Retur de produse si costurile de retur la magazin online.
Last Updated: Nov 22 2016 16:40, Started by
musicallro
, Nov 22 2016 11:06
·
0
#1
Posted 22 November 2016 - 11:06
Am cumparat un produs de pe internet si nu corespunde specificatiilor. In site-ul respectiv exista urmatorul regulament la politica de retur:
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri: 1. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil). Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru. Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru. Am notificat magazinul despre retur si am solicitat rambursarea sumei platite, am primit acceptul acestora insa mi-au spus ca: "Costurile de livrare vor fi suportate de dumneavoastra." Intrebare voi suporta numai eu costurile? Sunt sanse sa-mi recuperez costurile de retur? Nu sunt eu vinovat ca vand cu totul alt produs decat cel ce apare in specificatii.. Edited by musicallro, 22 November 2016 - 11:07. |
#3
Posted 22 November 2016 - 11:20
costul de retur nu, e strict suportat de tine si n-ai ce face.
|
#4
Posted 22 November 2016 - 11:24
Dacă ești sigur că specificațiile nu corespund cu ce e pe site, mai scrie-le o dată și precizează unde-s diferențele. Cere-le să-și respecte termenii și spune-le că în caz contrar vei reclama la ANPC.
Fă printscreen ca să ai dovada în caz că nu vor. Edited by althea, 22 November 2016 - 11:28. |
#5
Posted 22 November 2016 - 11:59
Pai au trimis un telefon ce pe site spune ca foloseste band 38 si mi-a ajuns un telefon care nu corespunde cu descrierea (o alta versiune).
Pe piata fiind doua modele care au si care nu au band 38 TTD Edited by musicallro, 22 November 2016 - 12:00. |
#6
Posted 22 November 2016 - 11:59
''Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil)''
Probabil aici e smecheria. Daca cereai sa fie inlocuit, era ok, banii se restituie daca nu au in stoc ce ai comandat. Tu cerand banii, te incadrezi la alta categorie, adica returnarea produsului. Cum nu ai spus ce ai comandat si ce ai primit, nu ne putem nici da cu presupusul daca marfa primita a fost sau nu ok. |
#7
Posted 22 November 2016 - 12:02
althea, on 22 noiembrie 2016 - 11:24, said:
Dacă ești sigur că specificațiile nu corespund cu ce e pe site, mai scrie-le o dată și precizează unde-s diferențele. Cere-le să-și respecte termenii și spune-le că în caz contrar vei reclama la ANPC. Fă printscreen ca să ai dovada în caz că nu vor. 100% si am si raspunsul lor... "Mesaj: Pe ambalaj este mentionat totusi FDD-TDE insa nu e mentionata banda . Puteti ridica produsul iar daca nu sunteti multumit (nu functioneaza in banda 38) reveniti cu mesaj pentru a va oferi instructiuni de retur.deocamdata nu am cum sa fiu sigur de compatibilitate fara a verifica fizic (desigila produsul) iar aceasta posibilitate nu imi este la indemana. Multumesc pentru intelegere." rumegus, on 22 noiembrie 2016 - 11:59, said:
''Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil)'' Probabil aici e smecheria. Daca cereai sa fie inlocuit, era ok, banii se restituie daca nu au in stoc ce ai comandat. Tu cerand banii, te incadrezi la alta categorie, adica returnarea produsului. Cum nu ai spus ce ai comandat si ce ai primit, nu ne putem nici da cu presupusul daca marfa primita a fost sau nu ok. Este vorba de un telefon care are 2 versiuni. Eu am primit o versiune fara banda 38... ei in descriere il vindeau ca banda 38. |
#8
Posted 22 November 2016 - 12:11
musicallro, on 22 noiembrie 2016 - 12:02, said:
deocamdata nu am cum sa fiu sigur de compatibilitate fara a verifica fizic (desigila produsul) iar aceasta posibilitate nu imi este la indemana. |
#9
Posted 22 November 2016 - 12:32
Eu am primit candva un produs defect. Cei de la magazinul de la care il comandasem au trimis ei curierul sa il preia si mi-au virat in cont inclusiv banii pe care il dasusem pe transport.
Aici e o situatie putin diferita, dar, chiar si in acest caz, cred ca s-ar preta aceeasi politica. |
#10
Posted 22 November 2016 - 12:49
Astia cu magazinele lor au tupeu maxim afisand chiar pe sait ”ca informatiile despre produse nu creeaza obligatii comerciale” si sunt strict cu titlu informativ.
|
|
#11
Posted 22 November 2016 - 13:10
imi miroase a magazin online cu iz de china......despre ce magazin e voba?
|
#12
Posted 22 November 2016 - 13:57
Pina una , alta ar fi bine sa sesizezi ANPC-ul daca ai toate datele magazinului si a reclamei lor !
|
#13
Posted 22 November 2016 - 14:12
c_e_l.ro?
mie-mi cereau sa platesc returul unor lenjerii de pat, care trebuiau sa fie din bbc satinat, si erau din 30% poliester si 70% microfibra. le-am scris ca refuz categoric sa platesc acest transport, pentru un produs care in specificatii si pe factura scrie ca e din bbc, si in fizic, pe eticheta, bbc-ul nici nu este visat. drept urmare, mi-au raspuns ca vor plati ei transportul, si sa chem curierul. ieri a venit, nu a comentat nimic curierul, stia ca ei vor plati.. si aia e. Edited by niggaru, 22 November 2016 - 14:13. |
#14
Posted 22 November 2016 - 14:21
#15
Posted 22 November 2016 - 14:53
Mi-au zis sa trimit cu plata cu plata la destinatar...
Insa mai au o conditie... "in cazul in care cele reclamate nu se manifesta, veti fi informat si taxele de transport vor fi scazute din valoarea produsului stornat." Adica o sa verifice si ei modelul o sa-l testeze... etc. |
|
#16
Posted 22 November 2016 - 16:40
Atunci care e problema ta defapt? Daca ai dreptate si intradevar telefonul nu are banda 38, sau nu se poate activa, patesc ei returul, daca se dovedeste ca e exact ce ai comandat, platesti tu returul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users