Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Opel Grandland X 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
Opel va lansa la finele anului viitor un SUV cu șapte locuri, care ar urma să împrumute din designul lui Opel Astra. Țintele lui vor fi Nissan x-Trail și Skoda Kodiaq.

Opel a anunțat că va oferi publicului o gamă puternică de SUV-uri, menită să atragă valul mare de clienți europeni aflați în căutarea unui crossover mai mic sau mai mare.
După Mokka X, adică faceliftul modelului de segment B, Opel a anunțat Crossland X și Grandland X, frații mai mari ai lui Mokka. Dacă despre Crossland X știm că va fi un crossover compact aflat la intrarea în segment, gata să fure din clienții lui Nissan Qashqai și Peugeot 3008, fratele mai mare Grandland X trebuie să se dueleze cu SUV-urile din partea superioară a segmentului compact. Adică acele SUV-uri care oferă și șapte locuri: Skoda Kodiaq, Mitsubishi Outlander sau Nissan X-Trail.

Asemeni lui Crossland X, și Grandland X va fi dezvoltat pe o platformă nouă, denumită EMP2 și împrumutată de la PSA Peugeot-Citroen, partenerii germanilor. Arhitectura modulară va permite folosirea unor tehnologii noi, cum sunt frânarea automată de urgență, asistența la parcare, pilotul automat adaptiv, monitorizarea punctului mort sau fază lungă automată.

Gama de motorizări va fi similară cu cea a lui Crossland X, adică unități cu patru cilindri, diesel și benzină, asociate unei cutii manuale sau automate cu șase rapoarte.

Noul Grandland X ar trebui să ajungă pe piață la finalul anului 2017, însă până în prezent nu există informații despre liniile sale de design. Oamenii de creație de la RM Design s-au gândit însă că viitorul SUV ar trebui să împrumute elemente estetice de la actualul Astra, așa că au încercat să le transpună pe Grandland X. A ieșit o prelucrare digitală, despre care sperăm să se apropie cât mai mult de original.

sursa

Attached Files



#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Antara a fost un esec. Nefiabil, foarte greu si submotorizat.
Sper sa nu urmeze aceeasi reteta.

#3
HAL9000

HAL9000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 07.06.2013
Frontera a fost un esec
Antara a fost un esec
Mokka, desi alta categorie, mai bine nu vorbim
Asta se va vedea...

Edited by HAL9000, 28 November 2016 - 12:49.


#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 Adm, on 28 noiembrie 2016 - 12:43, said:

Antara a fost un esec. Nefiabil, foarte greu si submotorizat.
Sper sa nu urmeze aceeasi reteta.
In schimb Frontera mi se pare ca a fost un succes acum 20 de ani.. pe vremea cand putini faceau SUV.
ON topic,  masinuta asta pare inspirata dupa MB GLA

#5
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004
frontera a fost chiar o masina reusita - si cel putin in poza, si asta arata un progres maricel fata de variantele anterioare. sa vedem totusi motoarele    :)

#6
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007

 TurboBot, on 28 noiembrie 2016 - 13:33, said:

na, tot mai bun un Volkswagen. Masini de incredere
Vorbesti ca unu' care nu a avut Opel vreodata, sa fii si in ton cu gaşca, sa dea bine.   Eu cel putin , despre mai vechile modele de opel,  pot sa zic ca sunt masini cinstite, si chiar reusite.   Am de 10 ani opel si nu m-a lasat niciodata in drum (320000km).  La fel cred ca pot zice si multi cu Renault sau psa, chiar si Fiat.. dar noh, Folsvaginu  e mai cu moţ, ca beneficiaza de propaganda.
Sti cum e cu increderea asta... pana te abuzeaza baietii, mai o fofarlica, mai o smecherie.
Cel mai bun indicator este faptul ca marcile astea sunt pe piata toate, de aproape 100 de ani.  Daca una sau alta facea  masini proaste, dadeau faliment demult.

#7
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
"" Mokka, desi alta categorie, mai bine nu vorbim""

si eu aveam parerea ta dar am citit recent ca a fost de 2 ori la rand masina anului 4 x 4 in DE si din 2012 pana azi s-au fabricat peste 600 de mii de masini. aste e motivul pt care la anul Opel vrea sa intre pe piata cu Grandland si Crossland.

http://media.gm.com/...el-in-2017.html

#8
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
Opel mai bine ar sta pe alea mici ca la suv nu prea le reusesc

#9
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Skoda a scos Kodiaq-ul dupa  care "succesuri" ? Apoi cu Outlander sau x-Trail nu-i  greu sa concurezi !

#10
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015
Trebuie sa recunosc ca vazuta live: I like it!

Sunt convins ca o sa aiba succes la vanzari, dar in acelasi timp o sa scada ceva vanzarile la Mokka, care se vinde foarte bine. Si bineinteles este o alternativa la Zafira (de fapt asta si este Opel intern) ptr cei care nu au nevoie de 5+2 locuri. Mai ales ca momentan vine la acelasi pret mai bine echipata decat Zafira.

Attached Files



#11
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Nu pare asa de mare, ma asteptam la altceva.  Credeam ca se va baza pe o platforma comuna cu noua Insignia.

#12
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015
@stateadrian:

Grandland X este pendantul de la Peugeot 3008 si concureaza cu VW Tiguan si Seat Ateca. La vreo 4,5m lungime, 1,85m latime si un portbagaj de peste 500L nu poti spune ca este mic. Tu banuiesc ca te referi la SUV-ul planificat ptr 2019. Prin presa Auto se numeste Omega X, dar probalil ca denumirea o sa fie Insignia X si o sa fie de dimensiunile Buick Enclave. Numai ca ala sta inca in stele daca o sa fie produs. Momentan are chiar si un numar intern, dar mai mult nu stie nimeni actual.

Iar eu personal nu cred ca ala face mult sens ptr Opel, in sensul de a fi profitabil. Cu Grandland X ai la sub 30.000 euro o masina destul de mare si bine echipata. Momentan un Insignia cu 4x4 si Motor pe masura ptr asa ceva ajunge la peste 50.000 euro. Un eventual SUV mare ar fi pozitionat ca pret ceva peste Insignia. Eu personal nu cred ca asta este clasa de masini profitabila ptr Opel. Momentan se vand foarte bine Corsa / Meriva / Mokka / Astra, masini in segmentul de pret 15.000-30.000 euro.

#13
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
"Eu personal"?

#14
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 ericmario, on 07 iulie 2017 - 17:48, said:

"Eu personal"?
Mai las-o dracu' de gramatica c-a trecut evaluarea si suntem pe forum de masini.

 Passenger001, on 07 iulie 2017 - 16:36, said:

@stateadrian:

Grandland X este pendantul de la Peugeot 3008 si concureaza cu VW Tiguan si Seat Ateca. La vreo 4,5m lungime, 1,85m latime si un portbagaj de peste 500L nu poti spune ca este mic. Tu banuiesc ca te referi la SUV-ul planificat ptr 2019. Prin presa Auto se numeste Omega X, dar probalil ca denumirea o sa fie Insignia X si o sa fie de dimensiunile Buick Enclave. Numai ca ala sta inca in stele daca o sa fie produs. Momentan are chiar si un numar intern, dar mai mult nu stie nimeni actual.

Iar eu personal nu cred ca ala face mult sens ptr Opel, in sensul de a fi profitabil. Cu Grandland X ai la sub 30.000 euro o masina destul de mare si bine echipata. Momentan un Insignia cu 4x4 si Motor pe masura ptr asa ceva ajunge la peste 50.000 euro. Un eventual SUV mare ar fi pozitionat ca pret ceva peste Insignia. Eu personal nu cred ca asta este clasa de masini profitabila ptr Opel. Momentan se vand foarte bine Corsa / Meriva / Mokka / Astra, masini in segmentul de pret 15.000-30.000 euro.
Daca pui ca in RO (nu stiu in DE) un Touareg (o clasa mai mare) cu V6 (nu surogate) de 204 CP, cu toate dotarile necesare inclusiv AT si finisaje premium costa sub 40K, despre ce vorbim cu Insignii spre 50K ?!

#15
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 HAL9000, on 28 noiembrie 2016 - 12:49, said:

Frontera a fost un esec
Antara a fost un esec
Mokka, desi alta categorie, mai bine nu vorbim
Asta se va vedea...
Niciuna din ele nu era Opel. Toate aveau origini asiatice nu tocmai nobile (Isuzu si DAEWOO/GM DAT).

Sunt curios cum vor rezolva lipsa transmisiei integrale a platformelor PSA care vor fi folosite si la Opel la noile modele. Exceptand modele hibrid, bineinteles, care sunt AWD.

#16
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015

 ericmario, on 07 iulie 2017 - 17:48, said:

"Eu personal"?
Banuiesc ca este gresit, altfel nu mi-ai fi atras atentia. Perle din astea ies cand gandesti intr-o limba si srii in alta, este rezultatul traducerii mot-a-mot.

 underb, on 07 iulie 2017 - 21:09, said:

Sunt curios cum vor rezolva lipsa transmisiei integrale a platformelor PSA care vor fi folosite si la Opel la noile modele. Exceptand modele hibrid, bineinteles, care sunt AWD.
Simplu: transmisie integrala nu este si nici nu va fi disponibila la modele Opel. CrosslandX si GrandlandX au numai SUV-look.

#17
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015
@mufasa:
Precis mai tii minte ca am mai discutat pe tema asta, pret Touareg, iar mie nu-mi venea sa cred. Iar in configuratorul romanesc, la inceput am crezut ca sunt preturile fara TVA.
Pret Touareg D:  https://www.volkswag...page=trimĂ‚ Ă‚
Cel mai ieftin posibil incepe de la 54.400 euro.
Pret Touareg RO:  https://cc.porschein...55?category=SUV
Si inca ceva, cel romanesc vine in baza mai bine echipat. De fapt diferenta concreta este de vreo 20.000 euro!!!! WOW! Crazy world!

Tin minte, scurt dupa ce am aflat eu si m-am convins ca este mult mai ieftin, l-am confrontat de dealerul meu VW cu asta. La inceput nu credea nici el, apoi dupa ce i-am aratat concret, dadea din umeri. La fel cand i-am cerut un argument, de ce un eventual Touareg in viitor sa-l cumpar de la el si nu din Romania. Totusi, nu vorbim de peanuts aici, 20.000 euro sunt o caruta de bani.

BTW: am avut in Ro inchiriate o data un Touareg si de 2 ori un X3. Acum inteleg de ce X3 costa cativa euro mai mult pe zi decat Touaregul. In Germania sunt clase diferite, Touaregul este la acelasi nivel cu X5 si peste X3 ca pret.

Si acum, back to Opel:
vezi aci preturi concrete la Insignia.  http://www.opel.de/f...e=0J&year=2018A
Am ales preturile la echiparea Innovation care nu mai este top, acum cel mai tare sin parcare este echiparea Exclusive.
Un 2.0 diesel (ori automat cu 8 trepte, ori 4x4, combinatie nu exista inca) pleaca de la 38.000euro. Cel pe benzina, automat cu 8 trepte si 4x4, pleaca de la 43.000 euro in sus. Le pui niste piele si inca cateva extras, et voila, ajungi la 50.000 euro.

Masinile pur si simplu s-au scumpit. Okay, sunt altfel, mai bine echipate, dar asta nu vine gratis.

Exemplu concret: eu mai am inca 2-3 luni un Insignia vechi. In Septembrie face 9 luni si ori il returnez la Opel, ori il schimb cu alta masina. Acum platesc vreo 570euro/luna, din care trebuie sa scad vreo 12 euro pausala ptr rotile de iarna, deci vreo 560euro care sunt 1% din pretul lista brutt al masinii => masina costa circa 56.000, Insignia OPC, dar nu full echipat. L-am configurat pe asta nou aproximativ la fel si am ajuns la vreo 54.000euro. Si nici gand de OPC, ala de abia candva prin 2018, numai 2.0 turbo benzina automat si 4x4. Ma astept ca OPC-ul la anul sa coste pret lista vreo 10.000 mai mult decat modelul vechi.

Colegul Emil a spus pe un alt topic ceva foarte adevarat: noi ne dam pe branci de la an la an, muncim tot mai mult si cateodata chiar cu mai mult succes, dar pana la urma stagnezi, ptr ca preturi cresc si-ti inghit tot ce-ai reusit sa faci surplus. Ne place sau nu, that's it.

#18
dreambox8000

dreambox8000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.05.2009
Am prajit lancerul similar cu cel din imagine si am testat ieri un Opel grandland x .... dotari foarte bune dar cam trebuie sa alegi din ce e pe stoc  ca dureaza mult sa iti vina una configurata de tine.....
e o diferenta destul de mare intre ce iese din configurator si pretul real spre exemplu de la 22800 am scos o in 20500 euro echipare enjoy si cu tot felul de pachete suplimentare utile dintre care cel de iarna si parbriz incalzit erau must have pt mine.....

Sa vedem daca reusesc sa il iau in saptamana viitoare va spun ce si cum . Eu nu am gasit la pretul asta si cu dotarile astea SUV mai bun .... iar portbagajul chiar e spatios ....si cel putin din spate arata a BMW Posted Image nu ca as fi fan dar arata bine ....

Edited by dreambox8000, 14 January 2018 - 23:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate