Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cea mai ieftina farmacie

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#55
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016

View PostCristianVv, on 15 noiembrie 2016 - 14:03, said:

Intram in notiuni precum automedicatia dupa ureche, supradozaju' si polipragmazia care intradevar sunt greseli medicale mai mult sau mai putin grave. Eu nu m-am referit la asa ceva, boss.
Nicidecum automedicatie. Daca ai o raceala usoara si te duci la medicul de familie, nu iesi de acolo fara o reteta la cel putin doua medicamente... asta in cazul fericit, ca unii sunt mai harnici si pluseaza generos peste doua.

Edited by cdsoft, 15 November 2016 - 22:57.


#56
mofone

mofone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 30.08.2011

View Postheinz, on 15 noiembrie 2016 - 20:41, said:

Nu stiu de unde ai scos pretul asta.
Am sunat. Am intrebat cat costa. Am sunat la toate alea 3, la tei au pretul pe site. Am specificat Cui nu ii vine sa creada sa sune la oricare farmacie din cele prezentate. Tu de unde ai scos pretul ala?

#57
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,444
  • Înscris: 19.04.2009

View PostGeorgianaCandrea, on 09 februarie 2017 - 21:36, said: