Retur produs achizitionat de la Altex
Last Updated: Aug 12 2019 07:34, Started by
razvaldinho
, Nov 25 2016 14:35
·
0
#37
Posted 25 November 2016 - 17:05
#38
Posted 25 November 2016 - 17:50
#39
Posted 25 November 2016 - 18:58
S-au miscat rapid cei din service. Am primit un telefon de la ei acum. Au analizat televizorul, mi-a spus tehnicianul ca a asteptat sa se faca noapte pentru a avea intuneric in camera. Ei nu considera problema semnalata un defect, deci vor trimite televizorul inapoi la Altex (marti ajunge). Parea foarte ok tehnicianul cu care am discutat si mi-a spus ca aceste probleme sunt destul de comune si ca producatorul nu recomanda schimbarea produsului (repararea neffind posibila la un asemenea fenomen).
Deci ce vor specifica pe fisa de intrare in service: televizorul nu prezinta defect - nu necesita interventie service. Acum urmatorul pas, marti voi solicita returul banilor deoarece televizorul nu prezinta defect conform fisei service. |
#40
Posted 25 November 2016 - 19:06
Eu ti-am spus .Nu e un defect .Deci am avut dreptate .
|
#41
Posted 25 November 2016 - 21:57
N-o fi defect, dar neconform este; şi ăsta e un motiv de retur.
Şi e neconform pentru că în descrierea oricărui produs se zice că este 'ultra', 'super', că "are n-are mingea dă gol din orice poziţie" şi că îngrijeşte peştişorul pus deasupra pe mileu. Edited by jobist, 25 November 2016 - 21:57. |
#42
Posted 26 November 2016 - 13:52
Foarte multe televizoare prezinta neconformitati de calitate (unii clienti le accepta asa cum sunt) pentru ca marii producatori comanda panelurile in China si nu mai fac un control riguros de calitate. De aceea eu recomand testarea produsului in magazin. Daca ai ochiul format si un pic de rabdare iti dai seama daca un TV e acceptabil sau nu. Iar daca nu faceti proba in magazin, comandati, frate pe net, va vine acasa produsul sigilat si aveti 14 zile sa va razganditi.
Peste 90% din televizoarele pe care le vedeti pe piata sunt chinezarii si nu fac banii, asa ca uitati-va bine la ele daca tot scoateti un ban. |
#43
Posted 26 November 2016 - 16:58
La momentul achizitiei modelul la promotie era cea mai buna solutie la diagonala de 55 inch cu refresh de 120Hz. Am refuzat proba in magazin pentru a beneficia de regulamentul cu retur in 31 zile. Uniformitatea iluminarii panelului nu o poti testa in magazin cu atata lumina in jur. Oricum esenta problemei nu e asta, eu vreau sa stiu cum pun problema marti cand ma vor anunta ca a venit tv-ul in magazin.
In primul rand voi refuza receptia lui, iar mai departe vad cum decurge discutia. Ii voi ameninta cu ANPC daca nu mi-l schimba sau nu-mi dau banii inapoi. |
#44
Posted 30 November 2016 - 18:41
Mi l-au inlocuit cu acelasi model de televizor. Au fost foarte cooperanti, aveam si optiunea de retur si banii inapoi (in 14 zile) dar si inlocuirea cu un alt produs. Am tot testat ceva modele de la Sony acolo dar ce era cu panel de 100Hz nu se incadra in bugetul meu.
Oricum cred ca am nimerit un model mai bun. Am testat si la intuneric si panelul are o iluminare mult mai uniforma...dar nu perfecta. Are ceva mici portiuni de white bleed pe langa rama, dar foarte putin vizibil. |
#45
Posted 26 May 2017 - 21:43
Buna seara! Am primit si eu astazi un televizor de la Altex, toate bune si frumoase, pana am deschis cutia si ce sa vezi surpriza, display-ul spart in partea dreapta, sincer am inceput sa plang pt ca am strans cu greu banii pt acest tv. Am sunat la relatii clienti insa, mi-au zis sa completez un formular cu reclamatii si sa astept sa ma contacteze ei. Oare imi schimba produsul sau macar in service...a mai patit cineva asta? Cum s-a rezolvat problema?
|
#47
Posted 27 May 2017 - 10:29
razvaldinho, on 26 noiembrie 2016 - 16:58, said:
La momentul achizitiei modelul la promotie era cea mai buna solutie la diagonala de 55 inch cu refresh de 120Hz. Am refuzat proba in magazin pentru a beneficia de regulamentul cu retur in 31 zile. Uniformitatea iluminarii panelului nu o poti testa in magazin cu atata lumina in jur. Oricum esenta problemei nu e asta, eu vreau sa stiu cum pun problema marti cand ma vor anunta ca a venit tv-ul in magazin. In primul rand voi refuza receptia lui, iar mai departe vad cum decurge discutia. Ii voi ameninta cu ANPC daca nu mi-l schimba sau nu-mi dau banii inapoi. Edited by Clovis, 27 May 2017 - 10:37. |
#48
Posted 29 May 2017 - 09:35
Sony, anul trecut, la toate modelele ce erau sub gama XD8500 au folosit panel-uri cu refresh vertical de 60Hz, iar la momentul achizitiei 55XD8500 avea pretul foarte apropiat de 55KS7000 de la Samsung.
Deci, factorul decisiv a fost rata de refresh si imput lag-ul pentru ca tv-ul il folosesc si impreuna cu o consola PS4 Pro. Pana acum sunt multumit de tv desi nu exceleaza la capitolul contrast si luminozitate pentru redarea continutului HDR. Acesta era modelul de la Sony pe care incercau sa mi-l vanda si era echivalent la pret cu Philips: http://www.displaysp...rison/35f11cf11 @Koko19870000. Neplacuta situatia. Din pacate trebuie sa astepti solutionarea reclamatiei si apoi vezi cui te adresezi mai departe (magazin sau ANPC) Cutia era lovita cand ai receptionat tv-ul? Edited by razvaldinho, 29 May 2017 - 09:37. |
#49
Posted 12 August 2019 - 07:34
Clovis, on 27 mai 2017 - 10:29, said:
Are 120 Hz la frecvanta de 60 Hz...la noi cum frecvanta e de 50 Hz frecventa panoului e de fix 100 Hz.....Deci exact ca la Sony.....Asta asa ca o paranteza....Acum tu sti daca ai luat plasa sau nu .... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users