La Elefant - e reducere sau nu e?!? Ce-i de facut?
Last Updated: Nov 28 2016 08:48, Started by
V_i_c_t_o_r
, Nov 15 2016 15:15
·
0
#19
Posted 15 November 2016 - 15:57
#20
Posted 15 November 2016 - 16:02
ericmario, on 15 noiembrie 2016 - 15:32, said:
Moama cata reducerea.... Daca eram in locul lor si eu as fi anulat comanda. Fara sa sap prea mult, am dedus ca pretul fara reducere la Elefant e de 874,75 RON, iar pretul afisat de primul site oferit ca sugestie de google e de 420 RON. Mai mult ca sigur de BF o sa il gasiti redus undeva la un 50%, sau de ce nu, va fi redus cu 96% si va fi o singura bucata pe stoc, si asta ca sa se vada ce mega discount-uri face Elefantul! Referitor la problema topicului, eu zic sa stai linistit ca nu prea ai sanse sa razbati. Avand in vedere ca specifica in termenii si conditiile site-ului ca pot aparea astfel de probleme, poti sa te lingi pe "bot". P.S. Ai observat ca ceasul e de dama? Eu zic ca daca tot vrei sa il faci cadou, scoate din buzunar un 400 de RON, nu de alta, dar daca o sa afle ca ii faci un cadou de 34,99RON, o sa iti dea cu ceasul de cap |
#21
Posted 15 November 2016 - 16:41
Eu zic sa stai linistit, a fost o experienta, si incercand altceva vei pierde timp, oamenii ti-au citat din "Termeni si Conditii", un fel de regulament de ordine interioara, in clipa cand ai dat comanda sunt sigur ca undeva ai bifat ca esti de acord cu "Termeni si Conditii", cam toate siturile practica asta, iar legenda Emag, a fost doar un simplu truc de marketing, prin care au dat produse aparent pe pierdere de 1 milion, ca sa castige apoi 10.
Parerea mea! |
#22
Posted 15 November 2016 - 17:24
Observ cum mulţi dintre voi se complac sau au făcut-o deja, într-o situaţie asemănătoare. Nici nu aţi încercat să îi reclamaţi pe cei care v-au ţepuit şi deja ştiţi că e imposibil.
Mail-ul de confirmare a comenzii reprezintă acceptul lor, în legislaţia europeană ţine loc de contract. Hider141, on 15 noiembrie 2016 - 15:50, said:
Dar nu ai trecut prin asta cu produse la pret considerat derizoriu (asta cred ca e considerat undeva la 10-20% din pretul normal). In cel mai rau caz vor primi o mica amenda pentru pretul afisat gresit, si atat. Tocmai asta a fost motivaţia lor (nu e vorba de elefant aici), că preţul a fost derizoriu şi nu pot onora comanda. Culmea, în situaţia mea nu era niciun tag de reducere, preţul era cu 75% mai mic decât în mod normal şi atât. După ce am depus reclamaţia la ANPC (online), m-au căutat să negociem preţul, nu am acceptat, după alte câteva zile s-au oferit să livreze produsele la acel preţ derizoriu, cu condiţia ca eu să-mi retrag plângerea. Toate astea în condiţiile în care până să fie înştiinţaţi de ANPC nici nu au sinchisit să-mi mai răspundă la e-mailuri. |
#23
Posted 15 November 2016 - 17:46
Deci se pare ca unii au rezolvat cu ANPC in situatii asemanatoare.
Initiatorul ar trebui sa incerce si el si sa ne tina la curent daca rezolva sau nu. |
#24
Posted 15 November 2016 - 18:41
Am sesizat ANPC, pentru a avea o poziție oficială. Consider că drepturile mi-au fost încălcate.
"Prețul derizoriu" nu reprezintă o sumă unanim acceptată. Leul nu are aceeași valoare pentru fiecare dintre noi. Nu înțeleg vehemența unora. Câtă ură... Că e ceas de damă, că vreau să îl vând, că fac flame, că am prea multe postări... Și toate pentru că am îndrăznit să întreb ceva. |
#25
Posted 15 November 2016 - 18:44
@V_i_c_t_o_r
Nu inteleg de nu l-ai platit cu cardul online. |
#26
Posted 15 November 2016 - 18:44
BadBoyBlue, on 15 noiembrie 2016 - 17:24, said:
1.Observ cum mulţi dintre voi se complac sau au făcut-o deja, într-o situaţie asemănătoare. Nici nu aţi încercat să îi reclamaţi pe cei care v-au ţepuit şi deja ştiţi că e imposibil. 2.Mail-ul de confirmare a comenzii reprezintă acceptul lor, în legislaţia europeană ţine loc de contract. 2.Care mail de confirmare? |
#27
Posted 15 November 2016 - 18:45
#28
Posted 15 November 2016 - 19:00
Faptul că e în stoc un produs, te lasă să-l pui în coş, ţi se confirmă primirea comenzii şi te lasă cu ochii-n soare nu reprezintă o ţeapă?
ericmario, on 15 noiembrie 2016 - 18:44, said:
2.Care mail de confirmare? |
|
#29
Posted 15 November 2016 - 19:04
#30
Posted 15 November 2016 - 19:06
ericmario, on 15 noiembrie 2016 - 18:44, said:
2.Care mail de confirmare? Quote Comanda ta nr. .... a fost înregistrată și este în curs de procesare (9) Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. Apoi, la art. 18 scrie (1) Cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, profesionistul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. Iar amenda poate fi grăsuță, mai mult decât ceasul dacă dă peste un inspector care consideră că acel mail e confirmare Art. 28 u) nerespectarea prevederilor art. 18 referitoare la livrare se sancţionează cu amendă de la 1.000 lei la 4.000 lei. http://www.anpc.gov....g_34_140616.pdf Sigur că ei pot contesta etc. dar nu înțeleg nici ce ce îi săriți în cap. Oricare ar fi încercat să profite de o asemenea ofertă, aș vrea să-l văd pe ăla care ar fi sunat imediat să le spună că probabil au greșit. |
#31
Posted 15 November 2016 - 19:09
Nu as fi sunat dar nici nu m-as fi agitat atat. Cred ca si tu ai fi procedat la fel ca si mine. Ma insel?
PS: E ambiguu articolul ala. "de către profesionist a acceptării comenzii". Sistemul informatic nu e un profesionist. Presupun ca mailul vine ca raspuns automat, nu sta cineva si trimite mailuri dupa fiecare comanda. Edited by baliosss, 15 November 2016 - 19:11. |
#32
Posted 15 November 2016 - 19:14
Profesionistul în cazul ăsta e comerciantul, așa e definit în noul cod civil.
|
#33
Posted 15 November 2016 - 19:35
|
#34
Posted 15 November 2016 - 19:55
BadBoyBlue, on 15 noiembrie 2016 - 17:24, said:
Observ cum mulţi dintre voi se complac sau au făcut-o deja, într-o situaţie asemănătoare. Nici nu aţi încercat să îi reclamaţi pe cei care v-au ţepuit şi deja ştiţi că e imposibil. Câtă vehemenţă. De unde ştii prin ce am trecut eu? Tocmai asta a fost motivaţia lor (nu e vorba de elefant aici), că preţul a fost derizoriu şi nu pot onora comanda. Culmea, în situaţia mea nu era niciun tag de reducere, preţul era cu 75% mai mic decât în mod normal şi atât. După ce am depus reclamaţia la ANPC (online), m-au căutat să negociem preţul, nu am acceptat, după alte câteva zile s-au oferit să livreze produsele la acel preţ derizoriu, cu condiţia ca eu să-mi retrag plângerea. Toate astea în condiţiile în care până să fie înştiinţaţi de ANPC nici nu au sinchisit să-mi mai răspundă la e-mailuri. Cei care au mers mai departe si i-au dat in judecata vroiau sa se lege tot de definitia contractului incheiat la distanta mentionat de @althea dar exista riscul sa piarda procesul din cauza faptului ca 10% din valoarea produsului poate fi interpretat drept pret derizoriu, cand vanzatorul (Quickmobile) avea dreptul sa nu onoreze comenzile. Darla tine a fost vorba de 25% din pretul intreg si mai putea fi vorba de o firma mai mica sau un angajat cu frica de ANPC. De asta tu ai rezolvat usor treaba. althea, on 15 noiembrie 2016 - 19:06, said:
Sigur că ei pot contesta etc. dar nu înțeleg nici ce ce îi săriți în cap. Oricare ar fi încercat să profite de o asemenea ofertă, aș vrea să-l văd pe ăla care ar fi sunat imediat să le spună că probabil au greșit. Edited by Hider141, 15 November 2016 - 19:56. |
#35
Posted 15 November 2016 - 20:31
Hider141, on 15 noiembrie 2016 - 19:55, said:
Stii cumva daca s-a schimbat legislatia si acum prevede ce procent din pretul normal e considerat pret derizoriu? Sau e tot la latitudinea vanzatorului? Quote De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare. Nu știu să fie procente până la care au voie să scadă, dar nici n-au voie să vândă sub prețul de achiziție (deci în pierdere) decât în anumite condiții - cele de la art. 16: Art. 17 Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 16 lit. a)–c), e)–i), precum şi în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, în sensul prezentei ordonanţe, se înţelege orice vânzare la un preţ egal sau inferior costului de achiziţie, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare. http://codfiscal.net...ciilor-de-piata Edited by althea, 17 November 2016 - 13:09. |
#36
Posted 15 November 2016 - 22:00
Vă voi anunța aici când voi primi un răspuns de la autorități.
Poate fi util pentru viitor. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users