Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Anvelope XL sau anvelope normale ?
Last Updated: Dec 17 2016 12:04, Started by
notrust
, Dec 06 2016 18:57
·
0
#37
Posted 06 December 2016 - 21:03
notrust, on 06 decembrie 2016 - 18:57, said:
Salutare. Am un Ford Focus 2 Turnier (Break), si are masa de 1300kg, si ma gandesc sa-i pun anvelope XL, deoarece au un index de 95H si asta inseamna ca suporta masa masini mele. Ce ziceti merita, sunt rigide, afecteaza mersul masinii ? La o utilizare normala a masinii eu recomand sa montezi cauciucuri cu exact aceleasi marimi/caracteristici care sunt trecute in acte, respectiv in talon. Avantaje cauciucuri XL: - mai logevive, adica se uzeaza mai greu decat cele normale, dureaza mai mult in timp; - mai rezistente la socuri (borduri, gropi etc); - aderenta si stabilitate mai bune in curbe. Dezavantaje cauciucuri XL: - usor mai zgomotoase, cca. 1dB in plus; - consum de carburant mai mare datorita rezistentei mai mari la rostogolire si greutatii mai mari; - rigiditate usor marita fata de cele normale (SL). Oricum, diferentele dintre cauciucurile normale si XL sunt minime si putin perceptibile. @cobi1: la Passat din cate stiu eu, in talon sunt trecute doar cauciucuri XL si nu este vorba de SUV. Eu cred ca sunt indicate in urmatoarele situatii: - calatorii frecvente cu incarcatura mare in masina: - pentru masini sportive cu motoare puternice unde XL-urile ofera un raspuns mai prompt la accelerare si franare si stabilitate marita in curbe. Edited by florinppv, 06 December 2016 - 21:13. |
#38
Posted 06 December 2016 - 21:08
Am XL ca anvelope de vară pe o mașină de 1600kg, sedan și nici o problemă. În habitaclu nu aud zgomot, la consum nu simt. Sunt mai grele ca cele normale dar n-aș putea preciza cât e în plus.
În funcție de diametrul jantei e posibil ca oferta de XL să fie mai bogată și mai accesibile ca preț ca cele normale. |
#39
Posted 06 December 2016 - 21:52
#40
Posted 06 December 2016 - 21:54
notrust, on 06 decembrie 2016 - 18:57, said:
Salutare. Am un Ford Focus 2 Turnier (Break), si are masa de 1300kg, si ma gandesc sa-i pun anvelope XL, deoarece au un index de 95H si asta inseamna ca suporta masa masini mele. Ce ziceti merita, sunt rigide, afecteaza mersul masinii ? |
#41
Posted 06 December 2016 - 21:57
Nu car ceva anume.
Poate rar niste materiale de constructii, sau un aragaz. In rest e goala. Edited by notrust, 06 December 2016 - 21:57. |
#42
Posted 06 December 2016 - 22:08
de ce insista unii oameni sa fie mai cu mot cand ei au un mot standard.. lasa-le frate cum le fac astia din fabrica ca nu le fac de nebuni asa.
|
#43
Posted 06 December 2016 - 22:13
cobi1, on 06 decembrie 2016 - 20:49, said:
XL doar la suv am intalnit , si o sa vada proprietarul cat is de " silentioase " . Este gresit cand se afirma ca-s mai moi , dinpotriva , au peretele lateral intarit de aia ii XL .O sa le resimta pe drumuri proaste cand berlina o sa tzopaie , da' ce stiu io , doar trolez ... mai ramane sa-si monteze " C" -uri si o sa ziceti ca n-are dom'le nimica ... . Succese ! Tu chiar crezi ca singura problema la anvelopele alea Tristar e faptul ca sunt XL? Vad ca feliciti omul pentru niste chinezarii sinistre low-end, dar te deranjeaza ca nu sunt la fel de silentioase (comparativ cu ce?). |
#44
Posted 06 December 2016 - 22:20
notrust, on 06 decembrie 2016 - 21:52, said:
In talon scrie 195/65/15 fara indice, si 205/55/16 87H. Posibil sa fie 195/65/15 91T. http://www.rezulteo-...-ii/1.6-tdci-90 Pentru mai multa siguranta cauta in manual. Dpdv legislativ nu este problema ca folosesti cauciucuri cu indici superiori, important este sa nu fie inferiori. |
#45
Posted 06 December 2016 - 22:43
#46
Posted 06 December 2016 - 22:57
Masina mea are masa totala autorizata 2345 kg, iar in talon am 17” 93H si 16” 94H (folosesc 16” pentru pretul mai mic).
Am pus asta-vara Michelin CrossClimate 94V eXtra Load, sunt MULT mai silentioase decat Dunloapele XL de vara pe care le-am avut, asa ca treaba cu zgomotul probabil se intampla in cadrul variantelor aceluiasi model si marca. (A, si trag cel putin la fel de bine pe zapada precum Continentalele de iarna pe care le-am avut. Le-am probat duminica asta pe un drum forestier inzapezit, fara 4x4). |
|
#47
Posted 06 December 2016 - 23:00
Prima oara, am pus pe Tigra cauciucuri XL. Am prins raport calitate/pret ok.
Am ~10.000 km cu ele, nu sunt zgomotoase dar fac masina rigida dar in schimb am salvat cauciucul/janta de la niste mici * dezastre *. A trecut un prieten in fata mea, la 70 km/h, fix in acelasi fel ca mine printr-o groapa, exact la fel luata, el a trebuit sa puna rezerva imediat eu mi-am vazut de drum. El avea cauciucuri noi. Dupa am pus pe 2 Megane-uri tot XL, pe setul de iarna si vara. Tatal meu, reuseste des sa taie cauciucuri, sa faca pene ( vorbesc de cauciucuri in stare buna, noi s.a.m.d ) si in ~30.000 km cu XL nici macar nu a mai umflat rotile. Asta e experienta mea, probabil la Tigra nu o sa mai iau XL-uri ( asta daca mai cumpar cauciucuri pana o schimb ) - e foarte rigida si fara XL, dar cu XL la speed bumper iti da impresia ca sare de cur , dar la o masina mai comfortabila, nu se simte rau diferenta la comfort si o sa cumpar doar XL-uri. |
#48
Posted 06 December 2016 - 23:04
notrust, on 06 decembrie 2016 - 22:43, said:
Eu am motorul 1.6 16v benzina 74KW. 195/65 R15 91 H http://www.rezulteo-...ii-sw/1.6-l-100 Edited by florinppv, 06 December 2016 - 23:05. |
#49
Posted 07 December 2016 - 07:37
Eu am pus Nokian WR D4 195/65/R15 XL pe Octavia 2 ... cred ca 95H. Le-am luat doar pentru caracteristicile mai bune fata de cele normale (indicii de franare pe ud si consum). Aveau acelasi indice de zgomot. Nu sunt zgomotoase, nu sunt rigide ... si stiu ce inseamna rigid, masina e venita cu 225/45/17 din fabrica, implicit cu sasiu sport.
Sa nu le incurcam p-astea XL cu run-flat ... alea sunt, intr-adevar, mult mai grele, din cauza adaosului de metal de pe laterale. Astea XL au doar putin cauciuc in plus ... |
#50
Posted 07 December 2016 - 09:01
OutOfMind, on 06 decembrie 2016 - 22:13, said:
Tu chiar crezi ca singura problema la anvelopele alea Tristar e faptul ca sunt XL? Vad ca feliciti omul pentru niste chinezarii sinistre low-end, dar te deranjeaza ca nu sunt la fel de silentioase (comparativ cu ce?). Bine punctat. Semnul de intrebare e la marca anvelopei,nu indici de viteza,incarcare etc.. Cand scrie TRISTAR pe ele...mai conteaza restul? Zi mersi ca intra pe janta si nu-s patrate. |
#51
Posted 07 December 2016 - 10:02
Am " felicitat" omul ca oricum le cumparase deja , inainte sa deschida topicul .
Cauciucele XL se " rasfrang " in amortizoare , de aceea nu sunt pt berlinute ... dar cum romanul e un ieftin ( mereu ) , is " minunate " si alea XL pt un fordulet usurel . Edited by cobi1, 07 December 2016 - 10:03. |
|
#52
Posted 07 December 2016 - 11:31
mariovrs, on 07 decembrie 2016 - 09:01, said: Bine punctat. Semnul de intrebare e la marca anvelopei,nu indici de viteza,incarcare etc.. Cand scrie TRISTAR pe ele...mai conteaza restul? Zi mersi ca intra pe janta si nu-s patrate. TRISTR e fostul Rockstone. De la ei am avut multe anvelope si toate s-au comportat bine. |
#53
Posted 07 December 2016 - 12:30
Depinde ce inseamna bine, asta e un termen relativ. Cu siguranta nu se pot ridica la calitatea anvelopelor premium. Este clar o solutie care are in vedere pretul si nu calitatea.
Back on topic: uite aici un articol pertinent despre cauciucuri xl/normale: https://www.linkedin...ges-hessamaldin |
#54
Posted 07 December 2016 - 12:37
Pe mine ma interesa practica, nu teoria.
Cei care au si folosesc. Am inteles ca Focusurile noi vine cu XL pe dimensiunea 17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users