Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Achizitie 4x4 pentru truck camper

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004
Salutare,

Am in gand sa fac o expeditie in America de Sud si pentru asta as dori sa cumpar un autoturism 4x4 de tip pick-up pentru a monta pe acesta un truck camper.
Un astfel de truck camper ar avea o greutate de aproximativ 800KG sau chiar mai mult ( 1000 KG).
Prima mea idee este un Ford Ranger deoarece am inteles ca ar avea cea mai mare incarcare din autoturismele de la noi.
Problema e ca nu prea gasesc informatii relevante pentru a sustine acest lucru. De aceea va cer ajutorul.

Am inteles ca ar exista o varianta XLT care ar avea incarcare mai mare.

Multumesc.

#2
gigiipse

gigiipse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 701
  • Înscris: 14.04.2006
Desi nu am informatii care sa te ajute vreau doar sa-ti urez noroc si sa-ti zic ca te invidiez. Chiar cred ca e super ce incerci sa faci.

#3
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,353
  • Înscris: 09.11.2006
din cate stiu eu si Mitsubishi L200 are 1050 kg masa maxima pe bena.

#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
https://www.youtube....r pickup ranger

Sunt solutii . Totusi , retine ca ai niste limitari de gabarit. In locuri inguste nu ai ce cauta cu asa ceva .

#5
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004
Stiu ca voi avea anumite limitari si mi le asum. M-am gandit si la alte variante.
Dar deoarece va fi o perioada lunga (aprox 1 an) m-am gandit ca ar fi mai comfortabil cu un truck camper.

Truck camper-ul cred ca voi alege unul de tip pop-up ( e printre cele mai usoare) si datorita dimensiunilor reduse va fi ok de mers.
Acesta e un exemplu de pop-up camper.
http://www.rvtrader....RTBED-120171503

Edited by FreeMan_FX, 05 December 2016 - 16:33.


#6
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Vrei sa cumperi masina noua ? Intreb deoarece sunt pe piata cateva pickup-uri relativ putin rulate , gata modificate la pret foarte bun. Prin "modificate" , ma refer la suspensie HD care suporta un plus fata de suspensia clasica. Oricum , ce arati tu acolo cantareste mult mai putin , dar vei avea nevoie de rezervor suplimentar , eventual panouri fotovoltaice , rezervor apa , care vor urca greutatea . Eu sunt fan pickup , dar pentru o expeditie de lunga durata este mai util un bus modificat .

#7
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Un camper nu iti e mai util? Ma gandesc ca 1+1 (masina+rulota) e mai greu de condus din 2 bucati decat una singura. Nu zic sa cumperi de aici, dar parca ar fi mai ok modelele.

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
In plus , sa stii ca ce vezi in filmele de prezentare cu tona aruncata in bena de la 10 metri si urcari nasoale cu incarcare maxima sunt povesti pentru copii . Daca ajungi in noroi cu camperul ala gigantic , acolo ramai pana vine un camion adevarat sa te scoata . Daca tot ai bani de cheltuit , cauta un Unimog de armata ( ca-s ieftine ) si cu ce ramane il dotezi bine . Nu se compara ca si capacitati de trecere si de incarcare . Depinde pe unde vrei sa mergi .  Orice ai alege , sa stii ca off-road cu chestia aia in spate nu poti face . Oricum , nu cu un pickup pentru europeni . Cu un Dodge Ram PowerWagon sau un F-250 ...poate .

#9
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004
Nu vreau sa cumpar masina noua.
Nu am probleme neaparat cu masini modificate dar sa fie trecuta in acte masa suportata altfel poti sa ai probleme la granite cu astfel de modificari sau incarcari excesive.

@Pololica Prin camper intelegi rulota? Nu vreau rulota, prea mare, prea grea.
Masina va trebui trimisa pe vapor si la masini mari costul e prea mare.
De aceea vreau sa trimit masina de aici si truck camperul probabil va fi cumparat din SUA si apoi cobor in jos.
Exista anumite categorii de pret pentru transport pe vapor. Si as vrea sa ma incadrez in prima care oricum are un cost destul de mare ( aprox 2000 Euro pe sens).

Nu voi face off-road extrem.

Edited by FreeMan_FX, 05 December 2016 - 16:32.


#10
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Orice pickup de pe piata duce acum 1000 de kg. Ce vrei tu sa pui in bena cantareste maxim 800 . Te incadrezi ca si acte . Dar problema nu este asta. Problema este ca masina nu o sa reziste cu incarcarea aia la limita daca nu este suspensia modificata . La inclinatii te rastoarna . Eu detin un pickup si este un fel de camper rudimentar  in sensul ca dorm in el ( mai fac mici expeditii ). Totusi ii cunosc limitarile ca si masina stock . Cand o incarc cu detoate ...ma cam abtin sa intru in locuri stramte , cu inclinatii mari . Balansul este prea puternic pentru o suspensie standard .

#11
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004

View PostJurasikMan, on 05 decembrie 2016 - 16:36, said:

Orice pickup de pe piata duce acum 1000 de kg. Ce vrei tu sa pui in bena cantareste maxim 800 . Te incadrezi ca si acte . Dar problema nu este asta. Problema este ca masina nu o sa reziste cu incarcarea aia la limita daca nu este suspensia modificata . La inclinatii te rastoarna . Eu detin un pickup si este un fel de camper rudimentar  in sensul ca dorm in el ( mai fac mici expeditii ). Totusi ii cunosc limitarile ca si masina stock . Cand o incarc cu detoate ...ma cam abtin sa intru in locuri stramte , cu inclinatii mari . Balansul este prea puternic pentru o suspensie standard .
Ok. Atunci ar fi bine sa fie modificata suspensia. Poti sa detaliezi putin ce inseamna asta ? Arcuri, amortizoare, altceva?
De obicei parca la pick-up pe spate are arcuri lamelare. Trebuie inlocuite?

#12
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cam la 1000 euro gasesti suspensii OME care cuprind tot kitul. Cauta la GTC la Razvan. Omul se pricepe si a modificat multe 4x4 . Tot el te poate  consilia cu privire la "necesarul " pentru un camper bun . Este firma serioasa .
Arcurile si amortizoarele sunt altele la kituri HD . Si bucsele , barele de torsiune . Este bine sa modifici masina la o firma care stie ce face. De obicei este nevoie de repozitionarea grupului diferential fata pentru ca masina se va ritdica si cardanul fata ramane scurt. LA spate nu-i problema pentru ca diferenta de lungime o preia culisanta cardanului spate. La cardanul scurt nu ai culisanta.

Edited by JurasikMan, 05 December 2016 - 16:52.


#13
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
De ce nu cauti tot ce ai nevoie direct din state? Nu te complici cu drumul?

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Eu as cauta in Amerca de Sud. Este o cultura identica cu cea din State in materie de pickup dar preturile ( banuiesc ) ca sunt mai accesibile . .

#15
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,636
  • Înscris: 28.11.2001
de ce nu cauti masina pe piata americana? .... sigur gasesti la preturi mai oki decat oriunde in europa, variante mai diverse (tara "truck-urilor) si-n plus nu te mai incurci cu transportul peste ocean.

am dubii ca in america te va opri careva sa-ti cantareasca masina .... asa ca in loc sa perzi vremea cautand in acte mai bine cauti solutii de optimizare (intarit suspensii, inlatare, etc)

Edited by Tarzy, 05 December 2016 - 17:00.


#16
FreeMan_FX

FreeMan_FX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 11.09.2004

View Posthorean, on 05 decembrie 2016 - 16:52, said:

De ce nu cauti tot ce ai nevoie direct din state? Nu te complici cu drumul?

Problemele cu statele sunt mai multe:
- mai complicat cu cumparatul, sunt anumite state cica ar fi mai ok ( Arizona)
- gasesti numai motoare mari ( peste 5000cc) pe benzina, consuma mult si apoi va trebui s-o vand ..ceea ce poate dura foarte mult, n-as putea aduce asa mastodont in Romania.
- pe viza de turist posibil sa nu pot cumpara asa usor si am inteles ca ar fi o limita de 1 an in care am dreptul sa detin aceasta masina. Nu mai zic ca viza de turist e de maxim 6 luni in SUA si eu as vrea sa ajung si in Alaska la un momentdat si n-as vrea sa-mi consum timpul cu masina.

#17
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Nu știu dacă-l cunoști, dar uite un site cu o sintetizare competentă în alegerea unui vehicul pentru expediții a unui tip care a călătorit ceva la viața lui: http://www.silkroute...t/choosevan.htm

#18
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
Totusi nu iti este mai usor sa cumperi local si o vinzi dupa ce iti faci treaba? Ai zis america de sud. Iti iei de acolo, te folosesti de ea, o vinzi. Vrei alaska, zbori pana acolo, iei masina si dupa care o vinzi. Daca planifici de acasa de unde sa cumperi si stii ce, ai un traseu cat de cat stabilit cred ca ar fi mai usor si poate chiar mai ieftin daca esti si la buget. Ar fi bine sa stii si care sunt masinile mai populare sau pe care le poti repara relativ rapid si usor in zonele care le frecventezi.

Tu iti faci griji de vanzare, dupa ce am scris am vazut. Poate ai timp sa frecventezi cluburile locale de offroad ( din tarile pe care le vizitezi) si iti faci o idee din timp despre cum stau lucrurile. Prezinti povestea ta, zici ca esti doar in trecere, poze pe unde ai umblat etc.

Edited by horean, 05 December 2016 - 17:34.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate