Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
KIA Sportage 1.6 TGI clasic vs Suzuki SX4 s-cross facelift 1.6 diesel
#37
Posted 08 October 2017 - 21:00
#38
Posted 08 October 2017 - 21:42
A mai fost unu' cu o nemtoaica pe care isi colantase problemele, destul de multe si grave si s-a plimbat pe strazi cu ea sa o faca de ras....Cazuri izolate sunt peste tot, nu este marca sa nu scape. Baga banu si fa-le reclama pe panouri, la tv, pe net, pe fb...pe forumuri e fix pix!
Edited by farausername, 08 October 2017 - 21:43. |
#39
Posted 08 October 2017 - 21:46
Imi pare rau pt. experienta ta. Mie chiar imi place Sportage insa la japoneze si coreene e bine sa le iei cu dotarile minime pt. ca nu se pricep la lucruri complcate cum ar fi cutia automata cu ambreiaj dublu pt. care VW e celebru.
Sora mea si-a luat un Tucson care e sora cu Sportage tau. La recomandarea mea si-a luat cea mai simpla varianta, tractiune fata, motor fara turbina, cutie manuala. La chestii simple se pricep asiaticii sa copie si de aici fiabilitatea lor renumita. Merge foarte bine, fara nici o problema dupa 2 ani si 20 mii km. Daca vrei lucruri delicate si complexe atunci in nici un caz masini asiatice. Sper sa se rezolve probleme tale si urmatoarea masina sa o iei nemteasca. Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 21:50. |
#40
Posted 08 October 2017 - 22:08
Aoleu,revine "masina nemtasca" cea mai cea...Mi se face rau,pe bune.Asiaticii si aici includ in primul rand japonezii, nu stiu domnule sa faca masini complicate,stiu doar nemtii.De fapt ei conduc in topul fiabilitatii doar cu dotari de baza?Cum vine asta?Hai sa fim seriosi.
Edited by dantt, 08 October 2017 - 22:10. |
#41
Posted 08 October 2017 - 22:24
dantt, on 08 octombrie 2017 - 22:08, said:
Mi se face rau,pe bune. Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 22:25. |
#43
Posted 08 October 2017 - 22:53
Kroghy, on 08 octombrie 2017 - 22:24, said:
Asta spune si initiatorul care si-a lua masina asiatica care a incercat sa copie DSG-ul de la nemti. Sunt foarte multe plangeri legate de cutia de viteza automata cu doua ambreiaje de la asiatici. Pur si simplu nu le-a iesit copierea. In cativa ani o sa reuseasca si ei si o sa fie renumiti pt. fiabilitate atunci cand nemtii o sa foloseasca tehnologii noi. Nici cu Haudi nu mi-e rusine, cazaturi nu alta , dar cazaturi la 100.000 de euro !!! Asiatice , coreene se pare ca-s praf desi au garantie 7 ani , bleah nu as da bani pe asa ceva nici mort . In schimb o asiatica japoneza nu ai ce sa reprosezi , masini adevarate si fiabile . Din pacate romanul este snob si snobismul se plateste scump . Vrei masini bune fara probleme cu garantie medie iei japoneze , vrei masini cu garantie mare dar proaste iei coreene sau nemtesti , vrei masini bune cu garantie mica iei frantuzesti ... dar daca imaginea conteaza mai mult atunci iei ca si domnul din linkul de mai sus cu 100.000 de euro si esti ocupat pana peste cap ... Edited by Baxon, 08 October 2017 - 22:53. |
#44
Posted 08 October 2017 - 23:04
#46
Posted 09 October 2017 - 19:44
Si japonele au probleme, e pe undeva in aria auto softpedia un topic cu 3 suvuri Honda, 2 din ele au fost inlocuite de asko pentru diverse probleme. Pe forumurile din state acum rasuna plangeri legate de noul civic...cele din europa par a fi scapat momentan.
10 zile cu masina in service nu e chiar nemaiauzit, iar dupa 3 tripuri la service pentru aceeasi problema legea iti da dreptul sa ceri inlocuirea masinii, poti cauta pe google mai multe informatii. La VW picau intr-o veselie transmisiile acum ceva timp, acum VAG considera normal ca motorul sa pape 1l de ulei la 1000 km. La BMW probleme similare..la americani Tesla se chinuie sa puna pe linia de productie noul model.. Nu exista padure fara uscaciuni. La Sportage nu as alege cutia dct, are limitari tehnologice bine cunoscute...diesel cu auto clasica sau benzina cu manuala. |
|
#47
Posted 09 October 2017 - 20:11
Toate cutiile dublu ambreiaj sunt nefiabile, indiferent de producator sau de marca de masini pe care sunt puse! E o tehnologie cacacioasa si producatorii au obiceiul tampit sa se ia unii dupa altii!
DSG-urile VW sunt proiectate parca de Borg-warner si au probleme, EDC-urile Renault sunt proiectate/facute de Getrag, DCT-ul Kia/Hyundai cica e dezvoltat chiar de ei, toate trei sunt failuri din punct de vedere al fiabilitatii! Daca intri pe forumul VW sunt doua topicuri despre dsg-uri, unul pentru dsg-ul umed, unul pentru dsg-ul uscat! VW a promovat tehnologia asta, astialalti s-au luat ca boii dupa ei! Sigur ca are si avantaje, dar da prea multe batai de cap! Trage-le-o la Kia sa le iasa ochii din cap! Mai nou vad ca e greu sa gasesti o masina cu transmisie automata clasica, toti îi dau cu dublu-ambreiajul! Edited by kodiak, 09 October 2017 - 20:11. |
#48
Posted 09 October 2017 - 20:21
Cine vrea cutie automata care sa fie si performanta ca o manuala dar si fiabila atunci trebuie sa mearga pe DSG de la VW. Au testat foarte multe versiuni, au avut si mici probleme insa in genera sunt foarte fiabile. La fel si Audi care e singurul producator care a reusit sa produca CVT-uri bune. Au avut probleme cu primele multitronic dar dupa 2005 au reusit sa faca niste cutii extraordinare.
|
#50
Posted 09 October 2017 - 20:27
Cutiile DSG de la VW sunt printre cele mai fiabile cutii automate cu performante comparabile cu cele manuale. Aleg oricand o cutie de viteze DSG fata de o manuala. Am ales o masina cu cutie multitronic care se zvoneste ca e stricacioasa dar dupa aproape doi ani ma declar super multumit. Problema e la utilizatori, nu la tehnica.
O cutie automata produsa de VW fie ca e DSG, fie ca e multitronic tine mai mult decat masina daca e intretinuta si exploatata cum trebuie. Edited by Kroghy, 09 October 2017 - 20:28. |
#52
Posted 09 October 2017 - 20:39
Si tu te iei dupa google?
Ia uite ce multe probleme au asiaticele cu ambreaij dublu: Dangerous, Horrible DCT 208 pagini http://www.hyundai-f...rrible-dct.html Da un google dupa orice ca vei gasi rezultate pe masura. Poti sa cauti despre apocalipsa, poti sa cauti despre OZN-uri, poti sa cauti despre orice ca vei gasi suficiente rezultate. Recomandarea mea e sa asculti pe cei care se pricep. Posesor de DCT, citez: "This is going to get me killed" Edited by Kroghy, 09 October 2017 - 20:43. |
#53
Posted 09 October 2017 - 21:40
Nu draga, eu ti-am indicat forumul VW Romania sa vezi cate probleme sunt cu cutiile DSG, nu m-am obosit sa caut vreun forum german, englezesc sau american!
Cutiile Kia sunt aceleasi de la Hyundai, deci da, poti sa citezi ce zic americanii despre DCT, care-s si ele la fel de fiabile/nefiabile ca cele ale VW! Aia spuneam mai sus, ca indiferent de producator si de masina pe care sunt puse, cutiile cu dublu ambreiaj au probleme de fiabilitate, in cazul colegului nostru, e proasta de noua! Kroghy, ce zici, nu raportam posturile astea ale noastre, incepand cu al colegului rami71, la un moderator sa faca un topic separat pentru cutiile cu dublu ambreiaj? |
#54
Posted 10 October 2017 - 06:17
Kroghy, on 08 octombrie 2017 - 21:46, said:
Dap, aici ai nimerit-o in sfarsit. WV intr-adevar e celebru pentru cutiile cu dublu ambreiaj. DSG7 cu ambreiaj uscat e cea mai putin fiabila cutie cu dublu ambreiaj pusa vreodata pe o masina. DSG7 (wet clutch) e o imbunatatire, prin comparatie, dar pe de alta parte era absolut imposibil sa fie mai putin fiabila ca prima, asa ca... Edited by tatalor51, 10 October 2017 - 06:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users