Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 

suzuki SX4 2016 facelift

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
354 replies to this topic

#37
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Of topic -la 21.000 cred ca scoti o Toyota hr-v automata

#38
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
inainte, m-am uitat si eu la Toyota. pierde la dotari. nu le are pe toate ca la SX4.
cred ca de aia nici nu lasa la pret, masina are prea multe dotari la pretul asta.

masina e o compacta de clasa c. tot aici mai intra Duster, Opel Mokka, Kadjar si inca vreo doua care imi scapa acum.
am luat toate modelele la rând, toate pierd la dotari, plus recenzii nasoale: ba la dinamicitate, ba la tractiune, suspensie etc.

oricum inainte sa ma hotarasc pt sx4 am "bintuit" toate site-urile din lume cu aceasta masina: pe linga europa, columbia, chile, brazilia, india (pare ca la indieni e masina nationala) si unde n-am mai fost. nicaieri nu am "prins" o recenzie negativa.

vechiul sx4 a fost o masina reusita dar nu prindea la public din cauza designului, de aceea japonezii au fost fortati mai mult sa iasa cu un facelift, plus "electronicaraia" de la interior.

iar pe youtube am vazut absolut toate filmuletele, era si usor de urmarit pt ca masina fiind noua, urmaream aparitiile de filme dupa data.

:) a cerut cineva poze din interior. pina ajung sa fac poze la masina mea v-am pus o poza de interior, o poza care imi place mie mai mult.

Attached Files


Edited by nedan64, 18 November 2016 - 20:29.


#39
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View Postpetre69, on 18 noiembrie 2016 - 18:49, said:

Of topic -la 21.000 cred ca scoti o Toyota hr-v automata

Toyota CH-R, la Honda este HR-V dar, SX4 este in clasa cu Qashqai, Kadjar, Tiguan, Kuga, Tucson, Kia Sportage, RAV-4, CX-5, etc.

#40
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
dupa 2013 RAV 4 a trecut in clasa medie (4.5 - 4.8 m)
si Mazda cx 5 la fel

#41
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Cum este consumul real la SX4 (1.4 benzina) comparativ cu consumul declarat de producator ?. Ai putea da informatii despre consum ?. Portbagajul este suficient de mare pentru uz normal ?. Ce te-a determinat sa mergi pe motor pe benzina ?. Acum dupa ce o conduci mai mult (nu doar la test drive), ce dotari crezi ca ar fi necesare/dorite in plus fata de varianta aleasa ?. Se simte major (deranjant) faptul ca puntea spate este semirigida ?. Cum sta in curbe, nu subvireaza?. Este o masina placuta, cu un design atragator, are un interior ok (chiar daca are mult plastic, inclusiv pe fatele de usi), bine dotata raportat la pretul cerut si merita atentie.

#42
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
In cartea de identitate mai sunt trecute si alte dimensiuni ale anvelopelor? De exemplu una compatibila ar fi 235/50R17, diferenta e de -0,2%
I-ar sta mai bine cu anvelope mai late, acum arata ca un (de exemplu) X6 cu anvelope de 225 in loc de 275mm.

#43
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postcodesmm, on 18 noiembrie 2016 - 20:36, said:

Toyota CH-R, la Honda este HR-V dar, SX4 este in clasa cu Qashqai, Kadjar, Tiguan, Kuga, Tucson, Kia Sportage, RAV-4, CX-5, etc.
Hai sa nu ne mintim singuri totusi. E in clasa cu numele.

#44
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,524
  • Înscris: 15.06.2007

View Postrexkroki, on 18 noiembrie 2016 - 09:24, said:

Multi km fericiti la volanul noului S-Cross Posted Image
Era sa citesc S class..


#45
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

View Postcodesmm, on 19 noiembrie 2016 - 07:47, said:

Cum este consumul real la SX4 (1.4 benzina) comparativ cu consumul declarat de producator ?. Ai putea da informatii despre consum ?. Portbagajul este suficient de mare pentru uz normal ?. Ce te-a determinat sa mergi pe motor pe benzina ?. Acum dupa ce o conduci mai mult (nu doar la test drive), ce dotari crezi ca ar fi necesare/dorite in plus fata de varianta aleasa ?. Se simte major (deranjant) faptul ca puntea spate este semirigida ?. Cum sta in curbe, nu subvireaza?. Este o masina placuta, cu un design atragator, are un interior ok (chiar daca are mult plastic, inclusiv pe fatele de usi), bine dotata raportat la pretul cerut si merita atentie.

Posted Image multe intrebari si prea devreme sau prematur pt raspuns la toate!
am pus niste poze se vede si consumul de azi pt un traseu de placere de 200 km (Bucuresti - Câmpina - retur);

1. am mai spus cred, ca dupa 1000 km poate sa vb de consum, pt ca acum o testez efectiv: accelerez pe fiecare treapta, o turez, o las, pun frina, iau viraje in fortaj, pun limitattorul de viteza si il fortez sa vad cum lucreaza, o tin subturata, o tin supraturata....chestii de genul asta! drept urmare, despre ce consum putem vorbi, acum la inceput?

2. pt. uz normal, porbagajul e suficient. In plus eu am coborit placa pentru porbagajul ascuns si am renuntat la el pt ca nu am obiecte pe care sa le tin ascunse.
pentru concediu insa, nu e suficient. sigur trebuie sa cobori macar spatarul cel mic de la bancheta. avind insa geamuri funurii pe spate nu se vede nimic din afara.

3.cu benzina si motorina e o intreaga poveste, care merita un alt topic.
eu am avut inainte si o masina pe motorina Fiat croma, asa ca stiu cum se comporta ambele tipuri de motoare.
nu are rost sa vorbim de avantaje si dezavantaje. nu ne mai oprim daca intram pe acest subiect.
insa, dupa parerea mea, de cind s-a renuntat la motoarele aspirate si s-a trecut la supraalimentate - pentru ambele tipuri de combustibil, practic comportamentul tehnic si dinamic al celor doua tipuri de motoare se aseamana. la acest lucru se adauga si faptul ca motorina si benzina au practic preturi similare, precum și faptul deloc de neglijat ca pâna si consumul celor două motoare difera f putin, intr-o plaja de 1-1,5 l, adica nesemnificativ, per anasamblu.
asa ca ce motiv sa ai pentru a alege un tip de motor sau altul? pretul! motoarele de motorina sunt mai scumpe si se intretin mai scump. atit.
deci asta e motivul pt care am ales motorul pe benzina.

4. e prea devreme sa spun ce dotari as mai vrea. nu m-a saturat inca sa ma joc cu cele pe care le am. :)
cred ca totusi as fi vrut si frina asistata cu radar. pentru siguranta, zic. dar aceasta optiune e doar la varianta lux.

5. nu mi-am dat inca seama. fata de astra parca are un ruliu mai pronuntat, la trecerea peste calea ferata de ex.,(cea de pe centura Ploiesti) poate si pt faptul ca are garda mai inalta.

6. nu mai are plastice, au inlocuit materialul, au avut prea multe critici. acum e un material mai moale, placut la atingere, pe usi este stofa.

View Postdanghetau, on 19 noiembrie 2016 - 16:33, said:

In cartea de identitate mai sunt trecute si alte dimensiuni ale anvelopelor? De exemplu una compatibila ar fi 235/50R17, diferenta e de -0,2%
I-ar sta mai bine cu anvelope mai late, acum arata ca un (de exemplu) X6 cu anvelope de 225 in loc de 275mm.

215/55/R17
215/60/R16
s-ar putea sa ai dreptate. nu stiu.

View Postunderb, on 19 noiembrie 2016 - 17:13, said:

Hai sa nu ne mintim singuri totusi. E in clasa cu numele.

nu inteleg. cum sa ne mintim?
uite aici un link: http://www.4tuning.r...iew/HwOxj1hDgDp ,  ca sa vedem cine minte pe cine. se dovedeste ca degeaba esti marca de renume, cind te faci de ris exact in momentul in care trebuie sa performezi la cote inalte. Ca doar asa se pastreaza renumele, nu?

Attached Files



#46
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Greierasi exista? Teoretic nu cred, pana cand si Suzuki al meu din 1999 este mult mai ok din acest punct de vedere pe langa masina principala (Laguna 2).
Mi-ar placea sa schimb masina cu una din asta cu motorul de 1,4 si cutie automata (fie S-Cross fie Vitara S) dar nu stiu daca ma voi obisnui venind de pe o masina cu peste 200cp...
PS: nu-s filme pe net mai deloc cu vitezele si diferitele turatii (ca la Vitara S) dar probabil fiind aceeasi Marie...

Edited by danghetau, 19 November 2016 - 19:48.


#47
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
pina acum nu sunt deloc greierasi. :) e prea devreme pt greieri.
nu stiu daca pot sa te ajut cu cutia automata. nu-s fan deloc.
am condus 6 luni un chevrolet tahoe cu cutie automata. era f usor.
cind am revenit pe cutie clasica parca uitasem sa conduc. acolo o placerea condusului: la cutia clasica. sa schimbi vitezele cum vrei tu, sa o turezi, sa intri in fortaj in depasire,,,chestii, intelegi ce vreau sa spun! :)

daca vii de pe 200 cp e cam nasol. sigur o sa simti diferenta. totusi fa o comparatie pe puterea specifica (Puterea/greutatea) acolo afli exxact diferenta de pe ce vii si pe ce te duci

#48
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Greutatea e tot pe acolo (vreo 1500kg) dar puterea este cu 50% mai mare si e berlina 4x2.

Ma uitam comparativ la Passion fata de Luxus, in afara de tapiseria din piele, senzori fata-spate si sistemul radar nu pare sa fie vreo diferenta majora pentru cei 2600 de euro suplimentari. Sau gresesc?

#49
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

View Postdanghetau, on 19 noiembrie 2016 - 20:16, said:

Greutatea e tot pe acolo (vreo 1500kg) dar puterea este cu 50% mai mare si e berlina 4x2.

Ma uitam comparativ la Passion fata de Luxus, in afara de tapiseria din piele, senzori fata-spate si sistemul radar nu pare sa fie vreo diferenta majora pentru cei 2600 de euro suplimentari. Sau gresesc?

o sa fii surprins. ti-am calculat eu:
la masina ta 200 CP si 1500 kg rezulta P.specif. 0,13CP/Kg
la SX4 140 CP si 1240 Kg (in specificatii scrie 1215-1240) rezulta P. specif 0,11 CP/Kg
adica sensibil egale, diferenta la demaraj o va da evident momentul motor (sau cuplul cum ii zic unii)!

fata de ce ai zis tu, la luxus mai e: navigatia, cutia automata, plafonul retractabil (am citit pe undeva ca nu stiu ce drac de inovatie in domeniu e plafonul asta), de radar ai zis (asta chiar e o dotare de mare siguranta: am citit undeva ca 30% din accidente sa produc pt faptul ca soferii au apasat tirziu pe pedala de frina si ca 50% din accidente se produc pentru faptul ca soferii nu au apasat suficient de tare pe pedala de frina, adica nu au folosit la capacitatea maxima sistemul de frinare).

#50
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Nu sunt sensibil egale, a mea atinge suta in sub 8 secunde, momentul motor conteaza dar e alta CV, cu alte rapoarte.
Asa si un Tico poate sa ia avans cativa metri la semafor pentru creo 2-3 secunde insa dupa aia...

In rest sa te bucuri de masina, motoarele pe benzina Suzuki sunt extrem de fiabile, nu vrei sa stii cum se misca baba mea de 17 ani cu motorul original.

#51
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010

View Postdanghetau, on 19 noiembrie 2016 - 21:01, said:

nu vrei sa stii cum se misca baba mea de 17 ani cu motorul original.

ce marca spuneai ca e masina ta?

#52
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Am doua, baba de care spuneam mai sus este tot Suzuki dar Grand Vitara in 2 portiere, motor 2 litri benzina si 128cp (la data fabricatiei).

#53
nedan64

nedan64

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 27.11.2010
Azi am inteles ca ideea portbagajului ascuns nu e asa rea. De fapt, placa suplimentara din portbagaj are darul de a crea un spatiu separat pt a tine lucruri utile pt masina, care trebuie sa stea tot timpul in portbagaj si de care sa nu te tot incurci cind folosesti portbagajul drept loc de depozitare: sticle cu lichide, umbrela, cutii, scule, sprayuri, alte dracii.

#54
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
S-o stapanesti sanatos!

De vreo luna ma tot uit la SX4, si chiar daca nu are materialele la calitatea unui Kia Sportage, de ex, sau jante de 19" sau nu stiu ce dotari mai de fita, mi se pare un best buy in clasa. Pe mine ma tenteaza 4x4 1.4T automat, insa in Buc nu am gasit nicaieri la testdrive - sunt curios cum schimba cutia.

Mai e o chestie interesanta la masina asta - la versiunea 4x4 (manuala sau automata), in specificatiile tehnice se spune ca "prinde" suta in 10,2s. Mi se parea cam mult pt 140cp si 1200kg, asa ca am incercat si eu testul, cu permisiunea baiatului de la Suzuki, si in 2 incercari mi-a iesit undeva intre 8 si 9 secunde. Am cautat pe youtube, si se pare ca intr-adevar, ar ajunge la suta in mai putin de 9s. Mi se pare putin ciudat sa dai specificatii oficiale mai proaste decat in realitate :)

Si-n alta ordine de idei, ai bagat-o in vreun namol ceva? un semi offroad?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate