Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mers neregulat motor diesel
Last Updated: Apr 18 2017 18:12, Started by
claudiu21tgv
, Nov 27 2016 11:00
·
0
#1
Posted 27 November 2016 - 11:00
Salut. Dupa ce am scapat de problema cu recarosatul la Peugeot ul meu 307 1.6 hdi 90 cp a aparut o alta problema. Când îl pornesc la rece motorul are un mers neregulat. Parcă galopează. Dacă accelerez câteva secunde îsi revine. Când plec de pe loc întrerupe putin si motorul tacane apoi isi revine În mers, la turație fixa pana in 1800-2000 întrerupe putin, din când în când. Motorul porneste si trage bine, se simte cand intra turbo. La accelerare brusca scoate o data de fum negru. Singura eroare e la circuitul de preîncălzire. Posibil releul Filtrele de aer si motorina sunt noi. Egr este curat. Are careva vreo idee despre ce ar putea avea? |
#2
Posted 27 November 2016 - 11:52
Au fost vreodata verificate starea injectoarelor ? Mai e si posibilitatea ca supapele sau camerele de ardere sa aiba calamina si la turatii mici sa nu apara autoaprinderea la momentul optim .Fumul negru denota ardere incompleta a motorinei , la pornire motorul fiind rece se intampla asta.
|
#3
Posted 27 November 2016 - 12:09
Nu au fost verificate. Nici testul de retur si nici pe tester cum lucrează. La rece scoate puțin fum gri iar când o accelerez brusc peste 3000-3500 înnegrește puțin asfaltul dar nu rău. O sa încerc sa pun si o filmare. Am alimentat de la un MOL si Rompetrol si cam de pe atunci a început sa se audă un țăcănit la turație constanta. Apoi a început sa dea puțin in nas la plecare de pe loc. Si acum e mai rău. Da in nas si in mers când o țin constant pana in 1800-2000 de ture si plus ca scoate puțin fum. Ai idee ce rezolvare ar fi? O sa-i verific si injectoarele zilele astea. O ajuta cu ceva un aditiv?
|
#4
Posted 27 November 2016 - 12:25
Ai verificat EGR-ul?, cam de acolo scoate fum negru si pierderea de putere.
|
#5
Posted 27 November 2016 - 12:27
Fumul gri inseamna probleme cu avansul la injectie. Verifica in service.
|
#6
Posted 27 November 2016 - 13:01
Cand tacane la accelerare poate sa fie o problema de presiune alimentare prea mare.
Posibil sa agate regulatorul de pe pompa. Dar fara tester nu faci nimic. Trebuie citite erorile inregistrate si parametrii injectiei. Edited by alexa32, 27 November 2016 - 13:15. |
#7
Posted 27 November 2016 - 13:35
EGR-ul a fost verificat. Era doar puțin afumat. Iar pe tester nu da nicio eroare pe el.
Dacă e problema cu avansul la pompă nu ar trebui să nu tragă? Ca motorul trage bine da puțin în nas doar la turație constanta pana in 1800-2000. Pornește bine, bag a-ntaia, plec de pe loc, se gatuie si tacane si parca nu are putere pana ajung peste 1800. Dau a doua-merge normal. Opresc,bag a-ntaia, plec de pe loc, merge normal. Dacă accelerez urcă fără probleme în turație. Si in mers cam în orice treapta se gatuie puțin dar până în 1800 Tacanitul se aude când am turație constanta si accelerez foarte foarte puțin. O să merg la tester să pună lexia pe ea sa vedem în ce parametri lucrează injecția si o sa atasez. |
#8
Posted 27 November 2016 - 13:43
Posibil ca pompa de injectie sa fie cu probleme , avansul nu se regleaza cum trebuie . Pompa are un regulator de avans , ceva acolo s-a deformat sau uzat .
|
#9
Posted 27 November 2016 - 13:51
Si regulatorul de avans se schimbă sau trebuie alta pompă sau recondiționata? O merg mâine la tester.sper să aibă timp să se uite la ea. mersi
|
#10
Posted 02 December 2016 - 17:06
Salut. Revin si eu cu problema de la Peugeot-il meu. Ieri i-am scos mufa de la debitmetru si surpriza. Motorul nu mai galopeaza. Bag mufa la loc și iar face. Deci? Debitmetru dus? Am împrumutat un debitmetru de la un prieten si tot mai trepideaza puțin motorul. Daca scot mufa merge "perfect". Posibil si asta sa fie pe duca? Mersi.
|
|
#11
Posted 18 April 2017 - 18:12
Bună ziua ,va deranjez Si eu cu o problema destul de dubioasa zic eu....recent am achiziționat un Peugeot 307 hdi 1.6 109 cp din 2005 cu turbina defecta .motorul nici nu se auzea ,era foarte silențios si trăgea f bine ..excluzând fluieratul de la turbina defecta .am dus turbina la reconditionat ...în urma unor verificări amănunțite mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbate axele cu came Si capacul...am dus chiuloasa la rectificat ..am cumpărat din dezmembrări axe + capac de pe un Ford cu motorizare identica (mașina avea în jur de 100 mi de km)...după o lună fără mașină Si o grămadă de bani aruncați ,mașina nu mai trage ca înainte Si plus de aia se aude un tacanit ca de tacheti bolnavi .Mecanicul care s-a ocupat de mașină susține sus Si tare ca el nu o greșit cu nimic ,iar cel ce mi-a rectificat chiuloasa la fel ..menționez că s-a schimbat Si distribuția complet .Apreciez orice sfat ce să-i mai fac,cui să-i reproșez ...nici nu stiu cu care din cei doi sa ma cert .o zi bună!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users