Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anulare Comanda de catre vanzator
Last Updated: May 30 2020 09:09, Started by
razvan737
, Nov 24 2016 10:49
·
0
#19
Posted 25 November 2016 - 01:08
Intrucat peste 80% din comerciantii romani sunt niste cacanari, iar astfel de situatii sunt comune eu obisnuiesc sa si platesc cu cardul imediat pentru produsul pe care il cumpar... Cumpar destul de rar, dar cand cumpar si platesc, astfel incat tranzactia sa fie completa. Pana acum nu m-am confruntat cu situatii de anulare a comenzii dar tambalaul pe care l-as face la ANPC ar fi maxim.. dintr-un motiv simplu "am vazut pretul, l-am acceptat, am platit... restul chiar nu ma pasioneaza"
Scuza cu produsul afisat de BF, in promotie, dar care nu e de fapt in stoc nu tine. O comanda finalizata, platita si confirmata in e-mail trebuie onorata de comerciant. Reclamatie la ANPC, descriind situatia, cu print screen-urile atasate. Edited by rosix, 25 November 2016 - 01:14. |
#20
Posted 25 November 2016 - 11:39
@rosix: repet ce am mai spus: cu anumite magazine nu tine faza, si oricum se p**a cu bolta pe reclamatia aia de la ANPC sau scandalul pe care-l faci intr-un magazinas de-al lor din mall. Oricum ei fac o tona de vanzari online, fizic, plus furnizand telefoane catre alte magazine (eMag, cel.ro, F64, etc.).
Poate daca ai avea in fata numelui si termenul "senator" sau "deputat" ai rezolva ceva. Iti spun asta din propriile experiente avute cu magazinul-al-carui-nume-nu-il-voi-pronunta. P.S.: magazinul respectiv a anulat comenzi inclusiv pentru cei care au platit cu cardul si le-au returnat banii in cont. Edited by Hider141, 25 November 2016 - 11:41. |
#21
Posted 25 November 2016 - 16:42
As paria ca la o astfel de reclamatie la ANPC te vor trata fie cu indiferenta fie cu rea-vointa, stiind ca nu poti obtine nimic.
|
#22
Posted 25 May 2020 - 08:25
Buna ziua dragi utilizatori, am si eu urmatoarea speta cu un magazin on-line care a avut niste promotii pe site pe care nu le-a onorat.
Am cumparat conform pozelor atasate produsele care mi-au fost confirmate pe maill si le-am platit cu cardul on-line in momentul achizitiei. Mi-a fost transmis din partea magazinului maill de confirmare a comenzi dar a 2 zi (Vineri), am fost sunat de catre reprezentantii magazinului sa-mi comunice ca a fost o eroare pe site si nu pot onora comenzile. Cautand pe internet am descoperit urmatoarele: https://legi-interne...ctronic_magazin Regula - magazinul plateste Trebuie sa intelegem intai ca si o simpla pagina web cu un pret la un produs este o oferta comerciala clara. Iar clickul facut de client si apasarea butonului Plaseaza comanda e o acceptare a ofertei. Deci contractul trebuie onorat la pretul din oferta. Orice conditii contrare acestei norme imperative a legii sunt nule. a) Se poate schimba pretul ? Evident ca fiind vorba de un contract, partile au dreptul sa modifice orice element al contractului. Deci daca magazinul ajunge la un compromis cu cumparatorul, atunci sa le fie de bine amindurora. Dar magazinul nu poate impune o schimbare a contractului. Acest lucru este clar atit din punctul de vedere al teoriei generale a contractelor, si este intarita de dispozitiile pentru protectia consumatorului - OG 21/1992 privind protectia consumatorului Art 10 Art. 10. - Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt: … f) de a plăti, pentru produsele sau serviciile de care beneficiază, sume stabilite cu exactitate, în prealabil; majorarea prețului stabilit inițial este posibilă numai cu acordul consumatorului. Comanda a fost platita cu cardul on-line b. Dar daca acea comanda nu este confirmata ? Mi-a fost confirmata pe mail comanda. Legea romana cere ca orice comanda de pe site sa fie confirmata (art 9 alin 3 si 4) - Dar daca acel comerciant nu a trimis inca un email (sau alta metoda echivalenta) de confirmare si a descoperit eroarea si il notifica pe client ca nu se poate realiza contractul? Mi-a fost confirmata pe mail comanda. Din punctul meu de vedere, confirmarea acceptarii ofertei (care este o obligatie a comerciantului !) nu duce la anularea sau neincheierea contractului, ci doar la imposibilitatea probarii lui. (adica instrumentum probationis - suportul material care ar dovedi existenta acordului de vointa). Mai prozaic explicat - exista contract, dar e aproape imposibil sa-l dovedesti. Am facut printscreen. OUG 34/2014: Art. 8 (9) Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. Attached FilesEdited by cornek, 25 May 2020 - 08:30. |
#23
Posted 25 May 2020 - 09:46
Ai platit 40 lei pe doua produse care impreuna fac aproape 10.000 lei (am cautat pe net produsele ca sa vad la ce pret se vand de obicei). Ai crezut sincer ca e o super-promotie sau, stiind la ce pret se vand de obicei, ai sesizat eroarea si ai zis sa profiti de pe urma ei? De obicei, as inclina sa-i dau dreptate omului care s-a increzut in pretul afisat pe site, crezand ca este un pret serios, care reflecta valoare de circulatie a bunului, dar in cazul asta mi-e greu sa cred ca nu ti-ai dat seama ca ceva e in neregula.
|
#24
Posted 30 May 2020 - 09:09
Nu sunt obligati sa onoreze daca pretul redus este mult disproportionat (derizoriu) fata de pretul intreg.
https://legeaz.net/n...ctul-de-vanzare (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit. (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users