ndor, on 10 decembrie 2016 - 10:42, said:
Decat sa instaleze clientul tot felul de aplicatii pe telefonul propriu , nu e mai simplu sa creati ceva mai simplu ? Doua randuri din care sa reiasa ce a consumat si cat mai are din credit . Atat .Astora de la Vodafone le place lor sa aiba impresia ca daca complica lucrurile simple o sa creada lumea ca sunt ei mai destepti . Trebuie simplu si la obiect ca sa inteleaga si nea Gheorghe din Vascautii din Deal cat mai are din ce a comandat . Instaleaza aplicatia myvodafone ( sau poti sa te uiti online pe site ) si iti e mult mai usor sa vezi ce , si pentru cat timp mai ai. Attached Files |
|
#29
Posted 11 December 2016 - 11:46
Care parte din prima fraza scrisa de mine nu ai inteles-o ?
Nu de mine era vorba . |
#30
Posted 11 December 2016 - 11:52
redbotos, on 10 decembrie 2016 - 19:36, said:
daca am mai bine de doi ani la vodafone, ca si client , cu un net fix la 12 euro (asa era atunci acuma e la 15) beneficiez de o oferta ceva? am fost sunat de catre o doamna incare zicea ca imi da un router nou si pot pastra abonamentul in continuare la 12 euro(100Gb) sau daca nu imi ofera ceva mai ieftin la 8 euro (50Gb) pai ala la 8 euro , este oferta la clienti noi . am cerut sa se inchida , si fac altul la orange , pe doi ani. Buna, Te rog sa ne comunici numarul abonamentului de date si un numar de telefon de contact, impreuna cu link-ul postarii tale, prin mesaj privat si vom verifica situatia contului. Multumim! |
#31
Posted 11 December 2016 - 11:57
Vodafone, on 11 decembrie 2016 - 11:52, said: Buna, Te rog sa ne comunici numarul abonamentului de date si un numar de telefon de contact, impreuna cu link-ul postarii tale, prin mesaj privat si vom verifica situatia contului. Multumim! Iarasi fac astia stoc de numere si nu fac nimic, la munca ba... nu la cersit , asta poate fi facut si fara sa-ti dea numarul sau prostiti iarasi lumea ?)) |
#32
Posted 14 December 2016 - 15:53
a venit prin curier routerul huawei 310 , si inainte de a instala am sa fac un test de viteza cu d link
[ http://www.speedtest.net/result/5878288806.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] asta este viteza cu d link . |
#33
Posted 14 December 2016 - 16:13
se vede clar cum doi ani de zile am stat cu un receptor rau .
[ http://www.speedtest.net/result/5878352384.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 04 January 2017 - 21:52
am cobit , dupa 2 saptamani cu semnal maxim 3g , asa sta treaba:
[ http://www.speedtest.net/result/5937586779.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] am inceput cu ei de la un modem stick usb cu 512 mb pe luna si atunci tot asa mergea. toate device-urile mergeau bine in prima parte si dupa ajungeau sa functioneze greu . mi-a spus un vecin ca din cauza asta a renuntat la ei. la inceput au viteze wow , apoi wtf. asta e , o sa ma despart de ei dupa 6 ani de wtf. |
#35
Posted 05 January 2017 - 10:22
Salutare,
redbotos, on 04 ianuarie 2017 - 21:52, said:
am cobit , dupa 2 saptamani cu semnal maxim 3g , asa sta treaba: [ http://www.speedtest.net/result/5937586779.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] am inceput cu ei de la un modem stick usb cu 512 mb pe luna si atunci tot asa mergea. toate device-urile mergeau bine in prima parte si dupa ajungeau sa functioneze greu . mi-a spus un vecin ca din cauza asta a renuntat la ei. la inceput au viteze wow , apoi wtf. asta e , o sa ma despart de ei dupa 6 ani de wtf. Sigur nu s-a consumat traficul inclus? Dupa ora 00 viteza este la fel? Ai incercar sa restartezi routerul? Multumesc! |
#36
Posted 05 January 2017 - 12:41
Nu este in limitare, daca era in limitare avea max 200kbs
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users