Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Anulare Comanda de catre vanzator
Last Updated: May 30 2020 09:09, Started by
razvan737
, Nov 24 2016 10:49
·
0
#1
Posted 24 November 2016 - 10:49
Buna ziua! Pentru inceput vreau sa imi cer scuze in cazul in care nu aici ar fi trebuit sa plasez subiectul, dar m-am gandit ca dumneavoastra ati fi cei mai in masura pentru aces lucru.
Problema mea este faptul ca am achizitionat in seara de Black Friday un telefon de la QuickMobile. Am primit in seara respectiva o confirmare atat pe mail cat si pe telefonul mobil cum ca a fost plasata comanda si urmeaza sa fie livrata in perioada 30.11-07.12. In ziua urmatoare m-am uitat pe site-ul lor sa verific statutul comenzii si acesta era "Comanda Anulata". Acest lucru intamplandu-se dimineata la ora 11:10 dupa aproape 11 ore de la plasarea ei. Le-am trimis un email celor de la QuickMobile pentru ca am inteles ca acesta e singurul mod de a lua legatura cu ei, incercand pentru inceput sa vorbesc telefonic cu un operator sau in persoana la un sediu, dar fiind refuzat. Prin email am fost instiintat ca datorita stocului indisponibil comanda a fost anulata, dar dupa momentul in care eu am plasat comanda, produsul a fost in stoc in continuare, singurul lucru diferit fiind faptul ca la 30 minute dupa ce am plasat comanda, i-au modificat pretul de la 2000 de lei la 3100 lei. Am sa va atasez pozele cu dovezile pentru a vedea dumneavoastra mai clar ce s-a intamplat. As dori sa stiu daca pot face ceva pentru a mai obtine telefonul, daca exista vreo lege in favoarea mea in cazul acesta si daca am vreo sansa in cazul depunerii unei plangere impotriva lor. [ https://i.imgur.com/POgmoX3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/UYPllIY.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/IzwrgCW.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In Cazul in care ultimele 2 fotografii nu se vad: http://imgur.com/UYPllIY ; http://imgur.com/IzwrgCW Edited by razvan737, 24 November 2016 - 10:54. |
#2
Posted 24 November 2016 - 11:02
ANPC cu toate dovezile. Doar ce mai era unul care spunea ca a avut o problema asemanatoare cu un ceas de pe Elefant .ro, la fel comanda plasata si apoi anulata. Dupa o sesizare la ANPC treaba s-a rezolvat imediat.
Se pare ca e o moda pe site-urile astea de vanzari cu comenzi anulate la preturi mici. |
#3
Posted 24 November 2016 - 11:07
nu exista nici o lege, sansele sa primesti telefonul la acel pret sunt infime (doar daca decid ei sa faca asta, dar nu pot fi obligati).
poti incerca o reclamatie la ANPC. |
#4
Posted 24 November 2016 - 11:12
Razvane, eu as spune sa fii bucuros ca ti-au anulat comanda si ai scapat de o posibila teapa, ca la review-uri stau "bine" baietii: (softpedia, price.ro, shopmania). Toate magazinele au si review-uri negative, dar nu la toate citesti afirmatii de genul "sunt tepari" cu o lista de motive clare pentru care a fost facuta asa o afirmatie.
Dar daca tu vrei sa risti si sa te agiti pentru telefonul ala... succesuri. Edited by dasvik, 24 November 2016 - 11:13. |
#5
Posted 24 November 2016 - 11:20
Din pacate nu cred ca ai ce face, fiindca informatiile afisate pe site la istoricul comenzilor sunt facute in asa fel incat sa fie sumare si sa nu-ti ofere vreo sansa de castig in cazuri ca al tau.
In cel mai fericit caz vor primi amenda de la ANPC daca au de ce sa se lege, dar ai grija sa completezi corect reclamatia, atat cu datele tale, cat si cu denumirea firmei (denumire, adresa, CUI le gasesti aici) si sa atasezi capturile de ecran ce ni le-ai aratat noua. |
#6
Posted 24 November 2016 - 11:24
cand am lasat sesizare la anpc tot pt quickmobile, ca au anulat comanda cu pret mic desi aveau produsul in stoc, mi-au spus ca le-a dat o amenda, sincer sa fiu, nu cred ca au facut nimic
De trimis oricum nu ti-l mai trimite la pretul acela. |
#7
Posted 24 November 2016 - 11:47
E de-a dreptul trist.. Le-am lasat un email in care ii intrebam daca vor sa o rezolve pe cale amiabila si sa-mi primesc in continuare produsul sau sunt nevoit sa le fac plangere la ANPC. Astept un raspuns si in orice caz am sa depun si o plangere, de pierdut nu am nimic, doar nu am sa primesc eu amenda ca le-am depus plangere )
|
#8
Posted 24 November 2016 - 11:51
Așteaptă răspunsul și dacă refuză în continuare încearcă la ANPC, n-ai nimic de pierdut.
Uite aici ce spunea tehnics în #2: http://forum.softped...2#entry20224991 Și tu ai mail de confirmare a comenzii, cum a avut V_i_c_t_o_r. |
#9
Posted 24 November 2016 - 11:57
http://imgur.com/DGHPCf9 da, am primit email de confirmare. Partea proasta e ca din cate observ acum in urma recitirilor, se cam scot cu " Preturile afisate sunt valabile in limita stocului disponibil, iar finalizarea vanzarii are loc prin emiterea facturii fiscale si expedierea comenzii. In situatia in care intervin modificari cu privire la comanda, vei fi anuntat despre acestea."
|
#10
Posted 24 November 2016 - 11:59
Fiind vorba de BF, poate ati fost o mie care ati dat click pe acel telefon, in aceiasi secunda, normal ca stocul disponibil la pret redus sa se fi epuizat, cum la fel de normal e sa reapara la pretul normal. De BF sunt f frecvente asemenea cazuri, actualizarea stocurilor nu se face in fractiuni de secunda. Nu prea pricep, ce vrei sa reclami? La ANPC din cate stiu, trebuie sa prezinti bonul, sau factura, ca ai platit un produs necorespunzator.
|
|
#11
Posted 24 November 2016 - 12:01
Ce scriu ei pe site nu poate bate OUG 34/2014:
Art. 8 (9) Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. Spune-le și asta. |
#12
Posted 24 November 2016 - 12:04
Nu cred ca am fost o mie care am dat click in aceiasi secunda, si chiar daca s-ar fi intamplat, de ce au schimbat pretul la 30 minute mai tarziu? Daca stiam ce vreau sa reclam si nu aveam nelamuriri, nu as mai fi postat aici pentru a cere pareri de la utilizatorii forumului care poate, cum a fost si cu Victor, au trecut deja prin aceasta situatie si stiu cum sa o abordeze.
Multumesc pentru ajutor althea, chiar nu vazusem legea respectiva. Mersi frumos Edited by razvan737, 24 November 2016 - 12:07. |
#13
Posted 24 November 2016 - 12:51
Am scris citet mai sus, de ce au schimbat pretul. La asemenea promotii, numarul produselor la pret redus e de regula, limitat la cateva bucati. Cand s-a epuizat stocul, a aparut pretul normal.
|
#14
Posted 24 November 2016 - 12:59
#15
Posted 24 November 2016 - 13:55
razvan737, on 24 noiembrie 2016 - 11:47, said:
E de-a dreptul trist.. Le-am lasat un email in care ii intrebam daca vor sa o rezolve pe cale amiabila si sa-mi primesc in continuare produsul sau sunt nevoit sa le fac plangere la ANPC. Astept un raspuns si in orice caz am sa depun si o plangere, de pierdut nu am nimic, doar nu am sa primesc eu amenda ca le-am depus plangere ) contractul nu e finalizat in momentul in care dai tu comanda, ci atunci cand il accepta ei (si-ti expediaza produsul). |
|
#16
Posted 24 November 2016 - 14:15
_Smiley_, on 24 noiembrie 2016 - 13:55, said:
contractul nu e finalizat in momentul in care dai tu comanda, ci atunci cand il accepta ei (si-ti expediaza produsul). Quote Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. Edited by althea, 24 November 2016 - 14:29. |
#17
Posted 24 November 2016 - 14:36
Quote
De ce au schimbat prețul dup-aia și au vrut să-i anuleze comanda Asta se numeste strategie de marketing si functioneaza excelent la magazinele on-line. Multe dintre ele au sediul intr-un apartament ( nu platesti chirie ) si produsele posibil in acelasi apartament. Deci din start nu ai multe de pierdut ca atunci cand ai avea un magazin de desfacere. Edited by tehnics, 24 November 2016 - 14:37. |
#18
Posted 24 November 2016 - 21:04
tot o tineti pe-asta cu anpc-u.....sus si tare, dar degeaba.
Nu va stiti drepturile, dar stiti ca aveti dreptul sa mergeti la anpc. Ati citit termenii si conditiile acelui site? In toate mailurile trimise de ei, e mentionat ca produsul va fi livrat doar daca e in stoc. De x,x,x ori s-a intamplat ca pe site sa zica ca e in stoc, si dupa o verificare sa nu mai fie, mai ales de black friday. Daca iti vin cu dovada ca au livrat tot ce aveau in stoc, si tie nu iti da, ca stocul e epuizat( si o au, ca-s baieti destepti ), fac ei pipi si pe plangerea ta si tot. Nu mai puneti lumea pe drumuri, ca oricum, in urma recamatiei nu modifica cineva comanda. Edited by althea, 25 November 2016 - 05:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users