Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

KIA Sportage 1.6 TGI clasic vs Suzuki SX4 s-cross facelift 1.6 diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006

 rami71, on 08 octombrie 2017 - 18:48, said:

Ca sa concluzionez, mai vesel, cred ca nemtii ar trebui sa faca masini
Și de ce nu ți-ai luat nemțească de la bun început, dacă deja știai că fac cele mai bune mașini? :huh:

#38
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
A mai fost unu' cu o nemtoaica pe care isi colantase problemele, destul de multe si grave si s-a plimbat pe strazi cu ea sa o faca de ras....Cazuri izolate sunt peste tot, nu este marca sa nu scape. Baga banu si fa-le reclama pe panouri, la tv, pe net, pe fb...pe forumuri e fix pix!

Edited by farausername, 08 October 2017 - 21:43.


#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Imi pare rau pt. experienta ta. Mie chiar imi place Sportage insa la japoneze si coreene e bine sa le iei cu dotarile minime pt. ca nu se pricep la lucruri complcate cum ar fi cutia automata cu ambreiaj dublu pt. care VW e celebru.
Sora mea si-a luat un Tucson care e sora cu Sportage tau. La recomandarea mea si-a luat cea mai simpla varianta, tractiune fata, motor fara turbina, cutie manuala. La chestii simple se pricep asiaticii sa copie si de aici fiabilitatea lor renumita. Merge foarte bine, fara nici o problema dupa 2 ani si 20 mii km. Daca vrei lucruri delicate si complexe atunci in nici un caz masini asiatice.
Sper sa se rezolve probleme tale si urmatoarea masina sa o iei nemteasca.

Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 21:50.


#40
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Aoleu,revine "masina nemtasca" cea mai cea...Mi se face rau,pe bune.Asiaticii si aici includ in primul rand japonezii, nu stiu domnule sa faca masini complicate,stiu doar nemtii.De fapt ei conduc in topul fiabilitatii doar cu dotari de baza?Cum vine asta?Hai sa fim seriosi.

Edited by dantt, 08 October 2017 - 22:10.


#41
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 dantt, on 08 octombrie 2017 - 22:08, said:

Mi se face rau,pe bune.
Asta spune si initiatorul care si-a lua masina asiatica care a incercat sa copie DSG-ul de la nemti. Sunt foarte multe plangeri legate de cutia de viteza automata cu doua ambreiaje de la asiatici. Pur si simplu nu le-a iesit copierea. In cativa ani o sa reuseasca si ei si o sa fie renumiti pt. fiabilitate atunci cand nemtii o sa foloseasca tehnologii noi.

Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 22:25.


#42
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Stiu ca automata de pe Kia e slaba,insa nici dsg-ul nu e mai breaz,stai linistit.Cel putin alea cu ambreiaj uscat,sunt praf.

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Kroghy, on 08 octombrie 2017 - 22:24, said:

Asta spune si initiatorul care si-a lua masina asiatica care a incercat sa copie DSG-ul de la nemti. Sunt foarte multe plangeri legate de cutia de viteza automata cu doua ambreiaje de la asiatici. Pur si simplu nu le-a iesit copierea. In cativa ani o sa reuseasca si ei si o sa fie renumiti pt. fiabilitate atunci cand nemtii o sa foloseasca tehnologii noi.
https://www.4tuning....f318f5b71136ff8
Nici cu Haudi nu mi-e rusine, cazaturi nu alta , dar cazaturi la 100.000 de euro !!!
Asiatice , coreene se pare ca-s praf desi au garantie 7 ani , bleah nu as da bani pe asa ceva nici mort . In schimb o asiatica  japoneza nu ai ce sa reprosezi , masini adevarate si fiabile . Din pacate romanul este snob si snobismul se plateste scump .
Vrei masini bune fara probleme cu garantie medie iei japoneze , vrei masini cu garantie mare dar proaste iei coreene sau nemtesti , vrei masini bune cu garantie mica iei frantuzesti ... dar daca imaginea conteaza mai mult atunci iei ca si domnul din linkul de mai sus cu 100.000 de euro si esti ocupat pana peste cap ...

Edited by Baxon, 08 October 2017 - 22:53.


#44
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
De,nu stiu ce sa zic cu garantia la nemtesti.Eu am printre altele si un BMW de firma luat de nou cu garantie de producator 2 ani.Si la Mercedes tot 2 ani e garantia.

#45
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Era vb de vag , nu mai pot corecta , scuze .

#46
Ephesos

Ephesos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,970
  • Înscris: 31.01.2011
Si japonele au probleme, e pe undeva in aria auto softpedia un topic cu 3 suvuri Honda, 2 din ele au fost inlocuite de asko pentru diverse probleme. Pe forumurile din state acum rasuna plangeri legate de noul civic...cele din europa par a fi scapat momentan.

10 zile cu masina in service nu e chiar nemaiauzit, iar dupa 3 tripuri la service pentru aceeasi problema legea iti da dreptul sa ceri inlocuirea masinii, poti cauta pe google mai multe informatii. La VW picau intr-o veselie transmisiile acum ceva timp, acum VAG considera normal ca motorul sa pape 1l de ulei la 1000 km. La BMW probleme similare..la americani Tesla se chinuie sa puna pe linia de productie noul model..

Nu exista padure fara uscaciuni.

La Sportage nu as alege cutia dct, are limitari tehnologice bine cunoscute...diesel cu auto clasica sau benzina cu manuala.

#47
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Toate cutiile dublu ambreiaj sunt nefiabile, indiferent de producator sau de marca de masini pe care sunt puse! E o tehnologie cacacioasa si producatorii au obiceiul tampit sa se ia unii dupa altii!
DSG-urile VW sunt proiectate parca de Borg-warner si au probleme, EDC-urile Renault sunt  proiectate/facute de Getrag, DCT-ul Kia/Hyundai cica e dezvoltat chiar de ei, toate trei sunt failuri din punct de vedere al fiabilitatii!
Daca intri pe forumul VW sunt doua topicuri despre dsg-uri, unul pentru dsg-ul umed, unul pentru dsg-ul uscat!
VW a promovat tehnologia asta, astialalti s-au luat ca boii dupa ei!
Sigur ca are si avantaje, dar da prea multe batai de cap!
Trage-le-o la Kia sa le iasa ochii din cap!
Mai nou vad ca e greu sa gasesti o masina cu transmisie automata clasica, toti îi dau cu dublu-ambreiajul!

Edited by kodiak, 09 October 2017 - 20:11.


#48
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Cine vrea cutie automata care sa fie si performanta ca o manuala dar si fiabila atunci trebuie sa mearga pe DSG de la VW. Au testat foarte multe versiuni, au avut si mici probleme insa in genera sunt foarte fiabile. La fel si Audi care e singurul producator care a reusit sa produca CVT-uri bune. Au avut probleme cu primele multitronic dar dupa 2005 au reusit sa faca niste cutii extraordinare.

#49
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Kroghy, nu mai indu oamenii in eroare, toate cutiile dublu ambreiaj sunt proaste dpdv al fiabilitatii, inclusiv cele VW, inclusiv cele dupa 2005!

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Cutiile DSG de la VW sunt printre cele mai fiabile cutii automate cu performante comparabile cu cele manuale. Aleg oricand o cutie de viteze DSG fata de o manuala. Am ales o masina cu cutie multitronic care se zvoneste ca e stricacioasa dar dupa aproape doi ani ma declar super multumit. Problema e la utilizatori, nu la tehnica.
O cutie automata produsa de VW fie ca e DSG, fie ca e multitronic tine mai mult decat masina daca e intretinuta si exploatata cum trebuie.

Edited by Kroghy, 09 October 2017 - 20:28.


#51
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Da un search cu google si cauta jurnal DSG6 si jurnal DSG7! Te lamuresti repede cand vezi cate pagini au topicurile!
Care-i problema cu utilizatorii, daca tehnica VW n-are nici o problema?

#52
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Si tu te iei dupa google?
Ia uite ce multe probleme au asiaticele cu ambreaij dublu:
Dangerous, Horrible DCT
208 pagini
http://www.hyundai-f...rrible-dct.html
Da un google dupa orice ca vei gasi rezultate pe masura. Poti sa cauti despre apocalipsa, poti sa cauti despre OZN-uri, poti sa cauti despre orice ca vei gasi suficiente rezultate.
Recomandarea mea e sa asculti pe cei care se pricep.
Posesor de DCT, citez: "This is going to get me killed"

Edited by Kroghy, 09 October 2017 - 20:43.


#53
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Nu draga, eu ti-am indicat forumul VW Romania sa vezi cate probleme sunt  cu cutiile DSG, nu m-am obosit sa caut vreun forum german, englezesc sau american!
Cutiile Kia sunt aceleasi de la Hyundai, deci da, poti sa citezi ce zic americanii despre DCT, care-s si ele la fel de fiabile/nefiabile ca cele ale VW!
Aia spuneam mai sus, ca indiferent de producator si de masina pe care sunt puse, cutiile cu dublu ambreiaj au probleme de fiabilitate, in cazul colegului nostru, e proasta de noua!
Kroghy, ce zici, nu raportam posturile astea ale noastre, incepand cu al colegului rami71, la un moderator sa faca un topic separat pentru cutiile cu dublu ambreiaj?

#54
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 Kroghy, on 08 octombrie 2017 - 21:46, said:

Imi pare rau pt. experienta ta. Mie chiar imi place Sportage insa la japoneze si coreene e bine sa le iei cu dotarile minime pt. ca nu se pricep la lucruri complcate cum ar fi cutia automata cu ambreiaj dublu pt. care VW e celebru.
Dap, aici ai nimerit-o in sfarsit. WV intr-adevar e celebru pentru cutiile cu dublu ambreiaj. DSG7 cu ambreiaj uscat e cea mai putin fiabila cutie cu dublu ambreiaj pusa vreodata pe o masina.

DSG7 (wet clutch) e o imbunatatire, prin comparatie, dar pe de alta parte era absolut imposibil sa fie mai putin fiabila ca prima, asa ca...

Edited by tatalor51, 10 October 2017 - 06:21.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate