Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Parere Canon 600d

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
nOsound

nOsound

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.11.2016
Salutare! As vrea sa-mi achizitionez un Canon 600d care contine: obiectiv 18 200mm tamron, 2 baterii, geanta, card 16 gb, incarcator si are 32.000 de poze facute in prezent. Ce ziceti, merita sa ofer 1200 lei pe acest pachet? (sunt incepator)

#2
suciu2016

suciu2016

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 22.10.2016
nu.
fugi cat te tin picioarele de aceasta oferta.

#3
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
Nu este o oferta rea, insa de preferat ar fi sa gasesti un aparat sub 20.000 de actionari de shutter, 32.000 deja e putin cam mult, nu exagerat de mult dar nu este ideal.
Totusi este o oferta buna avand in vedere obiectivul Tamron, bateriile si cardul, si astea costa bani. Adica logica e in felul urmator: un body numai de Canon 600D sub 20.000 de actionari de shutter sub 1000 de lei nu-l gasesti, deci hai sa zice ca acest body ar valora cam 800-900 de lei, apoi adaugi pretul obiectivului Tamron care si acela e undeva pe la 600 de lei. Deci 800+600=1400 si asta fara sa punem la socoteala costul unei baterii suplimentare si cardul. Deci o afacere rea nu este, cel putin nu are cum fi o teapa din punct de vedere al pretului.

ps: posesor de 4x Canon 600D aici.