Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Erori Golf 6 1.6 TDI 115 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
band0393

band0393

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.11.2016
Buna seara ,

In urma itp-ului , am primit urmatoarele erori prezente mai jos.
Ma poate ajuta cineva care se pricepe sau a mai intalnit astfel de probleme?
Mecanicul , mi-a zis ca ar putea fi vorba despre o presiune asupra pombei, dar nu m-a convins foarte tare.
Masina functioneaza ok , fara erori in bord.
Tin sa precizez ca in urma cu 2 saptamani am schimbat bateria masinii , mecanicul precizand la randul sau ca s-ar putea ca aceste erori sa fi ori din cauza bornelor ori din cauza existentei unei presiuni in pompa...
Astept pareri daca se pricepe cineva !

Multumesc !
O seara placuta !

Attached Files

  • Attached File  a.jpg   170.41K   81 downloads
  • Attached File  b.jpg   268.48K   74 downloads

Edited by band0393, 16 November 2016 - 20:23.


#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
erorile sunt legate de pompa de inalte care pare a fi cu probleme. Iti recomand sa scoti bornele la baterie pentru 30 de minute, apoi dupa reconectare sa dai o tura de vreo 50 km apoi sa mergi la service pentru un nou test cu vag com. Acolo vei primi indrumare in caz de probleme.

#3
band0393

band0393

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.11.2016

 dan1980_25, on 16 noiembrie 2016 - 22:52, said:

erorile sunt legate de pompa de inalte care pare a fi cu probleme. Iti recomand sa scoti bornele la baterie pentru 30 de minute, apoi dupa reconectare sa dai o tura de vreo 50 km apoi sa mergi la service pentru un nou test cu vag com. Acolo vei primi indrumare in caz de probleme.

Multumesc pentru raspunsul prompt !
Crezi ca sunt motive de ingrijorare ? (intreb deoarece nu prea le am cu mecanica Posted Image )

#4
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
Orice problema pe partea de alimentare trebuie tratata cu seriozitate. Asta daca nu vrei sa ramai cu masina in drum. Poate sa nu fie nimic grav insa pe baza aia, mai bine mergi la service ca sa poti calatori fara ganduri cu masina. De regula in caz de probleme la pompa de inalta presiune, masina porneste greu sau deloc la cald.
Printre cauze, din cate stiu la VW e o problema cu spanul in pompa de inalta presiune. Pilitura se poate vedea, daca exista, in filtru de motorina. Daca nu exista pilitura, trebuie verificat regulatorul de presiune al pompei. Ala mai face figuri la vw.

Edited by dan1980_25, 17 November 2016 - 22:44.


#5
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Nu vad daca sunt stored sau active erorile. Din ce vad acolo data din freeze frame este din 2000, ca sa fi sigur, se sterg erorile si apoi se merge cu masina o perioada dupa care se scaneza iara. Atunci vei vedea daca ai ceva erori.

#6
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

 dan1980_25, on 17 noiembrie 2016 - 22:38, said:

Orice problema pe partea de alimentare trebuie tratata cu seriozitate. Asta daca nu vrei sa ramai cu masina in drum. Poate sa nu fie nimic grav insa pe baza aia, mai bine mergi la service ca sa poti calatori fara ganduri cu masina. De regula in caz de probleme la pompa de inalta presiune, masina porneste greu sau deloc la cald.
Printre cauze, din cate stiu la VW e o problema cu spanul in pompa de inalta presiune. Pilitura se poate vedea, daca exista, in filtru de motorina. Daca nu exista pilitura, trebuie verificat regulatorul de presiune al pompei. Ala mai face figuri la vw.

Cum ajunge spanul din pompa de inalta (care se presupune ca ar produce acea pilitura) in filtrul de motorina? Acest filtru nu e montat DUPA pompa de inalta? Vine pe retur, sau cum?
Multumesc!
(m-am lovit de probleme la injectie la acest tip de motor si incerc sa-mi dau seama ce se intampla)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate