Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
suzuki SX4 2016 facelift
Last Updated: Oct 18 2019 07:56, Started by
nedan64
, Nov 18 2016 09:12
·
0
#253
Posted 21 April 2017 - 16:00
E la Vitara dar merge sigur si pe S-Cross SX4...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r9Y4vN5i4jY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by musicallro, 21 April 2017 - 16:01. |
#255
Posted 04 May 2017 - 21:53
Un fapt destul de interesant, pe care l-am remarcat la un drum făcut acum două zile. La dus: extraurban(opțiunea auto) consum : 8,2, la întors: același drum(opțiunea sport) consum: 7,8. De ce oare? Căci toată lumea susține că opțiunea „sport” cam „mânâncă”.
Edited by aleodor45, 04 May 2017 - 21:55. |
#256
Posted 04 May 2017 - 22:07
ce traseu ai avut?
ma gandesc ca daca te-ai dus la munte - ai urcat, consum mai mare. la intoarcere - la coborare - consum mai mic. nu stiu, zic si eu. asa mi se intampla mie pe un traseu bucuresti brasov retur tu ar trebui sa ai raspunsul. pe sport, se ruleaza tot timpul 4x4, de aia e de asteptat sa consume mai mult. in plus sunt modificati parametrii dinamici de cuplu care iar necesita "petrol". |
#257
Posted 05 May 2017 - 09:00
explicatiile pot fi multe, printre primele ar fi panta, viteza medie, benzina folosita, numarul de pasageri/bagaje, presiunea din pneuri etc.... si un alt factor foarte important e prezenta sau absenta vantului...
Edited by jericho, 05 May 2017 - 09:06. |
#258
Posted 06 May 2017 - 13:40
Traseul a fost variat, drum drept, vale, deal, serpentine prin pădure, bagaj(la întoarcere sensibil mai greu, vreo 20kg în plus), condiții de trafic echivalente, dus întors. În general, condiții cam identice. Cei drept cu vântul nu m-am „consultat”. Era plecat în deplasare, probabil.https://forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/biggrin.png. Oricum, concluziv, probabil accidental, se poate obține un consum rezonabil folosind și opțiunea SPORT.
Edited by aleodor45, 06 May 2017 - 13:41. |
#259
Posted 14 May 2017 - 20:31
revin cu detalii despre consum
acum am 7400 km. am verificat in postul #59: pe autostrada aveam la inceputuri un consum de 6,2 la 110 km/h. azi am scos pe autostrada Pitesti - Bucuresti 5,5 tot la 110 km/h. pe ruta Pitesti - Craiova - retur scosesem la începuturi 6,3, la o viteza legala de drum european de max. 100 km/h azi am avut 6,0 la aceeasi viteza legala de drum european de max. 100 km/h, evident cu depasirile de rigoare vineri, intr-un bucuresti blocat total la ora prinzului, pe traseul 13 sept - panduri - bd. timisoara - valea cascadelor - militari = 12,7 l pe modul sport. spun blocat total pt ca pe intreg traseul s-a mers "la pas", am reusit "performanta" sa scot 65 min pe acest traseu, cind de regula scot 30-40 min. pusesem pe sport cu gind sa depasesc sa trec de pe o banda pe alta sa demarez in fine, ideea era sa ies repede din bucuresti. a fost inutil evident. in concluzie, in afara orasului consumul deja a scazut probabil ca asta va fi de acum inainte. o sa il mai urmaresc evident. dar cred ca astea vor fi cifrele si pe viitor. |
#260
Posted 16 May 2017 - 15:53
Se aseaza si motorul... si intern a scazut, dar din pacate traficul a crescut si nu observi. Si va creste mai mult, nu uita second hand la liber (multi cumpara in dracii).
|
#261
Posted 28 May 2017 - 18:05
#262
Posted 29 May 2017 - 20:39
normal. de aia e forum sa impartasim exxperiente.
@bcp: nu ai mai spus nimic |
|
#263
Posted 02 June 2017 - 07:32
@nedan64, imi pare rau ca nu am mai scris nimic, dar am trecut printr-o perioada haotica care nu mi-a permis sa urmaresc consumul. Am sa revin cu un scurt tabel al plinurilor si kilometrilor parcursi din care s-ar putea trage ceva concluzii.
In schimb, chestia cu aparatorile de noroi, este buna mai mult pentru cei din spate (zic eu), luneta tot se murdareste. Ce-i drept, lateralele sunt mai curate, mai ales geamurile. aveti careva experienta cu deflectoare de vant la geamuri, sunt eficiente, merita montate? |
#265
Posted 02 June 2017 - 16:10
Pentru montarea apărătorilor de noroi trebuie demontate rotile?
|
#266
Posted 06 June 2017 - 21:50
Sper ca nu s-a stricat (Spirit, 1.4 BJ)
Attached FilesEdited by domnujim, 06 June 2017 - 21:51. |
#267
Posted 24 June 2017 - 14:21
10.000 km si incepe sa se lase motorul. 140 km/h pilot automat consum de 5.3. Super bine.
|
|
#268
Posted 24 June 2017 - 15:55
#270
Posted 25 June 2017 - 14:47
Ptr toma necredinciosul: ce rost are sa mint ca doar nu îmi da Suzuki masina moka. Eu zic ca trebuie sa fim obiectivi referitor la masinile noastre ca doar nu or fi cele mai bune din lume. SX4 este o masina corecta ptr banii dati, iar motorul de pe a mea este de 1.6 diesel. Filmuletele nu le pot pune de pe telefon, o sa incerc sa le trag pe calculator(10 secunde in care resetez consumul). Oricum se vede din ultimele 2 poze ca la consumul instant bara de consum este la jumătatea scalei de 10. Acum am venit cu 5.5 ptr ca am mers un pic mai tare si AC nonstop
O zi buna 20170625_123612.jpg 43.61K 59 downloads 20170625_122703.jpg 63.49K 56 downloads 20170625_122659.jpg 63.67K 55 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users