Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

La Elefant - e reducere sau nu e?!? Ce-i de facut?

- - - - -
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#1
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010
Salutare tuturor.
Ma confrunt cu urmatoarea situatie:

In dimineata zilei de 13.11.2016 (ora 6.30), pe site-ul Elefant am gasit un produs, respectiv un ceas de dama Casio Sheen SHE-4500D-7AER, despre care se preciza ca este redus cu 96% si costa 34,99 lei.
Stiind ca ne aflam in saptamana Black Friday, cand numeroase magazine online fac reduceri de pret, am comandat produsul respectiv si pe adresa mea de e-mail am primit confirmarea efectuarii comenzii, ce are numarul 5C5Y7B9X7Z9A3, cu precizarea ca se va livra intre 22 si 23 noiembrie a.c. (atasez pozele 1 si 2).

Dupa mai mult de 24 de ore de la confirmarea comenzii, pe 14.11.2016, ora 11.43, am primit un e-mail din partea Elefant in care mi se preciza ca a avut loc o defectiune tehnica si ca nu mi se poate livra produsul la pretul de pe site, cel la care am efectuat comanda (atasez poza 3).

Le-am raspuns, precizand ca doresc produsul la pretul comandat (atasez poza 4). Nu am primit niciun raspuns din partea Elefant.

In data de 15.11.2016, le-am scris din nou, solicitandu-le o propunere de rezolvare pe cale amiabila a situatiei. In continuare nu au raspuns, Elefant a preferat sa ma ignore.

In contul meu de client comanda efectuata figureaza ca fiind anulata, cu toate ca eu nu am fost de acord cu aceasta (atasez poza 5).

Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat? Comerciantul nu are nicio obligatie fata de client? Peste cateva zile va fi Black Friday, sa ne asteptam la anularea comenzilor facute sau sa ni se ceara bani mai multi?

Attached Files

  • Attached File  1.png   601.77K   195 downloads
  • Attached File  2.png   588.86K   196 downloads
  • Attached File  3.png   468.56K   188 downloads
  • Attached File  4.png   488.27K   178 downloads
  • Attached File  5.png   273.37K   162 downloads


#2
baliosss

baliosss

    Unstoppable

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 30.01.2016
Nimic, nu este de facut nimic. Te-ai iluzionat degeaba.

#3
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Reclamaţie la ANPC. O să te caute elefanţii singuri, după ceva timp, să accepţi ceasul la preţul greşit şi să-ţi retragi reclamaţia.

Am trecut prin asta în primăvară.

Edited by BadBoyBlue, 15 November 2016 - 15:26.


#4
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,449
  • Înscris: 17.04.2006
E prima oara cand comanzi ceva de pe internet?
Eroare de soft - pret derizoriu. Simplu

Cine crezi ca iti preia comanda in weekend? Normal ca luni te-au contactat Posted Image

Citeste si NOTA din emailul primit si postat aici.

Edited by Sef-chenko, 15 November 2016 - 15:27.


#5
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
din screenshot-uri nu vad cum ai mai putea face ceva.... ca sa ti-o onoreze, legea spune ca ei trebuie sa iti confirme comanda, ceea ce nu au facut.... a fost doar inregistrata...

#6
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Incearca totusi la OPC, s-ar putea sa ajungi la o intelegere cu ei astfel.

#7
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Numai "erori de soft" nu sunt alea, de parca preturile s-ar modifica automat singure.

Reclamatie la ANPC si vezi ce poti rezolva.

Eu nici nu m-as incurca cu Elefant, asta are cele mai multe reduceri fictive dintre toate magazinele online.

Edited by A-d-r-i-a-n, 15 November 2016 - 15:31.


#8
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,352
  • Înscris: 21.04.2005

View PostV_i_c_t_o_r, on 15 noiembrie 2016 - 15:15, said:

Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat?
Nu e nimic de facut. Si da poate sa refuze  livrarea unui produs din varii motive.
Atata timp cat nu ti-au luat nici un ban , e perfect legal . Anumite anomalii tehnice se poat intampla oricui si oricand .

PS. - I-mi place ca l-ai conceput postul de zici ca dai declaratie la militie !!

Edited by ndor, 15 November 2016 - 15:33.


#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,999
  • Înscris: 07.11.2006
Acum doi ani mi-am facut o lista de carti inainte de data fatidica de BF.Doar de curiozitate,pentru ca pe mine BF nu ma intereseaza.
Dupa ce a trecut tambalaul,am verificat acelasi pachet de carti si am constatat,fara nici un fel de surpriza,ca preturile cartilor din lista de dupa reducere,au fost ,toate,mai mici decat cele din lista initiala.

Pentru initiator,eu nu cred ca vei avea castig de cauza,chiar daca ajungi sa faci reclamatie.

#10
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010

View Postjericho, on 15 noiembrie 2016 - 15:27, said:

din screenshot-uri nu vad cum ai mai putea face ceva.... ca sa ti-o onoreze, legea spune ca ei trebuie sa iti confirme comanda, ceea ce nu au facut.... a fost doar inregistrata...
Peste 3 zile e BF. Ce facem atunci? Comandam ceva la un preț și ni se cer bani mai mulți?

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Moama cata reducerea....
Daca eram in locul lor si eu as fi anulat comanda. Posted Image

#12
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,352
  • Înscris: 21.04.2005

View Postsergiu_psc, on 15 noiembrie 2016 - 15:27, said:

Incearca totusi la OPC, s-ar putea sa ajungi la o intelegere cu ei astfel.

OPC-ul o sa-l trimita la plimbare . Crezi ca au ei timp sa-l convinga ca inca nu a venit Mos Craciun ?

#13
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View PostA-d-r-i-a-n, on 15 noiembrie 2016 - 15:30, said:

Numai "erori de soft" nu sunt alea, de parca preturile s-ar modifica automat singure.

Reclamatie la ANPC si vezi ce poti rezolva.
O sa spuna ca stocul s-a epuizat . . Vorbiti sa va aflati in treaba . NU rezolva nimic .

#14
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010

View Postndor, on 15 noiembrie 2016 - 15:31, said:


PS. - I-mi place ca l-ai conceput postul de zici ca dai declaratie la militie !!
Am încercat să argumentez situația, încercând să evit pe cei care ar fi spus că mint...

#15
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
Deci, cum am mai spus, o comanda trebuie ONORATA doar dupa ce e CONFIRMATA de vanzator... nu a fost confirmata, la revedere...

#16
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010
Mai putem avea încredere în magazinele online?

#17
baliosss

baliosss

    Unstoppable

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 30.01.2016
Pai ti-ai luat teapa de la vre'unul?

#18
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

View PostBadBoyBlue, on 15 noiembrie 2016 - 15:25, said:

Reclamaţie la ANPC. O să te caute elefanţii singuri, după ceva timp, să accepţi ceasul la preţul greşit şi să-ţi retragi reclamaţia.
Am trecut prin asta în primăvară.
Dar nu ai trecut prin asta cu produse la pret considerat derizoriu (asta cred ca e considerat undeva la 10-20% din pretul normal). In cel mai rau caz vor primi o mica amenda pentru pretul afisat gresit, si atat.

View PostV_i_c_t_o_r, on 15 noiembrie 2016 - 15:15, said:

Ce este de facut? Este normal ca o oferta adresata publicului sa fie anulata? Este normal sa refuze livrarea produsului la pretul afisat? Comerciantul nu are nicio obligatie fata de client? Peste cateva zile va fi Black Friday, sa ne asteptam la anularea comenzilor facute sau sa ni se ceara bani mai multi?
Nu ai ce face. Exact la fel s-a intamplat cu alte magazine mai mari cand au afisat preturi cu reduceri enorme, iar legea e de partea lor. Atat timp cat se considera ca pretul pe care l-ai fi platit e unul derizoriu nu iti vor da dreptate si vei fi nevoit sa-i dai in judecata (plus sa ai un avocat foarte bun) daca vrei ceasul la pretul respectiv.

Daca ai chef de lectura cauta sa vezi ce s-a intamplat cu comenzile de LG G4 dualsim de la Quickmobile, cand a fost afisat pe site la ~10% din pretul intreg.

Edited by Hider141, 15 November 2016 - 15:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate