Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
La Elefant - e reducere sau nu e?!? Ce-i de facut?
Last Updated: Nov 28 2016 08:48, Started by
V_i_c_t_o_r
, Nov 15 2016 15:15
·
0
#1
Posted 15 November 2016 - 15:15
Salutare tuturor.
Ma confrunt cu urmatoarea situatie: In dimineata zilei de 13.11.2016 (ora 6.30), pe site-ul Elefant am gasit un produs, respectiv un ceas de dama Casio Sheen SHE-4500D-7AER, despre care se preciza ca este redus cu 96% si costa 34,99 lei. Stiind ca ne aflam in saptamana Black Friday, cand numeroase magazine online fac reduceri de pret, am comandat produsul respectiv si pe adresa mea de e-mail am primit confirmarea efectuarii comenzii, ce are numarul 5C5Y7B9X7Z9A3, cu precizarea ca se va livra intre 22 si 23 noiembrie a.c. (atasez pozele 1 si 2). Dupa mai mult de 24 de ore de la confirmarea comenzii, pe 14.11.2016, ora 11.43, am primit un e-mail din partea Elefant in care mi se preciza ca a avut loc o defectiune tehnica si ca nu mi se poate livra produsul la pretul de pe site, cel la care am efectuat comanda (atasez poza 3). Le-am raspuns, precizand ca doresc produsul la pretul comandat (atasez poza 4). Nu am primit niciun raspuns din partea Elefant. In data de 15.11.2016, le-am scris din nou, solicitandu-le o propunere de rezolvare pe cale amiabila a situatiei. In continuare nu au raspuns, Elefant a preferat sa ma ignore. In contul meu de client comanda efectuata figureaza ca fiind anulata, cu toate ca eu nu am fost de acord cu aceasta (atasez poza 5). Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat? Comerciantul nu are nicio obligatie fata de client? Peste cateva zile va fi Black Friday, sa ne asteptam la anularea comenzilor facute sau sa ni se ceara bani mai multi? Attached Files |
#2
Posted 15 November 2016 - 15:23
Nimic, nu este de facut nimic. Te-ai iluzionat degeaba.
|
#3
Posted 15 November 2016 - 15:25
Reclamaţie la ANPC. O să te caute elefanţii singuri, după ceva timp, să accepţi ceasul la preţul greşit şi să-ţi retragi reclamaţia.
Am trecut prin asta în primăvară. Edited by BadBoyBlue, 15 November 2016 - 15:26. |
#4
Posted 15 November 2016 - 15:25
E prima oara cand comanzi ceva de pe internet?
Eroare de soft - pret derizoriu. Simplu Cine crezi ca iti preia comanda in weekend? Normal ca luni te-au contactat Citeste si NOTA din emailul primit si postat aici. Edited by Sef-chenko, 15 November 2016 - 15:27. |
#5
Posted 15 November 2016 - 15:27
din screenshot-uri nu vad cum ai mai putea face ceva.... ca sa ti-o onoreze, legea spune ca ei trebuie sa iti confirme comanda, ceea ce nu au facut.... a fost doar inregistrata...
|
#6
Posted 15 November 2016 - 15:27
Incearca totusi la OPC, s-ar putea sa ajungi la o intelegere cu ei astfel.
|
#7
Posted 15 November 2016 - 15:30
Numai "erori de soft" nu sunt alea, de parca preturile s-ar modifica automat singure.
Reclamatie la ANPC si vezi ce poti rezolva. Eu nici nu m-as incurca cu Elefant, asta are cele mai multe reduceri fictive dintre toate magazinele online. Edited by A-d-r-i-a-n, 15 November 2016 - 15:31. |
#8
Posted 15 November 2016 - 15:31
V_i_c_t_o_r, on 15 noiembrie 2016 - 15:15, said:
Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat? Atata timp cat nu ti-au luat nici un ban , e perfect legal . Anumite anomalii tehnice se poat intampla oricui si oricand . PS. - I-mi place ca l-ai conceput postul de zici ca dai declaratie la militie !! Edited by ndor, 15 November 2016 - 15:33. |
#9
Posted 15 November 2016 - 15:31
Acum doi ani mi-am facut o lista de carti inainte de data fatidica de BF.Doar de curiozitate,pentru ca pe mine BF nu ma intereseaza.
Dupa ce a trecut tambalaul,am verificat acelasi pachet de carti si am constatat,fara nici un fel de surpriza,ca preturile cartilor din lista de dupa reducere,au fost ,toate,mai mici decat cele din lista initiala. Pentru initiator,eu nu cred ca vei avea castig de cauza,chiar daca ajungi sa faci reclamatie. |
#10
Posted 15 November 2016 - 15:32
jericho, on 15 noiembrie 2016 - 15:27, said:
din screenshot-uri nu vad cum ai mai putea face ceva.... ca sa ti-o onoreze, legea spune ca ei trebuie sa iti confirme comanda, ceea ce nu au facut.... a fost doar inregistrata... |
|
#11
Posted 15 November 2016 - 15:32
Moama cata reducerea....
Daca eram in locul lor si eu as fi anulat comanda. |
#12
Posted 15 November 2016 - 15:33
#13
Posted 15 November 2016 - 15:33
#14
Posted 15 November 2016 - 15:35
#15
Posted 15 November 2016 - 15:38
Deci, cum am mai spus, o comanda trebuie ONORATA doar dupa ce e CONFIRMATA de vanzator... nu a fost confirmata, la revedere...
|
|
#18
Posted 15 November 2016 - 15:50
BadBoyBlue, on 15 noiembrie 2016 - 15:25, said:
Reclamaţie la ANPC. O să te caute elefanţii singuri, după ceva timp, să accepţi ceasul la preţul greşit şi să-ţi retragi reclamaţia. Am trecut prin asta în primăvară. V_i_c_t_o_r, on 15 noiembrie 2016 - 15:15, said:
Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat? Comerciantul nu are nicio obligatie fata de client? Peste cateva zile va fi Black Friday, sa ne asteptam la anularea comenzilor facute sau sa ni se ceara bani mai multi? Daca ai chef de lectura cauta sa vezi ce s-a intamplat cu comenzile de LG G4 dualsim de la Quickmobile, cand a fost afisat pe site la ~10% din pretul intreg. Edited by Hider141, 15 November 2016 - 15:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users