Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accidente in RO, in cursul lunilor de iarna - in conditii de iarna
Last Updated: Dec 19 2019 01:07, Started by
Mihai_3
, Nov 16 2016 09:54
·
0
#1
Posted 16 November 2016 - 09:54
Un acccident in lant a avut loc in aceasta dimineata pe autostrada A2 la km 12, la intrarea in Capitala, 17 masini fiind implicate, pe ambele sensuri de mers, potrivit Centrului de Infotrafic al Politiei. Acidentul a avut drept cauze principale ceata si poleiul. Seful Departamentului pentru Situatii de Urgenta, Raed Arafat, a declarat, la Digi 24, ca 22 de persoane implicate in accident sunt evaluate medical, iar 4 dintre ele urmeaza sa fie transportate la spital. Raed Arafat a precizat ca niciunul dintre raniti nu este in stare grava.
Surse: HotNews Digi24 Adevarul Capital Clipboard01.png 194.81K 106 downloads Editare moderator: Topicul face referire doar la accidente in lunile de iarna si/sau in conditii de iarna, pt restul evenimentelor se poate scrie in topicul dedicat, ca si pana acum. Edited by Dany_Darke, 20 November 2016 - 11:17. |
#2
Posted 16 November 2016 - 09:56
Inca nu s-a terminat ancheta privind accidentul de pe A2 din urma cu aproximativ 20 zile, azi dimineata scenariul pe A2 s-a repetat, de data aceasta la scara mai mica. Cred ca a venit timpul si la noi sa se monteze camere de supraveghere pe Autostrazi, DE si DN, amendarea pentru nerespectarea indicatorului de viteza, nerespectarea distantei intre autovehicule, comportamnetul de golan in trafic (flashuri si sicanarea participantilor prin depasire si punere frana brusca ca nu te-ai dat la o parte din fata lui). Sunteti de acord sa propunem o petitie in acest sens? Multumesc.
Edited by aris86, 16 November 2016 - 10:04. |
#3
Posted 16 November 2016 - 10:02
Let's do it!
Eu merg asta seara in Fratelli, asa ca faceti voi. Azi dimineata erau si pe A1 2 accidente cu 3, respectiv 2 masini implicate, in primii 25km de autostrada. |
#5
Posted 16 November 2016 - 10:08
aris86, on 16 noiembrie 2016 - 09:56, said:
Inca nu s-a terminat ancheta privind accidentul de pe A2 din urma cu aproximativ 20 zile, azi dimineata scenariul pe A2 s-a repetat, de data aceastala scara mai mica. Cred ca a venit timpul si la noi sa se monteze camere de supraveghere pe Autostrazi, DE si DN, amendarea pentru nerespectarea indicatorului de viteza, nerespectarea distantei intre autovehicule, comportamnetul de golan in trafic (flashuri si sicanarea participantilor prin depasire si punere frana brusca ca nu te-ai dat la o parte din fata lui). Sunteti de acord sa propunem o petitie in acest sens? Multumesc. Ce spui tu acolo ar fi haos. Accidentele apar in primul rand din prostie, abia apoi teribilism. Nici un sistem nu te poate feri de prostie. Daca pui 100 de camere si radare in fiecare Km, nu vei face decat sa cheltuiesti bani si sa blochezi toata circulatia, precum panourile alea mirifice, pe care scrie: "atentie ceata", de parca ceata ar fi ceva invizibil si trebuie sa fii atentionat despre fenomen! Fa autostrazi SI intrari/iesiri bune! Intrarea de pe A3 pe CB pe sensul B-Ct e lipsit de vizibilitate, foarte ingust si strans, ca sa nu zic ca e in vale, cu vizibilitate redusa, iar pe banda (prea scurta) de intrare pe CB sunt 2 gropi imense, iar intrarea se face direct de pe banda 1! Legislatia nu ajuta nici ea! 1. Camere video pe masini => scade valoare RCA. 2. Legislatia e mult prea vaga, precum "reducerea vitezei pana la evitarea oricarui pericol". Pai daca idiotul din fata a pus frana brusc, ca era sa rateze CB, ce insemna "evitarea oricarui pericol"? Sa mergem incetisor cu 50 Km/h pe autostrada? Dupa razboi multi viteji se arata. |
#6
Posted 16 November 2016 - 10:09
pai daca la volan sunt maimute.. probabil se grabeau spre Pitesti sa ia plasticul roz de la taraba
Edited by aeon, 16 November 2016 - 10:11. |
#7
Posted 16 November 2016 - 10:13
@Adm, normal autoritatile sunt de vina si soferii sunt mielusei, consider ca pana nu o sa ne schimbam individual mentalitatea si sa ne asumam consecintele propriilor alegeri, mereu vom da vina pe altii pentru ceea ce ni se intampla.
|
#8
Posted 16 November 2016 - 10:13
fratilor mergeti mai incet o farama si deasemenea ..... foarte important tineti distanta fata de cel din fata daca nu intentionati sa il depasiti...
pana la urma sunt sigur ca nimeni nu vrea sa isi loveasca masina nu ? Tineti distanta fata de cel din fata ! Edited by Mihai_3, 16 November 2016 - 10:15. |
#9
Posted 16 November 2016 - 10:20
Se pare ca incalzirea globala a produs un fenomen nou, cu care soferii romani nu sunt obisnuiti, ceata (mintii) , si iaca rezultatele. Poate le da vre-o ideie sa ceara astia cauciucuri de ceata..
Vorba aia, tantalau fiind, orbeste conduceam.. |
#10
Posted 16 November 2016 - 10:28
Mihai_3, on 16 noiembrie 2016 - 10:13, said:
fratilor mergeti mai incet o farama si deasemenea ..... foarte important tineti distanta fata de cel din fata daca nu intentionati sa il depasiti... pana la urma sunt sigur ca nimeni nu vrea sa isi loveasca masina nu ? Tineti distanta fata de cel din fata ! Noi mergem, dar ceilalti care nu ti-au citit postul ... Consider ca unde se petrec mai multe accidente sa se ia masuri suplimentare. De exemplu se pot monta panouri electronice care sa limiteze viteza in functie de conditii. Asa e in Germania, Austria. E ceata, te-a limitat la 50 km/h. E ploaie, te-a limitat la 80 km/h Cei de la circulatie din Romania sunt prastie. Nu iau nici o masura sa previna accidentele. Lasa totul la aprecierea soferilor. Edited by Bursul, 16 November 2016 - 10:28. |
|
#11
Posted 16 November 2016 - 10:31
Accidentul auto are o importanta componenta de fizica . Paradoxal , multi soferi profesionisti nu inteleg legile frecarii , planul inclinat , dilatatia/contractia termica si inca cateva . Acum 10 minute , o tampita de la Digi 24 spunea cu subiect si predicat ca : " soferii au apasat frana dar nu s-au putut opri " - pe polei ! Atat tuta cat si retarzii aia nu inteleg ca legile fizicii sufera unele alterari in anumite conditii externe. Ei doar atata inteleg din sofat : vreau sa merg mai repede - apas pedala din dreapta ...vreau sa opresc - apas pedala din mijloc ... asta-i tot . Imbecilitatea nu poate fi combatuta prin legi. Pe o autostrada din Austria , cand ninge usor si asfaltul este la negru , toata lumea merge cu 50 / h ....pentru ca ninge ! In Romania , apar cretini care urla ca coruptia ucide , pentru ca niste handicapati au vazut pe un indicator scris mare 130 km/h ...si vor ca autoritatile sa se dea peste cap sa faca conditii pentru mersul cu acea viteza . Ei nu stiau ca pe poduri este aproape intotdeauna polei , din cauza ca podul este suspendat in aer si nu beneficiaza de caldura pamantulu , de inertia termica care face ca umezeala sa nu inghete asa usor . Ei nu inteleg ca aderenta de vara se obtine cu anvelope ajunse la o anume temperatura ... si iarna , dimineata , de obicei sunt temperaturi negative , ceea ce face ca anvelopele lor sa fie de 2/3 ori mai rigide .
|
#12
Posted 16 November 2016 - 10:41
#14
Posted 16 November 2016 - 10:50
Statisticile Poliției Brașov referitoare la accidente : http://newsbv.ro/201...e-la-accidente/
"Conform unui studiu realizat de Poliția Română în anul 2015, una din principalele cauze generatoare de accidente rutiere grave în România este viteza (excesivă sau neadaptată condițiilor de drum). O atitudine preventivă în trafic și respectarea vitezei legale duce la evitarea unor situații periculoase pentru conducătorul auto și pasagerii din autoturism. Pentru a vă deplasa în siguranță IPJ Brașov vă recomandă: * Respectați viteza legală de circulație; * Adaptați în permanență viteza la condițiile de trafic și drum; * Efectuați manevra de depășire numai după o temeinică asigurare. Renunțați la depășiri riscante. * Păstrați distanța corespunzătoare între autovehicule în mers. * Păstrează distanța legală în mers față de autovehiculele care rulează în față; * Nu vorbiți la telefon în timp ce conduceți, concentrați-vă atenția asupra traficului. * Utilizați centura de siguranță oricât de scurt ar fi traseul pe care îl parcurgeți. * Nu vă grabiți să ajungeți la destinație atunci când sunteți obosiți. |
#15
Posted 16 November 2016 - 11:07
Eu nu-s de acord cu ”RO ONLY” din titlu. De când și până când?
|
|
#16
Posted 16 November 2016 - 11:10
In primul si in primul rand nu inteleg rostul gropilor / plombelor intr-o autostrada europeana (A2), adica drum presupus a fi "de mare viteza", pe sectorul Bucuresti - Fundulea.
Nu inteleg cum poti sa circuli, in siguranta, cu o viteza mai mare de 100kmh prin gropile/plombele alea. Apoi, aceste accidente pe polei, ridica serioase semne de intrebare asupra cauciucurilor de iarna - o parte din cei implicati alunecand perfect cu acest tip de cauciucuri la franare (nu la fel ca ceilalti, neechipati, dar cam tot pe acolo). Adevarul este ca intr-o tara normala drumurile nationale nu ar trebui sa fie acoperite niciodata de gheatza, zapada sau polei, respectiv ar trebui actionat cu niste materiale pe ele, iar cauciucurile de iarna ar trebuie sa fie o siguranta in plus. Problema este ca multi romani nu au capacitate intelectuala suficienta sa inteleaga ca anvelopele de iarna nu reduc distanta de franare decat cu 10% in conditii de carosabil puternic alunecos si atunci circula cu viteza prea mare ca sa poata frana eficient in caz de necesitate. Edited by rosix, 16 November 2016 - 11:14. |
#17
Posted 16 November 2016 - 11:10
Pai vorbim despre accidentele din Romania. Ce rost are sa vorbim despre alea din Siberia?
|
#18
Posted 16 November 2016 - 11:19
aris86, on 16 noiembrie 2016 - 09:56, said:
Inca nu s-a terminat ancheta privind accidentul de pe A2 din urma cu aproximativ 20 zile, azi dimineata scenariul pe A2 s-a repetat, de data aceasta la scara mai mica. Cred ca a venit timpul si la noi sa se monteze camere de supraveghere pe Autostrazi, DE si DN, amendarea pentru nerespectarea indicatorului de viteza, nerespectarea distantei intre autovehicule, comportamnetul de golan in trafic (flashuri si sicanarea participantilor prin depasire si punere frana brusca ca nu te-ai dat la o parte din fata lui). Sunteti de acord sa propunem o petitie in acest sens? Multumesc. Au si ele rolul lor insa adaptarea vitezei la conditiile de trafic nu are legatura cu supravegherea video. Ai vazut de cand a fulguit in Romania ce este la vulcanizari? 70% nu au schimbate cauciucurile. All Seson este la moda in Romania. Pe sistemul ca au gasit ei solutia perfecta si nu mai e nevoie de 2 randuri de jante si cauciucuri. Din pacate astia intra si in tine. Chiar daca tu ai anvelope de iarna. In alta parte trebuie lucrat nu la supraveghere. Cand un politist vede o masina ca patineaza pe loc, cand vede ca se duce 10m pe frana cu rosile blocate la 40kmh , ar trebui sa se sesizeze si sa-l rupa pe ala. Am bagat 20 milioane in jante si 32 in anvelope de iarna sa fiu in siguranta si sa vina unu sa ma rupa cu tot cu familie in masina? Pe bune? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users