Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Retur de produse si costurile de retur la magazin online.

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Am cumparat un produs de pe internet si nu corespunde specificatiilor. In site-ul respectiv exista urmatorul regulament la politica de retur:

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
  1. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru.

Am notificat magazinul despre retur si am solicitat rambursarea sumei platite, am primit acceptul acestora insa mi-au spus ca: "Costurile de livrare vor fi suportate de dumneavoastra."

Intrebare voi suporta numai eu costurile? Sunt sanse sa-mi recuperez costurile de retur?
Nu sunt eu vinovat ca vand cu totul alt produs decat cel ce apare in specificatii..

Edited by musicallro, 22 November 2016 - 11:07.


#2
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Ce nu a corespuns?

#3
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
costul de retur nu, e strict suportat de tine si n-ai ce face.

#4
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009
Dacă ești sigur că specificațiile nu corespund cu ce e pe site, mai scrie-le o dată și precizează unde-s diferențele. Cere-le să-și respecte termenii și spune-le că în caz contrar vei reclama la ANPC.
Fă printscreen ca să ai dovada în caz că nu vor.

Edited by althea, 22 November 2016 - 11:28.


#5
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Pai au trimis un telefon ce pe site spune ca foloseste band 38 si mi-a ajuns un telefon care nu corespunde cu descrierea (o alta versiune).
Pe piata fiind doua modele care au si care nu au band 38 TTD

Edited by musicallro, 22 November 2016 - 12:00.


#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
''Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil)''
Probabil aici e smecheria. Daca cereai sa fie inlocuit, era ok, banii se restituie daca nu au in stoc ce ai comandat. Tu cerand banii, te incadrezi la alta categorie, adica returnarea produsului. Cum nu ai spus ce ai comandat si ce ai primit, nu ne putem nici da cu presupusul daca marfa primita a fost sau nu ok.

#7
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011

View Postalthea, on 22 noiembrie 2016 - 11:24, said:

Dacă ești sigur că specificațiile nu corespund cu ce e pe site, mai scrie-le o dată și precizează unde-s diferențele. Cere-le să-și respecte termenii și spune-le că în caz contrar vei reclama la ANPC.
Fă printscreen ca să ai dovada în caz că nu vor.

100% si am si raspunsul lor... "Mesaj: Pe ambalaj este mentionat totusi FDD-TDE insa nu e mentionata banda .
Puteti ridica produsul iar daca nu sunteti multumit (nu functioneaza in banda 38) reveniti cu mesaj pentru a va oferi instructiuni de retur.deocamdata nu am cum sa fiu sigur de compatibilitate fara a verifica fizic (desigila produsul) iar aceasta posibilitate nu imi este la indemana.
Multumesc pentru intelegere."

View Postrumegus, on 22 noiembrie 2016 - 11:59, said:

''Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil)''
Probabil aici e smecheria. Daca cereai sa fie inlocuit, era ok, banii se restituie daca nu au in stoc ce ai comandat. Tu cerand banii, te incadrezi la alta categorie, adica returnarea produsului. Cum nu ai spus ce ai comandat si ce ai primit, nu ne putem nici da cu presupusul daca marfa primita a fost sau nu ok.

Este vorba de un telefon care are 2 versiuni. Eu am primit o versiune fara banda 38... ei in descriere il vindeau ca banda 38.

#8
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postmusicallro, on 22 noiembrie 2016 - 12:02, said:

deocamdata nu am cum sa fiu sigur de compatibilitate fara a verifica fizic (desigila produsul) iar aceasta posibilitate nu imi este la indemana.
Ca să expediezi produsul trebuie să achiți transportul, asta e problema? Scrie-le din nou și spune-le că plătești returul iar după verificare vrei să-ți fie restituit atât prețul telefonului cât și costul curierului, în contul X. E firesc să vrea să-l verifice.

#9
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Eu am primit candva un produs defect. Cei de la magazinul de la care il comandasem au trimis ei curierul sa il preia si mi-au virat in cont inclusiv banii pe care il dasusem pe transport.
Aici e o situatie putin diferita, dar, chiar si in acest caz, cred ca s-ar preta aceeasi politica.

#10
spider_zero_sapte

spider_zero_sapte

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,721
  • Înscris: 21.08.2007
Astia cu magazinele lor au tupeu maxim afisand chiar pe sait ”ca informatiile despre produse nu creeaza obligatii comerciale” si sunt strict cu titlu informativ.

#11
MasterOfDark

MasterOfDark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 16.06.2005
imi miroase a magazin online cu iz de china......despre ce magazin e voba?

#12
iuliean50

iuliean50

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 04.12.2011
Pina una , alta ar fi bine sa sesizezi ANPC-ul daca ai toate datele magazinului si a reclamei lor !

#13
niggaru

niggaru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 05.05.2005
c_e_l.ro?


mie-mi cereau sa platesc returul unor lenjerii de pat, care trebuiau sa fie din bbc satinat, si erau din 30% poliester si 70% microfibra. le-am scris ca refuz categoric sa platesc acest transport, pentru un produs care in specificatii si pe factura scrie ca e din bbc, si in fizic, pe eticheta, bbc-ul nici nu este visat.

drept urmare, mi-au raspuns ca vor plati ei transportul, si sa chem curierul. ieri a venit, nu a comentat nimic curierul, stia ca ei vor plati.. si aia e.

Edited by niggaru, 22 November 2016 - 14:13.


#14
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postiuliean50, on 22 noiembrie 2016 - 13:57, said:

Pina una , alta ar fi bine sa sesizezi ANPC-ul daca ai toate datele magazinului si a reclamei lor !
Nu e cazul deocamdată, n-are ce reclama că n-au refuzat să plătească.

#15
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Mi-au zis sa trimit cu plata cu plata la destinatar...
Insa mai au o conditie... "in cazul in care cele reclamate nu se manifesta, veti fi informat si taxele de transport vor fi scazute din valoarea produsului stornat."
Adica o sa verifice si ei modelul o sa-l testeze... etc.

#16
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Atunci care e problema ta defapt? Daca ai dreptate si intradevar telefonul nu are banda 38, sau nu se poate activa, patesc ei returul, daca se dovedeste ca e exact ce ai comandat, platesti tu returul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate