Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Mazda CX-5 2017
Last Updated: Feb 06 2018 15:07, Started by
jericho
, Nov 17 2016 08:56
·
0
#1
Posted 17 November 2016 - 08:56
Mazda a prezentat astăzi la Los Angeles cea de-a doua generație a SUV-ului CX-5. Modelul japonez revine pe piață la doar doi ani de la facelift cu modificări structurale, de design și cu un plus de calitate la interior.
Mazda regândește ritmul de lansare a modelelor din gamă și aduce îmbunătățiri majore programate să apară din doi în doi ani. După ce în 2012 ne prezenta prima generație a lui CX-5, cel mai mare SUV pe care Mazda îl oferă în gama sa europeană, constructorul japonez a venit în 2014 cu un facelift iar astăzi, la final de 2016, aduce la Salonul Auto de la Los Angeles a doua generație a SUV-ului său. Modificările aduc o evoluție a limbajului de design pe care cei de la Mazda îl denumesc oficial Kodo. Cei care cunosc liniile actualului CX-5 vor regăsi modificări atât la exterior, cât și la interior, acolo unde designerii Mazda susțin că au așezat elementele din habitaclu pentru a "se concentra pe sensibilitățile umane (...) și pentru a prioritiza confortul pasagerilor într-o cabină remarcabil de bine izolată fonic și construită cu atenție la detalii". Mazda CX-5: date esențiale Quote ● Noul model va intra în showroom-urile europene la jumătatea anului 2017. ● Rivalii direcți ai modelului japonez: Nissan Qashqai, VW Tiguan, Renault Kadjar, Peugeot 3008, Kia Sportage. ● Diferențele de design se observă imediat în zona frontală. Blocurile optice sunt mult mai subțiri și stau la extermitățile unei grile imense, subliniată de un element cromat care se continuă sub faruri. ● Spre deosebire de curentul la modă în industria auto, Mazda a scurtat CX-5 între generații. Diferența este însă minoră, de 5 milimetri. Ampatamentul rămâne însă neschimbat, iar lățimea modelului japonez crește cu 10 milimetri. Scopul: o imagine dinamică mai accentuată. ● Un artificiu ingineresc interesant îmbunătățește radical unghiul vizual frontal: stâlpii parbrizului au fost mutați cu 3.5 centimetri mai în spate. ● Interiorul aduce modificări majore față de generația anterioară. Panoul de bord este mult mai curat, iar consola centrală a fost ridicată pentru a-i oferi șoferului acces mai confortabil la schimbătorul de viteze. ● Display-ul central are diagonala de 7.0 inch. Acesta este dublat de un ecran TFT de 4.6 inch integrat în zona ceasurilor de bord și de un sistem head-up display care afișează informațiile relevante proiectându-le pe interiorul parbrizului. ● Ecosistemul infotainment botezat MZD aduce pe display-ul central telefonul, navigația și celelalte elemente interactive ale mașinii. Sistemul audio opțional Bose este vârful de gamă și oferă 10 incinte acustice plus un sistem de limitare a zgomotului ambiental. ● Nu există schimbări majore la nivelul motorizărilor, CX-5 oferind aceleași unități pe care le regăseam și pe precedentul model. Vorbim de un motor Skyactiv-G de 2.0 litri pe benzină și de diesel-ul Skyactiv-D de 2.2 litri. Nu avem încă informații și cifre oficiale legate de acestea, însă ne așteptăm ca performanțele să crească, în timp ce consumul mediu mixt să coboare față de modelul înlocuit. ● Standardul este o transmisie manuală cu șase rapoarte. În lista de opționale există o cutie automată cu șase rapoarte. CX-5 este disponibil cu roți motrice față sau cu integrală. ● Îmbunătățirea la nivel dinamic vine din partea sistemului G-Vectoring Control, care și-a făcut debutul acum câteva luni pe Mazda6. Acest pachet ajustează automat cuplul transmis către roți în funcție de unghiul de bracaj al volanului. Conform celor de la Mazda, sistemul eficientizează comportamentul lui CX-5 pe viraje. ● CX-5 vine cu suspensii MacPherson pe față și cu un sistem multi-link pe spate. Mazda susține că rigiditatea structurală a modelului său a crescut cu 16% față de generația precedentă. ● La capitolul "noutăți pentru pasionați" notăm introducerea unei nuanțe exterioare noi. Soul Red Crystal este un pas suplimentar față de vechiul Soul Red Metallic și oferă o tehnologie de vopsire în trei straturi, un pigment specil și fulgi de cristal care reflectp și absorb lumina. Rezultatul este o vopsea exterioară care oferă o saturație cu 20% mai mare și o adâncime a culorii mai bogată cu 50%. sursa Attached Files |
#3
Posted 17 November 2016 - 09:45
#4
Posted 17 November 2016 - 09:46
#5
Posted 17 November 2016 - 09:54
#9
Posted 19 November 2016 - 01:51
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6tH6a0krzAI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Carwow (cu Matt Watson la bord) ne prezinta aceasta bijuterie. In opinia mea, asta si Peugeot 3008 sunt cele mai bune alegeri din clasa. La ce interior are, noul CX-5 ii da clasa Tiguanului. De Kuga, Kadjar, Qashqai nici nu mai vorbesc. |
#10
Posted 19 November 2016 - 05:59
Cx-9 e cam mare pentru Europa, vanzarile probabil ca ar fi prea slabe ca sa merite cheltuiala cu implementarea. Motorul nou turbo de 2.5 litri ``costa`` ceva taxe acolo. Sigur ca sunt destui care nu se uita la motor, MB si BMW fabrica multe masini cu motoare mari, dar pentru ca in EU e mai importanta marca decat realitatea, cred ca un CX-9 n-ar face multa concurenta masinilor germane, exact din acest punct de vedere
L.E. N-am vazut nici o Mazda CX-5 rosie condusa de barbati... . |
|
#11
Posted 19 November 2016 - 07:39
...de parca Mazda, la modul general, ar face mare concurenta masinilor germane.
Dar nu asta e ideea. Ideea e ca clientul sa aiba o alternativa, sau mai multe. Oricum, profit fac japonezii, ca doar nu lucreaza nimeni in pierdere. Ca e mai mic sau mai mare, e treaba lor. Eu nu as spune nu unui CX-5 rosu. Plus ca am vazut destui barbati conducand X1 sau Tiguan, ceea ce chiar mi se pare schwull (gay). |
#12
Posted 22 November 2016 - 21:55
Nu stiu cum judeca altii acest brand dar mie personal imi da impresia de low-cost "cu pretentii" de la prima vedere..incepand cu un ornament cromat in partea frontal realizata din 2 bucati - teribil. Nu stiu ce inseamna ca ar face concurenta altor marci pe piata europeana dar nu am observat salturi exponentiale de vanzari (am circulat destul prin Eu) si modele pe strazi. Sunt curioasa daca au rezolvat totusi dilema cu vopseaua..care a fost in mod clar declarata de o foarte proasta calitate.
Attached FilesEdited by cammelia08, 22 November 2016 - 21:56. |
#13
Posted 25 November 2016 - 21:48
cammelia08, on 22 noiembrie 2016 - 21:55, said:
Nu stiu cum judeca altii acest brand dar mie personal imi da impresia de low-cost "cu pretentii" de la prima vedere..incepand cu un ornament cromat in partea frontal realizata din 2 bucati - teribil. Nu stiu ce inseamna ca ar face concurenta altor marci pe piata europeana dar nu am observat salturi exponentiale de vanzari (am circulat destul prin Eu) si modele pe strazi. Sunt curioasa daca au rezolvat totusi dilema cu vopseaua..care a fost in mod clar declarata de o foarte proasta calitate. Ai bagat-o pe maneca cu Eric si jericho . |
#14
Posted 26 November 2016 - 12:07
Au mutat parbrizul mai spre spate ca sa imite infatisarea suvurilor cu motor longitudinal dar au fost nevoiti sa lase o consola fata de neam prost specifica masinilor cu motor montat transversal.
Capota lunga e ok. Distanta mare de la roata fata la usa e ok. Consola lunga in fata rotilor fata, fail, mai ales la un SUV. |
#15
Posted 26 November 2016 - 13:03
|
#17
Posted 26 November 2016 - 13:28
Pai în primul rând vopseaua este foarte ok. Problema e lacul și nu cred că e o problema doar la Mazda de când cu tâmpeniile astea eco. În al doilea rand este un brand japonez și nu are cum să întreacă prezenta mașinilor europene pe străzile din Europa. Dar plimba-te și prin state și o sa vezi altceva acolo. Iar în al treilea rand, n-a zis nimeni ca Mazda ar fi premium dar nici low cost nu e, cel mai bine ar fi dacă te-ai urca într-una. Discutam după.
|
#18
Posted 27 November 2016 - 18:21
Si Toyota e un brand japonez si cu a sa Corolla s-a impus pe multe piete, nu dam amanunte ca sunt cunoscute. Fiind vorba (si) de lac..e un capitol care doare. Nu am fost in state deci nu pot argumente nimic din acest punct de vedere; nu atributul de premium o face de succes ci raportul pret/performanta intr-un final. Am fost la test-drive cu Mazda 6 (nu ultimul facelift cu g vectoring sau cum s-o numi) si mi-a dat impresia ca nu isi merita suma. Ce iti spune comentariul din postul meu precedent vizavi de partea cromata din fata? Parca se aseamana cu lacul nu ? sunt doar 2 exemple care nu sunt regasite pe concurenta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users