Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nici tehnologia militarã nu mai e ce era odatã...
Last Updated: Dec 08 2016 23:58, Started by
mihaicozac
, Dec 02 2016 17:10
·
0
#19
Posted 02 December 2016 - 23:05
Asta nu e barcuta care la o singura tragere scuipa 800 k $$$ si ca poate scuipa de cateva ori pe minut....si bugetul e cam mic pt seminte?
|
#20
Posted 03 December 2016 - 14:06
hhhhh
inca odata americanii ne arata cat sunt de "meseriasi". Edited by D3an, 03 December 2016 - 14:06. |
#21
Posted 03 December 2016 - 20:25
Pai sint. Da cine face, mai ales cind face ceva prima oara si foarte complex, mai si greseste pe principiul trial and error. Cine nu face nu greseste niciodata. Poate asta explica atitudinea excesiv de critica a unora care nu au construit mai mult de un castel de nisip in viata lor in fata altora,
|
#22
Posted 03 December 2016 - 20:59
A fost forjată 3 ani în tot felul de teste şi misiuni înainte de a fi dată efectiv în exploatare.
Edited by mihaicozac, 03 December 2016 - 20:59. |
#23
Posted 03 December 2016 - 21:59
Prien, on 02 decembrie 2016 - 22:14, said:
Sa revin. Da, orice nava are si motoare auxiliare. Acestea sunt destinate manevrelor in port, unde clar, nu poti avea viteza, ca in largul marii/oceanului. Sa explic. In port te intereseaza doar sa te dezlipesti singur de dana (cheu) si sa te descurci pana iesi in largul marii, sau sa intrii singur, ca sa nu mai apelezi la remorchere. Ca daca apelezi, scoti banuu gros$$$$$. Acuma daca esti nava militara, da, nu plateste tu, nava cutare. Dar oricat indirect, Marina. Si oricum in port daca ai viteza, creezi valuri mari care pot distruge busii vasele legate de tarm, sau chiar roade pamantul... Cine a citit "Toate panzele sus" stie... . . . La fel si americanii aia. Sunt convins ca au gandit si simulat multe. Dar salinitatea, diferentele bruste de temperatura, saltul de la "dead slow" la "full ahead" Scrii prostii! Propulsia e asigurata de motor principal (sau motoare principale cu linii axiale independente sau cuplate prin reductor) sau turbina de propulsie (cu abur sau cu gaze) sau azipod-uri, etc. Motorul principal poate fi termic (diesel in 2 sau 4 timpi) sau electric (high voltage). Mai sunt si altele: propulsie Voith Schneider, cu jet, etc., dar n-are rost sa intram in detalii. Motoarele auxiliare sunt destinate producerii energiei electrice pentru propulsia cu motor electric, pentru bow- si stern- thrustere, azipod-uri, DAR, MAI ALES PENTRU SISTEMELE AUXLIARE ALE NAVEI. Din ce zice mihaicozac, Zumwalt are propulsie electrica cu motoare high voltage. Etansarile liniilor axiale au cedat, si apa a patruns in motoarele electrice, ceea ce mi se pare o eroare umana ca este greu de cazut ca ambele etansari au cazut in acelasi timp. Lasa-le naibii de salinitate (in canalul Panama este mai mult apa dulce), "Toate panzele sus", saltul brusc de la DS la Full Away si alte prostii! Daca tot ne dam cu parerea, macar sa vorbim despre ce ne pricepem! |
#24
Posted 08 December 2016 - 23:47
Vezi ca nu stii cu cine te pui: domn inginer stie sa lege 3 rezistente, chestie de care nu toti absolventii de scoala profesionala sint capabili, deci este absolut in drept sa vorbeasca despre ce nu stie!
|
#25
Posted 08 December 2016 - 23:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users