Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
AUDI A3 8L 1.9 QUATTRO
Last Updated: Apr 13 2019 18:38, Started by
szabolcs1985
, Nov 27 2016 19:07
·
0
#1
Posted 27 November 2016 - 19:07
Buna ziua! Mi- am achizitionat un Audi A3 din 2002 1.9 TDI 130 cp. Am urmatoarea problema: Am becurile ABS si ASR aprinse in bord. am fost la tester sa sterg eroarea dar nu se poate sterge. Dar problema care ma intereseaza pe mine e ca nu mi cupleaza spatele. Am intrat in mazga cu masina, fata patina dar spatele nimic. Ce ar putea fii? afecteaza becurile aprinse in bord? Nu se aude nici un harait la cutie sau diferentiar. Va multumesc!
Edited by szabolcs1985, 27 November 2016 - 19:10. |
#2
Posted 27 November 2016 - 19:17
pai daca ai eroare pe abs cum vrei sa mearga normal? nu becurile din bord sunt problema ta, ci eroarea provenita de la pompa abs si alte nebunii, degeaba ai sterge eroarea, pana nu remediezi problema n-o sa mearga cum trebuie
|
#3
Posted 27 November 2016 - 19:18
Eroarea o stergi dupa ce indepartezi cauza carea a generat-o. In urma scanarii ce erori au rezultat? Pe capacul bateriei ai niste sigurante, una e de la ABS. Daca e arsa ABS-ul nu functioneaza si ASR-ul fara ABS nu poate functiona.
|
#4
Posted 27 November 2016 - 19:27
Eroarea la ABS si ESP provine din cauza sobolanilor. Mi au ros un cablu am incercat cu un prieten sa l reparam dar degeaba. Ce ma intereseaza pe mine este ca, quattro (HALDEX), nu functioneaza daca mi stricat ABS si ESP?
|
#5
Posted 27 November 2016 - 19:40
Pai normal ca nu merge. Senzorii ABS transmit informatii vitale sistemului 4x4.
|
#8
Posted 27 November 2016 - 21:46
Pt ca toți banii s-au cheltuit pe mașină. Pt eventuale reparații merge și în spatele blocului.
ON mergi la un electrician specializat in auto, sa repare respectivul cablu (dacă ești convins ca doar ăsta e motivul becurilor aprilie se în bord), apoi ștergi erorile și cam gata. |
#9
Posted 27 November 2016 - 22:02
xcit, on 27 noiembrie 2016 - 19:17, said:
pai daca ai eroare pe abs cum vrei sa mearga normal? nu becurile din bord sunt problema ta, ci eroarea provenita de la pompa abs si alte nebunii, degeaba ai sterge eroarea, pana nu remediezi problema n-o sa mearga cum trebuie Eroarea trebuie stearsa, aia e buba. Stergi eroarea si ai avion, lol. |
#10
Posted 27 November 2016 - 22:18
Merg la electrician cat pot de repede,am intrebat daca nu poate avea si alte cauze quattro ca pe tester nu a dat eroare la haldex. Masina merge foarte bine in rest si arata si bine. Nu o repar in spatele blocului ca nu imi plac lucrurile de mantuiala. Mi s bune sigurantele pe baterie.
|
|
#12
Posted 28 November 2016 - 05:31
viotl, on 28 noiembrie 2016 - 04:07, said: Colegu', nu te supara, tu stii ce inseamna sa ai grija de un Audi? Cu tot ca nu e pentru mine citatul,cam stiu sa intretin un audi. Am un Audi 80 B4 1.9 TDI cod motor 1Z, din 1993 si vreau sa va spun ca in 11 ani am schimbat la masina doar filtre si consumabile(bucsi,pivoti,etc)si evident ulei la timp. Masina are 1.220.000 km reali facand mai mult taxi. Am pinionul melc din ceasul din bord uzat. In motor niciodata umblat,ambreiaj niciodata schimbat. Si acum mai circula tata cu ea. |
#14
Posted 18 November 2018 - 16:03
hai ma da-o incolo ca e un a3, nu vreun r8 sa coste piesele cat toata masina lui.
haldex-ul nu merge pt ca e un sistem ce depinde de restul electronicii pt a stii cand sa cupleze si spatele, daca nu primeste informatie nu are cum sa stie ca trebuie sa o faca. mai era un "truc" pt a forta 4x4, dar nu mai stiu daca se aplica la haldex, cand vrei sa cupleze apesi putin frana odata cu acceleratia, ar trebui sa cupleze si spatele, dar din moment ce ai eroare... |
#15
Posted 11 April 2019 - 12:32
Buna tuturor ! La titlu scrie si un 8L ceea ce cred eu ca inseamna a8 L. Asa ca indraznesc sa intreb daca cine a avut problema cu eroarea urmatoare : Sport differential System fault. Imi cer scuze daca nu trebui sa postez aici
|
|
#16
Posted 11 April 2019 - 14:16
Apai daca iti permiti un A8 long, cred ca poti merge si la o reprezentanta sa puna testerul pe ea.
|
#18
Posted 13 April 2019 - 18:38
Buna tuturor ! revin din nou cu problema diferentialului . asta arata testerul:
2 Faults Found: 0024 - Oil Pressure and Temperature Sensor C1004 31 [136] - No Signal MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 187 Mileage: 123677 km Date: 2019.04.05 Time: 18:03:41 Voltage terminal 30: 11.88 V VPS Voltage: 11.88 V Torque distribution: 0 Nm Torque distribution: specified value: 0 Nm State KR: Initalize a mai patit cineva ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users